Σελίδα 34 από 42 ΠρώτοΠρώτο ... 242930313233343536373839 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 496 έως 510 από 623

Θέμα: Xt 1200 Tenere

  1. #496
    rolling fredo king Το avatar του/της DUKASII
    Εγγραφή
    11/07/2002
    Μηνύματα
    3.547
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
    Να πάρεις ΚΤΜ πάλι.
    Θα κάνουνε τα συνεργεία πολυχώρους.
    Θα πουλάνε ρουχαλάκια θα έχει τηλεόραση που θα παίζει σποτάκια απο τους αγώνες,
    Και το καλύτερο η μαμά σας θα καθιερώσει και κάθε Τρίτη ΚΤΜ day.(στο μάστορα όλα αυτά).
    Ναι λεωφορείο 160 κιλά αυτόματο δυστυχώς οχι πορτοκαλί (οι Ιταλοί αργούν στις αντιγραφές)
    tha paro oti kaylono..
    sto papari moy ti tha kanoyn sampos tha me blepoyne...DEN THA XO SUZUKI MPERDEYESE..
    ti mama moy asti re sy stefane ...krima einai tora.

    posa moter exeis allaxei sti malakia poy les motosykleta thes na peis k esy re mastora?

  2. #497
    αράζω άρα ζω Το avatar του/της LOUKILOUK
    Εγγραφή
    10/01/2009
    Μηνύματα
    1.685
    Λοιπόν Γιαμαχαίοι ακόυστε πως θα εχελιχθεί το σενάριο (κατά την ταπεινή μου γνώμη πάντα).
    Το σούπερ τενερέ θα είναι ένας ελέφας με τουλάχιστον 220 kg (χωρίς τα λαδόξυδα), τουτέστιν καμια 250αριά kg γεμάτος. Με 120 άλογα και τίγκα στην τεχνολογία θα κινείται χαρούμενος σε βουνίσιες ασφάλτινες διαδρομές και ταξίδια αφου θα αντέχει και στο φόρτωμα. Χώμα θα μπαίνει...αλλά κυρίως για λόγους μάρκετινγκ και διαφημισης... .
    Το κόστος απόκτησης του θα είναι τουλάχιστον 13.500 (*)και πιθανον να βγαίνει σε 2 εκδόσεις, μια απλή και μια "Τουαρέγκ" με έξτρα δόση περιπέτειας και δώρο DVD με "ταξιδιώτικούς άθλους" Γιαμαχαίων...(Ζητούνται ήδη κομπάρσοι... :rotflmao: )
    Αγοραστικά θα κινηθεί στη μετριότητα (όπως και το 660) και θα είναι το αντίπαλο δέος του...Βαραντέρο Μέχρι να βγει, το BMW 1200 θα έχει βελτιωθεί (120hp, <200kg) ενώ η ΚΤΜ θα βγάλει το Adv 1190 (με ότι συνεπάγεται αυτό... ).Για οσους δε, γουστάρουν περισσότερο άσφαλτο θα υπαρχουν και άλλες "σειρήνες"...(βλέπε Ducati!!).
    Ταυτόχρονα το ΚΤΜ 690 adv, που δεν αργήσει να κυκλοφορήσει, αλλά και το BMW 800GS που θα εδραιωθεί στην αγορά θα αποτελέσουν αντίπαλο του ονόματος "τενερέ" γενικότερα...

    Για να δημιουργήσω και λίγη ίντργκα (ακόμα...) θα προβλέψω ότι όσοι πραγματικά προσανατολίζονται οδηγικά σε ταξίδια αλλά και στο χώμα και θέλουν κάτι παραπάνω από 50 άλογα... 990 θα πάρουν τελικά και θα τότε θα καταλάβουν...

    Άντε και καλή τύχη μάγκες...


    (*) Πιθανότατα να δούμε τα κόλπα των γερμανών στις τιμές (10000 "γυμνό" και το τασάκι δώρο)...αλλά να θυμάστε ότι οι Αυστριακοί πχ δίνουν τα πάντα στον στάνταρ εξοπλισμό(ABS, χούφτες, ποδιές, σχάρες...) και με 500 ευρό αγοράζεις και όλο τον ταξιδιωτικό εξοπλισμο...(καγκελα, μπαγαζίερες, βάση, τανκ bag, θερμενόμενα, ψηλή ζελατίνα)
    μη ζητας μονο χρονια απο τη ζωη,δωσε ζωη στα χρονια

  3. #498
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.081
    Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII

    posa moter exeis allaxei sti malakia poy les motosykleta thes na peis k esy re mastora?
    Αν ήταν να αλλάζω μοτέρ ρε φίλε δεν θα έπαιρνα honda.

  4. #499
    rolling fredo king Το avatar του/της DUKASII
    Εγγραφή
    11/07/2002
    Μηνύματα
    3.547
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
    Αν ήταν να αλλάζω μοτέρ ρε φίλε δεν θα έπαιρνα honda.
    ase re stefane ok..xereis ego se xero xronia..

    kane k sy to kinezo tora.ok.xero de xalane..

  5. #500
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.081
    Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
    ase re stefane ok..xereis ego se xero xronia..

    kane k sy to kinezo tora.ok.xero de xalane..
    Το xr δεν χαλάει το χτ600 δεν χαλάει.
    Απλά τώρα δεν βγάζουνε τέτοιου είδους μηχανάκια οπότε και το TPS θα σου χαλάσει και το ABS θα σου χαλάσει και το wire θα σου κοπεί σε κανα fly by ... και θα σπρώχνεις τα 220 κιλά πανάκριβη σιδεριά "που δεν δείχνει τα κιλά της στην κίνηση" σε καμιά ραχούλα βρίζοντας.
    Εδώ δεν χρειάζεται να κάνω τον κινέζο, που κάλιστα μιμούμε σε κανα φανάρι εάν σκάσει κανα ΚΤΜ δίπλα.
    Είναι τι διαλέγεις.
    Πάντως το japan είναι ακόμα νομίζω μπροστά στον τομέα της αξιοπιστίας.
    Ας πούμε το yamaha δεν θα βγάλει ποτέ πρόβλημα στον υδραυλικό συμπλέκτη.

  6. #501
    rolling fredo king Το avatar του/της DUKASII
    Εγγραφή
    11/07/2002
    Μηνύματα
    3.547
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
    Το xr δεν χαλάει το χτ600 δεν χαλάει.
    Απλά τώρα δεν βγάζουνε τέτοιου είδους μηχανάκια οπότε και το TPS θα σου χαλάσει και το ABS θα σου χαλάσει και το wire θα σου κοπεί σε κανα fly by ... και θα σπρώχνεις τα 220 κιλά πανάκριβη σιδεριά "που δεν δείχνει τα κιλά της στην κίνηση" σε καμιά ραχούλα βρίζοντας.
    Εδώ δεν χρειάζεται να κάνω τον κινέζο, που κάλιστα μιμούμε σε κανα φανάρι εάν σκάσει κανα ΚΤΜ δίπλα.
    Είναι τι διαλέγεις.
    Πάντως το japan είναι ακόμα νομίζω μπροστά στον τομέα της αξιοπιστίας.
    Ας πούμε το yamaha δεν θα βγάλει ποτέ πρόβλημα στον υδραυλικό συμπλέκτη.
    nai logiko afoy den exei..:rotflmao: :rotflmao:

  7. #502
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.081
    Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
    nai logiko afoy den exei..:rotflmao: :rotflmao:
    Εδώ λέμε θα έχει fly by wire και άξονα και δεν θα έχει υδραυλικό συμπλέκτη?
    Σίγουρα θα έχει.

  8. #503
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της VALES
    Εγγραφή
    16/02/2009
    Μηνύματα
    1.059
    Εγώ πάλι νομίζω πως θα συναντιόμαστε στου μαστρο-Γιουσούφ όπως και παλιά.



    :rotflmao:


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	335655715_hr4jr-l.jpg 
Προβολές:	170 
Μέγεθος:	53,6 KB 
ID:	183366

  9. #504
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.081
    Αρχικά δημιουργήθηκε από VALES
    Εγώ πάλι νομίζω πως θα συναντιόμαστε στου μαστρο-Γιουσούφ όπως και παλιά.



    :rotflmao:
    Τον βλέπω να την χάνει την εξουσιοδότηση.

  10. #505
    rolling fredo king Το avatar του/της DUKASII
    Εγγραφή
    11/07/2002
    Μηνύματα
    3.547
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
    Εδώ λέμε θα έχει fly by wire και άξονα και δεν θα έχει υδραυλικό συμπλέκτη?
    Σίγουρα θα έχει.
    kala...

    katse na exei..k katse na doyme tis dikes toy "paidikes" vlaves se oles aytes tis paparies.

  11. #506
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της VALES
    Εγγραφή
    16/02/2009
    Μηνύματα
    1.059
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
    Τον βλέπω να την χάνει την εξουσιοδότηση.








    Της ΚΤΜ σίγουρα.
    Για της YAMAHA επέτρεψέ μου να διατηρώ κάποιες αμφιβολίες.

  12. #507
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της VALES
    Εγγραφή
    16/02/2009
    Μηνύματα
    1.059
    Πλάκα κάνω Στέφανς. Πλάκα κάνω.

  13. #508
    rolling fredo king Το avatar του/της DUKASII
    Εγγραφή
    11/07/2002
    Μηνύματα
    3.547
    Αρχικά δημιουργήθηκε από VALES
    Πλάκα κάνω Στέφανς. Πλάκα κάνω.
    kanei xiliometra tora gyro gyro apo plateies.. :rotflmao:

  14. #509
    Ο ΠΡΟΕΔΡΑΣ Το avatar του/της Anty12
    Εγγραφή
    04/09/2006
    Μηνύματα
    2.210
    Αρχικά δημιουργήθηκε από LOUKILOUK
    Λοιπόν Γιαμαχαίοι ακόυστε πως θα εχελιχθεί το σενάριο (κατά την ταπεινή μου γνώμη πάντα).
    Το σούπερ τενερέ θα είναι ένας ελέφας με τουλάχιστον 220 kg (χωρίς τα λαδόξυδα), τουτέστιν καμια 250αριά kg γεμάτος. Με 120 άλογα και τίγκα στην τεχνολογία θα κινείται χαρούμενος σε βουνίσιες ασφάλτινες διαδρομές και ταξίδια αφου θα αντέχει και στο φόρτωμα. Χώμα θα μπαίνει...αλλά κυρίως για λόγους μάρκετινγκ και διαφημισης... .
    Το κόστος απόκτησης του θα είναι τουλάχιστον 13.500 (*)και πιθανον να βγαίνει σε 2 εκδόσεις, μια απλή και μια "Τουαρέγκ" με έξτρα δόση περιπέτειας και δώρο DVD με "ταξιδιώτικούς άθλους" Γιαμαχαίων...(Ζητούνται ήδη κομπάρσοι... :rotflmao: )
    Αγοραστικά θα κινηθεί στη μετριότητα (όπως και το 660) και θα είναι το αντίπαλο δέος του...Βαραντέρο Μέχρι να βγει, το BMW 1200 θα έχει βελτιωθεί (120hp, <200kg) ενώ η ΚΤΜ θα βγάλει το Adv 1190 (με ότι συνεπάγεται αυτό... ).Για οσους δε, γουστάρουν περισσότερο άσφαλτο θα υπαρχουν και άλλες "σειρήνες"...(βλέπε Ducati!!).
    Ταυτόχρονα το ΚΤΜ 690 adv, που δεν αργήσει να κυκλοφορήσει, αλλά και το BMW 800GS που θα εδραιωθεί στην αγορά θα αποτελέσουν αντίπαλο του ονόματος "τενερέ" γενικότερα...

    Για να δημιουργήσω και λίγη ίντργκα (ακόμα...) θα προβλέψω ότι όσοι πραγματικά προσανατολίζονται οδηγικά σε ταξίδια αλλά και στο χώμα και θέλουν κάτι παραπάνω από 50 άλογα... 990 θα πάρουν τελικά και θα τότε θα καταλάβουν...

    Άντε και καλή τύχη μάγκες...




    (*) Πιθανότατα να δούμε τα κόλπα των γερμανών στις τιμές (10000 "γυμνό" και το τασάκι δώρο)...αλλά να θυμάστε ότι οι Αυστριακοί πχ δίνουν τα πάντα στον στάνταρ εξοπλισμό(ABS, χούφτες, ποδιές, σχάρες...) και με 500 ευρό αγοράζεις και όλο τον ταξιδιωτικό εξοπλισμο...(καγκελα, μπαγαζίερες, βάση, τανκ bag, θερμενόμενα, ψηλή ζελατίνα)


    Μέσα είσαι ...συμφωνώ.......

    Δείχνει να κινείται ο σχεδιασμός του, στην φιλοσοφία που περιγράφειςΔεν θα το κρατήσουν το μεγάλο , απλό και λιτό όπως το μικρό.
    Απ' την άλλη όμως , όσοι δεν θέλουν ΚΤΜ ή ΒΜW ...δεν έχουν άλλη επιλογή στην κατηγορία.
    Στων χιλιομέτρων την ερημιά....
    ..... και στη σιωπή των χρονομέτρων

  15. #510
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της mixalakis
    Εγγραφή
    29/08/2007
    Μηνύματα
    391
    Αρχικά δημιουργήθηκε από LOUKILOUK
    Λοιπόν Γιαμαχαίοι ακόυστε πως θα εχελιχθεί το σενάριο (κατά την ταπεινή μου γνώμη πάντα).
    Το σούπερ τενερέ θα είναι ένας ελέφας με τουλάχιστον 220 kg (χωρίς τα λαδόξυδα), τουτέστιν καμια 250αριά kg γεμάτος. Με 120 άλογα και τίγκα στην τεχνολογία θα κινείται χαρούμενος σε βουνίσιες ασφάλτινες διαδρομές και ταξίδια αφου θα αντέχει και στο φόρτωμα. Χώμα θα μπαίνει...αλλά κυρίως για λόγους μάρκετινγκ και διαφημισης... .
    Το κόστος απόκτησης του θα είναι τουλάχιστον 13.500 (*)και πιθανον να βγαίνει σε 2 εκδόσεις, μια απλή και μια "Τουαρέγκ" με έξτρα δόση περιπέτειας και δώρο DVD με "ταξιδιώτικούς άθλους" Γιαμαχαίων...(Ζητούνται ήδη κομπάρσοι... :rotflmao: )
    Αγοραστικά θα κινηθεί στη μετριότητα (όπως και το 660) και θα είναι το αντίπαλο δέος του...Βαραντέρο Μέχρι να βγει, το BMW 1200 θα έχει βελτιωθεί (120hp, <200kg) ενώ η ΚΤΜ θα βγάλει το Adv 1190 (με ότι συνεπάγεται αυτό... ).Για οσους δε, γουστάρουν περισσότερο άσφαλτο θα υπαρχουν και άλλες "σειρήνες"...(βλέπε Ducati!!).
    Ταυτόχρονα το ΚΤΜ 690 adv, που δεν αργήσει να κυκλοφορήσει, αλλά και το BMW 800GS που θα εδραιωθεί στην αγορά θα αποτελέσουν αντίπαλο του ονόματος "τενερέ" γενικότερα...

    Για να δημιουργήσω και λίγη ίντργκα (ακόμα...) θα προβλέψω ότι όσοι πραγματικά προσανατολίζονται οδηγικά σε ταξίδια αλλά και στο χώμα και θέλουν κάτι παραπάνω από 50 άλογα... 990 θα πάρουν τελικά και θα τότε θα καταλάβουν...

    Άντε και καλή τύχη μάγκες...


    (*) Πιθανότατα να δούμε τα κόλπα των γερμανών στις τιμές (10000 "γυμνό" και το τασάκι δώρο)...αλλά να θυμάστε ότι οι Αυστριακοί πχ δίνουν τα πάντα στον στάνταρ εξοπλισμό(ABS, χούφτες, ποδιές, σχάρες...) και με 500 ευρό αγοράζεις και όλο τον ταξιδιωτικό εξοπλισμο...(καγκελα, μπαγαζίερες, βάση, τανκ bag, θερμενόμενα, ψηλή ζελατίνα)

    Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί ένα on-off μηχανάκι πρέπει να πηγαίνει τάπα στον χωματόδρομο.
    Εκτός του ότι όσοι αγοράζουν μεγάλα on-off συνήθως δεν πάνε πολύ χώμα, ακόμα και αυτοί που μπαίνουν χώμα, τις πιο πολλές φορές θέλουν απλά να περάσουν τα δύσκολα κομμάτια χωρίς προβλήματα, άντε σε μερικές περιπτώσεις να το ευχαριστηθούν λίγο παραπάνω κάνοντας παιχνίδια.

    Όσοι έχουν πραγματικές απαιτήσεις στο χώμα, θα πάρουν κάτι μικρότερο και ελεφρύτερο.
    Αν θέλουν να συνδυάσουν και ταξίδι, αναγκαστικά η λύση είναι 990, αλλά δε νομίζω ότι είναι η πλειοψηφία.


    Η ανάλυση που έκανες για το πιθανό 1200 tenere, είναι πολύ λογική και αν είναι λίγο ελεφρύτερη από όσο λες, λίγο φτηνότερη ή στην τιμή που λες αλλά με καλό εξοπλισμό και αν πλησιάζει τα χαρακτηριστικά του ΚΤΜ, δεν βλέπω το λόγο να μην γίνει επιτυχία.

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF