Σελίδα 3 από 6 ΠρώτοΠρώτο 123456 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 45 από 81

Θέμα: Εκκίνηση αυτοκινήτου από μπαταρία μοτοσυκλέτας

  1. #31
    Μέλος
    Εγγραφή
    18/08/2007
    Μηνύματα
    76
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Αχάααααα ....

    Και αυτή η "μονάδα" μας λέει ότι μπορούμε να δώσουμε το ρεύμα που χρειάζεται μια μίζα 0.8 Hp από μια μπαταρία που είναι σχεδιασμένη να δίνει ρεύμα σε μια μίζα 0.15 Hp ..??
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Αυτό που λέω ρε ασπονδύλωτα μαλάκια είν αι ότι βάλατε μπροστά με το ρεύμα που έδινε η ΓΕΝΝΗΤΡΙΑ της μηχανής και καμιά σχέση δεν είχαν η μπαταρίες (εκτός του ότι παίζαν τον ρόλο του διακόπτη του κυκλώματος...)



    Και καλό έιναι να αποσαφηνίζονται κάποια πράγματα, γιατί διαβάζει και κόσμος που μπορεί να σας πάρει στα σοβαρά και να γίνει κάποια μέρα "φλεγόμενη βάτος" ...
    το πρόβλημα ποιό είναι; δεν έπρεπε να πάρει μπροστά το αμάξι; ή έπρεπε να καεί κάτι και δεν κάηκε; αν καιγόταν τα καλώδια θα ήταν "σωστό" ενώ τώρα είναι "λάθος" ; αυτό έγινε. αν καιγόταν θα το έγραφα στα στραβα κι ανάποδα....

  2. #32
    Μέλος
    Εγγραφή
    18/08/2007
    Μηνύματα
    76
    Σύνδεση περισσοτέρων Μπαταριών

    Οι μπαταρίες θεωρητικά μπορούν να συνδεθούν σε σειρά και να αυξηθεί η τελική Τάση πχ δυο μπαταρίες 12 V σε σειρά θα δώσουν 24 V. Αυτή η σύνδεση μπορεί να γίνει χωρίς κανένα κίνδυνο αλλά στην περίπτωση των φουσκωτών είναι άχρηστη αφού όλα τα όργανα λειτουργούν με 12 V.
    Εάν συνδέσουμε δύο οι περισσότερες μπαταρίες παράλληλα τότε ενώ η Τάση παραμένει αμετάβλητη. Θεωρητικά αυξάνεται η χωρητικότητα του συστήματος, δηλαδή εάν συνδέσουμε δυο μπαταρίες 12 V και χωρητικότητα 120 Α/h τότε θα έχουμε Τάση πάντα 12V αλλά η χωρητικότητα θα γίνει 240 A/h.

    ΠΡΟΣΟΧΗ: Μια τέτοια σύνδεση δεν πρέπει να την κάνουμε ποτέ, και εξηγώ το γιατί. Α) Ας υποθέσουμε ότι έχουμε δυο μπαταρίες διαφορετικής χωρητικότητας. Μόλις γίνει η ένωση και μάλιστα οι μπαταρίες είναι κοντά η μια στην άλλη και με καλά καλώδια τότε αυτόματα θα περάσει μια πολύ μεγάλη ποσότητα ρεύματος από την μια μπαταρία στην άλλη για να έλθει η ισορροπία και αυτό είναι καταστροφή για τις πλάκες της μπαταρίας.
    Β) Στην περίπτωση που και οι δύο μπαταρίες είναι ακριβώς ίδιες ακόμα και ίδια μάρκα, πάλι είναι πολύ επικίνδυνη η παράλληλη σύνδεση γιατί είναι αδύνατο οι δυο μπαταρίες να είναι ακριβώς το ίδιο φορτισμένες , έτσι λοιπόν κατά την στιγμή της σύνδεσης πάλι θα έχουμε μια καταστροφική μεταφορά υψηλού ρεύματος από την μια στην άλλη.

    Αρχικά δημιουργήθηκε από motzin
    ....2. Σύνδεση καλωδίου: θετικός πόλος μοτό με θετικός πόλος μπαταρίας (τζούφιας) αυτοκινήτου. Ο διακόπτης είναι κλειστός.
    3. Σύνδεση καλωδίου: αρνητικός πόλος μοτό με αρνητικός πόλος μπαταρίας (ούτε κιχ) αυτοκινήτου. Άνοιγμα του διακόπτη της μοτό και εκκίνηση μηχανής.... Περιμένουμε 5 λεπτά.
    .....
    Η μπαταρία μοτο είναι ΦΟΡΤΙΣΜΕΝΗ και η μηχανή δουλεύει. Η μπαταρία αυτοκινήτου ΞΕ-φορτισμένη!

    Αρχικά δημιουργήθηκε από motzin
    ....Δεδομένο είναι ότι η μπαταρία του αυτοκινήτου είναι άδεια (δηλαδή δεν έχει την απαραίτητη ισχύ volt-amper για την εκκίνηση) 70Ah είναι η ονομαστική ισχυς. Άρα θα έχει πέσει αρκετά. Της μοτοσυκλέτας είναι 12 ή 18Ah δεν θυμάμαι. Το μόνο ηλεκτρικό που καταπονείται είναι το δυναμό της μηχανής νομίζω.
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    ...βάλατε μπροστά με το ρεύμα που έδινε η ΓΕΝΝΗΤΡΙΑ της μηχανής και καμιά σχέση δεν είχαν η μπαταρίες (εκτός του ότι παίζαν τον ρόλο του διακόπτη του κυκλώματος.....
    Δεν έβαλα μπρός με το ρεύμα που δίνει η γεννήτρια της μοτοσυκλέτας. Δεν επαρκεί.

  3. #33
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της sakisvolos
    Εγγραφή
    08/07/2007
    Μηνύματα
    879
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Εγώ - και να με συγχωρείς δηλαδή - κστάλαβα ότι συνδέσατε τους πόλους, αφήσατε 5 λεπτά να φορτιστεί η μπαταρία αυτοκινήτου από αυτήν της μηχανής και μετά μιζάρατε...
    Αντώνη ο φίλος motzin το έκανε αυτό και καλώς έπραξε......το μόνο του λάθος είναι ότι άφησε τον κινητήρα
    της μοτοσυκλέτας αναμμένο όταν πάτησε μίζα το αμάξι και θα μπορούσε να ''τηγανίσει'' τα πηνία της γεννήτριας!!
    Επίσης λάθος ήταν και τα ψιλά καλώδια!!

  4. #34
    Canibalise Legallis Το avatar του/της the who
    Εγγραφή
    27/06/2006
    Μηνύματα
    1.619
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Αυτό που λέω ρε ασπονδύλωτα μαλάκια είν αι ότι βάλατε μπροστά με το ρεύμα που έδινε η ΓΕΝΝΗΤΡΙΑ της μηχανής και καμιά σχέση δεν είχαν η μπαταρίες (εκτός του ότι παίζαν τον ρόλο του διακόπτη του κυκλώματος...)



    Και καλό έιναι να αποσαφηνίζονται κάποια πράγματα, γιατί διαβάζει και κόσμος που μπορεί να σας πάρει στα σοβαρά και να γίνει κάποια μέρα "φλεγόμενη βάτος" ...
    Μα πως μιλατε ετσι κυριε ολντμαν?Εδω τα παιδια αναφερουν ακομα καιτο πως να βγαλουμε τα καλωδια μολις παρει μπροστα το ρημαδι μας.
    Παντως εγω νομιζω οτι πιο ευκολα παιρνει μπρος με ασυρματη μεταφορα ενεργειας που ελεγε κι ο συνομηλικος σας κυριος Τεσλα.

    Υ.Γ
    Αντε να μαθεις τι ειναι το Ah και μετα ελα να τα πουμε.:rotflmao: :rotflmao:
    «Γαμώ την πίστιν σας και τον Μωχαμέτη σας. Δεν εντρέπεσθε να ζητείτε “από ημάς” συνθήκην με “έναν” κοντζιά σκατο-Σουλτάν Μαχμούτην -να τον χέσω και αυτόν και τον Βεζίρην σας και τον Εβραίον Σιλιχτάρ Μπόδα την πουτάνα! Άμα ζήσω, θα τους γαμήσω. Άμα πεθάνω θα μου κλάσουν τον πούτσο!»

    Στρατηγός Γεώργιος Καραϊσκάκης (1782-1827)

    http://www.youtube.com/watch?v=Ggd3TkJjlk8&feature=related

  5. #35
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.710
    Αρχικά δημιουργήθηκε από the who
    Αντε να μαθεις τι ειναι το Ah και μετα ελα να τα πουμε.
    Μπααα ... Μ'αυτόν τον καϋμό θα πάω...


    @Σάκη: Αυτό που λέω (και σε motzin και σε nikolas1709) είναι ότι:
    Αν μια μπαταρία 70Ah είναι εκφορτισμένη (σε βαθμό που να μην μπορεί να γυρίσει την μίζα του αυτοκινήτου) ΔΕΝ είναι δυνατόν να πάρει το απαραίτητο φορτίο από μια άλλη μπαταρία των 18Ah, για 2 απλούστατους λόγους:
    1. Η διαφορά τάσης είναι τέτοια που δεν επιτρέπει την διέλευση ικανοποιητικής έντασης ρεύματος ώστε να φορτιστεί η μεγάλη μπαταρία σε 5 (ούτε σε 500) λεπτά...
    (αν πάρουμε δε υπόψη και το γεγονος ότι, όσο φορτίζεται η πεσμένη μπαταρία, τόσο αυξάνεται η τάση της - άρα μικραίνει ακόμη περισσότερο η διαφορά τάσης των 2 μπαταριών -δεν πρόκειται ποτέ να φτάσουμε σε ικανοποιητικό επιπεδο φόρτισης...)

    2. Τα Ah που "λείπουν" από την μπαταρία των 70Ah - ώστε αυτή να χαρακτηριστεί εκφορτισμένη - ΔΕΝ μπορεί να τα δώσει μια μπαταρία των 18 Ah, γιατί απλά ΔΕΝ ΤΑ ΕΧΕΙ (δεν μπορώ να το πω πιο μπακάλικα...)


    Τώρα, όσον αφορά στην ένταση του ρεύματος που χρειάζεται η μίζα του αυτοκινήτου, αυτό εξαρτάται από την ονομαστική ισχύ της....
    Αν το αμάξι έχει μίζα 1 Hp και το μηχανάκι μίζα 0.3 Hp (και υποθέσουμε ότι οι μπαταρίες και των δύο είναι μελετημένες να δίνουν αντίστοιχο ρεύμα), τότε η μπαταρία της μηχανης καλείται να δώσει τριπλάσιας έντασης ρεύμα από αυτό που είναι σχεδιασμένη (και δεν ξέρω αν μπορεί να το κάνει "ευχάριστα"...).

    Για δε τις διατομές των καλωδίων, δεν θα κάνω κανένα σχόλια, γιατί απλά που φαίνονται "αστείες" ....
    (λαμβανομένου υπόψιν του γεγονότος ότι, μια μίζα 1 Hp "τραβάει" την στιγμή της εκκίνησης υπερτριπλάσιο ρεύμα από αυτό της ονομαστικής της ισχύος, δηλ. γύρω στα 200 Amperes !!! Αν νομίζει κάποιος ότι ένα δυομισάρι καλώδιο μπορεί να αντέξει αυτό το ρεύμα - έστω και για μερικά sec - ας το κάνει με δική του ευθύνη...)
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  6. #36
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.232
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Μπααα ... Μ'αυτόν τον καϋμό θα πάω...


    @Σάκη: Αυτό που λέω (και σε motzin και σε nikolas1709) είναι ότι:
    Αν μια μπαταρία 70Ah είναι εκφορτισμένη (σε βαθμό που να μην μπορεί να γυρίσει την μίζα του αυτοκινήτου) ΔΕΝ είναι δυνατόν να πάρει το απαραίτητο φορτίο από μια άλλη μπαταρία των 18Ah, για 2 απλούστατους λόγους:
    1. Η διαφορά τάσης είναι τέτοια που δεν επιτρέπει την διέλευση ικανοποιητικής έντασης ρεύματος ώστε να φορτιστεί η μεγάλη μπαταρία σε 5 (ούτε σε 500) λεπτά...
    (αν πάρουμε δε υπόψη και το γεγονος ότι, όσο φορτίζεται η πεσμένη μπαταρία, τόσο αυξάνεται η τάση της - άρα μικραίνει ακόμη περισσότερο η διαφορά τάσης των 2 μπαταριών -δεν πρόκειται ποτέ να φτάσουμε σε ικανοποιητικό επιπεδο φόρτισης...)

    2. Τα Ah που "λείποιυν" από την μπαταρία των 70Ah - ώστε αυτή να χαρακτηριστεί ΦΟΡΤΙΣΜΕΝΗ - ΔΕΝ μπορεί να τα δώσει μια μπαταρία των 18 Ah, γιατί απλά ΔΕΝ ΤΑ ΕΧΕΙ (δεν μπορώ να το πω πιο μπακάλικα...)


    Τώρα, όσον αφορά στην ένταση του ρεύματος που χρειάζεται η μίζα του αυτοκινήτου, αυτό εξαρτάται από την ονομαστική ισχύ της....
    Αν το αμάξι έχει μίζα 1 Hp και το μηχανάκι μίζα 0.3 Hp (και υποθέσουμε ότι οι μπαταρίες και των δύο είναι μελετημένες να δίνουν αντίστοιχο ρεύμα), τότε η μπαταρία της μηχανης καλείται να δώσει τριπλάσιας έντασης ρεύμα από αυτό που είναι σχεδιασμένη (και δεν ξέρω αν μπορεί να το κάνει "ευχάριστα"...).

    Για δε τις διατομές των καλωδίων, δεν θα κάνω κανένα σχόλια, γιατί απλά που φαίνονται "αστείες" ....
    (λαμβανομένου υπόψιν του γεγονότος ότι, μια μίζα 1 Hp "τραβάει" την στιγμή της εκκίνησης υπερτριπλάσιο ρεύμα από αυτό της ονομαστικής της ισχύος, δηλ. γύρω στα 200 Amperes !!! Αν νομίζει κάποιος ότι ένα δυομισάρι καλώδιο μπορεί να αντέξει αυτό το ρεύμα - έστω και για μερικά sec - ας το κάνει με δική του ευθύνη...)
    Aπλά έκανα μια μικρή διόρθωση σε ενα τυπογραφικό που σου ξέφυγε.
    Καταφεραν λοιππον και σε νευρίασαν πάλι, να τα προσέχεις αυτά, σου έφυγαν και κάτι άλλα τυπογραφικά εχθές.

    Εδω να πω και οτι με το R75 εχω βάλει κάμποσες φορές μπροστά αυτοκίνητο.
    Βέβαια έχει 24 Αh μπαταρία.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  7. #37
    Mία ερώτησις ρε μάγκες...


    Είσαστε πολύ σίγουροι ότι είναι σωστό να συνδέουμε αρνητικό πόλο μπαταρίας δότη με τον αντίστοιχο της προς ανάνηψιν?.

    Πως γνωρίζουμε ότι δεν πρόκειται πχ. για απλή λιποθυμία αλλά για γΚαρδιακό επεισόδιο?




    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  8. #38
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.710
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    Aπλά έκανα μια μικρή διόρθωση σε ενα τυπογραφικό που σου ξέφυγε.
    Νάτο το παλικάρι το υποψήφιο για co-moderation στα Τεχνικά...!!!
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  9. #39
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
    Mία ερώτησις ρε μάγκες...


    Είσαστε πολύ σίγουροι ότι είναι σωστό να συνδέουμε αρνητικό πόλο μπαταρίας δότη με τον αντίστοιχο της προς ανάνηψιν?.

    Πως γνωρίζουμε ότι δεν πρόκειται πχ. για απλή λιποθυμία αλλά για γΚαρδιακό επεισόδιο?



    coocoo........

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  10. #40
    Τι αρώτηξε; Το avatar του/της Acacius
    Εγγραφή
    21/01/2009
    Μηνύματα
    2.108
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
    Είσαστε πολύ σίγουροι ότι είναι σωστό να συνδέουμε αρνητικό πόλο μπαταρίας δότη με τον αντίστοιχο της προς ανάνηψιν?.

    Πως γνωρίζουμε ότι δεν πρόκειται πχ. για απλή λιποθυμία αλλά για γΚαρδιακό επεισόδιο?
    Διαφορές μεταξύ καρδιακού και λιποθυμίας δεν γνωρίζω τι ρόλο παίζουν, αυτό που ξέρω είναι ότι τον αρνητικό πόλο της δότριας δεν τον συνδέεις με τον αρνητικό της ασθενούς μπαταρίας, αλλά με κάποιο μεταλλικό τμήμα του οχήματος που θέλεις να εκκινήσεις.

  11. #41
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Acacius
    Διαφορές μεταξύ καρδιακού και λιποθυμίας δεν γνωρίζω τι ρόλο παίζουν,
    Τhat's easy...

    Αν χώσεις μια σφαλιάρα σε κάποιον που λιποθύμησε το πιο πιθανό είναι να ξυπνήσει.
    Αν χώσεις μια σφαλιάρα σε κάποιον που έπαθε καρδιακό επεισόδιο το πιο πιθανό είναι να μη ξυπνήσει ποτέ.....



    αυτό που ξέρω είναι ότι τον αρνητικό πόλο της δότριας δεν τον συνδέεις με τον αρνητικό της ασθενούς μπαταρίας, αλλά με κάποιο μεταλλικό τμήμα του οχήματος που θέλεις να εκκινήσεις.


    Γιατί άραγεΣ?

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  12. #42
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.232
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Νάτο το παλικάρι το υποψήφιο για co-moderation στα Τεχνικά...!!!
    Aυτό δεν τό ειδα. kokkkkookooo

    @dirtbird

    Εχεις δίκιο και σου απάντησε ήδη ο Acacius.

    Αν το ένα όχημα είναι negative earth και το άλλο positive, τι άλλο πρέπει να κάνουμε/προσέξουμε?

    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  13. #43
    [QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    [B]Aυτό δεν τό ειδα. kokkkkookooo



    Άντε καλορίζικος .

  14. #44
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.579
    Ερώτηση-απορία:
    Αν συνδεθεί μια πεσμένη μπαταρία αυτοκινήτου για 5 λεπτά με το κύκλωμα φόρτισης μιας μηχανής δεν θα πάρει λίγο τα πάνω της;
    Η πιο πάνω μπαταρία αποκλείεται μετά να γυρίσει αυτοδύναμα τη μίζα του αυτοκινήτου χωρίς συμμετοχή της μπαταρίας της μηχανής;
    Τα καλώδια που αναφέρονται πιο πάνω σίγουρα δεν αντέχουν ρεύμα εκκίνησης αλλά αντέχουν ρεύμα φόρτισης

  15. #45
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    και το άλλο positive,

    ...earth?

    Μήπως παρακολουθείς και αυτά τα ντοκυμαντερ με τους τύπους που κυνηγάνε τυφώνες?

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

Σελίδα 3 από 6 ΠρώτοΠρώτο 123456 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Εμεινα από μπαταρια...
    από DimChios στο forum BMW
    Απαντήσεις: 26
    Τελευταίο μήνυμα: 31/01/2009, 16:05
  2. Εμεινα από μπαταρια...Τεχνικά ζητήματα
    από Tpap στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 53
    Τελευταίο μήνυμα: 05/11/2007, 16:44
  3. Emeina ΑΠΟ ΜΠΑΤΑΡΙΑ!!!!!!!!!!
    από blueangel στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 56
    Τελευταίο μήνυμα: 26/01/2006, 16:18

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF