ego odigisa to tenere ti paraskeyi..
k to mono poy exo na po einai..pos..
EXETE POLY PLAKA RE PALIKARIA...MA PARA POLY PLAKA..:rotflmao:![]()
:rotflmao:
![]()
TOSO XIOYMOR EXETE RE MPAGASHDES K DE TO XERA..
:rotflmao:
![]()
![]()
ego odigisa to tenere ti paraskeyi..
k to mono poy exo na po einai..pos..
EXETE POLY PLAKA RE PALIKARIA...MA PARA POLY PLAKA..:rotflmao:![]()
:rotflmao:
![]()
TOSO XIOYMOR EXETE RE MPAGASHDES K DE TO XERA..
:rotflmao:
![]()
![]()
Ναι ναι είναι για να περνάμε καλά, και να γελάμε!!!!!!!!!!![]()
![]()
Το 690 εχει πολυ φυσιολογικη καταναλωση λαδιου,οπως το εχω δειΑρχικά δημιουργήθηκε από peskandritsos
Η οτι η ΚΤΜ δεν θα μπορουσε να φτιαξει ενα μηχανακι με 45 αλογα με φτηνοτερα περιφερειακα και χωρις να καιει λαδακι??
Τωρα για τα φτηνοτερα περιφερειακα θα εκπλαγεις αν δεις οτι το ΚΤΜ εχει ΦΤΗΝΟΤΕΡΑ ανταλλακτικα και περιφερειακα απο το Tenere
(Nα μην πω για το παπι το Address που εχω που πληρωνω τακακια ακριβοτερα απο το 690)
Ως προς την αξιοπιστια ειναι κατι που θα το δουμε.Ας μιλησουνε κατοχοι ΧΤ660 με πολλα χλμ να μας πουνε
Sju sjösjuka sjömän sköttes av sjuttiosju sköna sjuksköterskor på det sjunkande skeppet Shanghai
Παιδιά, ο ανθρωπος ζήτησε ολοκληρωμένη άποψη για το Tenere. Δεν ζήτησε συγκριτικό για το Tenere με άλλα μηχανάκια.
Οπότε καλό είναι να ελαττώσουμε τα συγκριτικά.
Επίσης καλό είναι ο καθένας να οδηγήσει οτι μηχανή θέλει να πάρει, να σταθμίσει το τι θέλει απο την μηχανή και τότε να την πάρει (την μηχανή ε,,, μην παρεξηγηθώ!!!!)
Αν το ειχες οδηγησει Σαββατο θα ειχες αλλη εντυπωση!!!Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
ego odigisa to tenere ti paraskeyi..
:rotflmao:
![]()
![]()
Το να γερνάς είναι καλύτερο από την εναλλακτική λύση: δηλαδή να πεθαίνεις νέος!!!
Το ΧΤ δεν μου ειχε ΚΑΘΟΛΟΥ καταναλωση λαδιου οπως και το τενερε.Αρχικά δημιουργήθηκε από Vstrommer71
Το 690 εχει πολυ φυσιολογικη καταναλωση λαδιου,οπως το εχω δει
Τωρα για τα φτηνοτερα περιφερειακα θα εκπλαγεις αν δεις οτι το ΚΤΜ εχει ΦΤΗΝΟΤΕΡΑ ανταλλακτικα και περιφερειακα απο το Tenere
(Nα μην πω για το παπι το Address που εχω που πληρωνω τακακια ακριβοτερα απο το 690)
Ως προς την αξιοπιστια ειναι κατι που θα το δουμε.Ας μιλησουνε κατοχοι ΧΤ660 με πολλα χλμ να μας πουνε
Αν τα WP ειναι φτηνα τοτε να παρω δυο-τρια να εχω και ανταλλακτικα.
Αξιοπιστια οπως λες θα δειξει ο χρονος για το ΚΤΜ γιατι το ΧΤ νομιζω την εχει αποδειξει ηδη.
Αληθεια αυτο το ΚΤΜ το εντουρο δεν το βλεπω συχνα στο δρομο, μη πω και καθολου.
Ολο κατι δουκες (τους παλιους)βλεπω και κατι 990 και 950.
Δεν το θεωρει ο κοσμος καλη ευκαιρια να το αγορασει σοριδων??
Το να γερνάς είναι καλύτερο από την εναλλακτική λύση: δηλαδή να πεθαίνεις νέος!!!
Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
ego odigisa to tenere ti paraskeyi..
k to mono poy exo na po einai..pos..
EXETE POLY PLAKA RE PALIKARIA...MA PARA POLY PLAKA..:rotflmao:![]()
:rotflmao:
![]()
TOSO XIOYMOR EXETE RE MPAGASHDES K DE TO XERA..
:rotflmao:
![]()
![]()
χωρις συγκριση γιατι ολοι ξερουμε!
θα το επαιρνες για τα λεφτα του ?
αν ναι γιατι,αν οχι γιατι?
έτσι είναι.Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
ego odigisa to tenere ti paraskeyi..
k to mono poy exo na po einai..pos..
EXETE POLY PLAKA RE PALIKARIA...MA PARA POLY PLAKA..:rotflmao:![]()
:rotflmao:
![]()
TOSO XIOYMOR EXETE RE MPAGASHDES K DE TO XERA..
:rotflmao:
![]()
![]()
είναι τυχαίο που όλοι οι κάτοχοι tenere είναι χαβαλετζήδες?
είναι τυχαίο που σπάμε πλάκα?
Όχι.
Πήραμε το tenere και γίναμε όλοι χαβαλετζήδες και περνάμε καλά......
Αυτό μάλλον σημαίνει πως είναι καλή επιλογή...... χα χα χα χα
Δεν υπαρχει μονοκυλινδρο που να μην τσιμπαει λιγο λαδακι,ειδικα τα καλοκαιρια με τις ψηλες θερμοκρασιες.Τα μοτερ της ΚΤΜ τσιμπανε και λιγο παραπανω γιατι δουλευουν 100% συνθετικο.Οποτε μια καταναλωση της ταξεως των 200-300ml στα 1000χλμ ειναι αναμενομενη.Αρχικά δημιουργήθηκε από peskandritsos
Το ΧΤ δεν μου ειχε ΚΑΘΟΛΟΥ καταναλωση λαδιου οπως και το τενερε.
Αν τα WP ειναι φτηνα τοτε να παρω δυο-τρια να εχω και ανταλλακτικα.
Αξιοπιστια οπως λες θα δειξει ο χρονος για το ΚΤΜ γιατι το ΧΤ νομιζω την εχει αποδειξει ηδη.
Αληθεια αυτο το ΚΤΜ το εντουρο δεν το βλεπω συχνα στο δρομο, μη πω και καθολου.
Ολο κατι δουκες (τους παλιους)βλεπω και κατι 990 και 950.
Δεν το θεωρει ο κοσμος καλη ευκαιρια να το αγορασει σοριδων??
Ως προς την αξιοπιστια επαναλαμβανω περιμενω να ακουσω ιδιοκτητες 660 με αρκετα χλμ.Το ΧΤ το παλιο ηταν οντως αξιοπιστο(αλλα πολλα εκαιγαν ενα κουβα λαδι)
Το 690 ειναι αναμενομενο να μην ειναι δημοφιλες στα 9000ευρω.Στα ιδια χρηματα παιζει και το SM το οποιο για τον πολυ κοσμο που δεν παει χωμα ειναι πιο καταλληλο.
Το 690 enduro ειναι μηχανακι που απευθυνεται στον αγοραστη που ψαχνει ενα πραγματικο 50-50 χωμα-ασφαλτο μηχανακι.
Επειδη ομως αυτοι ειναι λιγοι,γι'αυτο δεν πουλαει.Οι περισσοτεροι βολευονται με κατι πιο street.
Ο πολυς λαος βεβαια εχει αγορασει τα 950-990 γιατι ειναι πιο καταλληλα για ταξιδι αλλα και...καφετεριες(βασικο κριτηριο αγορας του Ελληνα)
Γι'αυτο εγω τοποθετω το Tenere και το 690 χοντρικα στην ιδια κατηγορια.Θυμηθειτε τα παλια ΧΤ,τα Dominator ή τα DR650.Που ειναι αυτη κατηγορια σημερα?
Sju sjösjuka sjömän sköttes av sjuttiosju sköna sjuksköterskor på det sjunkande skeppet Shanghai
Επαναλαμβανω λαδι ΚΑΘΟΛΟΥ και βλεπω ακομα πολυ καλα.Αρχικά δημιουργήθηκε από Vstrommer71
Δεν υπαρχει μονοκυλινδρο που να μην τσιμπαει λιγο λαδακι,ειδικα τα καλοκαιρια με τις ψηλες θερμοκρασιες.Τα μοτερ της ΚΤΜ τσιμπανε και λιγο παραπανω γιατι δουλευουν 100% συνθετικο.Οποτε μια καταναλωση της ταξεως των 200-300ml στα 1000χλμ ειναι αναμενομενη.
Ως προς την αξιοπιστια επαναλαμβανω περιμενω να ακουσω ιδιοκτητες 660 με αρκετα χλμ.Το ΧΤ το παλιο ηταν οντως αξιοπιστο(αλλα πολλα εκαιγαν ενα κουβα λαδι)
Το 690 ειναι αναμενομενο να μην ειναι δημοφιλες στα 9000ευρω.Στα ιδια χρηματα παιζει και το SM το οποιο για τον πολυ κοσμο που δεν παει χωμα ειναι πιο καταλληλο.
Το 690 enduro ειναι μηχανακι που απευθυνεται στον αγοραστη που ψαχνει ενα πραγματικο 50-50 χωμα-ασφαλτο μηχανακι.
Επειδη ομως αυτοι ειναι λιγοι,γι'αυτο δεν πουλαει.Οι περισσοτεροι βολευονται με κατι πιο street.
Ο πολυς λαος βεβαια εχει αγορασει τα 950-990 γιατι ειναι πιο καταλληλα για ταξιδι αλλα και...καφετεριες(βασικο κριτηριο αγορας του Ελληνα)
Γι'αυτο εγω τοποθετω το Tenere και το 690 χοντρικα στην ιδια κατηγορια.Θυμηθειτε τα παλια ΧΤ,τα Dominator ή τα DR650.Που ειναι αυτη κατηγορια σημερα?
Και αν τοποθετεις το τενερε σε αυτη την κατηγορια τοτε το XTR που το τοποθετεις??
Αυτο δεν ειναι καθαροαιμο 50-50??
Η γιαμαχα ειναι χαζη να πουλαει δυο ιδια μηχανακια?
Το ΚΤΜ ειναι πολυ καλο δεν αμφιβαλω αλλα και τρια χιλιαρικα πιο πολλα απο το ΧΤR ειναι σεβαστο ποσο στις μερες μας.
Δεν ειναι λιγοι αυτοι που θελουν μηχανη 50-50 οπως γραφεις.
Απλα εχουν προτιμησει XTR-DRZ απο το να δωσουν 9.000![]()
![]()
Και η κατηγορια προσπαθεινμα ανεβει ξανα με κατι τενερε κατι ΒMW και οταν αποφασισει και η πορτοκαλι ομαδα κανενα adv.![]()
Το να γερνάς είναι καλύτερο από την εναλλακτική λύση: δηλαδή να πεθαίνεις νέος!!!
ego xanaleo poly plaka...exete..
thimithika pali to xt beneton to 89 ari...toy mpamia idia apodosi..idia periferiaka..
DIPLASIO OMOS BAROS..axristos ogos...
skata frena...
soymiedes fysika anartiseis..
kai mono poy anaferthike i lexi ktm edo mesa..eprepe na xei katedafistei to post..![]()
Φίλε Vstrommer, έχω 36000χλμ στην XT660R, σε ενάμιση χρόνο λειτουργίας της.
Ξέρω ότι δεν είναι πολλά σαν χλμ αλλά είναι αρκετά για ενάμιση χρόνο. Μέχρι τώρα (χτύπα ξύλο), από λάδι δεν έχει κάψει τίποτα.
Εγώ βασικά ήμουν έτοιμος να πάρω την ΧΤ600Ε, αλλά άργησα λόγω προβλημάτων να κάνω την αγορά, και δεν ήθελα μεταχειρισμένη. Άργησα για την 600 κι έτσι πήρα την XTR.
Ανέφερες ιστορικές μηχανές, Dominator, DR, XT600...![]()
Αυτές είναι μηχανές γενικές χρήσης, γνήσιες on-off, αξιόπιστες, φιλικές...
Ενδεικτικά να αναφέρω το βάρος τους.
DR650 - 147 κιλά άδεια.
Dominator 650 - 164 κιλά άδεια
ΧΤ600E - 177 κιλά πλήρης υγρών.
ΧΤ660R - 181 κιλά πλήρης υγρών.
Είναι αποδεδειγμένο ότι οι αερόψυκτοι, καρμπυρατεράτοι κινητήρες είναι πολύ πιο εύκολοι και οικονομικοί στη συντήρησή τους. Και για τις συγκεκριμένες μοτοσυκλέτες ανταλλακτικά βρίσκεις παντού και φτηνά.
Η κίνηση της Yamaha να βγάλει την XTR ψεκαστή και υδρόψυκτη, συζητήθηκε πολύ. Η υγρόψυξη ήταν θέμα μεγάλης αντιπαράθεσης. Οι πιο κλασικοί αντέδρασαν έντονα, ενώ κάποιοι άλλοι επικρότησαν αυτή την κίνηση. Το ίδιο συνέβη και με τον ψεκασμό. Και με την παρουσία δύο βαριών εξατμίσεων στη μηχανή. Οι γνώμες είναι ακόμα μοιρασμένες.
Κατά τη γνώμη μου πάντα, η Yamaha δεν ξέφυγε από τον on-off προσανατολισμό των ΧΤ,ΧΤΖ που είχαν αγαπηθεί από πολύ κόσμο. Αντίθετα, η υδρόψυξη συμβάλλει στην καλύτερη και ομαλότερη λειτουργία του κινητήρα σε όλες τις συνθήκες. Οι λίγοι ίπποι παραπάνω της 660, δεν μου λένε τίποτα. Μου λέει όμως η ακτίνα δράσης που είναι πάνω από 300χλμ με ήπια χρήση, (450+ για την ΧΤΖ), η δυνατότητα άνετου ταξιδίου με δύο άτομα, η πολύ καλή σταθερότητα στο δρόμο ακόμα όταν πηγαίνεις με 160+, και η διατήρηση των δυνατοτήτων της μηχανής στο χώμα και η αξιοπιστία της.
Για να μην παρεξηγηθώ με τη λέξη χώμα, νομίζω ότι κάποιος μπορεί να συμπεράνει για το τι εννοώ χώμα.![]()
Η νέα Τενερέ έχει όλα τα παραπάνω, με αυξημένη ακτίνα δράσης, καλύτερη προστασία από τον αέρα, ίσως πιο άνετη θέση ταξιδίου, στροφόμετρο, καλύτερα φρένα κλπ...
Ο προσανατολισμός της σειράς ΧΤ δεν είναι ο ίδιος με την ΚΤΜ.
Φυσικά και η ΚΤΜ είναι αλλού στο θέμα επιδόσεις, στήσιμο κλπ.
Όπως και η Yamaha στο θέμα τιμή, αξιοπιστία, άνεση κλπ.
Μιλάμε πάντα για τις μεγάλες μονοκύλινδρες. Η ΧΤ660 πρωτοεμφανίστηκε μαζί με τους Ολυμπιακούς το 2004. Στα 5+ χρόνια σκισίματος που έχει φάει στους Ελληνικούς δρόμους διατηρεί την αξιοπιστία της και, κακά τα ψέματα, ποιος έχει δει 660 μοτάρντ να πηγαίνει χαλαρά?Γιατί να μην πει λοιπόν αυτός ο κινητήρας στην Τενερέ?
Επαναλαμβάνω ότι ο καθένας έχει τις ανάγκες του και ευτυχώς έχει ποικιλία σε μηχανές για να διαλέξει αυτή που του ταιριάζει. Και δεν ψαρώνω με το "adventure" που μας πουλάνε οι εταιρείες. Το βασικό είναι να έχει κατασταλάξει ο αγοραστής τι είναι αυτό που χρειάζεται από μιά μηχανή και τι θέλει να κάνει με αυτή. Εμείς καθορίζουμε τι είναι adventure.
Φιλάκια μάγκες!!![]()
![]()
![]()
Μετά την ετήσια 2008, γνωστός στην πιάτσα και ως "Το σαλιγκάρι που έτυχε σε άλλους..."
XR
XTR
XJR
There are old pilots and there are bold pilots, but there are no old bold pilots.
Σε αυτο θα συμφωνησω μαζι σου.Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
kai mono poy anaferthike i lexi ktm edo mesa..eprepe na xei katedafistei to post..![]()
![]()
Οπου αναφερεται αυτη η λεξη ολο και κατι χαλαει...:rotflmao: :rotflmao:![]()
![]()
Το να γερνάς είναι καλύτερο από την εναλλακτική λύση: δηλαδή να πεθαίνεις νέος!!!
nai ok..xero..Αρχικά δημιουργήθηκε από peskandritsos
Σε αυτο θα συμφωνησω μαζι σου.![]()
Οπου αναφερεται αυτη η λεξη ολο και κατι χαλαει...:rotflmao: :rotflmao:![]()
![]()
xalaei i diathesi soy molis se pleyrizei sto dromo..
kai tora mono k mono poy to akoys soy xalaei i mera file..xero asta..kai ego tora me to suzuki poy exo xemeinei..akoyo ktm k dakrizo..![]()
Ασε, καλυτερα τωρα τον χειμωνα να μην εχεις γρηγορη μηχανη γιατι θα κρυωνεις.Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
nai ok..xero..
xalaei i diathesi soy molis se pleyrizei sto dromo..
kai tora mono k mono poy to akoys soy xalaei i mera file..xero asta..kai ego tora me to suzuki poy exo xemeinei..akoyo ktm k dakrizo..![]()
Παμε το καλοκαιρι να παρουμε δυο, να μας κανουνε και καλυτερη τιμη.:rotflmao:
Το να γερνάς είναι καλύτερο από την εναλλακτική λύση: δηλαδή να πεθαίνεις νέος!!!