Μήπως έχει να κάνει με το αντικλεπτικό κάλυμμα της κλειδαριάς;;;;
Λέω μήπως το μετακινούμε κατά λάθος και μετά δυσκολεύεται να βρεθεί στην ευθεία;;
![]()
![]()
![]()
Μήπως έχει να κάνει με το αντικλεπτικό κάλυμμα της κλειδαριάς;;;;
Λέω μήπως το μετακινούμε κατά λάθος και μετά δυσκολεύεται να βρεθεί στην ευθεία;;
![]()
![]()
![]()
Το πρόβλημα νομίζω δεν είναι η κλειδαριά αλλά ο διακόπτης που γυρνάει το κλειδί...
Συνηθες πρόβλημα όχι μόνο για το V-Strom αλλά για πολλά μηχανάκια.
:a36:Θεσσαλικό κλιμάκιο
:a36:
:a07:Τη λένε Μαίρη
Ζητείται νεαρός για delivery σε πιτσαρία με GSXR hayabusa K8
Μάλλον είναι κλασικό πρόβλημα που βγάζει το Strom. Το δικό μου είναι 2.5 χρονών. Το έπαθα αρχές Νοεμβρίου. Με αντισκωριακό που έριξα είδα μια αισθητή βελτίωση, αλλά πάλι κολλάει. Δεν ήξερα για λάδι αλυσίδας, θα το δοκιμάσω σε λίγο.
και εμενα το ιδιο εκανε σε 5 μηνες πιανει τα 2 χρονια, εριξα λιγο σπρει σιλικονης και ολα καλα,μην ριχνετε λαδι γιατι κολλαει σκονη επανω και γινεται σαν μπετον.....![]()
"ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΑΝ ΘΑ ΠΕΣΕΙΣ
ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ
ΠΟΣΟ ΓΡΗΓΟΡΑ
ΘΑ ΣΗΚΩΘΕΙΣ"
Συμφωνω,ριξε και θα δεις οτι θα δουλευει μετα αψογαΑρχικά δημιουργήθηκε από danaos75
Δοκίμασε WD40 μέσα στην κλειδαρια.![]()
*************** www.motodevils.gr ***************
Όχι πάντα...Αρχικά δημιουργήθηκε από mivvo
Συμφωνω,ριξε και θα δεις οτι θα δουλευει μετα αψογα![]()
Καμμιά φορά ίσως χρειαστεί να αλλάξεις διακόπτη...
:a36:Θεσσαλικό κλιμάκιο
:a36:
:a07:Τη λένε Μαίρη
Ζητείται νεαρός για delivery σε πιτσαρία με GSXR hayabusa K8
Τελικά αντισκωριακό. Αλλα μιλάμε για καλή ποσότητα!!! Αφιστε το 1 λεπτάκι, μετα το κλειδί μεσα-έξω καμια 10 φορες και ready :-) Καλύτερο απο καινούριο (που λεει ο λόγος)
Αρχικά δημιουργήθηκε από chria
Τελικά αντισκωριακό. Αλλα μιλάμε για καλή ποσότητα!!! Αφιστε το 1 λεπτάκι, μετα το κλειδί μεσα-έξω καμια 10 φορες και ready :-) Καλύτερο απο καινούριο (που λεει ο λόγος)![]()
![]()
:a36:Θεσσαλικό κλιμάκιο
:a36:
:a07:Τη λένε Μαίρη
Ζητείται νεαρός για delivery σε πιτσαρία με GSXR hayabusa K8
Εγώ παιδιά έχω παρατηρήσει οτι το κανει συνηθως μετα το πλυσιμο αν την βαλω στο γκαραζ.Ισως εχει να κανει με την υγρασια.
Λοιπον παιδια,
το θεμα με την κλειδαρια ειναι πολυ κοινο.συμβαινει σε ολα τα μηχανακια αν δεν υπαρξει η σχετικη λυπανση.Λεπτομερια που για μενα λειτουργει και ως παραμετρος αξιολογησης του εκαστοτε συνεργειου...Αν λοιπον ο μηχανικος σας δεν λυπαινει την κλειδαρια σε καποιο απο τα service (αλλαξτε τον) σημαινει οτι δεν δεινει την αναλογη προσοχη στη μοτοσικλετα σας.
Το προβλημα εμφανιζεται οταν τα μηχανικα μερη της κλειδαριας "κολλανε" μεταξι τους λογω της συσορευσης σκονης η αλατων (!).
Η αντιμετωπιση του προβληματος ειναι απλη.
Λιγο λαδι η αντισκοριακο σπρει (αναλογα με το ποσο εντονο ειναι το προβλημα) κατ ευθειαν στην κλειδαρια και λιγο "δουλεμα" με το κλειδι και ολα θα ειναι ΟΚ.Δεν χρειαζεται να την πλημηρισετε ενα-δυο τσικ ειναι αρκετα.
Αν τωρα ειχατε το προβλημα αρκετο καιρο και απλα το αγνοουσατε ζοριζοντας καθε φορα το κλειδι, ενδεχεται να εχει προκληθει βλαβη στην κλειδαρια η φθορα στο αναγλυφο του κλειδιου.
στην περιπτωση του κλειδιου τα πραγματα ειναι απλα και φθηνα αν εχει χαλασει η κλειδαρια θα χρειαστει να βαλετε το χερι πιο βαθια στην τσεπη.
Λιγη ωρα αφου βαλετε το λυπαντικο στην κλειδαρια θα παρατηρησετε (ισως) οτι η κλειδαρια "ξερναει" τη βρωμια στο αντικλεπτικο καπακι μη βαριεστε σκουπιστε το με ενα πανακι οχι με χαρτι γιατι το χνουδι που βγαζει το χαρτι ειναι το ιδιο κακο με τη βρωμια.
Αυτα.
Καλες βολτες![]()
Ground Control to Major Tom
Take your protein pills and put your helmet on...
Ground Control to Major Tom
Commencing countdown, engines on
Check ignition and may God's love be with you...
WD-40 λιγο παιξιμο το κλειδι και αμεσως λυθηκε το προβλημα.Μην ξεχασετε να σκουπισετε με ενα πανακι αυτα που ξερναει η κλειδαρια.
Και εμένα στον ενάμισι χρόνο μου παρουσίασε το ίδιο πρόβλημα. Με λαδάκι κάπως βολεύεται η κατάσταση αλλά αυτό δεν είναι η λύση. Για να υπάρχει το ίδιο πρόβλημα το οποίο παρουσιάζεται πανω κάτω στον 2ο χρόνο μάλλον οφείλεται σε κατασκευαστικό ελάτωμα. Ζήτησα να αντικατασταθεί με απο την εγγύηση, και μου έστειλαν καινούρια κλειδαριάαλλά θα έπρεπε να κουβαλάω 2 κλειδιά ένα για τον κινητήρα .. και ένα για το ντεπόζιτο και την σέλα
η αντιπροσωπεία δεν στέλνει την ίδια κλειδαρια !! τελικά αποφάσισα να μην αλλάξω την κλειδαριά και βολεύεομαι προ το παρόν μόνο με το λάδι
Αν ο Μωάμεθ δεν πάει στο βουνό πάει ......... ο Βούδας
Λοιπόν εκτός από το γκάπα γκούπα στο τιμόνι στις λακκούβες, μου κάνει παρέα και το κόλλημα της κλειδαριάς από τον πρώτο χρόνο. την κλειδαριά στην αρχή την πάλευα και συνεχίζω να την παλεύω με Λιπαντικό τώρα στα τρία χρόνια πρέπει το κλειδί γυρίζοντας το, να το τραβώ και προς τα πίσω προς το ντεπόζιτο για να γυρίσει την μίζα ελπίζω να μην με αφήσει σε κανένα βουνό και με φάνε οι λύκοι, γιατί και καινούργια να βάλω εκτός το ότι δεν ξέρω πόσο θα μου κοστίσει, αλλά και ποιος μου λέει ότι σε ένα δυο χρόνια δεν θα έχω πάλι τα ίδια. αν βέβαια χειροτερέψει θα αναγκαστώ να το κάνω.
Έχω μια απορία αυτά που γράφουμε τα διαβάζουν οι (γιαπωνέζοι??) γιατί κάπου διάβασα ότι για το γκάπα γκούπα στο τιμόνι φταίνε οι δρόμοι μας είπανε .χα χα χα εδώ γελάμε!!!!
ειχα παει σε κλειδαρα κ μου ειπε...βγαλε την να σου την ....φτιαξω.την κλειδαρια ετσι!!
του λεω σιγουρα θα την φτιαξεις κ μου λεει, αυτη ειναι η δουλεια μου!!
ακομα δεν την εχω παει.τις ριχνω wd40 κ τα παμε καλα.ισως ομως πρεπει μια μερα να την παρω κ στο χερι κ να του την παω.