Σελίδα 1 από 5 12345 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 63

Θέμα: Αφαίρεση βάρους βολάν.

  1. #1
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister

    βολαν ,με τεραστια επιφυλαξη, λογω του οτι το ζυγισμα του στροφαλου παει περιπατο,με τοσο μεγαλη διαφορα βαρους...εκτος εαν λυσεις και ζυγισεις το συνολο,βολαν-στροφαλο-μπιελες-εμβολα...
    Μπορείς να το εξηγήσεις αυτό λίγο? Τι σχέση έχει το ζύγισμα του στροφάλου με το βάρος του βολάν?
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  2. #2
    Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
    Μπορείς να το εξηγήσεις αυτό λίγο? Τι σχέση έχει το ζύγισμα του στροφάλου με το βάρος του βολάν?
    οτι γυρναει ως συνολο,ζυγιζεται και ως τετοιο...
    frankly my dear, i dont give a damn...

  3. #3
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
    οτι γυρναει ως συνολο,ζυγιζεται και ως τετοιο...
    Η αλήθεια είναι ότι στο tuono, η αφαίρεση του (πρόσθετου 1kg) βάρους στο βολάν, δεν επηρεάζει το ζύγισμα. Κάτι αντίστοιχο ισχύει και για το προηγούμενο Mille που δεν είχε πρόσθετο βάρος βιδωμένο μεν, αλλά το ελάφρωμα του βολάν γινόταν χωρίς άνοιγμα -ζύγισμα-κλείσιμο και χωρίς παρατράγουδα στην αξιοπιστία του μοτέρ.
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  4. #4
    Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
    Η αλήθεια είναι ότι στο tuono, η αφαίρεση του (πρόσθετου 1kg) βάρους στο βολάν, δεν επηρεάζει το ζύγισμα. Κάτι αντίστοιχο ισχύει και για το προηγούμενο Mille που δεν είχε πρόσθετο βάρος βιδωμένο μεν, αλλά το ελάφρωμα του βολάν γινόταν χωρίς άνοιγμα -ζύγισμα-κλείσιμο και χωρίς παρατράγουδα στην αξιοπιστία του μοτέρ.
    δεν προλαβαινε...τα ηλεκτρικα χαλουσαν πρωτα...:rotflmao: :rotflmao:

    (οχι δεν θα το συζητησω σοβαρα...αλλωστε εχεις και δουλεια εσυ...να κανονισεις για τα καλαβρυτα... )...
    frankly my dear, i dont give a damn...

  5. #5
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
    οχι δεν θα το συζητησω σοβαρα..
    Μπορείς να το συζητήσεις αν θέλεις, μιας και κάτι χάνω απ΄όσα λές. (τα τεχνικά εννοώ)
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  6. #6
    Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
    Μπορείς να το συζητήσεις αν θέλεις, μιας και κάτι χάνω απ΄όσα λές. (τα τεχνικά εννοώ)
    τιποτα δεν χανεις αν σκεφτεις τον στροφαλο με το βολαν ως ενιαιο συνολο κι οχι ως ξεχωριστα κομματια...

    να στο θεσω αλλιως...σκεψου το βολαν ως μια τριτη μπιελα στο μηχανακι σου , η οποια εχει συγκεκριμενο βαρος...οταν εσυ την αλλαζεις με μια διαφορετικου βαρους δεν αλλαζει το ζυγισμα του συνολου?
    frankly my dear, i dont give a damn...

  7. #7
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
    να στο θεσω αλλιως...σκεψου το βολαν ως μια τριτη μπιελα στο μηχανακι σου , η οποια εχει συγκεκριμενο βαρος...οταν εσυ την αλλαζεις με μια διαφορετικου βαρους δεν αλλαζει το ζυγισμα του συνολου?
    Οχι
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  8. #8
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
    να στο θεσω αλλιως...σκεψου το βολαν ως μια τριτη μπιελα στο μηχανακι σου , η οποια εχει συγκεκριμενο βαρος...οταν εσυ την αλλαζεις με μια διαφορετικου βαρους δεν αλλαζει το ζυγισμα του συνολου?
    Και για να το συνεχίσω λίγο, μια τρίτη μπιέλλα θα έχει και το αντίστοιχο 3ο αντίβαρο στον στρόφαλο για να εξισορροπεί τις δυνάμεις. Ενα βολάν αποτελεί ένα κομμάτι μετάλλου που περιστρέφεται μαζί με τον στρόφαλο αποθηκεύοντας ενέργεια.

    Πέραν του πρακτικού μέρους ότι τα aprilia (αλλά και όλα φαντάζομαι) δεν έχουν πρόβλημα λειτουργίας με μικρότερο ή μεγαλύτερο βάρος στροφάλου (δεν εννοώ απόκριση, στροφάρισμα) ως πρακτική την συναντάς και σε κινητήρες χωματινους που προσθέτουν βάρος στο βολάν (ΜΧ->enduro).
    Μεγαλύτερο πρόβλημα αποτελεί κατά την ταπεινή μου γνώμη το μεγαλύτερο βάρος των εμβόλων όταν γίνεται oversized ο κινητήρας παρά το βολάν. Ιδίως στους V κινητήρες που δεν είναι 90' και τα αντίβαρα έχουν τεράστια σημασία για την εξουδετέρωση των κραδασμών και της αξιοπιστίας.
    Και ξαναλέω ότι το μηχανάκι μου δουλεύει ήδη 12.000 χλμ χωρίς το πρόσθετο βάρος, ενώ φίλος το έχει αφαιρέσει πριν 30.000χλμ χωρίς κανένα πρόβλημα.
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  9. #9
    Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
    Και για να το συνεχίσω λίγο, μια τρίτη μπιέλλα θα έχει και το αντίστοιχο 3ο αντίβαρο στον στρόφαλο για να εξισορροπεί τις δυνάμεις. Ενα βολάν αποτελεί ένα κομμάτι μετάλλου που περιστρέφεται μαζί με τον στρόφαλο αποθηκεύοντας ενέργεια.
    καταπληκτικα...το σκεπτικο σου λοιπον στηριζεται στην εξης παραδοχη...

    οποιαδηποτε ζυγισμενη μαζα μπορει να προσθαφαιρεθει σε εναν στροφαλο χωρις να επηρρεασει το ζυγισμα του...

    πες μου σε παρακαλω οτι κανεις πλακα για να το αφησουμε εδω...
    frankly my dear, i dont give a damn...

  10. #10
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
    αν σκεφτεις τον στροφαλο με το βολαν ως ενιαιο συνολο κι οχι ως ξεχωριστα κομματια...
    Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
    Ενα βολάν αποτελεί ένα κομμάτι μετάλλου που περιστρέφεται μαζί με τον στρόφαλο αποθηκεύοντας ενέργεια.

    Κορίτσια...

    Μήπως συμφωνείτε και δεν το καταλάβατε...???



    Υ.Γ.
    Σύνηθες φαιόμενο ...
    Το ίδιο ισχύει και με τους γκόμενους..
    (έχουν τον ίδιο γκόμενο αλλά δεν το έχουν καταλάβει...)
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  11. #11
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan

    Κορίτσια...

    Μήπως συμφωνείτε και δεν το καταλάβατε...???



    Υ.Γ.
    Σύνηθες φαιόμενο ...
    Το ίδιο ισχύει και με τους γκόμενους..
    (έχουν τον ίδιο γκόμενο αλλά δεν το έχουν καταλάβει...)



    :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

  12. #12
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
    καταπληκτικα...το σκεπτικο σου λοιπον στηριζεται στην εξης παραδοχη...
    οποιαδηποτε ζυγισμενη μαζα μπορει να προσθαφαιρεθει σε εναν στροφαλο χωρις να επηρρεασει το ζυγισμα του...
    Δεν είπε αυτό ο Βύρωνας ρε Ορκωτε...!!!
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  13. #13
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
    πες μου σε παρακαλω οτι κανεις πλακα για να το αφησουμε εδω...
    Η αλήθεια είναι ότι δεν κάνω καθόλου πλάκα. Το μειωμένο βάρος στο βολάν δεν επηρεάζει το ζύγισμα του στροφάλου.
    Τα 1ης γενιάς Mille που είχαν συμπαγές βολάν, έτρωγαν τορνίρισμα ανάλογα την χρήση τους. Τα 2ης γενιάς μοτέρ που βγαίνουν απ΄το 2004 και έχουν βιδωτό πρόσθετο βάρος πάνω τους, βγαίνει ΧΩΡΙΣ πρόβλημα. Οι Αμερικάνοι τα σκίζουν από τότε σε αγώνες χωρίς να κάνουν μπαμ. Τα Tuono απ΄το 2006 και μετά που έχουν το ίδιο μοτέρ επίσης.
    Και σου ξαναλέω το μηχανάκι ΜΟΥ δουλεύει έτσι 3 χρόνια.
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  14. #14
    Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
    Η αλήθεια είναι ......
    η αλήθεια είναι ότι θα τον βάλεις να γράψει κανα σεντόνι πάλι, και θα σου κρατάει μούτρα για κανα μήνα ...:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
    στιγμές ...


    Τα βόδια τα δένουν απ' τα κέρατα, τον άνθρωπο απ' το λόγο του ...

  15. #15
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Αρχικά δημιουργήθηκε από gixxerpap
    η αλήθεια είναι ότι θα τον βάλεις να γράψει κανα σεντόνι πάλι, και θα σου κρατάει μούτρα για κανα μήνα ...:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
    Μήπως θέλεις να σου βάλω τι είχες γράψει εσύ, όταν αφαίρεσες το βάρος του βολάν στο tuono που είχες?
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

Σελίδα 1 από 5 12345 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Αφαίρεση αυτοκολλήτων
    από Cpt. Haddock στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 29/06/2020, 20:14
  2. Αφαίρεση σιγαστήρα από Gsxr600 K4
    από stako στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 25/07/2005, 13:53
  3. Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 25/09/2004, 15:20

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF