Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 19

Θέμα: Δίνετε 15.000 για μια africa? (marathon όμως)

  1. #1

    Δίνετε 15.000 για μια africa? (marathon όμως)

    Στο mobile.de πωλείται μια africa marathon και λεει ο πωλητής ότι είναι μία από τις 50 που φτιάχτηκαν ειδικά και έτρεξαν στο dakar του 1989 αν δεν κάνω λάθος ήτανε. Αλλά η φωτό είναι λίγο κομμένη και δεν ξέρω, μήπως ο τύπος απλά έβαλε ένα έξτρα τεπόζιτο και προσπαθεί να πουλήσει κανονική africa για marathon... Αλλά δεν πιστεύω, στο mobile δεν πρέπει να έχει τόσο λαμόγια!!

    http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...n&pageNumber=5

  2. #2
    Μια κατω ! Το avatar του/της STOYBI
    Εγγραφή
    19/12/2004
    Μηνύματα
    4.100

    Re: Δίνετε 15.000 για μια africa? (marathon όμως)

    Αρχικά δημιουργήθηκε από Dimitas
    [B]Στο mobile.de πωλείται μια africa marathon και λεει ο πωλητής ότι είναι μία από τις 50 που φτιάχτηκαν ειδικά και έτρεξαν στο dakar του 1989 αν δεν κάνω λάθος ήτανε. Αλλά η φωτό είναι λίγο κομμένη και δεν ξέρω, μήπως ο τύπος απλά έβαλε ένα έξτρα τεπόζιτο και προσπαθεί να πουλήσει κανονική africa για marathon... Αλλά δεν πιστεύω, στο mobile δεν πρέπει να έχει τόσο λαμόγια!!

    ]
    Εκτος απο την πισω ταπα καυσιμου ( στον κοκοβιο ) το μονοσελο και τα αυξημενα πλατους πλαινα πλαστικα δεν μπορω να διακρινω κατι αλλο.

    Αληθεια ... Τι αλλο εξτρα εχει το marathon...??? Υποθετω βεβαια γενικα αλλα συγκεκρμενα ...???

    Παντως και καμμια φωτο απο το συγκεκριμενο ντακαρ αν εψαχνες καπου θα βοηθουσε..

  3. #3
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  4. #4
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    :ZZZ:


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	p4070029.jpg 
Προβολές:	855 
Μέγεθος:	50,4 KB 
ID:	183418
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  5. #5
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723



    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	p90600064.jpg 
Προβολές:	851 
Μέγεθος:	49,0 KB 
ID:	183419
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  6. #6
    Μια κατω ! Το avatar του/της STOYBI
    Εγγραφή
    19/12/2004
    Μηνύματα
    4.100
    Απο οτι λεπτομερειες μπορεσα να δω στο σαιτ του Βυρωνα οπως...

    Σταντ....

    Μαρσπιεδες....

    Μηκος ποδοφρενου....

    Φαινονται ιδια....

    Καποιες διαφορες βλεπω στην εργαλειοθηκη της ποδιας.....

    Και σε καποια λεπτομερεια της ουρας....




    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	lamoto-1.jpg 
Προβολές:	833 
Μέγεθος:	84,7 KB 
ID:	183427

  7. #7
    Byron που βρήκες τις υπόλοιπες φωτό? Δεν θυμάμαι ακριβώς τις διαφορές, νομίζω δεν ήταν κ πολλές, κάπου τις είχα διαβάσει σε κάποια ξένα σάιτ, πρέπει να παίζει με τις αναρτήσεις κάτι διαφορετικό και τέτοια. Αν έχω χρόνο αύριο θα ψάξω. Μάλιστα έλεγε ότι καμμία από τις 50 δεν εγκτέλειψε για μηχανικούς λόγους. Δεν σπάει το μοτέρ αυτό μιλάμε...

    Α, κάτι βρήκα. Κατεβείτε αρκετά στη σελίδα και λέει διάφορα για την africa twin marathon.

    http://www.off-road.gr/PNphpBB2-viewtopic-t-2084.html

  8. #8
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  9. #9
    Η φωτό στην αγγελία είναι η ίδια αλλά κομμένη με την τελευταία από αυτές που ανέβασε ο byron.
    μπάρον says :
    "Japan rullezzzz re και ας το περνάω μίνιο και μουράβια κάθε 2 βδομάδες :rotflmao: "
    -
    _Holder of Honoured Blockage Degree delivers lessons on invisibility_

    Ο Καγκουρογαμόσαυρος

  10. #10
    rolling fredo king Το avatar του/της DUKASII
    Εγγραφή
    11/07/2002
    Μηνύματα
    3.547
    re k 20.000 dino... :rotflmao:

  11. #11
    Ογκόλιθος Το avatar του/της Sapadak
    Super Moderator
    Εγγραφή
    13/07/2005
    Μηνύματα
    4.029
    In the late 80's it was possible to run the Dakar in the 'Marathon' category with bikes derived from the series and adapted to the race. For this reason, and also to meet in some way to the next withdrawal of the official Honda Rally (after 4 victories at Dakar), during the '89 edition Honda France, through the Director Jean Louis Guillot, launched in autumn '88 the Operation "50 Africa Twin to Dakar. " It was made an initial selection among 150 candidates, 50 were selected and were given special prepared Africa Twin 650's to race in the 'Marathon' category. Meanwhile, the bike was prepared: a nearly definitive Honda RD03 650 had a good final figure to Pharaons Rallye 1988 in the hands of Joel Daures (Honda NXR driver at Dakar '88). So 49 bikes left for the 11th Dakar, the Alsatian Heintz saw it cancelled its participation in a few days before departure, when Honda Motorcycle France and equipment had already been purchased, because the Libyan authorities did not accept his entry into the country as belonging the French army. Among the starters a young French girl, Maryline Lacombe, also an Italian (Roberto Boano), and some pilots of other nationalities (Spain, England, Senegal). Serial numbers of these 50 bikes were starting at 5 as the RD03 standard (hence the need to be knowledgeable of the true means of recognizing the real Marathon). At the Dakar usually a number of parts of the bike were punched and numbered with the same number of the race pilot, so to avoid the use of non-authorized parts, this should help. The operation was a success, 18 AT finished the race and Patrice Toussaint (16th) and Patrick Sireyjol (just behind him) got the first two places in the Marathon class, with Boano 4th. The following year, for the 12th edition of the Dakar, 50 other motorcycle were set up, slightly different from the previous series, with a frame number that begins in with 6 (from 600001 to 600050). About twenty AT were delivered in France, at least 3 in Spain, while around fifteen of these motorcycles reached Italy, in mid-November '89, and then too late to join the rally. At least one was booked for the race at the last minute by Ermanno Bonacini but ran a few steps as he run into a serious fall, which forced him to an immediate admission to hospital and leave the bike in Libya. Antonio "Toni" Boluda, was very good in this Dakar: 18th overall and winner of the Marathon category. Andrea Mazzali ran the Pharaons of '90 with one of these bikes, which he got directly by Carlo Fiorani, then head of HRC (to which he returned for a while after the Ferrari experience). In 1990 were built very few makes (only 8) of 'Marathon' 750 but during the '91 Dakar they were "switched" to the Silhouette class, because they had a single disc front brake instead of 2! But once again there were excellent performances of Boluda and Boano, respectively 10th and 11th overall and just behind Medardo among the Silhouettes! In the 13th Dakar, however, there were still a few RD03 Marathons, including the one given by Fiorani to Bonacini, taken from the ugly incident of the previous year thanks to the care of Dr. Costa, those of Paladini and Nassi, and another dozen, of which unfortunately only the Sireyjol one reached the Lac Rose. Other AT Marathon were in the race in Paris-Le Cap of '92, a couple of 650 with Italian Morelli and French Rivet. It is also sure that some of these bikes did run other rallyes (Atlas and Tunisia in particular), we seek confirmation! Every now and then "Marathon" kits appear for sale, but is not yet clear whether these arise from disassembled motorbikes or were spare parts for the bikes produced by Honda HRC.

  12. #12
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kokos08
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    267
    Ελα ρε,τσαμπα πραμα,παρτο,καινουριο μηχανακι ειναι!

  13. #13
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.991
    για συλλεκτες μονο,κλπ..κλπ...

  14. #14
    Τα συλλεκτικά μοντέλα (λόγω σπανιότητας) δεν κοστολογούνται με όρους αγοράς. Οροφές δεν υπάρχουν σ' αυτές τις τιμές εαν υπάρχουν 50 κομμάτια μονο
    71°1′8″N 25°47′50″E
    48°07'01.6"N 1°27'50.9"W

    Le Servonais

  15. #15
    Έχει δίκιο ο Cpt.Haddock, δεν πουλιέται πλέον σαν "Africa" αλλά σαν συλλεκτικό κομμάτι, οπότε ζητάει οτιδήποτε νομίζει ο καθένας.
    Αναλυτικά οι διαφορές της Marathon με τα απλά αναφέρονται εδώ:
    http://www.nightwings.org/Marathon/M...0-2a-serie.htm

    Για όποιον πάντως ενδιαφέρεται για το μηχανάκι που πουλιέται έχω το e-mail του Xavier(του Ισπανού ιδιοκτήτη). Άν και έχει τρέξει ένα Dakar(και δεν ξέρω τι άλλο) πρέπει να είναι σε καλή κατάσταση, μου το σύστησε ένας Ιταλός γνωστός που έχει και αυτός ένα. Έτσι κι αλλοιώς βέβαια τα λεφτά είναι πολλά δεν το συζητάμε...


    Γι αυτό και έχω ξεκινήσει να μετατρέψω ένα απλό 650 σε Marathon. Έχω μαζέψει κάποια πράγματα αλλά κόλλησα στην κατασκευή της ποδιάς(στη φωτό).
    Άν γνωρίζει κάποιος έναν αλουμινά που να μπορεί να αναλάβει να το φτιάξει θα τον παρακαλούσα να μου τον πεί. (Οι διαστάσεις για τα αλουμινένια κουτιά υπάρχουν.)


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	paracop-mar-2.jpg 
Προβολές:	586 
Μέγεθος:	88,4 KB 
ID:	183536

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Λινκς για μια ζωη
    από gcrook στο forum Suzuki V2's
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 21/08/2007, 02:42
  2. Αξίζει η ζωή σου για μιά μηχανή
    από Tigas στο forum Αναζητήσεις, σκέψεις & προβληματισμοί
    Απαντήσεις: 290
    Τελευταίο μήνυμα: 07/04/2006, 23:40
  3. Πεσ Τη Γνωμη Σου Για Μια Τιγκα Διαδρομη
    από Tigas στο forum Συναντήσεις & βόλτες
    Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 14/01/2005, 07:35
  4. Σασ Δινω Την Bmw Μου Για Μια Βολτα
    από kalgeorge στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 17/11/2004, 17:11
  5. θημαστε για μια μοτοευκαιρια που ελεγα?
    από ΓΙΑΓΙΑ ΑΡΚΟΥΔΑ στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 23/07/2004, 13:01

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF