Σελίδα 19 από 65 ΠρώτοΠρώτο ... 9141516171819202122232429 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 271 έως 285 από 968

Θέμα: Επιθεση στο bikenet.gr???

  1. #271
    Αφου δεν σνιφαρε την τεκιλα να κατεβασει το λεμονι και να βαλει το αλατι στο ματι παλι καλα. . .

  2. #272
    Ο πυγολαμπιδας! Το avatar του/της ΟΚΤΑΝΙΟ
    Εγγραφή
    14/07/2005
    Μηνύματα
    1.252
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Meni0s
    Αφου δεν σνιφαρε την τεκιλα να κατεβασει το λεμονι και να βαλει το αλατι στο ματι παλι καλα. . .


    Οσο και να την τιναξεις, η τελευταια σταγονα θα μεινει στο σωβρακο.....

  3. #273
    ειμαι αλλου Το avatar του/της dimitris74
    Εγγραφή
    09/08/2004
    Μηνύματα
    104
    τι εγινε που εξαφανιστηκατε ολοι?
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dessert

    Με ελάχιστη προσοχή, είναι κινητήρες που δεν χρειάζονται να έχουν κάποιο σοβαρό service πριν τα 200.000 χλμ. σε αντίθεση, με τους τετραμπ@ύρδελους Ιαπωνικούς που στα 40000 σου ζητάνε τα "οικονομικά" και εύκολα προσητά, σε όλους τους πληθωρικούς αγοραστές τους ανταλλακτικά...

  4. #274
    Aνοιξε το bikenet ρε και εχουμε παει ολοι εκει

    Εσυ μαλλον βλεπεις το μυνημα ακομα που λεει "σε λιγο παλι μαζι σας"

    Ειναι γιατι σε αφησαμε απ'εξω :rotflmao: :rotflmao:
    http://kelecarbon.blogspot.gr

    Γιατι ενας χρονος δεν ειναι αρκετος και οι 4 χαλανε 2 ασκοπα........

  5. #275
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Xlitos
    Εγγραφή
    14/07/2003
    Μηνύματα
    1.002
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dimitris74
    τι εγινε που εξαφανιστηκατε ολοι?
    τσα!

  6. #276
    Θα έχουν πάει για μπάνιο όλοι, η θα γίνονται εγκληματίες...:smilea:
    .H

  7. #277
    ειμαι αλλου Το avatar του/της dimitris74
    Εγγραφή
    09/08/2004
    Μηνύματα
    104
    Αρχικά δημιουργήθηκε από HotDog
    τσα!
    που
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dessert

    Με ελάχιστη προσοχή, είναι κινητήρες που δεν χρειάζονται να έχουν κάποιο σοβαρό service πριν τα 200.000 χλμ. σε αντίθεση, με τους τετραμπ@ύρδελους Ιαπωνικούς που στα 40000 σου ζητάνε τα "οικονομικά" και εύκολα προσητά, σε όλους τους πληθωρικούς αγοραστές τους ανταλλακτικά...

  8. #278
    Ελαιόψυκτο Μέλος Το avatar του/της free rider
    Εγγραφή
    26/08/2004
    Μηνύματα
    2.330
    επειδή αυτες τις μέρες ψυθιρίζεται οτι χάθηκαν πολλά ποστ απο το "παλιό" μπαικνετ ..

    θέλω να σας πω οτι η αρωστια μου μέσα απο τα γραπτά σας εγινε πιο έντονη και τα θεώρησα τόσο σημαντικά ωστε μέσα στην ανιαρή καθημερινότητά μου προλάβαινα
    και έσωζα οσο κείμενα με ενδιέφεραν ..
    είπαμε η φιλοσοφία του μπακάπ μας εχει περάσει στο μυαλο..
    δηλ τεχνικά αρθρα οδήγησης τα πιο
    σπουδαια κατά την γνώμη μου
    κληροδοτήματα ...


    σε περίπτωση που κάποια εχουν χαθει στο νέο μπαικνετ θα ήθελα αν συμφωνείτε να τα "ανεβάσω" πρέπει να υπάρχουν ..μόνο που δεν εχω κρατήσει τους συγγραφεις ...
    σίγουρα εκείνοι θα μας πούν ποιοί είναι...





    ελπίζω οτι και αυτή η περιπέτεια θα έχει αίσιο τέλος οπως είχε για το μοτο.γρ





    μια και με επιασε η τρέλα μου ..θα σας ποστάρω το σπουδαίο άρθρο για τους big bang κινητήρες που λίγο έλειψε να με κάνει να πάρω ενανν...
    και η ζωή συνεχίζεται...

  9. #279
    Ελαιόψυκτο Μέλος Το avatar του/της free rider
    Εγγραφή
    26/08/2004
    Μηνύματα
    2.330
    Big Bang τετρακύλινδροι εν σειρά
    « on: 06 May 2005, 23:15:08 »

    ________________________________________
    Ως γνωστόν οι τετράχρονοι κινητήρες, παράγουν έργο, μόνο στον 1 από τους 4 χρόνους (εισαγωγή, συμπίεση, έκρηξη, εξαγωγή). Επομένως βάζοντας 4 κυλίνδρους σε σειρά, με την κατάλληλη διαφορά φάσης από τον ένα στον άλλο, μπορούμε να πετύχουμε ανά πάσα στιγμή ένας κύλινδρος να παράγει έργο. Η απόδοση με αυτόν τον τρόπο είναι και η πιο συνεχής, δηλαδή καταφέρνουμε συμμετρική λειτουργία του κινητήρα.Ο όρος συμμετρική έχει και την έννοια του χώρου και την έννοια του χρόνου. Π.χ. ένας κύλινδρος ανεβαίνει, την ίδια στιγμή ο δίπλα του κατεβαίνει στην τελείως αντίθετη από το κέντρο απόσταση.

    Αυτός ο τόσο κλασσικός τρόπος λειτουργίας, έχει πάρα πολλά πλεονεκτήματα. Πρώτα από όλα οι μάζες των πιστονιών που παλινδρομούν αντίθετα το ένα από το άλλο, αντισταθμίζουν κατά κάποιο τρόπο η μια την αδράνεια της άλλης , με αποτέλεσμα ο κινητήρας να λειτουργεί χωρίς πολλούς κραδασμούς. Λειτουργώντας χωρίς ιδιαίτερους κραδασμούς , δεν φθείρει τα σημεία στα οποία στηρίζεται ο φορέας των πιστονιών, δλδ ο στροφαλοφόρος άξοναςκαι τα κομβία του. Επειδή δε , οι κραδασμοί αλληλοαναιρούνται στο μεγαλύτερο μέρος τους, ο κινητήρας μπορεί να αποτελεί μέρος του πλαισίου, ενισχύοντάς το και απλοποιώντας την σχεδίασή του, αντί να πρέπει να τον απομονώσουμε με ελαστικές βάσεις.

    Επιπλέον επειδή η δύναμη μοιράζεται σε ίσα μέρη, τα εξαρτήματα του κινητήρα, όπως ο συμπλέκτης και το κιβώτιο ταχυτήτων, χρειάζεται να αντέχουνε δύναμη που μοιράζεται σε 4 δόσεις αντί να έρχεται όλη μαζί. Δλδ σε ένα κινητήρα 1000 κυβικά, το κιβώτιο πρέπει να αντέχει στα 250 από αυτά, πράγμα που κάνει την ζωή του πιο εύκολη και τον κινητήρα συνολικά πιο ελαφρύ.

    Η ίδια συμμετρία είναι υπεύθυνη και για τον καλό και συμπαθή ήχο που συνήθως εκπέμπουν οι κινητήρες αυτοί, αφού δεν ακούμε μια ενοχλητική διακριτή έκρηξη που επαναλαμβάνεται αλλά μια ροή ήχου συνεχή χωρίς διακοπή, εξάρσεις κ.ο.κ.

    Με λίγα λόγια ο τετρακύλινδρος σε σειρά είναι πιο ήσυχος, πιο νοικοκυρεμένος, πιο σταθερός, πιο βολικός, πιο ελαφρύς για την χρήση του στην μοτοσυκλέτα από ότι άλλοι κινητήρες.Για αυτό και την διάταξη αυτή χρησιμοποιούν εδώ και ένα αιώνα σχεδόν οι κινητήρες των αυτοκινήτων, και των τετρακύλινδρων μοτοσυκλετών παραγωγής.

    Μέχρι που μάθαμε ότι αυτός ο τρόπος λειτουργίας ΔΕΝ είναι ο καλύτερος όταν ο στόχος μας είναι ο χρόνος στην πίστα. Ο λόγος είναι πολύ απλός: Το πίσω λάστιχο προσπαθεί να περάσει την δύναμη του κινητήρα στην άσφαλτο. Ταυτόχρονα βέβαια κρατάει την μοτοσυκλέτα σε πρόσφυση με το έδαφος. Την προσπάθεια αυτή το λάστιχο την κάνει ΧΩΡΙΣ ΣΤΑΜΑΤΗΜΟ όσο εμείς έχουμε το γκάζι ανοικτό αφού η ροή της δύναμης είναι ΣΥΝΕΧΗΣ χωρίς σταματημό. Αν λοιπόν χάσει για ένα πολύ μικρό μέρος του δευτερολέπτου την πρόσφυση, η μόνη περίπτωση να την ξαναβρεί είναι να να κλείσουμε το γκάζι.

    Χρειαζόμαστε λοιπόν στην πίστα ένα κινητήρα που να κάνει κάθε τόσο ένα διάλειμα και να δίνει στο λάστιχο την ευκαιρία να βρει την πρόσφυση που ψάχνει. Δύναμη-διάλειμα-δύναμη-διάλειμα-δύναμη-διάλειμα κ.ο.κ. αντί για δύναμη-δύναμη-δύναμη-δύναμη...

    ¨Ετσι οδηγούμαστε στον κινητήρα που αποδίδει με ΑΚΑΝΟΝΙΣΤΟ τρόπο την δυναμή του. Την μια σπρώχνει , την άλλη έχει διάλειμα, την άλλη ξανασπρώχνει κ.ο.κ. Αυτοί οι κινητήρες αποκαλούνται με τον όρο Big Bang, αφού στην πιο ακραία μορφή τους , όλοι οι κύλινδροι εκρήγνυενται
    ταυτόχρονα, και μετά κάθονται όλοι μαζί για λίγο και ξανά από την αρχή.

    Είναι φανερό ότι ένας μονοκύλινδρος κινητήρας είναι εξ ορισμού Big Bang! ¨Οπως και οι δικύλινδροι, 3 κύλινδροι, V4 κινητήρες, ΟΛΟΙ αυτοί αποδίδουν με ακανόνιστο μη-συνεχή τρόπο την δύναμη, οπότε κάποια στιγμή το λάστχο ηρεμεί και κάποια στιγμή περνάει την δύναμη. Στην πραγματικότητα, μόνο οι τετρακύλινδροι σε σειρά κινητήρες δεν έχουν χαρακτηριστικά Big Bang.

    Είναι φανερό ότι για να μη χάνει ο κινητήρας σε συνολική απόδοση , πρέπει συνολικά να δίνει την ίδια ποσότητα δύναμης. Έτσι μπορεί να κάνει διάλειμα για κάποιο μικροχρόνο, αλλά την ώρα της δύναμης, πρέπει να αποδίδει και την ''χρωστούμενη'' από την ώρα του διαλείματος ποσότητα. Μα θα πει κάποιος, έτσι μπορεί το λάστιχο να ξεκουράζεται όσο έχει διάλειμα ο κινητήρας, ζορίζεται όμως περισσότερο όταν δεν έχει διάλειμα. Και γιατί είναι καλύτερη αυτή η λειτουργία; Γιατί αυτό δείχνει η πρακτική εφαρμογή στις πίστες που σαφώς υπερτερεί, για αυτό.

    Έτσι αυτήν την στιγμή η Honda χρησιμοποιεί V4+1=V5 κινητήρα, οι Ducati και Suzuki V4, η Yamaha 4κύλινδρο σε σειρά αλλά με Bing Bang χρονισμό, και η Blata ένα V6!

    Η kawasaki ήταν μέχρι πρόσφατα η μόνη εταιρία που συμμετείχε στους αγώνες MotoGp με τυπικό τετρακύλινδρο σε σειρά κινητήρα. Φέτος δοκίμασαν κινητήρα με χρονισμό Big Bang (όπως και η Yamaha από πέρσι) και αμέσως άρχισαν οι επιτυχίες. Η επόμενη ερώτηση είναι αν θα δούμε κινητήρες σε σειρά με χρονισμό Big Bang και στα πολιτικά μοντέλα, δλδ στα CBR, ZX10, GSXR, R1 κ.ο.κ.

    Για να μετατραπεί ένας τυπικός 4κύλινδρος σε Big Bang, η μετατροπή είναι πιο εύκολη στην θεωρία από όσο νομίζουμε. Αν δούμε πως δουλεύει ο εν σειρά , θα δούμε ότι μπορεί το κάθε πιστόνι να έχει ένα διπλανό που κάνει την ακριβώς αντίθετη κίνηση, έχει όμως και ένα παραδιπλανό που κάνει την ίδια. Δηλαδή τα πιστόνια 1 και 4 κατεβαίνουν ΜΑΖΙ, όταν τα 2 και 3 ανεβαίνουν μαζί για παράδειγμα. Αυτά που κινούνται μαζί δεν σημαίνει όμως ότι κάνουν όμως και την ίδια φάση, αφού το ένα ανεβαίνει και συμπιέζει το μίγμα για να το πάει προς έκρηξη, ενώ το άλλο ανεβαίνει και αδειάζει τα καυσαέρια αφού έχει ΗΔΗ κάνει την έκρηξη. Τις κινήσεις των βαλβίδων όμως τις δημιουργούν οι εκκεντροφόροι. Οπότε αλλάζοντας εκκεντροφόρους ΚΑΙ ΜΟΝΟ, μπορούμε θεωρητικά να κάνουμε τα πιστόνια που πηγαίνουν μαζί να είναι και στην ίδια φάση. Και ιδού ένας εν σειρά 4κύλινδρος που είναι Big Bang!!! Οπότε αύριο κιόλλας τα εγοστάσια , με αλλαγή μόνο των φάσεων των εκκεντροφόρων, άντε και του χρονισμού του ψεκασμού και της ανάφλεξης, μπορούν να μας δώσουν Big Bang CBR, R1 κ.τ.λ.

    Δυστυχώς , πολύ ωραίο για να είναι αληθινό. η μετατροπή γίνεται σχετικά εύκολα. ΌΜΩΣ... μετά το κιβώτιο και ο συμπλέκτης αδυνατεί να αντέξει τις πιστονιές που έρχονται πια δύο-δύο. Το ίδιο και τα σημεία έδρασης στροφαλοφόρου, εκκεντροφόρων, οι μπιέλες και τα κομβία. Πρέπει λοιπόν να επανασχεδιαστούν για μεγαλύτερη αντοχή, άρα μεγαλύτερο κόστος και μεγαλύτερο βάρος. Λόγω της ασυμμετρίας οι κραδασμοί μπορεί να μην τρελαίνονται αφού δεν άλλαξε τίποτα στις ταλαντευούμενες μάζες, αλλά εμφανίζονται δευτερεύοντες κραδασμοί για άλλες αιτίες που πηγάζουν από την ασυμετρία της σειράς εκρήξεων. Σαν δεν έφταναν όλα αυτά ο κινητήρας ακούγεται σαν εν σειρά 2κύλινδρο , δηλαδή σαν KLE ή TDM πρώτης γενιάς, οπότε αντίο γλυκέ ήχε...

    Και μετά από λίγη ώρα λειτουργίας, ο κινητήρας αυτός διαλύεται...

    Φυσικά υπάρχουν και άλλοι τρόποι που πρέπει να αλλαχτούν και οι θέσεις των κομβίων του στροφαλοφόρου, αλλά τότε μιλάμε για ακόμη περισσότερες αλλαγές στον κινητήρα.

    Είναι λοιπόν αμφίβολο για οικονομικούς και τεχνικούς λόγους αν θα δούμε σύντομα τέτοιους Bing Bang 4κύλινδρους σε μοντέλα παραγωγής. Άλλωστε για εκτός πίστας χρήση , η διαφορά είναι τόσο μικρή που δεν αξίζει τον κόπο. Και επιπλέον οι 4 γιαπωνέζοι, δύσκολα θα απαρνηθούν για λόγους marketing τον ήχο σήμα-κατατεθέν των μοτέρ που τόσες δεκαετίες φτιάχνουν.

    Για να ακούσω και τις γνώμες σας, λέτε οι ιάπωνες να μας εκπλήξουν;

    Report to moderator Logged

    ________________________________________ΙΔΩΜΕΝ!

    duckMan

    Offline

    Gender:
    Posts: 681


    -= 0 - 0 =-




    Re: Big Bang τετρακύλινδροι εν σειρά
    « Reply #1 on: 07 May 2005, 13:46:33 »
    και η ζωή συνεχίζεται...

  10. #280
    Ελαιόψυκτο Μέλος Το avatar του/της free rider
    Εγγραφή
    26/08/2004
    Μηνύματα
    2.330
    ________________________________________
    Σ'ωραίος για την τεχνική ανάλυση έχω όμως δυο ενστάσεις και μία απορία...

    Ένσταση Πρώτη: Συγγνώμη, αλλά θεωρώ τον ήχο των V2 απλά απίστευτο και δεν βρίσκω τίποτα το γλυκό στους γραμμικούς IL4

    'Ενσταση Δεύτερη: Το να κάνεις έναν IL4 να συμπεριφέρεται σαν V2 όπως περιγράφεις δεν μπορώ να καταλάβω τί σχέση έχει με τους Big Bang? Δηλαδή οι V2 είναι Big Bang (ή Big Ben?)

    Απορία Πρώτη: Σχετίζεται με την προηγούμενη ένσταση. Η Ducati στα μοντέλα παραγωγής αν δεν κάνω λάθος έχει στρόφαλο με ένα κομβίο πάνω στο οποίο ποιάνουν και οι δύο μπιέλες. Αποτέλεσμα είναι να σκάει ας πούμε το κάθετο πιστόνι στις 0o και το οριζόντιο να ξανασκάει στις 450o αφήνοντας ένα υπόλοιπο 270o για να ξανασκάσει το πρώτο κ.ο.κ. Θεωρώντας σαν Τ τον χρόνο που χρειάζεται για να ολοκληρωθεί ο 4χρονος κύκλος των 720o και σαν Τ/8 τον χρόνο για να γυρίσει ο στρόφαλος 90o έχουμε το εξής: Σκάσιμο 1ου- Ηρεμία για 5Τ/8 - Σκάσιμο 2ου- Ηρεμία για άλλα 3Τ/8.
    Για να θεωρούταν αυτός ο κινητήρας Big Band κατα την προσωπική μου άποψη θα έπρεπε να σκάει ο πρώτος κύλινδρος και στα καπάκια μετα απο 90o να σκάει ο δεύτερος δίνοντας δηλαδή το ακόλουθο σχήμα:
    Σκάσιμο 1ου- Ηρεμία για Τ/8 - Σκάσιμο 2ου- Ηρεμία για 7Τ/8. Τα δύο μπάμ με αυτό το τρόπο θα ήταν πολύ κοντά μεταξύ τους θυμίζοντας την Honda των αρχών του '90. Τώρα βέβαια οι κραδασμοί θα πήγαιναν στο θεό αλλα λέμε...

    Nα παρατηρήσω επίσης το εξής: Σε αυτό που περιγράφεις για μετατροπή ενος κλασσικού IL4 σε Big Bang λές οτι τα πιστόνια ανα δύο βρίσκονται σε φάση. Πρακτικά αυτό σημαίνει οτι τα κομβία του στροφάλου έχουν ανα δύο διαφορά 180o. Έτσι λαμβάνοντας υπόψιν τα προηγουμενα έχουμε. Σκάσιμο 1ου & 4ου - Ηρεμία για 2T/8 - Σκάσιμο 2ου & 3ου - Ηρεμία για τα υπόλοιπα 6Τ/8. Αρα μόνο να πλησιάσει μπορεί τον V2.

    Ο μοναδικός τρόπος που ένας IL4 μπορεί να εξωμειωθεί με έναν V2 (Πάντα μιλάω για L V2) στην συμπεριφορά είναι τα κομβία του στροφάλου να έχουν μεταξύ τους διαφορά φάσης 90o ανα δύο. Κάτι τέτοιο νομίζω απο πλευράς αντοχής υλικών και κραδασμών είναι απαγορευτικό για την ώρα.

    Το πρόβλημα όπως το θέτεις δεν έχει να κανει τόσο με τον ήχο και το αν ο κινητήρας είναι Big Bang ή όχι αλλά όπως είπες στην αρχή με τα ακανόνιστα διαστήματα μεταξύ εφαρμογής της δύναμης στα ελαστικά. Όσο πιο χαοτικά(ακανόνιστα) συμπεριφέρεται ένας κινητήρας τόσο καλύτερο για το λάστιχο.

    Ένα ενδιαφέρον πιστεύω ερώτημα θα ήταν, πώς θα συμπεριφερόταν μια μοτοσυκλέτα με ηλεκτρικό κινητήρα που η μεταφορά της δύναμης είναι τελείως συνεχής.


    Report to moderator Logged

    ________________________________________I

    took the BLUE pill

    ForceV4
    Μέλη

    Offline

    Posts: 136


    Στην μπάάάντααααα!!!!




    Re: Big Bang τετρακύλινδροι εν σειρά
    « Reply #2 on: 07 May 2005, 20:31:48 »

    ________________________________________
    Σχετικά με την πρώτη σου ένσταση, αυτό που έχω να σου πώ, είναι ότι ο ήχος ενός εν σειρά 4κύλινδρου είναι μεν ωραίος αλλά αυτό δεν σημαίνει κατανάγκη ότι και ο ήχος ενός V2 δεν είναι ωραίος. Απλά το κάθε είδος είναι με τον τρόπο του ωραίος. Η υποκειμενική αντίηψη που μπορεί να έχει ο καθένας για το τι θεωρεί ωραίο , δεν αποκλείει το να θεωρεί την πιο τραχειά αίσθηση του V2 κάποιος ωραία, ενώ κάποιος άλλος την πιο υψίσυχνη αίσθηση του εν σειρά.

    Για την δεύτερη ένσταση - απορία καταρχήν δεν είπα ότι με αυτή την μετατροπή ο εν σειρά συμπεριφέρεται σαν V2, ούτε και είναι όλοι οι V2 ίδιοι , όπως ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ αναλύεις στο παράδειγμα με διαφορά 450 μοίρες στην έκρηξη και 90 μοίρες στην έκρηξη.

    Τελικά Big Bang είναι δύο λέξεις και τίποτα παραπάνω και δεν θα έπρεπε να στεκόμαστε εκεί. Το ζητούμενο είναι τα ακανόνιστα διαστήματα των αναφλέξεων. Τώρα αν κάποιος ονομάζει Big Bang ένα κινητήρα αν και μόνο αν όλοι οι κύλινδροι σκάνε την ίδια ακριβώς στιγμή, ενώ άλλος αφήνει λιγότερο αυστηρό περιθώριο, και με ποιά ακριβώς χρονοσειρά γίνεται αυτό, ε, δεν έχει τόσο τεράστια σημασία.

    Σου παραθέτω και την ανάλυση των V4 από παλιότερό μου πόστ, που προσωπικά συμπαθώ περισσότερο από όλους...

    Report to moderator Logged

    ________________________________________ΙΔΩΜΕΝ!

    ForceV4
    Μέλη

    Offline

    Posts: 136


    Στην μπάάάντααααα!!!!




    Re: Big Bang τετρακύλινδροι εν σειρά
    « Reply #3 on: 07 May 2005, 20:35:40 »

    ________________________________________
    Aς δούμε τι γίνεται με τους V4. Αν όντως μας ενδιαφέρει η Big Bang συμπεριφορά ΞΕΧΝΑΜΕ τους εν σειρά κινητήρες και πάμε σε V4. O λόγος που ξεχνάμε τους εν σειρά είναι ότι αν ένας εν σειρά χρονιστεί διαφορετικά από την συνήθη κατάσταση , αρχίζουν τα προβλήματα καταπόνησης του στροφαλοφόρου, καταπόνησης του κιβωτίου και της μετάδοσης από τους παλμούς ισχύος και φυσικά το μεγαλύτερο πρόβλημα ΟΙ ΚΡΑΔΑΣΜΟΙ. Για αγωνιστική χρήση δεν πολυπειράζουν τα παραπάνω, αλλά για πολιτική χρήση, δημιουργούν περισσότερα προβλήματα από όσοα λύνουν. Γιατί όλα αυτά , δεν είναι της παρούσης αλλά λίγο πολύ τα έχουμε διαβάσει στις τεχνικές αναλύσεις των περιοδικών.

    Από την άλλη οι κινητήρες V4 π.χ. οι V90 , μεταβάλλουν από την φύση τους , τους μισούς κυλίνδρους κατά φάση 90 μοίρες από ότι αν ήταν όλοι στην ίδια σειρά. Και αυτό ΧΩΡΙΣ να δημιουργούνται κραδασμοί ή άλλα προβλήματα. Οπότε δημιουργούν σε ένα κύκλο του κινητήρα, δλδ 2 περιστροφές του στροφαλοφόρου, 2 ασυμμετρίες 90 μοιρών, 2 τέτοια κενά ισχύος, που είναι και το ζητούμενο.

    Υπάρχουν 3 παραλλαγές στους V4 90 μοιρών:

    Η πρώτη είναι με στροφαλοφόρο 180 μοιρών. Αυτό σημαίνει ότι τα 2 κομβία διαφέρουν κατά 180 μοίρες σε φάση λειτουργίας, δλδ όταν το ένα ανεβαίνει το ΔΙΠΛΑΝΟ του κατεβαίνει. Η διάταξη αυτή έχει εφαρμοστεί σε όλα τα VFR750 - 800 και στα VFR 400 NC21 και NC24 και δημιουργεί τον χαρακτηριστικό άγριο ήχο αυτών των κινητήρων. Σαν big bang αν αναλύσουμε πότε σπρώχουν αυτοί οι κθνητήρες και πότε κάθονται, θα δούμε ότι υπάρχει διάστημα που σκάει 1 μόνο κύλινδρος, που στην συνέχεια επικαλύπτεται από άλλον ένα, για πολύ λίγο και από ένα τρίτο και μετά ένα μεγάλο κενό μέχρι να σκάσει και ο τέταρτος που επικαλύπτει λίγο την επόμενη έκρηξη του πρώτου. Τελείως Big Bang δηλαδή, παντελώς ασύμμετρη παροχή ισχύος.

    Η δεύτερη είναι με στροφαλοφόρο 360 μοιρών. Εδώ τα 2 κομβία πάνε μαζί, αλλά όχι και η σειρά ανάφλεξης. Έτσι όταν το ένα πιστόνι ανεβαίνει ανεβαίνει ίσα και το ΔΙΠΛΑΝΟ του, αλλά ενώ το ένα συμπιέζει το μίγμα, το δίπλα αδειάζει το καυσαέριο. Δηλαδή ανεβοκατεβάινουν μεν μαζί τα ΔΙΠΛΑΝΑ, αλλά το ένα είναι σε φάση συμπίεσης , ενώ το άλλο σε φάση εξαγωγής. Αυτή η διάταξη έχει εφαρμοστεί στα RC30 kai RC45 καθώς επίσης και στα ''μικρά'' VFR400NC30 kai RVF400NC35. Αποδίδει θαυμάσιο αποτέλεσμα. αφού σε ένα κύκλο, δλδ 2 περιστροφές του στροφάλου, σκάει ένας κύλινδρος, 90 μοίρες μετά σκάει ο δεύτερος, οπότε υπάρχει μια επικάλυψη 90 μοιρών, ακολουθεί ένα κενό 90 μοιρών, μετά σκάει ο τρίτος, 90 μοίρες μετά σκάει ο τέταρτος οπότε πάλι επικάλυψη 90 μοιρών και ξανά ένα κενο 90 μοιρών. Σαν δλδ να είχαμε ένα τετρακύλινδρο σε σειρά που οι μισοί κύλινδροι έχουν μετατοπιστεί κατά 90 μοίρες! Υπεθυμίζω ότι η διάρκεια μιας έκρηξης είναι 180 μοίρες

    Τέλος υπάρχει και ο χρονισμός των 0 μοιρών που υποτίθεται ότι εφαρμόζει η ducati στο desmosedicci. Εδώ , όπως και στην περίπτωση των 360 μοιρών, τα ΔΙΠΛΑΝΑ πιστόνια πάνε μαζί πάνω κάτω, αλλά επιπλέον είναι και σε ίδια φάση, δηλαδή και τα 2 διπλανά εκρήγνυενται ή συμπιέζουν κ.ο.κ. Είναι φανερό εδώ ότι έχουμε να κάνουμε με τελείως V2 χαρακτηριστικά. Η μετατροπή από 360 μοίρες σε 0 μοίρες είναι και σχετικά εύκολη αφού αρκεί να αλλαχτούν οι εκκεντροφόροι, αφού ο στροφαλοφόρος και όσα συμβαίνουν εκτός κεφαλών είναι τα ίδια.





    δεν θυμάμαι ποιός ηταν ο συγγραφέας ..
    αλλά καλο θα ήταν να βρεθεί ..
    το κείμενο ειναι πνευματική του ιδοκτησία......


    ετσι για να καταλάβετε πόσο σημαντικα είναι ολα αυτα που μοιράζεστε μαζί μας ...

    με εμάς που δεν βαριέσαι.....

    ασχολιόμαστε για να ξεκαβλ@@με με τις μοτοσυκλέτες...




    και η ζωή συνεχίζεται...

  11. #281
    niotho monaksies reeeeeeeeeeeee
    .H

  12. #282
    Αρχικά δημιουργήθηκε από EarthDog
    niotho monaksies reeeeeeeeeeeee




    ελα κοντα μας ....ειμαστε τεσσερις εδω και αν σου πω ποιοι
    Τα ωραιότερα πράγματα στη ζωή είναι ή ανήθικα, ή παράνομα ή παχαίνουν.


    ΜΙΑ ΖΩΗ ΟΛΟ ΑΡΗΣ


  13. #283
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Xlitos
    Εγγραφή
    14/07/2003
    Μηνύματα
    1.002
    Ρε σεις...κανα νεο από τον ΒαγγέληR6;Που χάθηκε αυτή η ψυχή;

  14. #284
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Xlitos
    Εγγραφή
    14/07/2003
    Μηνύματα
    1.002
    Φίλε ντόντοκ έδεσσα(τι έδεσες λεει; ) είσαι Άρης και παντρεμένος;;;;;;;;

  15. #285
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Dodok edessa
    ελα κοντα μας ....ειμαστε τεσσερις εδω και αν σου πω ποιοι

    Ποιοί ρε;;;;;
    .H

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF