Σελίδα 1 από 8 123456 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 109

Θέμα: Thumper Talk

  1. #1
    rolling fredo king Το avatar του/της DUKASII
    Εγγραφή
    11/07/2002
    Μηνύματα
    3.547
    ego odigisa to tenere ti paraskeyi..


    k to mono poy exo na po einai..pos..




    EXETE POLY PLAKA RE PALIKARIA...MA PARA POLY PLAKA..:rotflmao: :rotflmao:

    TOSO XIOYMOR EXETE RE MPAGASHDES K DE TO XERA..
    :rotflmao:

  2. #2
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    22/07/2008
    Μηνύματα
    145
    Ναι ναι είναι για να περνάμε καλά, και να γελάμε!!!!!!!!!!

  3. #3
    Stockholmare Το avatar του/της Vstrommer71
    Εγγραφή
    29/01/2006
    Μηνύματα
    4.304
    Αρχικά δημιουργήθηκε από peskandritsos

    Η οτι η ΚΤΜ δεν θα μπορουσε να φτιαξει ενα μηχανακι με 45 αλογα με φτηνοτερα περιφερειακα και χωρις να καιει λαδακι??
    Το 690 εχει πολυ φυσιολογικη καταναλωση λαδιου,οπως το εχω δει
    Τωρα για τα φτηνοτερα περιφερειακα θα εκπλαγεις αν δεις οτι το ΚΤΜ εχει ΦΤΗΝΟΤΕΡΑ ανταλλακτικα και περιφερειακα απο το Tenere
    (Nα μην πω για το παπι το Address που εχω που πληρωνω τακακια ακριβοτερα απο το 690 )
    Ως προς την αξιοπιστια ειναι κατι που θα το δουμε.Ας μιλησουνε κατοχοι ΧΤ660 με πολλα χλμ να μας πουνε
    Sju sjösjuka sjömän sköttes av sjuttiosju sköna sjuksköterskor på det sjunkande skeppet Shanghai

  4. #4
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    22/07/2008
    Μηνύματα
    145
    Παιδιά, ο ανθρωπος ζήτησε ολοκληρωμένη άποψη για το Tenere. Δεν ζήτησε συγκριτικό για το Tenere με άλλα μηχανάκια.

    Οπότε καλό είναι να ελαττώσουμε τα συγκριτικά.
    Επίσης καλό είναι ο καθένας να οδηγήσει οτι μηχανή θέλει να πάρει, να σταθμίσει το τι θέλει απο την μηχανή και τότε να την πάρει (την μηχανή ε,,, μην παρεξηγηθώ!!!!)

  5. #5
    Ντομινίκ Στρος Ταμίας Το avatar του/της peskandritsos
    Εγγραφή
    05/01/2008
    Μηνύματα
    1.719
    Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
    ego odigisa to tenere ti paraskeyi..
    :rotflmao:
    Αν το ειχες οδηγησει Σαββατο θα ειχες αλλη εντυπωση!!!
    Το να γερνάς είναι καλύτερο από την εναλλακτική λύση: δηλαδή να πεθαίνεις νέος!!!

  6. #6
    Ντομινίκ Στρος Ταμίας Το avatar του/της peskandritsos
    Εγγραφή
    05/01/2008
    Μηνύματα
    1.719
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Vstrommer71
    Το 690 εχει πολυ φυσιολογικη καταναλωση λαδιου,οπως το εχω δει
    Τωρα για τα φτηνοτερα περιφερειακα θα εκπλαγεις αν δεις οτι το ΚΤΜ εχει ΦΤΗΝΟΤΕΡΑ ανταλλακτικα και περιφερειακα απο το Tenere
    (Nα μην πω για το παπι το Address που εχω που πληρωνω τακακια ακριβοτερα απο το 690 )
    Ως προς την αξιοπιστια ειναι κατι που θα το δουμε.Ας μιλησουνε κατοχοι ΧΤ660 με πολλα χλμ να μας πουνε
    Το ΧΤ δεν μου ειχε ΚΑΘΟΛΟΥ καταναλωση λαδιου οπως και το τενερε.
    Αν τα WP ειναι φτηνα τοτε να παρω δυο-τρια να εχω και ανταλλακτικα.
    Αξιοπιστια οπως λες θα δειξει ο χρονος για το ΚΤΜ γιατι το ΧΤ νομιζω την εχει αποδειξει ηδη.
    Αληθεια αυτο το ΚΤΜ το εντουρο δεν το βλεπω συχνα στο δρομο, μη πω και καθολου.
    Ολο κατι δουκες (τους παλιους)βλεπω και κατι 990 και 950.
    Δεν το θεωρει ο κοσμος καλη ευκαιρια να το αγορασει σοριδων??
    Το να γερνάς είναι καλύτερο από την εναλλακτική λύση: δηλαδή να πεθαίνεις νέος!!!

  7. #7
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    09/06/2009
    Μηνύματα
    357
    Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
    ego odigisa to tenere ti paraskeyi..


    k to mono poy exo na po einai..pos..




    EXETE POLY PLAKA RE PALIKARIA...MA PARA POLY PLAKA..:rotflmao: :rotflmao:

    TOSO XIOYMOR EXETE RE MPAGASHDES K DE TO XERA..
    :rotflmao:


    χωρις συγκριση γιατι ολοι ξερουμε!

    θα το επαιρνες για τα λεφτα του ?

    αν ναι γιατι,αν οχι γιατι?

  8. #8
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dimitris_a
    Εγγραφή
    23/10/2009
    Μηνύματα
    120
    Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
    ego odigisa to tenere ti paraskeyi..


    k to mono poy exo na po einai..pos..




    EXETE POLY PLAKA RE PALIKARIA...MA PARA POLY PLAKA..:rotflmao: :rotflmao:

    TOSO XIOYMOR EXETE RE MPAGASHDES K DE TO XERA..
    :rotflmao:
    έτσι είναι.
    είναι τυχαίο που όλοι οι κάτοχοι tenere είναι χαβαλετζήδες?
    είναι τυχαίο που σπάμε πλάκα?
    Όχι.
    Πήραμε το tenere και γίναμε όλοι χαβαλετζήδες και περνάμε καλά......
    Αυτό μάλλον σημαίνει πως είναι καλή επιλογή...... χα χα χα χα

  9. #9
    Stockholmare Το avatar του/της Vstrommer71
    Εγγραφή
    29/01/2006
    Μηνύματα
    4.304
    Αρχικά δημιουργήθηκε από peskandritsos
    Το ΧΤ δεν μου ειχε ΚΑΘΟΛΟΥ καταναλωση λαδιου οπως και το τενερε.
    Αν τα WP ειναι φτηνα τοτε να παρω δυο-τρια να εχω και ανταλλακτικα.
    Αξιοπιστια οπως λες θα δειξει ο χρονος για το ΚΤΜ γιατι το ΧΤ νομιζω την εχει αποδειξει ηδη.
    Αληθεια αυτο το ΚΤΜ το εντουρο δεν το βλεπω συχνα στο δρομο, μη πω και καθολου.
    Ολο κατι δουκες (τους παλιους)βλεπω και κατι 990 και 950.
    Δεν το θεωρει ο κοσμος καλη ευκαιρια να το αγορασει σοριδων??
    Δεν υπαρχει μονοκυλινδρο που να μην τσιμπαει λιγο λαδακι,ειδικα τα καλοκαιρια με τις ψηλες θερμοκρασιες.Τα μοτερ της ΚΤΜ τσιμπανε και λιγο παραπανω γιατι δουλευουν 100% συνθετικο.Οποτε μια καταναλωση της ταξεως των 200-300ml στα 1000χλμ ειναι αναμενομενη.
    Ως προς την αξιοπιστια επαναλαμβανω περιμενω να ακουσω ιδιοκτητες 660 με αρκετα χλμ.Το ΧΤ το παλιο ηταν οντως αξιοπιστο(αλλα πολλα εκαιγαν ενα κουβα λαδι)
    Το 690 ειναι αναμενομενο να μην ειναι δημοφιλες στα 9000ευρω.Στα ιδια χρηματα παιζει και το SM το οποιο για τον πολυ κοσμο που δεν παει χωμα ειναι πιο καταλληλο.
    Το 690 enduro ειναι μηχανακι που απευθυνεται στον αγοραστη που ψαχνει ενα πραγματικο 50-50 χωμα-ασφαλτο μηχανακι.
    Επειδη ομως αυτοι ειναι λιγοι,γι'αυτο δεν πουλαει.Οι περισσοτεροι βολευονται με κατι πιο street.
    Ο πολυς λαος βεβαια εχει αγορασει τα 950-990 γιατι ειναι πιο καταλληλα για ταξιδι αλλα και...καφετεριες(βασικο κριτηριο αγορας του Ελληνα)
    Γι'αυτο εγω τοποθετω το Tenere και το 690 χοντρικα στην ιδια κατηγορια.Θυμηθειτε τα παλια ΧΤ,τα Dominator ή τα DR650.Που ειναι αυτη κατηγορια σημερα?
    Sju sjösjuka sjömän sköttes av sjuttiosju sköna sjuksköterskor på det sjunkande skeppet Shanghai

  10. #10
    Ντομινίκ Στρος Ταμίας Το avatar του/της peskandritsos
    Εγγραφή
    05/01/2008
    Μηνύματα
    1.719
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Vstrommer71
    Δεν υπαρχει μονοκυλινδρο που να μην τσιμπαει λιγο λαδακι,ειδικα τα καλοκαιρια με τις ψηλες θερμοκρασιες.Τα μοτερ της ΚΤΜ τσιμπανε και λιγο παραπανω γιατι δουλευουν 100% συνθετικο.Οποτε μια καταναλωση της ταξεως των 200-300ml στα 1000χλμ ειναι αναμενομενη.
    Ως προς την αξιοπιστια επαναλαμβανω περιμενω να ακουσω ιδιοκτητες 660 με αρκετα χλμ.Το ΧΤ το παλιο ηταν οντως αξιοπιστο(αλλα πολλα εκαιγαν ενα κουβα λαδι)
    Το 690 ειναι αναμενομενο να μην ειναι δημοφιλες στα 9000ευρω.Στα ιδια χρηματα παιζει και το SM το οποιο για τον πολυ κοσμο που δεν παει χωμα ειναι πιο καταλληλο.
    Το 690 enduro ειναι μηχανακι που απευθυνεται στον αγοραστη που ψαχνει ενα πραγματικο 50-50 χωμα-ασφαλτο μηχανακι.
    Επειδη ομως αυτοι ειναι λιγοι,γι'αυτο δεν πουλαει.Οι περισσοτεροι βολευονται με κατι πιο street.
    Ο πολυς λαος βεβαια εχει αγορασει τα 950-990 γιατι ειναι πιο καταλληλα για ταξιδι αλλα και...καφετεριες(βασικο κριτηριο αγορας του Ελληνα)
    Γι'αυτο εγω τοποθετω το Tenere και το 690 χοντρικα στην ιδια κατηγορια.Θυμηθειτε τα παλια ΧΤ,τα Dominator ή τα DR650.Που ειναι αυτη κατηγορια σημερα?
    Επαναλαμβανω λαδι ΚΑΘΟΛΟΥ και βλεπω ακομα πολυ καλα.
    Και αν τοποθετεις το τενερε σε αυτη την κατηγορια τοτε το XTR που το τοποθετεις??
    Αυτο δεν ειναι καθαροαιμο 50-50??
    Η γιαμαχα ειναι χαζη να πουλαει δυο ιδια μηχανακια?
    Το ΚΤΜ ειναι πολυ καλο δεν αμφιβαλω αλλα και τρια χιλιαρικα πιο πολλα απο το ΧΤR ειναι σεβαστο ποσο στις μερες μας.
    Δεν ειναι λιγοι αυτοι που θελουν μηχανη 50-50 οπως γραφεις.
    Απλα εχουν προτιμησει XTR-DRZ απο το να δωσουν 9.000
    Και η κατηγορια προσπαθεινμα ανεβει ξανα με κατι τενερε κατι ΒMW και οταν αποφασισει και η πορτοκαλι ομαδα κανενα adv.
    Το να γερνάς είναι καλύτερο από την εναλλακτική λύση: δηλαδή να πεθαίνεις νέος!!!

  11. #11
    rolling fredo king Το avatar του/της DUKASII
    Εγγραφή
    11/07/2002
    Μηνύματα
    3.547
    ego xanaleo poly plaka...exete..

    thimithika pali to xt beneton to 89 ari...toy mpamia idia apodosi..idia periferiaka..
    DIPLASIO OMOS BAROS..axristos ogos...
    skata frena...
    soymiedes fysika anartiseis..


    kai mono poy anaferthike i lexi ktm edo mesa..eprepe na xei katedafistei to post..

  12. #12
    Φίλε Vstrommer, έχω 36000χλμ στην XT660R, σε ενάμιση χρόνο λειτουργίας της.
    Ξέρω ότι δεν είναι πολλά σαν χλμ αλλά είναι αρκετά για ενάμιση χρόνο. Μέχρι τώρα (χτύπα ξύλο), από λάδι δεν έχει κάψει τίποτα.

    Εγώ βασικά ήμουν έτοιμος να πάρω την ΧΤ600Ε, αλλά άργησα λόγω προβλημάτων να κάνω την αγορά, και δεν ήθελα μεταχειρισμένη. Άργησα για την 600 κι έτσι πήρα την XTR.

    Ανέφερες ιστορικές μηχανές, Dominator, DR, XT600...
    Αυτές είναι μηχανές γενικές χρήσης, γνήσιες on-off, αξιόπιστες, φιλικές...

    Ενδεικτικά να αναφέρω το βάρος τους.

    DR650 - 147 κιλά άδεια.
    Dominator 650 - 164 κιλά άδεια
    ΧΤ600E - 177 κιλά πλήρης υγρών.
    ΧΤ660R - 181 κιλά πλήρης υγρών.

    Είναι αποδεδειγμένο ότι οι αερόψυκτοι, καρμπυρατεράτοι κινητήρες είναι πολύ πιο εύκολοι και οικονομικοί στη συντήρησή τους. Και για τις συγκεκριμένες μοτοσυκλέτες ανταλλακτικά βρίσκεις παντού και φτηνά.

    Η κίνηση της Yamaha να βγάλει την XTR ψεκαστή και υδρόψυκτη, συζητήθηκε πολύ. Η υγρόψυξη ήταν θέμα μεγάλης αντιπαράθεσης. Οι πιο κλασικοί αντέδρασαν έντονα, ενώ κάποιοι άλλοι επικρότησαν αυτή την κίνηση. Το ίδιο συνέβη και με τον ψεκασμό. Και με την παρουσία δύο βαριών εξατμίσεων στη μηχανή. Οι γνώμες είναι ακόμα μοιρασμένες.

    Κατά τη γνώμη μου πάντα, η Yamaha δεν ξέφυγε από τον on-off προσανατολισμό των ΧΤ,ΧΤΖ που είχαν αγαπηθεί από πολύ κόσμο. Αντίθετα, η υδρόψυξη συμβάλλει στην καλύτερη και ομαλότερη λειτουργία του κινητήρα σε όλες τις συνθήκες. Οι λίγοι ίπποι παραπάνω της 660, δεν μου λένε τίποτα. Μου λέει όμως η ακτίνα δράσης που είναι πάνω από 300χλμ με ήπια χρήση, (450+ για την ΧΤΖ), η δυνατότητα άνετου ταξιδίου με δύο άτομα, η πολύ καλή σταθερότητα στο δρόμο ακόμα όταν πηγαίνεις με 160+, και η διατήρηση των δυνατοτήτων της μηχανής στο χώμα και η αξιοπιστία της.

    Για να μην παρεξηγηθώ με τη λέξη χώμα, νομίζω ότι κάποιος μπορεί να συμπεράνει για το τι εννοώ χώμα.

    Η νέα Τενερέ έχει όλα τα παραπάνω, με αυξημένη ακτίνα δράσης, καλύτερη προστασία από τον αέρα, ίσως πιο άνετη θέση ταξιδίου, στροφόμετρο, καλύτερα φρένα κλπ...

    Ο προσανατολισμός της σειράς ΧΤ δεν είναι ο ίδιος με την ΚΤΜ.
    Φυσικά και η ΚΤΜ είναι αλλού στο θέμα επιδόσεις, στήσιμο κλπ.
    Όπως και η Yamaha στο θέμα τιμή, αξιοπιστία, άνεση κλπ.

    Μιλάμε πάντα για τις μεγάλες μονοκύλινδρες. Η ΧΤ660 πρωτοεμφανίστηκε μαζί με τους Ολυμπιακούς το 2004. Στα 5+ χρόνια σκισίματος που έχει φάει στους Ελληνικούς δρόμους διατηρεί την αξιοπιστία της και, κακά τα ψέματα, ποιος έχει δει 660 μοτάρντ να πηγαίνει χαλαρά? Γιατί να μην πει λοιπόν αυτός ο κινητήρας στην Τενερέ?

    Επαναλαμβάνω ότι ο καθένας έχει τις ανάγκες του και ευτυχώς έχει ποικιλία σε μηχανές για να διαλέξει αυτή που του ταιριάζει. Και δεν ψαρώνω με το "adventure" που μας πουλάνε οι εταιρείες. Το βασικό είναι να έχει κατασταλάξει ο αγοραστής τι είναι αυτό που χρειάζεται από μιά μηχανή και τι θέλει να κάνει με αυτή. Εμείς καθορίζουμε τι είναι adventure.

    Φιλάκια μάγκες!!
    Μετά την ετήσια 2008, γνωστός στην πιάτσα και ως "Το σαλιγκάρι που έτυχε σε άλλους..."

    XR
    XTR
    XJR

    There are old pilots and there are bold pilots, but there are no old bold pilots.

  13. #13
    Ντομινίκ Στρος Ταμίας Το avatar του/της peskandritsos
    Εγγραφή
    05/01/2008
    Μηνύματα
    1.719
    Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
    kai mono poy anaferthike i lexi ktm edo mesa..eprepe na xei katedafistei to post..
    Σε αυτο θα συμφωνησω μαζι σου.
    Οπου αναφερεται αυτη η λεξη ολο και κατι χαλαει...:rotflmao: :rotflmao:
    Το να γερνάς είναι καλύτερο από την εναλλακτική λύση: δηλαδή να πεθαίνεις νέος!!!

  14. #14
    rolling fredo king Το avatar του/της DUKASII
    Εγγραφή
    11/07/2002
    Μηνύματα
    3.547
    Αρχικά δημιουργήθηκε από peskandritsos
    Σε αυτο θα συμφωνησω μαζι σου.
    Οπου αναφερεται αυτη η λεξη ολο και κατι χαλαει...:rotflmao: :rotflmao:
    nai ok..xero..

    xalaei i diathesi soy molis se pleyrizei sto dromo..
    kai tora mono k mono poy to akoys soy xalaei i mera file..xero asta..kai ego tora me to suzuki poy exo xemeinei..akoyo ktm k dakrizo..

  15. #15
    Ντομινίκ Στρος Ταμίας Το avatar του/της peskandritsos
    Εγγραφή
    05/01/2008
    Μηνύματα
    1.719
    Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
    nai ok..xero..

    xalaei i diathesi soy molis se pleyrizei sto dromo..
    kai tora mono k mono poy to akoys soy xalaei i mera file..xero asta..kai ego tora me to suzuki poy exo xemeinei..akoyo ktm k dakrizo..
    Ασε, καλυτερα τωρα τον χειμωνα να μην εχεις γρηγορη μηχανη γιατι θα κρυωνεις.
    Παμε το καλοκαιρι να παρουμε δυο, να μας κανουνε και καλυτερη τιμη.:rotflmao:
    Το να γερνάς είναι καλύτερο από την εναλλακτική λύση: δηλαδή να πεθαίνεις νέος!!!

Σελίδα 1 από 8 123456 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Talk like a pirate day
    από gcrook στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 21/09/2005, 12:44
  2. Mens Talk
    από Alx 84 στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 02/06/2005, 09:12
  3. CBR talk
    από Tigas στο forum Honda CBR series
    Απαντήσεις: 50
    Τελευταίο μήνυμα: 31/05/2005, 07:31
  4. You are talking to my heart....
    από niko13g στο forum Αναζητήσεις, σκέψεις & προβληματισμοί
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 17/06/2004, 14:28

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF