Λοιπον ..το 1000 κμ γινανε καθως και το πρωτο σερβις..λαδακια φιλτρακι ..65ε ολα μαζι ..
Αυτα που εχω να πω σαν πρωτες εντυπώσεις ειναι οτι το τερας ειναι άπαιχτο ..Εκει που δεν ειναι στα νερα του ειναι η κυκλοφορια στο κεντρο ..ο λογος ειναι οτι με την κινηση σε καθε φαναρι αναβει το βιντιλατερ , αλλα το καλο ειναι οτι ο αερας δεν ερχεται στα ποδια σου , απλα τον αισθάνεσαι «γλυκά» μπορω να πω και τωρα τον χειμωνα τον ανέχεσαι ..θα δουμε και το καλοκαιρι αν και δεν κυκλοφορώ κεντρο ..Αλλα κατα τα αλλα κινείτε πολυ ανετα οσο χωρουν οι καθρεπτες να περασεις και μετα απλα χανεσε ..
Το γκαζι ειναι πολυ προοδευτικό δεν σε τρομάζει ανοιγοντας το κριπ , και μεχρι τις 4000 στροφες παει νορμαλ χωρις χαζοσπιναριματα , απο τις 4000 και μετα απλα καταλαβαινεις την δυναμη να ερχετε χωρις να τρελενεται απλα οριζεις εσυ το ποσο θελεις ..
Στο θεμα κατανάλωσης τωρα , μεχρι και 5000 στροφες που εχω παει ,το οργανο γραφει 6,4-6,7 και το εχω τσεκαρει και με τα γεμισματα ..αυτα με ενα ατομο και χωρις βαλιτσες , με 2 ατομα και βαλιτσες ειναι +1 λιτρο δηλαδη καπου στα 7,5 , νομιζω ειναι πολυ καλα . Θα προτιμουσα το τεποζιτο να εχει ακομα 3 λιτρακια παραπανω , για ακομη περισσοτερη αυτονομια , κοντα στα 300 κμ
Εδω βλεπουμε την ενδειξη του υπολογιστη στα 6,4 , εχοντας κανει 178κμ και εχοντας ακομη μισο τεποζιτο .. (3 γραμμες απο τις 6)
http://img527.imageshack.us/img527/9516/mak4.jpg
Ο θόρυβος του κινητήρα οταν παίρνει μπροστά και ειναι στο ρελαντί ..απλα δεν ακους τιποτα παρα ενα θρόισμα
Θεμα αναρτησης ….υπαρχουν παμπολες ρυθμίσεις και μπροστα και πισω…το μονο που ρυθμισα ειναι η πισω αναρτηση με δυο ατομα και φορτιο ..στα 15 κλικ δηλαδη εναντι των 12 που ειχε «μαμα» , στο συνολο 35 . Στο δρομο τωρα .. η ρυθμιση αυτη ειναι στην μετρια θεση χωρις να σε ενοχλει στην ανεση καθως και στην ασφαλεια και να μπαινεις ανετα σε στροφες .
Σε κλειστές στροφες και γενικα σε δυσκολες στροφες , πεταλα κλπ ..η μηχανη στριβει μονη της , εγω απλα γέρνω και αυτη κανει τα υπολοιπα ..χωρις να σε φοβιζει , και έχοντας πολυ καλη πληροφόρηση απο το μπροστινο .
Τα λαστιχα , φοραει τα BT21 , ενα κλασικο τουρισταδικο λαστιχο που είναι δοκιμασμενο και αντέχει πολλα κμ..Μεχρι στιγμης βεντουζαρει και δεν εχω γλιστρήσει καθολου , και μου δινει την αισθηση οτι «παταω» καλα κατω, να δουμε ποσο θα αντεξει .
Προστασια απο τον αερα...εδω τα πραματα είναι λιγο χλωμα...με τερμα ανεβασμενη ζελατινα , ο αερας περνά απο το κράνος στροβιλίζοντας στην πλατη σου , αυτο διορθώνεται αλλάζοντας με την αμεσως μεγαλυτερη της μαμας , αλλα μια και είναι πολυ ακριβη , προτίμησα την Givi με τα μισα λεφτα , πολυ καλυ ποιοτητα , 8,5 εκατοστά ψηλότερη , 5 εκατοστά φαρδύτερη , και το «πρόβλημα» λύθηκε.
Εδω φενεται η διαφορα μαμας - Givi
http://img340.imageshack.us/img340/1921/givi.jpg
και μια απο πλαγια οπου φενεται η κουρμπα που κανει ολη την δουλεια
http://img228.imageshack.us/img228/2658/givi2.jpg
Φωτα ..μια χαρα χωρις προβλημα δυνατα και ρυθμιζόμενα ..ισως στο μελλον βάλω της Philips +80 για περισσότερη ένταση , αλλα ΟΧΙ xenon .
Θεση οδηγου- συνεπιβάτη...δεν εχω να πω κατι το ιδιαίτερο ..πολυ καλη αισθηση με μετρια σκληροτητα και σε οδηγηση 3 ωρων συνεχομενης οδηγησης δεν νιώθεις το παραμικρο , τα ποδια πατάνε κατω , και εχεις τον ελεγχο της μηχανης . Στην θεση του συνεπιβάτη θα μπορουσανε τα κριπ που πατανε τα ποδια να ηταν κατα 10 εκατοστα πιο κατω για πιο ξεκουραστη θεση , αλλα και αυτο λυνεται με την after market προεκταση σαν αυτη εδω ..
http://img504.imageshack.us/img504/4632/pisvkip2.jpg
http://img697.imageshack.us/img697/424/pisvkip1.jpg
Θεση οδηγησης – τιμονι ..Σκύβεις ενα τσακ χωρις να σε κουραζει στην μεση και στους καρπους σε πολύωρη οδηγηση , εκατσα με την πρώτη και την συνήθισα αμεσως λες και την ειχα ξαναοδηγησει . Το τιμονι , στο ανοιγμα περιπου των ώμων νομιζω είναι στην ιδανικη θεση , με πολυ μαλακη αισθηση του γκαζιου καθως και του υδραυλικού αμπραγιάζ .
Μεταδοση-διαφορικο..Ενα ισως απο τα καλυτερα διαφορικα που εχουν μπει σε μοτο , αθορυβο με ακριβες κιβωτιο ταχυτητων που δεν καταλαβαίνεις την οποια αλλαγη ταχυτητας , χωρις χτυπημα της πρωτης απλα ακους το «κλακ» , ειδικα η 6κτη που την χρησιμοποιεί σαν OD είναι ολα τα λεφτα , μακρυα χωρις να χανει αίσθηση «τραβήγματος» , θα μου πειτε τωρα , με 14 κιλα ροπης και βεβαια θα υπαρχει αισθηση ..
Φρενα...τι να πω και πως να το διατυπωσω..με δυο λογια ..ΑΓΚΥΡΕς , πολυ καλη αισθηση στην μανετα με ενα δαχτυλο πιεση εχεις το καλυτερο δυνατο φρεναρισμα...το Abs μπαινει οταν χρειαζεται , χωρις να καταλαβαινεις και πολλα , και χωρις αυτο το «κροταλισμα» της μανετας ..απλα καταλαβαινεις οτι εχει ενεργοποιηθει ., το ιδιο ισχυει και για το πισω ..φρεναρει πολυ καλα χωρις να μπλοκαρει με το παραμικρο , αλλωστε η μηχανη σταματα με το μπροστινο φρενο και το πισω χρησιμοποιείται σαν υποβοήθηση της όλης πέδησης .
Τα οργανα του πανελ είναι υπερ πλήρη , με σημαντικότερο για μενα την ενδειξη πιεσης των ελαστικων , που σε περιπτωση που πατησεις κάποιο καρφι , οταν η πιεση πεσει κατω απο 33psi σου αναβει η ένδειξη Low pressure δείχνοντας και την πιεση τους ελαστικου ανα 10¨, καθως αναβοσβηνει και το κόκκινο φωτακι , οποτε ξερεις τι πρεπει να κανεις .
Καθρέπτες – Βαλιτσες , μπορει να φαινονται και να είναι μεγαλοι , αλλα τελικα οταν κυκλοφορας με τις βαλιτσες εχεις το μετρο που μπορεις να μπεις ..δηλ ..αν χωρεσεις με τους καθρέπτες τοτε μπαινουν και οι βαλιτσες , χωρις να εχεις προβλημα , μην τις αφησεις σε κανενα αμαξι. Η χωρητικοτητα τους είναι γυρω στα 40 λιτρα , μπαινουν και βγαινουν πολυ ευκολα απο την μηχανη με το κλειδι της μηχανης .
Αυτα λοιπον σαν πρωτες εντυπωσεις μεχρι τα 1000κμ , και μεχρι τις 5000στροφες ,θα επανελθω απο βδομαδα με 6000 στροφες και καταναλωσεις
=================================================
Το Σαββατο λοιπόν 28/11 , πηγαμε μια βολτα χαλκιδα για καφε ...ευκαιρια λοιπον να δοκιμασουμε το τερας λιγο πιο γρήγορα ..Σε ολο τον δρομο απο τα πρωτα διοδια μεχρι την χαλκιδα οπου μπορουσαμε οι ταχυτητες ηταν μεταξυ 5000 στροφων εως και 6000 ..που σημαινει 160 κμ εως 200 ..στο σιριος λιγο στις μεγαλες ευθειες πηγα μεχρι 6500 στροφες οπου το κοντερ εδειξε 230κμ ..Στον γυρισμο παλι οι ταχυτητες ηταν σχεδον ιδιες ... μεχρι 200 το ανωτερο ..Το τερας χρειαστηκε 16 λιτρα για να διανυσει συνολικα 196κμ με δυο ατομα ..συνολικου βαρους 470 κιλων . Αυτο σημαινει 8,16 λιτρα στα 100κμ . Νομιζω είναι ικανοποιητικα , να τονισω επισης , οτι σε ολη την διαδρομη η ζελατινα ηταν τερμα ψηλα ..και να σημειώσω η αλλαγη της μαμισιας ζελατινας με την Givi είναι μερα με την νυκτα...Οι ιταλοι κανανε πολυ καλη δουλεια ..ιχνος αερα στο κρανος καθως και οι στροβιλισμοι στην πλατη εξαφανιστηκαν ..
Αυτα τα ολιγα ..το επομενο τεστ είναι επαρχιακη διαδρομη και επιστροφη απο εθνικη