Για τις εξατμίσεις έχουμε πει πολλά... Το ζήτημα που μας ενδιαφέρει είναι το εξής: Τα τελικά που φτιάχνουν για το Βandit είναι σωλήνα διάτρητη μέσα, μόνωση, κάλυμμα απ' έξω. Το οποίο σημαίνει πως και το φτηνότερο που υπάρχει να βάλεις και το ακριβότερο να βάλεις, ίδια πράγματα σε ότι αφορά την απόδοση του τελικού. Ο κινητήρας του Bandit είναι "απλός" οι χρήστες ως επί το πλείστον δεν ψάχνονται για την τέλεια απόδοση, οι εταιρίες θεωρούν πιο επικερδές το να επενδύσουν σε έρευνα και εξέλιξη τελικών που απευθύνονται σε αγωνιζόμενους, δηλαδή για SS. Το κάθε ένα μοτέρ SS όμως θέλει τη δική του γιατί δεν δουλεύει με τον ίδιο τρόπο και δεν αποδίδει τη δύναμη με τον ίδιο τρόπο. Αν το τελικό του 750 είναι καλής ποιότητας έχει διαφράγματα μέσα, τα οποία κατά κανόνα δεν θα ταιριάζουν με την κινητικότητα των καυσαερίων του Bandit και αντί να δώσει, πιθανόν να κάνει τα πράγματα χειρότερα. Αν κοιτώντας μέσα από τη σωλήνα της εξάτμισης δεν βλέπεις την άλλη μεριά, είναι με διαφράγματα. Αυτό είναι ρίσκο γιατί η σειρά ανάφλεξης, ο όγκος των καυσαερίων κλπ δεν είναι ίδιος και άρα οι ταχύτητες εξόδου των καυσαερίων πιθανότατα δεν θα ταιριάξουν με τους όγκους στο εσωτερικό του τελικού. Μπορεί δηλαδή να "μπουκώσει" το μοτέρ από καυσαέρια που αργούν να βγουν ή να στεγνώνει και να μην δουλεύει σωστά από καυσαέρια που βγαίνουν πολύ γρήγορα. Κατά τα άλλα ό,τι τελικό και να πάρεις, πας σε έναν εξατμισά μερακλή και σου φτιάχνει σωλήνα σύνδεσης με το λαιμό και το βάζεις.
Θα σου πρότεινα ως βέλτιστη λύση και οικονομική, ένα Ελληνικό τελικό με 150 ευρώ και να τελειώνεις. Ότι μάρκα και να πάρεις εξάτμιση για Bandit, ίδιο πράγμα είναι, απλά πληρώνεις αυτοκόλλητο.