Σελίδα 4 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 46 έως 60 από 63

Θέμα: ΣΠΑΕΙ ΤΟ ΜΟΤΕΡ????ΠΟΤΕ???

  1. #46
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της tazakos
    Εγγραφή
    30/07/2006
    Μηνύματα
    277
    Το δικό μου φορτωμένο σαν το γαιδούρι πάει δυο ώρες και βάλε με 200 σταθερά (στο αλήτικο κοντέρ του μην αρχίσετε) και εκεί έχει 9000+ στροφές με κόφτη στις 10500 με μόνο θέμα ότι όταν δουλεύει παρατεταμένα εκεί ψηλά καίει λάδι.
    Εγώ μέσα από όλα αυτά ακόμη δεν κατάλαβα ποια είναι η βλάβη ακριβώς? διαγνώσθηκε τι ακριβώς έσπασε-φράκαρε-χάλασε ή ματιάστηκε?
    ΕΙΠΑ ΝΑ ΦΥΓΩ...ΝΑ ΒΑΛΩ ΠΡΩΤΗ ΚΑΙ ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ

  2. #47
    της γειτονιας σας Το avatar του/της BELZEBOYLIS
    Εγγραφή
    09/11/2005
    Μηνύματα
    882
    Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
    κοιτα, το να ναι 500-1000 στροφες κατω απο τα κοκκινα, το ιδιο κανει...


    ανα του περισσευουν 3-4000 για τα κοκκινα, τοτε ναι, εσπασε χωρις λογο...




    Απλά...ΤΙ ΛΕΣ??????

  3. #48
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kokos08
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    267
    Τα ΜΟΤΕΡ δεν σπανε ετσι γιατι απλα τα δουλευεις για 5 λεπτα στο κοκκινο!

    Ελεος δηλαδη!

    Θα μας κανετε να κουβαλαμε μοτερ μαζι στην πλατη μεχρι την Χαλκιδα για να εχουμε να γυρισουμε πισω!
    :a1:

  4. #49
    Κάθε μέρα χειμώνα-καλοκαίρι ανεβοκατεβαίνω την Αττική Οδό λόγω εργασίας.
    Συνήθως κινούμαι με περίπου 180 κοντερίσια και συχνά το τελικιάζω στην μεγάλη ευθεία πρίν από το Μαρκόπουλο.
    Το κοντέρ ξεπερνάει τα 210 και το στροφόμετρο δείχνει 9.900 σ.α.λ.
    Έχω 39.000 χλμ. και δεν μου έχει καεί ούτε λάμπα.
    Το "θέμα" είναι ότι καίω πολύ βενζίνη (σαν αυτοκίνητο ένα πράγμα..), λάδια δεν έχω διαπιστώσει να μου καίει..
    Φυσικά αλλάζω λάδια και φίλτρο λαδιού ΣΧΟΛΑΣΤΙΚΑ κάθε 3.000 χλμ.
    Κάποιοι βάζουν MOTUL 5100 sae 15w-50, εγώ προτιμώ το 300V sae 10w-40.
    To μόνο που έχω διαπιστώσει είναι ότι στο σέρβις των 36.000 τα παλιά μπουζί είχαν ξασπρισμένο χρώμα-ένδειξη φτωχού μίγματος.
    Όταν τα έδειξα στον μηχανικό, εκείνος μου συνέστησε να μην το πηγαίνω συνέχεια τελικές, έτσι συνήθως το δουλεύω στις 8500-9000 σ.α.λ. συνέχεια όμως (ταχύτητα ταξιδιού 180-200).
    Κατ' εμέ το να αφήνεις τα λάδια μέσα στο μοτέρ επί 8.000 χλμ. είναι απλά έγκλημα (παρά φύση βιασμός του κινητήρα).
    Καλό ζέσταμα και συχνές αλλαγές λαδιών συμβάλουν στην μακροβιότητα κάθε κινητήρα.
    Με KTM LC4 640 S/M έκανα τις ίδιες διαδρομές επί 45.000 χλμ. και όταν το πούλησα το μοτεράκι δούλευε ρολόι...(επειδή άλλαζα λάδια με θρησκευτική ευλάβεια, κάθε 2.500 χλμ.).
    the motorcycleboy reigns

  5. #50
    D-11 Earth Mover Το avatar του/της Tpap
    Εγγραφή
    11/10/2007
    Μηνύματα
    2.954
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Αταίριαστος
    Όταν τα έδειξα στον μηχανικό, εκείνος μου συνέστησε να μην το πηγαίνω συνέχεια τελικές, έτσι συνήθως το δουλεύω στις 8500-9000 σ.α.λ. συνέχεια όμως (ταχύτητα ταξιδιού 180-200).
    Δεν το πάς τελικές. Μόνο 200, 8500-9000 συνέχεια. :rotflmao:




    Χωρίς πλάκα, θα σου έλεγα να μην το κάνεις αυτό...

  6. #51
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της 950dim
    Εγγραφή
    20/06/2006
    Μηνύματα
    536
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Αταίριαστος
    ...έτσι συνήθως το δουλεύω στις 8500-9000 σ.α.λ. συνέχεια όμως (ταχύτητα ταξιδιού 180-200).

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	dsc00275.s.jpg 
Προβολές:	353 
Μέγεθος:	53,6 KB 
ID:	182199
    ...cause the place seems still alive...

  7. #52
    κοιμώμενος άγρυπνα Το avatar του/της Gandalf dr685sm
    Εγγραφή
    25/04/2004
    Μηνύματα
    1.755
    βρε raicom1... λάδια με 8000+ ΚΜ;... τι είναι; Ι.Χ.;

    Όταν σου λέει αλλαγή στα 5000ΚΜ αίντε να ανέβεις ΤΟ ΠΟΛΥ ενα 10% που και αυτό είναι επικίνδυνο. Απο εκεί και πάνω το λάδι είναι σαν να έχεις νερό στο μοτέρ.. έχει χάσει κάθε ιδιότητα.

    Το πήγες και στις ψηλές rpm για αρκετό χρόνο;... τι περιμένες δηλαδή;

    Εδώ πατάτες τηγανίζεις.. και αλλάζεις το λάδι συχνότερα... ( :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: )

    Τώρα ευτυχώς που δεν κόλησαν όντως όλα μέσα, να αγοράσεις και κανά "οικοπεδάκι" πουθενά.

    Gandalf
    Στην Ελλάδα θέλουμε να λειτουργούν τα πάντα υπέρ του ατόμου , έστω και εις βάρος του συνόλου.

  8. #53
    950dim έλα να πάμε μαζί βολτούλα...
    σε προκαλώ
    Αλλά ξέρω, εσύ έχεις ΚΤΜ και φοβάσαι μήπως σκάσει το μοτεράκι σου.
    Σε καταλαβαίνω, όταν είχα το LC-4 αισθανόμουν άσχημα να με περνάνε τα ΧΤ τάπα... και να μπορούν να τελικιάζουν χωρίς κίνδυνο.
    Τι να κάνουμε ρε φίλε πινόκιο ;
    Εγώ αγόρασα ένα μουλάρι για τη δουλειά μου και του πίνω το αίμα κάθε μέρα.
    Ενώ εσύ... έχεις μπρελόκ ΚΤΜ
    the motorcycleboy reigns

  9. #54
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της 950dim
    Εγγραφή
    20/06/2006
    Μηνύματα
    536
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Αταίριαστος
    950dim έλα να πάμε μαζί βολτούλα...
    σε προκαλώ
    Αλλά ξέρω, εσύ έχεις ΚΤΜ και φοβάσαι μήπως σκάσει το μοτεράκι σου.
    Σε καταλαβαίνω, όταν είχα το LC-4 αισθανόμουν άσχημα να με περνάνε τα ΧΤ τάπα... και να μπορούν να τελικιάζουν χωρίς κίνδυνο.
    Τι να κάνουμε ρε φίλε πινόκιο ;
    Εγώ αγόρασα ένα μουλάρι για τη δουλειά μου και του πίνω το αίμα κάθε μέρα.
    Ενώ εσύ... έχεις μπρελόκ ΚΤΜ
    Mην εξαπτεσαι φιλε Ατελικιαστε...
    Προκληση?Για χωμα μιλας...? :rotflmao: Για ασφαλτο δε τολμαω...
    LC4?Και σε παιρνουσαν τα ΧΤ?4αρι κιβωτιο ειχες?:rotflmao:
    Μουλαρι ε?Συμφωνουμε και καπου...:smilea:
    Μπρελοκ φιλε δεν εχω...λερωνεται απ΄τις λασπες(ξερεις εσυ) που πεταει ο μπροστινος τροχος...


    calm down man...:smilea:
    ...cause the place seems still alive...

  10. #55
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της tazakos
    Εγγραφή
    30/07/2006
    Μηνύματα
    277
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Αταίριαστος
    ...
    Το κοντέρ ξεπερνάει τα 210 και το στροφόμετρο δείχνει 9.900 σ.α.λ.
    Έχω 39.000 χλμ. και δεν μου έχει καεί ούτε λάμπα.
    Το "θέμα" είναι ότι καίω πολύ βενζίνη (σαν αυτοκίνητο ένα πράγμα..), λάδια δεν έχω διαπιστώσει να μου καίει..
    Φυσικά αλλάζω λάδια και φίλτρο λαδιού ΣΧΟΛΑΣΤΙΚΑ κάθε 3.000 χλμ.
    Κάποιοι βάζουν MOTUL 5100 sae 15w-50, εγώ προτιμώ το 300V sae 10w-40.
    φίλε μου όταν λες δεν έχω διαπιστώσει να μου καίει λάδια.....μπορείς να το αναπτύξεις?
    Εννοείς δεν τα ελέγχεις κ απλα είσαι τακτικός στο σέρβις οπότε δεν σε απασχολεί ή ότι τα ελέγχεις και δεν είδες ποτέ μείωση.

    Το ρωτάω γιατί όσοι βάλαν φουλ συνθετικά στο στρομ παρατήρησαν ότι τα πίνει με πολύ όρεξη. Εννοώ ότι το μοτέρ μας ειδικά όταν το δουλεύεις στις πολύ ψηλές στροφές που λες τείνει να καίει λίγο λάδι κ όταν το λάδι είναι συνθετικό φουλ, έχω ακούσει για καθολική αύξηση αυτής της κατανάλωσης.

    Εμένα πάντως αν το πάω νορμάλ δεν καίει αν το πάω τάπα καίει, τι μοντέλο έχεις αλήθεια?
    ΕΙΠΑ ΝΑ ΦΥΓΩ...ΝΑ ΒΑΛΩ ΠΡΩΤΗ ΚΑΙ ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ

  11. #56
    TAZ: DL 650 χωρίς ABS '06 μαύρο μάτ με ένα μπουζί ανά κύλινδρο, μαμά εξάτμιση....
    Είμαι σχολαστικός με τα λάδια (κάθε 3.000 χλμ), έχω παρατηρήσει ότι μαζί με την αλλαγή του φίλτρου λαδιού χωράει σχεδόν 3 λίτρα λάδι. Τόσο βάζω μέσα και έχω το κεφάλι μου ήσυχο.
    Όσες φορές έχω τσεκάρει τα λάδια από το παραθυράκι, η στάθμη τους είναι ανάμεσα στις 2 γραμμές.
    Υ.Γ. θέλω κι εγώ SUPERBRACE...

    950dim: η ενότητα αφορά τα v-strom, η δική σου μοτοσυκλέτα δεν έχει καμιά σχέση με τις δικές μας, τι μπερδεύεσαι και ειρωνεύεσαι χωρίς να μας ξέρεις ;
    Ήσουν μήπως πρώην κάτοχος v-strom και έχεις άποψη ;
    Έχεις κάτι να γράψεις για το μηχανάκι σου ;
    Το στύλ σου μου θυμίζει τη συμβουλή του Ιησού: "βγάλε το δοκάρι από το μάτι σου και μην ασχολείσαι με τα σκουπιδάκια στα μάτια των άλλων"

    Στην άσφαλτο είμαστε όλοι αδέλφια, μας ενώνει το ίδιο πάθος, η ίδια αγάπη για τη μοτοσυκλέτα, δεν υπάρχει λόγος να παιδιαρίζουμε...
    the motorcycleboy reigns

  12. #57
    Α, παρέλειψα να γράψω ότι ούτε είχα, ούτε έχω, ούτε θα βάλω ποτέ βαλίτσα στο μηχανάκι μου.
    Κουβαλάω το λάπ-τοπ μου σε σακίδιο πλάτης και δεν χαλάω την αεροδυναμική της μηχανής.
    Μάλλον είμαι εξαίρεση (Αταίριαστος γάρ) από τον κανόνα....
    the motorcycleboy reigns

  13. #58
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Gandalf dr685sm
    βρε raicom1... λάδια με 8000+ ΚΜ;... τι είναι; Ι.Χ.;

    Όταν σου λέει αλλαγή στα 5000ΚΜ αίντε να ανέβεις ΤΟ ΠΟΛΥ ενα 10% που και αυτό είναι επικίνδυνο. Απο εκεί και πάνω το λάδι είναι σαν να έχεις νερό στο μοτέρ.. έχει χάσει κάθε ιδιότητα.

    Το πήγες και στις ψηλές rpm για αρκετό χρόνο;... τι περιμένες δηλαδή;

    Εδώ πατάτες τηγανίζεις.. και αλλάζεις το λάδι συχνότερα... ( :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: )

    Τώρα ευτυχώς που δεν κόλησαν όντως όλα μέσα, να αγοράσεις και κανά "οικοπεδάκι" πουθενά.

    Gandalf

    Σωστος!


    *************** www.motodevils.gr ***************

  14. #59
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    06/11/2009
    Μηνύματα
    26

    Λαδια?

    τελικα δεν εφταιγε το λαδι .....εστειλα στο χημείο(εκει που δουλευω) (ΧΗΜΕΙΟ/ΔΚ/ΝΣ ) και τα λαδακια ειχαν το σωστο ιξωδες - λιγο πιο κατω.Ο επισημος σερβας στους αγίους το ειχε πει απο την αρχη οτι δεν ειναι απο λαδι,καθοτι απο προσωπικη του εμπειρία δεν φταινε τα λαδια σε τετοια μοτερια,απλα αστοχια υλικου (αδυνατο???) ποσα μοτερια εχουν πουληθει???? 100 αδες χιλιαδες,οσο το ειχα πηγαινε "κυρία" το μηχανακι βεβαια το παιδι που μου το εδωσε ,είπε "ειναι κομπλέ απο σερβις κλπ κλπ..... 'εκει εγινε η μαλ....τόχαψα ......παντως στην αγορα μονο ενα μηχανακι κ5 ανακαλυψα που ψαχνει μοτερ αρα????
    με λιγα λογια ειναι οτι καλυτερο στα λεφτα του,,,γιαυτο θα το ξανααγορασω....

  15. #60
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της THEOD
    Εγγραφή
    12/04/2003
    Μηνύματα
    2.219
    Φίλε μου το λέω από την αρχή....Ούτε το λάδι έχει να κάνει με το σπάσιμο, ούτε το ζόρισμα...
    Τα σημερινά μοτέρ ΔΕΝ σπάνε τόσο εύκολα όσο νομίζουν μερικοί ακόμα και αν το λάδι είναι μέσα άπειρα χιλιόμετρα (αρκεί να υπάρχει...).

    Προφανώς έπεσες στην αρκετά σπάνια περίπτωση αστοχίας λόγω ελλατωματικού εξαρτήματος....

Σελίδα 4 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Καλα να το δω ποτε κατι τετοιο στο δρομο...
    από hornet στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 06/05/2005, 20:15
  2. Σχολιαστε το μοτερ
    από karelis στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 16/02/2005, 21:04
  3. το μοτερ απο το παπι μου
    από karelis στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 72
    Τελευταίο μήνυμα: 19/01/2005, 23:08
  4. Ήχοι απο το μοτέρ...
    από ter στο forum Yamaha Fazer
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 15/12/2004, 07:42
  5. Το Μοτερ
    από karelis στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 28/10/2004, 19:41

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF