Σελίδα 3 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 45 από 65

Θέμα: ΚΤΜ Hellas... αλλαγές τοπίου!

  1. #31
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.078
    Αρχικά δημιουργήθηκε από camen
    Τακτοποιημενο+καθαρο συνεργειο=γαματος μαστορας!

    .
    Μάλλον σημαίνει μάστορας που αντί να φτιάχνει το μηχανάκι σου την ώρα που εσύ πληρώνεις τακτοποιεί το μαγαζί του.

  2. #32
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της camen
    Εγγραφή
    18/09/2008
    Μηνύματα
    4.443
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
    Μάλλον σημαίνει μάστορας που αντί να φτιάχνει το μηχανάκι σου την ώρα που εσύ πληρώνεις τακτοποιεί το μαγαζί του.
    Μαλλον δειχνει μαστορα προσεκτικο που του αρεσει η ταξη και η καθαριοτητα...
    Για εμενα ειναι παρα πολυ σημαντικο αυτο...



  3. #33
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.078
    Αρχικά δημιουργήθηκε από camen
    Μαλλον δειχνει μαστορα προσεκτικο που του αρεσει η ταξη και η καθαριοτητα...
    Για εμενα ειναι παρα πολυ σημαντικο αυτο...


    Ναι αυτό εκτίμησε και η γυναίκα του όταν τον πήρε, αλλά δεν νομίζω να έχετε τις ίδιες απαιτήσεις.

  4. #34
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της camen
    Εγγραφή
    18/09/2008
    Μηνύματα
    4.443
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
    Ναι αυτό εκτίμησε και η γυναίκα του όταν τον πήρε, αλλά δεν νομίζω να έχετε τις ίδιες απαιτήσεις.
    Δεν μαζευει τα εργαλεια και το μαγαζι ο μηχανικος ΑΛΛΑ ο βοηθος του...
    Για αυτο ειναι οι βοηθοι και ΟΧΙ για να βαζουν χερι στα μηχανακια...

    Η δουλεια του μηχανικου ειναι να βρισκεται πανω απο το μηχανακι και να δουλευει...
    Η δουλεια του βοηθου ειναι να φερνει/παιρνει τα εργαλεια,να τα σκουπιζει απο τα λαδια και να διατηρει καθαρο το μαγαζι(πατωμα,ραμπες κλπ)...

    Τουλαχιστον,εκει που παω εγω ετσι ειναι το συστημα...


  5. #35
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Αρχικά δημιουργήθηκε από camen
    Για εμενα παντως επιγραμματικα και απλα ισχυει το εξης:

    Τακτοποιημενο+καθαρο συνεργειο=γαματος μαστορας!

    Οταν περναω απο κατι συνεργεια που τα εργαλεια ειναι σωρο στους παγκους και στο πατωμα κανεις πατιναζ απο τα λαδια μου ανεβαινει το αιμα στο κεφαλι...
    Εννοειται οτι πρέπει να υπάρχει τάξη στο συνεργείο και φυσικά και σχετικη καθαριότητα.

    Τι σχέση έχει αυτό που λες με το οτι ερχεται μια μερα και σου κοστολογεί πχ μια ραφιέρα ΚΤΜ 1000 Ευρω οταν την ιδια την παίρνεις με 100. Και πρέπει να τις αγορασεις κι αυτες και τα σηματα και τις καρέκλες και όλο το συνεργείο να είναι ΚΤΜ original.
    Για να συνεχίσεις να είσαι εξουσιοδοτημένος λοιπόν θα χωσεις 20.000 με τη μία.

    Αν νομίζετε οτι θα την γλυτώσετε είστε γελασμένοι :rotflmao:
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  6. #36
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της ARISPEED1
    Εγγραφή
    10/02/2008
    Μηνύματα
    530
    Εργατώρες Γερμανίας σε πορτοκαλί κυρίες .......................
    Ψωροκόσταινα που πάς .................
    δεν την βλέπεις την χλαπάτσα που θα φάς ...............
    γκάζι ,μπάντα κ σούζα .................
    καλύτερα πάμε για ούζα ..............
    Κ άθε Τ ετάρτη Μ άστορα ........
    χώσε γκάζια ασφαιρα ............

  7. #37
    δεν μπορω να καταλαβω γιατι τρελενεστε ετσι, παει να γινει κατι καλο ναμπει μια ταξη γενικα και να βελτιωθει το δικτυο ,εσας δηλαδη σας αρεσε με τα συνεργεια ποντικονες και τα ανυπαρκτα εργαλεια.
    δηλαδη ο καθε εξουσιοδοτημενος που δεν θελει να παρει τον καινουριο εγκεφαλο της κτμ
    τι περιμενη να γινει ,καποια πραγματα ειναι στανταρ και ετσι πρεπει να ειναι
    επειδη ο κολλητος μου ειναι ντηλερ της κτμ και ξερω καποια πραγματα απο μεσα σας λεω οτι σε επιπεδο service αλλα και σε μαγαζια που εμπορευνται κτμ τα πραγματα θα γινουν πολυ καλυτερα.
    θα ξεκινησουν να γινονται σεμιναρια πιο τακτικα,θα διδονται δωρεαν μαθηματα οδηγησης
    με καθε αγορα κτμ ,και αλλα.
    τοσα χρονια γκρινιαζαμε για το δικτυο και τωρα παλι γκρινιαζουμε επειδη παει να μπει μια ταξη
    Οι αληθινοί παράδεισοι είναι οι παράδεισοι που έχουμε χάσει

  8. #38
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της camen
    Εγγραφή
    18/09/2008
    Μηνύματα
    4.443
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    Εννοειται οτι πρέπει να υπάρχει τάξη στο συνεργείο και φυσικά και σχετικη καθαριότητα.

    Τι σχέση έχει αυτό που λες με το οτι ερχεται μια μερα και σου κοστολογεί πχ μια ραφιέρα ΚΤΜ 1000 Ευρω οταν την ιδια την παίρνεις με 100. Και πρέπει να τις αγορασεις κι αυτες και τα σηματα και τις καρέκλες και όλο το συνεργείο να είναι ΚΤΜ original.
    Για να συνεχίσεις να είσαι εξουσιοδοτημένος λοιπόν θα χωσεις 20.000 με τη μία.

    Αν νομίζετε οτι θα την γλυτώσετε είστε γελασμένοι :rotflmao:
    Δεν εχω εγγυηση=παω σε δικο μου μαστορα και τελος....
    Ας χρεωνουν οτι θελουν στα συνεργεια τους...

    Στα ανταλλακτικα να μην ανεβουν οι τιμες μονο

    Παρολα αυτα,θα συμφωνησω με το DUKA οτι ΔΕΝ ειναι δυνατον αλλα να χρεωνει στο ΣΕΡΒΙΣ πριν κ μετα την ανανεωση του μαγαζιου...
    Αλλα εδω Ελλαδα ειναι κ ολα τα περιμενω...

  9. #39
    για να πουλησει η κτμ η μαμα απο την αυστρια στην ελλαδα περισσοτερα τεμαχια ας ριξει για αρχη τις τιμες στα μοτο τα ανταλλακτικα
    δευτερον το ψαρι βρωμαει απο το κεφαλι ας παρει το κεφαλι της ελληνμοτο και της κτμ ελλας γιατι εχουν μεγαλο μεριδιο
    ευθυνης στην αποτυχια και να τους επιβαλει τα standards που υπαρχουν στις αλλες χωρες γιατι εδω οι τυποι πολυ την εχουν δει με την ολιγομονοπωλιακη κατασταση και σε βαθος χρονου φανηκε....
    τωρα οι δυο παραπανω απλα να εφαρμοσουν τα αυτα που τους εχει πει η μαμα αυστρια για τις εγχωριες εκθεσεις ακι συνεργεια

    οχι αλλο χαιδεμα στα αυτια και βολεμα ....!

    ο μονος χαμενος ειναι ο ελληνας καταναλωτης και αυτος την πληρωνει
    ομοως και οελληνας καταναλωτης ειναι αυτος που...κρινει
    σεβασμος στον καταναλωτη

    θα δοθμε και θα κρινουμε παντως για την επομενη 5ετια japan-italy

  10. #40
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Η ταπεινη μου γνωμη (και ελπιδα) ειναι οτι σε τετοιους δυσκολους καιρους η ΚΤΜ θα πρεπει να δωσει κινητρα στον καταναλωτη. Η αναδιοργανωση των σερβις με αυξηση των τιμων, δεν ειναι κινητρο.
    Μεχρι στιγμης, το μονο δεδομενο ειναι οτι αναδοργανωνεται η εταιρεια. Κατα την γνωμη μου δυο σεναρια παιζουν:

    1) οι τιμες σερβις μενουν ως εχουν
    2) Αυξανονται κατα,τι ωστε να βγαλουν οι συνεργειαδες τα σπασμενα, αλλα ταυτοχρονα μειωνονται οι τιμες των καινουργιων.

    Ολα αυτα με την λογικη οτι η ΚΤΜ Ελλαδος ειναι ανχαπι με τις πωλησεις καινουργιων μοτοσυκλετων, διοτι αν ειναι χαπι και απλα θελει να βελτιωσει τα σερβις, τοτε βραστα χαραλαμπε.

    μπορει φυσικα να λεω βλακειες.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  11. #41
    Stockholmare Το avatar του/της Vstrommer71
    Εγγραφή
    29/01/2006
    Μηνύματα
    4.304
    Και-με το συμπαθειο δηλαδη-για το δικο μου μηχανακι δεν παρατηρησα τιποτα ακριβες τιμες στα ανταλλακτικα,ισα ισα κινουνται σε λογικα επιπεδα.Σκεφτειτε οτι πχ η Suzuki ζηταει 45? για τον -εναν!-καθρεφτη στο DRZ ενω στο ΚΤΜ εχει 20? ο ενας.Αλλα και σε αλλα πραγματα,λογικες τιμες ειδα.
    Τωρα ως προς το θεμα του κοστους service ειναι κατι που θα το δουμε στην πραξη.Ας δουμε που θα παει η δουλεια κι αν ειναι απαραιτητο,ας κραξουμε τοτε
    Sju sjösjuka sjömän sköttes av sjuttiosju sköna sjuksköterskor på det sjunkande skeppet Shanghai

  12. #42
    Να δείτε που τα λόγια του sapila θα είναι προφητικά...

  13. #43
    Αντάρτικο... Το avatar του/της Allst@rf
    Εγγραφή
    09/02/2009
    Μηνύματα
    3.307
    σαν φιλος της πορτοκαλι εταιρειας,εχω να πω οτι,σε πολλες περιοχες της (γ)ελλαδας δεν εχει ουτε επισημο ντυλερ ουτε επισημο και εξουσιοδοτημενο συνεργειο.πρωτα πρεπει να κινηθει να εχει εκπροσοπηση οσο πιο πανελλαδικα γινεται, γιατι ελλαδα δεν ειναι μονο η αθηνα.
    δε ξερω τη εχει σκοπο να κανει η ΚΤΜ αλλα ξερω οτι πρεπει να προσεξει πολυ τις κινησεις της γιατι απο οτι διαβαζω στον ειδικο τυπο δεν παει και πολυ καλα,τωρα με την οικονομικη κριση...
    και για να κανω την αυτοκριτικη μου,μπορει το ΚΤΜ που αγορασα να το πηρα απο χερι ,αλλα μάρεσει η ιδεα να γινω εξάρχην πελατης της ΚΤΜ ,με αγορα καινουριου.και ετσι αν η ΚΤΜ απο σκληροπυρινικη που ηταν με τα σερβις της γινει ακομα ποιο δυσκοιλια ,μαλλον θα παρω απο αλλου "πορτοκαλια"...

  14. #44
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της ducpilot
    Εγγραφή
    18/09/2009
    Μηνύματα
    135
    Ολα αυτα μεχρι να ληξει η εγγυηση,μετα ενα καλο συνεργειο και κανεις την δουλεια σου.
    Το μαχαιρι εφτασε κοκαλο η καθομαστε η μενουμε.

  15. #45
    Ο σημειολόγος Το avatar του/της spyro
    Εγγραφή
    02/05/2008
    Μηνύματα
    3.245
    Με αφορμή αυτο το thread ρώτησα και εγω γνωστούς στο χώρο της ΚΤΜ και μου μεταφέρθηκαν οι ίδιες ανησυχίες που εξέφρασε o Sapila.

    Βέβαια οι γνωστοί μου το προσωποποίησαν λίγο περισσότερο για το ποιος ξεκίνησε τις ιστορίες αυτές και απο πότε, αλλά δημόσιο μοτοσυκλετιστικό φόρουμ είναι εδω οπότε δεν μπορούμε να λέμε και πολλά. Πάντως οι καινούργιες εμπορικές πολιτικές για το δίκτυο δεν είναι μόνο αποφάσεις της μαμα ΚΤΜ απο την Αυστρία.

Σελίδα 3 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 19/10/2009, 13:12
  2. Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 26/02/2009, 05:08
  3. ΕΚΔΡΟΜΗ ΚΤΜ Hellas Club
    από DUKASII στο forum KTM
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 09/04/2006, 21:34
  4. Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 17/11/2003, 14:39

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF