Σελίδα 3 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 45 από 64

Θέμα: Suzuki Bandit 650s ή Honda CBF-600 ?

  1. #31
    Αρχικά δημιουργήθηκε από kondoras
    Γιά το βάρος καρμπυρατεράτου μέ ψεκαστού..εχετε υπ οψιν οτι τό καρμπυρατεράτο το εδινε αδειο ενω τώρα τό ψεκαστό τό δινει πλήρες
    Υπάρχει κανείς που να τα έχει μετρήσει ή να έχει από κάπου σίγουρα στοιχεία;

    Στο νετ βρήκα αυτά:

    -197 κιλά στεγνό το CBF-600S του 2005
    -222 κιλά στεγνό το CBF-600S του 2009

    Δεν βρήκα πιο αναλυτικά πράγματα, αν μιλάνε δηλαδή για εκδόσεις με ABS.. αλήθεια, υπάρχει τόση διαφορά ανάμεσα σ'αυτά τα δυο; Και για τα δύο μοντέλα αναγράφεται το "Dry weight"

  2. #32
    Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
    Υπάρχει κανείς που να τα έχει μετρήσει ή να έχει από κάπου σίγουρα στοιχεία;

    Στο νετ βρήκα αυτά:

    -197 κιλά στεγνό το CBF-600S του 2005
    -222 κιλά στεγνό το CBF-600S του 2009

    Δεν βρήκα πιο αναλυτικά πράγματα, αν μιλάνε δηλαδή για εκδόσεις με ABS.. αλήθεια, υπάρχει τόση διαφορά ανάμεσα σ'αυτά τα δυο; Και για τα δύο μοντέλα αναγράφεται το "Dry weight"



    Πόσο ζυγίζει η αντλία καυσίμου και τα παρελκόμενα του ψεκασμού βρε παιδιά?

  3. #33
    Αρχικά δημιουργήθηκε από notakos600

    Πόσο ζυγίζει η αντλία καυσίμου και τα παρελκόμενα του ψεκασμού βρε παιδιά?
    Αν τα στοιχεία ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα, 25 κιλά περισσότερα από μια τετράδα καρμπυρατέρ..!

  4. #34
    λοιπον με λίγη βοηθεια που ειχα..

    τα bandit τα τελευταια τα υγροψυκτα ειναι 85 αλογα και 78-79 στον τροχο
    και βαρος (με και χωρις ΑΒS)

    Dry Weight:
    GSF650 / A: 215 kg (474 lbs.) / 219 kg (483 lbs.)
    GSF650S / SA 218 kg (481 lbs.) / 222 kg (489 lbs.)


    τα αεροελαιοψυκτα εβγαζαν 78 αλογα αλλα ηταν πιο ελαφρυα...

    πηγη: http://www.motorcyclists-online.com/...50S--abs-.html

    με ενα cbf που πηγαινα στο δρόμο απ'οτι φανηκε ημουν πιο γρηγορος αλλα είναι ολα σχετικα...ουτε ποιο ηταν ξέρω...
    απ'οτι μου ειπε και αυτος ομως το ιδιο καταλαβε...

  5. #35
    Αρχικά δημιουργήθηκε από glider
    λοιπον με λίγη βοηθεια που ειχα..
    M'αυτό μάλλον ξεκαθαρίζει το πράγμα αν και δεν ξέρω ποιο απ'τα δύο Bandit οδήγησα εγώ, πέρα απ'το ότι ήταν φαιριγκάτο και με ABS

    Έχει πλάκα πάντως που το κάναμε "συνάντηση κορυφής" το όλο θέμα!

  6. #36
    ναι οντως...

    απλα εγώ ειχα μεινει στα 85 και μετα βλεπω που ποσταρεις 78 και λινκ και ιστοριες και λεω τι γινεται εδω... με ανησυχησες λιγο η αληθεια είναι

    να εισαι καλα φιλε

  7. #37
    Αρχικά δημιουργήθηκε από glider
    ναι οντως...
    απλα εγώ ειχα μεινει στα 85 και μετα βλεπω που ποσταρεις 78 και λινκ και ιστοριες και λεω τι γινεται εδω... με ανησυχησες λιγο η αληθεια είναι
    να εισαι καλα φιλε
    Η αλήθεια είναι ότι δεν θέλει και πολύ να τρελαθεί ο άνθρωπος..
    Μέχρι σήμερα ήξερα κι εγώ για τα 78 του Bandit, βλέπω τα 85 και σκέφτηκα "ώπα, να το νέο V-Strom"...

    Το σίγουρο είναι πως και τα δύο μηχανάκια πάνε πολύ καλά και προσφέρουν πάρα πολλά πράγματα για την τιμή που κοστίζουν με το Suzuki να υπερτερεί χιλιόμετρα μπροστά σ'αυτόν τουλάχιστον τον τομέα. Σε όποιο κι αν καταλήξει ο φίλος, το σίγουρο είναι ότι δεν θα το μετανιώσει κι αυτό είναι που μετράει, καλά να είμαστε και πάντα όρθιοι όλοι μας μα 5 πάνω 5 κάτω, το πράγμα σ'αυτήν την κατηγορία τουλάχιστον δεν αλλάζει. Κινούνται, φορτώνονται και ταξιδεύουν αξιοπρεπέστατα με σχεδόν μηδαμινές διαφορές, τέτοιες που αν κάποιος δεν τα καβαλήσει και τα δύο για κάμποσα χιλιόμετρα, δύσκολα θ'αποφασίσει ποιο απ'τα δύο θα του "κάτσει" καλύτερα.

    Να είσαι κι εσύ καλά παλίκαρε

  8. #38
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    28/02/2009
    Μηνύματα
    185
    Τον παράγοντα "αντιπροσωπεία" νομίζω δεν τον βάλαμε στον προβληματισμό του φίλου...

    δεν είναι σημαντικός;

  9. #39
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    Με το καινούριο το ψεκαστό Μακη, οχι με το γρήγορο το καρμπυρατεράτο !
    Αν κατάλαβα καλά το ψεκαστό είναι πιο αργό!!!! από το καρμπυρατεράτο; Από που προκύπτει αυτό βρε λεβέντες; Γιατί εγώ άλλα διαβάζω. Καμμιά σχέση το ένα με το άλλο σχεδόν σε όλους τους τομείς. Νέος κινητήρας (απο CBR600RR), αλουμινένιο πλαίσιο κλπ. Για ρίξτε μια ματιά εδώ http://new.e-go.gr/wmotors/article.a...2&pubid=77008#
    και εδώ http://www.mototriti.gr/data/news/pr...news/66885.asp
    Σε τι υπερτερεί το καρμπυρατεράτο; Μην τρελαθούμε τελείως. Μόνο λόγω ψεκασμού και κοντύτερων γραναζιών, το ψεκαστό υπερτερεί. Άσε που είναι και πιο ελαφρύ κατά 5 κιλά (και νόμιζα πως είναι βαρύτερο).
    Και για να μην παραξηγηθώ, ούτε που με ενδιαφέρει αν το ένα ή το άλλο είναι πιο γρήγορο ή πιο αργό. Απλά η λογική λέει πως το καινούριο πάντα είναι καλύτερο από αυτό που αντικαθιστά.

  10. #40
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stevelo
    Σε τι υπερτερεί το καρμπυρατεράτο; Μην τρελαθούμε τελείως. Μόνο λόγω ψεκασμού και κοντύτερων γραναζιών, το ψεκαστό υπερτερεί. Άσε που είναι και πιο ελαφρύ κατά 5 κιλά (και νόμιζα πως είναι βαρύτερο).
    Και για να μην παραξηγηθώ, ούτε που με ενδιαφέρει αν το ένα ή το άλλο είναι πιο γρήγορο ή πιο αργό. Απλά η λογική λέει πως το καινούριο πάντα είναι καλύτερο από αυτό που αντικαθιστά.
    Σταυρή κατ'αρχήν ούτε εμένα με ενδιαφέρουν οι τελικές, τα 0-100 και το τελικό βάρος του καθενός, αν ήθελα τέτοιο μηχανάκι δεν θα έπερνα CBF! Aυτό που κάνουμε είναι υποθέσεις σύμφωνα με αυτά που βρήκαμε στο νετ:

    Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
    Υπάρχει κανείς που να τα έχει μετρήσει ή να έχει από κάπου σίγουρα στοιχεία;
    Στο νετ βρήκα αυτά:
    -197 κιλά στεγνό το CBF-600S του 2005
    -222 κιλά στεγνό το CBF-600S του 2009
    Δεν βρήκα πιο αναλυτικά πράγματα, αν μιλάνε δηλαδή για εκδόσεις με ABS.. αλήθεια, υπάρχει τόση διαφορά ανάμεσα σ'αυτά τα δυο; Και για τα δύο μοντέλα αναγράφεται το "Dry weight"
    Όπως είδες κι εγώ ο ίδιος αναρρωτιέμαι και ρωτάω μήπως ξέρει κάποιος αν όντως ισχύουν όλα αυτά, περισσότερο επειδή μου φαίνονται παράξενα και όχι επειδή αισθάνομαι την ανάγκη να αποδείξω κάτι σε κάποιον. Αυτό που είπα όσο αναφορά το Bandit το είπα επειδή το έζησα από πρώτο χέρι, συγκρίνοντας αυτά τα μηχανάκια όμως θεωρώ ότι οι επιδόσεις τους μπαίνουν σε δεύτερη μοίρα.


  11. #41
    χιλιομετροφάγος! Το avatar του/της pektis
    Champion 2ης Βουνίσιας
    Εγγραφή
    26/02/2008
    Μηνύματα
    3.113
    Φιλε Μακη να σου πω πως μιλουσα για το bandit με τα 78 αλογα το καμπιλατερατο.Ειναι πιο γρηγορο απο cbf 600(καμπυλατερατο) δοκιμασμενο με φιλο.Δεν ξερω αν τα θυμαμαι σωστα αλλα το bandit του 04 ειναι μονο 204 κιλα(αδειο εννοειται),και ειναι λιγο πιο ''νευρικο'' απο το cbf.Mην παρεξηγηθω δεν λεω πως τα cbf δεν ειναι καλα,απλα τι εχω διαπιστωσει ο ιδιος...Αυτα!
    προσέχουμε για να έχουμε!...

  12. #42
    Του φίλου που οδήγησα εγώ ήταν αγορασμένο ανάμεσα στα τέλη του 2007 με αρχές 2008, δεν γνωρίζω ακριβώς όπως επίσης κι αν ήταν το 78άρι, που μάλλον αυτό θα ήταν δηλαδή.. αυτά που μου έκαναν εντύπωση με το που έκατσα πάνω ήταν η λίγο πιο βαριά αίσθηση σε σχέση με το CBF μου κι όσο το οδηγούσα αισθανόμουν πιο "φυμωμένο" το μοτέρ. Ίσως ευθύνεται και το ότι το CBF μου είχε εκείνη την εποχή τελικό εξάτμισης και φίλτρο K&N, παρόλο που δεν άλλαξε και πολύ μόλις επανατοποθέτησα το εργοστασιακό τελικό.

    Όπως και νά'χει συμφωνώ απόλυτα με αυτό, αλλάζοντας μόνο το μοντέλο.
    Αρχικά δημιουργήθηκε από pektis
    Mην παρεξηγηθω δεν λεω πως τα cbf δεν ειναι καλα,απλα τι εχω διαπιστωσει ο ιδιος...Αυτα!



  13. #43
    χιλιομετροφάγος! Το avatar του/της pektis
    Champion 2ης Βουνίσιας
    Εγγραφή
    26/02/2008
    Μηνύματα
    3.113
    Aυτο που οδηγησες ειναι το 85αρι (δηλαδη το 650),αρα & το πιο βαρυ!Ειχε & την μαμα εξατμιση (bazouka!!).........
    Καταλαβαινεις!
    προσέχουμε για να έχουμε!...

  14. #44
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    31/05/2009
    Μηνύματα
    271
    Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
    Υπάρχει κανείς που να τα έχει μετρήσει ή να έχει από κάπου σίγουρα στοιχεία;

    Στο νετ βρήκα αυτά:

    -197 κιλά στεγνό το CBF-600S του 2005
    -222 κιλά στεγνό το CBF-600S του 2009

    Δεν βρήκα πιο αναλυτικά πράγματα, αν μιλάνε δηλαδή για εκδόσεις με ABS.. αλήθεια, υπάρχει τόση διαφορά ανάμεσα σ'αυτά τα δυο; Και για τα δύο μοντέλα αναγράφεται το "Dry weight"
    Χωρις να ειμαι σιγουρος, αλλα εχω την εντυπωση πως η honda εδω και 1 με 2 χρονια δινει τα κιλα γεματα, μπορει να ειναι τυπογραφικο λαθος το στεγνο

  15. #45
    Αρχικά δημιουργήθηκε από CB...K
    Τον παράγοντα "αντιπροσωπεία" νομίζω δεν τον βάλαμε στον προβληματισμό του φίλου...

    δεν είναι σημαντικός;
    Με αυτόν τον παράγοντα, όντως, τι γίνεται?
    Από τιμές ανταλλακτικών, service κλπ?

Σελίδα 3 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. suzuki bandit s 650 vs honda cbf 600
    από kpv στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 25
    Τελευταίο μήνυμα: 22/04/2013, 14:55
  2. Z750s ή Bandit 650 ABS ή CBF 600 ABS
    από nicket456 στο forum Αναζητήσεις, σκέψεις & προβληματισμοί
    Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 30/10/2012, 10:04
  3. Honda Cbf 600 naked (2004) - Suzuki Gsr 600
    από Makedonia_Greek στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 28/04/2012, 21:35
  4. Honda CBF 600 vs Suzuki GSF 650 S (ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ!)
    από tkata στο forum Γενικά περί μοτοσικλέτας
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 21/04/2012, 15:41
  5. Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 06/05/2009, 10:00

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF