Σελίδα 3 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 45 από 49

Θέμα: Er-6f 2009

  1. #31
    καλα ταξιδια φιλε..κατα πασα πιθανοτητα η πρωτη μου συζυγος σύντομα...

  2. #32

    Re: Er-6f 2009

    Αρχικά δημιουργήθηκε από Gerakas
    Είμαι ένας newbie τόσο στο site όσο και στον χώρο της μοτοσυκλέτας. Παρότι έχω σχετικά μικρή εμπειρία από οδήγηση μοτοσυκλέτας, αποφάσισα εδώ και καιρό να αποκτήσω μία δική μου. Το δίλημμά μου ήταν μεταξύ μιας Yamaha FZ 6 ABS 2009 και της Kawasaki ER-6F ABS 2009. Διαβάζοντας κάποια σχόλια αποφάσισα τελικά πως η Kawasaki είναι αυτή που μου ταιριάζει..........................
    ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΚΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΠΑΙΔΙΑ.
    ΑΝΗΚΩ ΚΑΙ ΓΩ- ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ- ΣΤΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΟΥ ΦΙΛΟΥ GERAKA ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΩΝΤΑΣ ΝΑ ΜΑΘΩ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ER-6F ΕΠΕΣΑ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ FORUM..
    Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ER-6F Μ΄ΕΧΕΙ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΕΙ ΑΝ ΚΑΙ Η ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΗ ΜΙΑ ΠΟΥ Η ΕΠΑΦΗ ΜΟΥ ΗΤΑΝ 2 ΜΕΡΕΣ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΟ ΓΥΜΝΟ ΜΟΝΤΕΛΟ. (ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ NAKED ΜΟΝΤΕΛΑ ΑΦΟΥ ΤΟ ΦΕΡΙΝΓΚ ΚΑΝΕΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΟΥ ΣΠΑΝΕ ΤΑ ΝΕΥΡΑ ΑΠ ΤΗΝ ΠΙΕΣΗ ΤΟΥ ΑΕΡΑ ΣΤΑ ΠΟΛΛΑ...)
    ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΟΛΥ ΓΙΑΤΙ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΒΟΛΙΚΟ,ΑΝΕΤΟ, ΟΜΟΡΦΟ ( ΤΟ F AKOMA ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ..),ΓΙΑ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΕΞΩ ΑΠ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΓΙΑΤΙ ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΙΧΑ ΑΠΟΛΥΤΟ ΕΛΕΓΧΟ,ΧΩΡΙΑ ΠΟΥ ΜΕ ΒΟΛΕΨΕ ΚΑΙ ΣΤΟ ΥΨΟΣ ΜΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΠΡΩΤΟ ΜΠΟΙ (1,65)...
    ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΒΕΒΑΙΑ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΤΟΥ ΜΙΚΡΟΥ ΤΕΠΟΖΙΤΟΥ (ΜΟΛΙΣ 15 lt). ΔΕΝ ΣΟΥ ΔΙΝΕΙ ΠΕΡΙΘΩΡΙΑ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΑ ΤΑΞΙΔΙΑ ΧΩΡΙΣ ΣΥΧΝΟΥΣ ΑΝΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥΣ...
    ΜΟΥ ΕΚΑΝΕ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΨΑΛΙΔΙ ΠΙΣΩ ΤΥΠΟΥ D...ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΛΛΑ ΑΠΟΡΩ ΓΙΑΤΙ ΤΕΤΟΙΑ ΤΣΙΓΚΟΥΝΙΑ ΣΤΟ ER6 ΕΝΩ ΣΤΟ VERSYS - ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΠΟΥ ΑΝΑΛΟΓΟΥ ΤΥΠΟΥ ΜΗΧΑΝΗ- ΕΧΕΙ ΕΝΑ ΨΑΛΙΔΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ...!!
    ΕΝ ΠΑΣΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ....ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΩ ΚΑΛΗ ΑΓΟΡΑ...
    ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΕΠΟΖΙΤΟ ΚΑΙ ΨΑΛΙΔΙ ΕΥΠΡΟΣΔΕΚΤΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ...ΚΑΙ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ (ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΚΟΜΜΑΤΙ ΑΣΧΕΤΟΣ) ΓΙΑ ΤΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ - ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ 4ΚΥΛΙΝΔΡΩΝ ΚΑΙ 2ΚΥΛΙΝΔΡΩΝ ( ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΥΧΝΗ ΑΝΑΦΟΡΑ Σ΄ΑΥΤΟ ΣΤΑ POSTS)
    ride like the wind...

  3. #33
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    01/07/2009
    Μηνύματα
    112

    Re: Re: Er-6f 2009

    Αρχικά δημιουργήθηκε από NEIL PRYDE
    ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ NAKED ΜΟΝΤΕΛΑ ΑΦΟΥ ΤΟ ΦΕΡΙΝΓΚ ΚΑΝΕΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΟΥ ΣΠΑΝΕ ΤΑ ΝΕΥΡΑ ΑΠ ΤΗΝ ΠΙΕΣΗ ΤΟΥ ΑΕΡΑ ΣΤΑ ΠΟΛΛΑ...)
    )
    εχεις δει ποτε γυμνο μοντελο να κυκλοφορει στο δρομο???? Ε, γιαυτο υπαρχουν!




  4. #34
    Καμμένο μέλος Το avatar του/της ERRIKA
    Εγγραφή
    05/10/2008
    Μηνύματα
    806

    Re: Re: Re: Er-6f 2009

    Αρχικά δημιουργήθηκε από cachilleas
    εχεις δει ποτε γυμνο μοντελο να κυκλοφορει στο δρομο???? Ε, γιαυτο υπαρχουν!



    Πέστα, πέστα....
    Dura lex, sed lex.

  5. #35
    Να'στε καλά παιδιά να χαίρεστε τις μηχανάρες σας.
    Πολλά καλά χιλιόμετρα και πάντα προσοχή στους εχθρούς μας.

    Εχμμμμ.......

    Η γυμνή........

    Μ'αρέσει... Αδυναμίες, τι να κάνεις?

    Πάντα όρθιοι παιδιά !!!
    Μετά την ετήσια 2008, γνωστός στην πιάτσα και ως "Το σαλιγκάρι που έτυχε σε άλλους..."

    XR
    XTR
    XJR

    There are old pilots and there are bold pilots, but there are no old bold pilots.

  6. #36
    ninjaki the dragon Το avatar του/της EVI
    Εγγραφή
    02/02/2006
    Μηνύματα
    2.504

    Re: Re: Er-6f 2009

    Αρχικά δημιουργήθηκε από NEIL PRYDE

    ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΕΠΟΖΙΤΟ ΚΑΙ ΨΑΛΙΔΙ ΕΥΠΡΟΣΔΕΚΤΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ...ΚΑΙ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ (ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΚΟΜΜΑΤΙ ΑΣΧΕΤΟΣ) ΓΙΑ ΤΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ - ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ 4ΚΥΛΙΝΔΡΩΝ ΚΑΙ 2ΚΥΛΙΝΔΡΩΝ ( ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΥΧΝΗ ΑΝΑΦΟΡΑ Σ΄ΑΥΤΟ ΣΤΑ POSTS)
    χωρητικοτητα του τεποζιτου σε συνδιασμο με την ΠΟΛΥ ΧΑΜΗΛΗ καταναλωση ειναι αρκετη για αυτονομια της ταξεως των 300+ χλμ αρα ειναι οχι απλα αρκετη ...

    το ψαλιδι ειναι καθαρα συμβιβασμος κοστους αν και απο ακαμψια ειναι υπερ-οκ για το χαρακτηρα της μοτοσυκλετας.

    σε γενικες γραμμες τα τετρακυλινδρα εχουν πιο λιγους κραδασμους και ροπη στις υψιλες στροφες, και μεγαλυτερη ιπποδυναμη σε απολυτες τιμες, τα 2κυλινδρα εχουν πιο χαμηλα τη ροπη (πραγμα θετικοτατο) που μεταφραζεται σε καλυτερο "τραβιγμα" αλλα και περισσοτερους κραδασμους
    i am ninja you can't see me
    Revvin' up your engine ,Listen to her howlin' roar , Metal under tension ,Beggin' you to touch and go , Ride into the Danger Zone

  7. #37
    καλησπερα
    μια ερωτησουλα.μια και με βλεπω να παιρνω ή ERΝ ή F θα ηθελα να θεσω ενα ερωτηματακι.
    κινουμαι κυριως στην πολη και ταξιδακια 200χλμ,αλλα κυριως πολη ΑΘΗΝΑ συγκεκριμενα.
    απο οψη και οι δυο τυποι των ER μου αρεσουν.απλα εχω ακουσει οτι το F θα με ψιλοκουρασει μεσα στην πολη επειδη το ολοσωμο φαιρινγ θα ειναι πιο κουραστικο,πιο δυσκινητο γενικα.
    απ'οτι βλεπω το F ειναι σα μινιατουρα μπροστα σε κατι αλλες γκουμουτσες τετρακιλυνδρες ,για ταξιδια δε το συζηταω.εχει οδηγησει καποιος και τα δυο στην πολη?ειναι οντως πιο δυσκινητο το F ή μιλαμε για πταισματα,γιατι το F κανει και για ταξιδια εδω που τα λεμε ενω το N ε,εχει ενα θεμα.
    καθε πληροφορια απο ανθρωπους που εχουν οδηγησει και τα δυο καλοδεχουμενη παιδια.

  8. #38

    Re: Re: Re: Er-6f 2009

    Αρχικά δημιουργήθηκε από EVI
    χωρητικοτητα του τεποζιτου σε συνδιασμο με την ΠΟΛΥ ΧΑΜΗΛΗ καταναλωση ειναι αρκετη για αυτονομια της ταξεως των 300+ χλμ αρα ειναι οχι απλα αρκετη ...

    το ψαλιδι ειναι καθαρα συμβιβασμος κοστους αν και απο ακαμψια ειναι υπερ-οκ για το χαρακτηρα της μοτοσυκλετας.

    σε γενικες γραμμες τα τετρακυλινδρα εχουν πιο λιγους κραδασμους και ροπη στις υψιλες στροφες, και μεγαλυτερη ιπποδυναμη σε απολυτες τιμες, τα 2κυλινδρα εχουν πιο χαμηλα τη ροπη (πραγμα θετικοτατο) που μεταφραζεται σε καλυτερο "τραβιγμα" αλλα και περισσοτερους κραδασμους
    ευχαριστώ πολύ για τα σχόλια και τις πληροφορίες....εσύ απ ότι καταλαβαίνω είσαι οκ με το μηχανάκι...αν μπορείς να αναφέρεις εμπειρίες από κανα ταξίδι...(συμπεριφορά στο δρόμο,κραδασμοί κλπ)
    ride like the wind...

  9. #39
    Καμμένο μέλος Το avatar του/της ERRIKA
    Εγγραφή
    05/10/2008
    Μηνύματα
    806
    To δικύλινδρο μέσα στην πόλη είναι σαφώς πιο ευχάριστο από τα αντίστοιχα τετρακύλινδρα του ίδιου κυβισμού λόγω της ροπής χαμηλά. Μέσα στην πόλη οι απόλυτες τελικές ελάχιστο ρόλο παίζουν. To er-6 είναι παιχνιδιάρικο αλλά ευχάριστο στην οδήγηση. Προσωπικά, βρίσκω το γυμνό και πιο ωραίο (το δήλωσα σαφώς και προτύτερα) αλλά και πιο ελαφρύ, οπτικά και πρακτικά για την πόλη.
    Dura lex, sed lex.

  10. #40
    Αρχικά δημιουργήθηκε από ERRIKA
    To δικύλινδρο μέσα στην πόλη είναι σαφώς πιο ευχάριστο από τα αντίστοιχα τετρακύλινδρα του ίδιου κυβισμού λόγω της ροπής χαμηλά. Μέσα στην πόλη οι απόλυτες τελικές ελάχιστο ρόλο παίζουν. To er-6 είναι παιχνιδιάρικο αλλά ευχάριστο στην οδήγηση. Προσωπικά, βρίσκω το γυμνό και πιο ωραίο (το δήλωσα σαφώς και προτύτερα) αλλά και πιο ελαφρύ, οπτικά και πρακτικά για την πόλη.

    ok για την πόλη...... αλλά η συμπεριφορά στο ταξίδι και σ΄ανοικτούς δρόμους?
    ride like the wind...

  11. #41
    Καμμένο μέλος Το avatar του/της ERRIKA
    Εγγραφή
    05/10/2008
    Μηνύματα
    806
    Μέχρι τη Θήβα που έχω πάει, μια χαρά ήταν (ταχύτητα περίπου 130-140 γιατί ακόμη το έστρωνα). Τώρα εάν θέλεις να διασχίσεις τις Άλπεις, καλύτερα να πάρεις κάτι σε Transalp
    Dura lex, sed lex.

  12. #42
    ninjaki the dragon Το avatar του/της EVI
    Εγγραφή
    02/02/2006
    Μηνύματα
    2.504

    Re: Re: Re: Re: Er-6f 2009

    Αρχικά δημιουργήθηκε από NEIL PRYDE
    ευχαριστώ πολύ για τα σχόλια και τις πληροφορίες....εσύ απ ότι καταλαβαίνω είσαι οκ με το μηχανάκι...αν μπορείς να αναφέρεις εμπειρίες από κανα ταξίδι...(συμπεριφορά στο δρόμο,κραδασμοί κλπ)
    εγω εχω Z750s αλλα εχω οδηγησει το er

    i am ninja you can't see me
    Revvin' up your engine ,Listen to her howlin' roar , Metal under tension ,Beggin' you to touch and go , Ride into the Danger Zone

  13. #43
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    12/02/2010
    Μηνύματα
    4


    Γεια σας και απο μένα μάγκες...

    Newbie και εγώ , αφού πέρα απο scooters δεν έχω οδηγήσει πραγματικό εργαλείο

    Οπότε ώντας το πλήρωμα του χρόνου έδωσα το mega scooter που είχα και ψάχνω να βρω την λύση που μου ταιριάζει...

    Η πλάκα είναι ότι πέφτοντας στο ποστ διάβασα πράματα απο τον ομιλώντα που είναι σαν να τα είπα εγώ!

    Με την διαφορά ότι το μηχανάκι το θέλω και για καθημερινή μετακίνηση (Μαρουσι-Νεα Σμυρνη και τουμπαλιν)

    Απο ότι κατάλαβα μιας και ψάχνω αυτην την κατηγορία των "ελαφριών" 600αριών το ER6-F αποτελεί μια πολύ καλή

    λύση για τέτοιου είδους χρήση..

    Εξωτερικά μ αρέσει υπερβολικά!

    Αλλά θα ήθελα να ρωτήσω και κάτι ακόμα... τι γίνεται με ταξιδάκια? (μην φανταστείτε τίποτα τρελό 200-300 χλμ για μπανάκια και διακοπές)

    Τι λέει απο πλευράς άνεσης του 2ου αναβάτη και γενικά συμπεριφοράς με 2ο άτομο επάνω?

    Επίσης δοκίμασες φίλος να φορτώσεις τιποτα βαλιτσούδια? Λέω ρε αδερφέ για καμμια εξόρμηση σε νησάκι ας πούμε...

    Το feedback σου θα μου είναι πολύτιμο καθώς είμαι έτοιμος σχεδόν και ψημένος...

    Υ.Γ. Επίσης για όποιον έχει γνώμη, θα ήταν σώφρον να προσπαθήσω να "γλιτώσω" κάποια λεφτά πηγαίνοντας σε μεταχειρισμένο yamaha fazer που επίσης μου αρέσει?

  14. #44
    ninjaki the dragon Το avatar του/της EVI
    Εγγραφή
    02/02/2006
    Μηνύματα
    2.504
    Αρχικά δημιουργήθηκε από wisesif


    Γεια σας και απο μένα μάγκες...



    Αλλά θα ήθελα να ρωτήσω και κάτι ακόμα... τι γίνεται με ταξιδάκια? (μην φανταστείτε τίποτα τρελό 200-300 χλμ για μπανάκια και διακοπές)

    Τι λέει απο πλευράς άνεσης του 2ου αναβάτη και γενικά συμπεριφοράς με 2ο άτομο επάνω?

    Επίσης δοκίμασες φίλος να φορτώσεις τιποτα βαλιτσούδια? Λέω ρε αδερφέ για καμμια εξόρμηση σε νησάκι ας πούμε...

    Το feedback σου θα μου είναι πολύτιμο καθώς είμαι έτοιμος σχεδόν και ψημένος...

    Υ.Γ. Επίσης για όποιον έχει γνώμη, θα ήταν σώφρον να προσπαθήσω να "γλιτώσω" κάποια λεφτά πηγαίνοντας σε μεταχειρισμένο yamaha fazer που επίσης μου αρέσει?
    Καλος ορισες κανονικα αυτο το ποστ θα επρεπε να σου ειχε λυσει τις οποιες αποριες σου

    επισεις καλο θα ηταν να διαβασεις εδω

    http://www.moto.gr/forums/showthread...threadid=79598

    οπου μαζεψε ολες τις συζητησεις περι του μοντελου που εχουν γινει εδω μεσα ο συνφορουμιτης μας.

    Πιστευω οτι αν δωσεις λιγο χρονο και διαβασεις θα εχεις καλυψει πληρως τις απορειες σου οσων αφορα το er-6 , αλλιως αν ακομα δεν νιωθεις καλυμμενος απο τις απαντησεις εδω ειμαστε.

    Τωρα οσων αφορα το τελευταιο κομματι της ερωτησης.

    Εχω ξαναπει εδω μεσα 200 φορες και καποιοι θα εχουν βαρεθει να διαβαζουν απο μενα αυτα τα πραγματα....Η ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ . ΠΡΕΠΕΙ ΣΤΟ ΦΑΝΑΡΙ ΝΑ ΜΗΝ ΚΟΙΤΑΜΕ ΑΛΛΕΣ....ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ



    το λοιπον το fazer ειναι μια παρα πολυ καλη και τιμια μοτοσυκλετα η οποια εχει μεγαλυτερες τελικες απο το er-6. ΠΕΡΙΠΟΥ την ιδια καλυψη με αυτο οσων αφορα τον αερα. Ποιο βαρια .Καταναλωνει περισσοτερη βενζινη.Για μενα το θεμα του συνεπιβατη και στο er και στο fazer ειναι το ιδιο και το αυτο. Μικροσωμοι επιβατες μπορουν να βολευτουν ποιο ανετα σε καθε ειδους μοτοσυκλετα , μεγαλωσομοι Οχι....για αυτους υπαρχουν τα turing με τις σελαΡΕΣ τους .
    i am ninja you can't see me
    Revvin' up your engine ,Listen to her howlin' roar , Metal under tension ,Beggin' you to touch and go , Ride into the Danger Zone

  15. #45
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    12/02/2010
    Μηνύματα
    4
    Καταρχήν 1000 ευχαριστώ EVI και καλώς σας βρήκα

    Ελπίζω σύντομα να ομιλώ και ως νέος μοτοσυκλετιστής και ... kawasakias

    Το θέμα της βενζίνης σημαντικό.. όπως και επίσης το θέμα το υποκειμενικό που με καλύπτει όσων αφορά το ER6.

    Βασικά διάβασα τα threads ( στα καινούρια περιορίστηκα ) αλλά δεν βρήκα αναφορές σχετικά με το λευκό και γενικά με μπέρδεψε λίγο η αναφορά σε μοντέλο 2010 (μαυρο - γκρι) και μαμισιάτικα 1000 Εουρο.

Σελίδα 3 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF