Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 36

Θέμα: DNA Φίλτρο Αέρος aftermarket mod

  1. #16
    XT660Z - DNA Stage 1.

    Μπήκε σήμερα κατόπιν αρκετής σκέψης και μελέτης...

    Πρώτα αποτελέσματα:

    Πριν:
    - Η μηχανή παρουσίαζε σημαντική διαφορά στο δούλεμά της στην περιοχή α). μεταξύ 3.000-5.000σαλ από ότι στην περιοχή β). των 5.000-6.000σαλ.

    - Καθώς περνούσες το κατώφλι των 5.000σαλ η μηχανή έδινε πρόθυμα ισχύ και ανέβαζε γρήγορα, ενώ μεταξύ 3.000-5.000σαλ δεν έδειχνε την ίδια προθυμία να ακολουθήσει το χέρι μου. Προσοχή δεν μιλάω για υπερβολές. Μιλάω για νορμάλ οδήγηση. Φυσικά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν ήμουν ικανοποιημένος από την απόδοση αλλά συγκρίνοντας με το μετά, έχω να πω τα εξής:

    Μετά:
    - Η αίσθηση που έχεις είναι μιας πιο γραμμικής (όχι απόλυτα βέβαια) διάθεσης δύναμης σε όλο το φάσμα 3.000-6.000σαλ.

    - Η περιοχή 2.500-4.500 καλύπτεται πιο πρόθυμα και σύντομα, με τις διαφορές μεταξύ των περιοχών α και β λιγότερο διακριτές.

    - Το όριο των 5.000σαλ δείχνει να κατέβηκε περίπου 300σαλ δίνοντας πιο σύντομα περίπου από τις 4.700σαλ την αίσθηση της "διασκεδαστικής" δύναμης και κάνοντάς σε να νομίζεις ότι κόντυναν ελαφρά οι σχέσεις σου.

    - Μικρή, αύξηση των κραδασμών μεταξύ 5.100-5.600rpm αλλά όχι σε ενοχλητικό επίπεδο.

    - Καλύτερος λιγότερο τενεκεδένιος θόρυβος ειδικά σε μικρές ταχύτητες 40-60Κμ σε κίνηση.

    Συμπέρασμα... μου ταίριαξε ...
    2€ η αμόλυβδη. Μάλιστα...

  2. #17
    Ο ΠΡΟΕΔΡΑΣ Το avatar του/της Anty12
    Εγγραφή
    04/09/2006
    Μηνύματα
    2.210
    Μιλάμε για μοντέλο 2008-09...???
    Στων χιλιομέτρων την ερημιά....
    ..... και στη σιωπή των χρονομέτρων

  3. #18
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Anty12
    Μιλάμε για μοντέλο 2008-09...???
    09... (Αυτό με την νέα σέλα)
    2€ η αμόλυβδη. Μάλιστα...

  4. #19
    HUSKY TE450 Το avatar του/της SeNNinhA
    Εγγραφή
    29/10/2002
    Μηνύματα
    2.019
    ΤΟ μοναδικό που πρέπει να κάνεις ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ μετά από χρήση σε χώμα είναι να καθαρίζεις το φίλτρο σου. Είναι εύκολο και το κάνεις μόνος σου αγοράζοντας το αντίστοιχο κιτάκι. Τα φίλτρα αυτά μπουκώνουν πολύ με το χώμα (περισσότερο από τα χάρτινα) και είναι κρίμα να έχεις μετά ένα μπουκωμένο μηχανάκι. Αυτό είναι και το μειονέκτημά τους και γι αυτό και δεν χρησιμοποιούνται σε χωμάτινα.

  5. #20
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Αρχικά δημιουργήθηκε από tzarot
    XT660Z - DNA Stage 1.

    Μπήκε σήμερα κατόπιν αρκετής σκέψης και μελέτης...

    Πρώτα αποτελέσματα:

    Πριν:
    - Η μηχανή παρουσίαζε σημαντική διαφορά στο δούλεμά της στην περιοχή α). μεταξύ 3.000-5.000σαλ από ότι στην περιοχή β). των 5.000-6.000σαλ.

    - Καθώς περνούσες το κατώφλι των 5.000σαλ η μηχανή έδινε πρόθυμα ισχύ και ανέβαζε γρήγορα, ενώ μεταξύ 3.000-5.000σαλ δεν έδειχνε την ίδια προθυμία να ακολουθήσει το χέρι μου. Προσοχή δεν μιλάω για υπερβολές. Μιλάω για νορμάλ οδήγηση. Φυσικά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν ήμουν ικανοποιημένος από την απόδοση αλλά συγκρίνοντας με το μετά, έχω να πω τα εξής:

    Μετά:
    - Η αίσθηση που έχεις είναι μιας πιο γραμμικής (όχι απόλυτα βέβαια) διάθεσης δύναμης σε όλο το φάσμα 3.000-6.000σαλ.

    - Η περιοχή 2.500-4.500 καλύπτεται πιο πρόθυμα και σύντομα, με τις διαφορές μεταξύ των περιοχών α και β λιγότερο διακριτές.

    - Το όριο των 5.000σαλ δείχνει να κατέβηκε περίπου 300σαλ δίνοντας πιο σύντομα περίπου από τις 4.700σαλ την αίσθηση της "διασκεδαστικής" δύναμης και κάνοντάς σε να νομίζεις ότι κόντυναν ελαφρά οι σχέσεις σου.

    - Μικρή, αύξηση των κραδασμών μεταξύ 5.100-5.600rpm αλλά όχι σε ενοχλητικό επίπεδο.

    - Καλύτερος λιγότερο τενεκεδένιος θόρυβος ειδικά σε μικρές ταχύτητες 40-60Κμ σε κίνηση.

    Συμπέρασμα... μου ταίριαξε ...



    Ανάποδα μας τα λες νομίζω. Το δικό μου (08 μοντέλο, όλα μαμά) 3000-5500 ανεβάζει πιο πρόθυμα απ’ ότι 5500 και πάνω. Στις χαμηλές στροφές η κλοτσιά από την ροπή είναι χαρακτηριστική ενώ καθώς πλησιάζει τις 6000 αυτή η προθυμία στο ανέβασμα στροφών χάνεται. Λες να έχουν διαφορά στην απόδοση 08 με 09 μοντέλα?
    Sent from me using a computer.

  6. #21
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Αρχικά δημιουργήθηκε από SeNNinhA
    ΤΟ μοναδικό που πρέπει να κάνεις ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ μετά από χρήση σε χώμα είναι να καθαρίζεις το φίλτρο σου. Είναι εύκολο και το κάνεις μόνος σου αγοράζοντας το αντίστοιχο κιτάκι. Τα φίλτρα αυτά μπουκώνουν πολύ με το χώμα (περισσότερο από τα χάρτινα) και είναι κρίμα να έχεις μετά ένα μπουκωμένο μηχανάκι. Αυτό είναι και το μειονέκτημά τους και γι αυτό και δεν χρησιμοποιούνται σε χωμάτινα.


    Είναι αλήθεια και ότι τα power comander θέλουν διαφορετικές ρυθμίσεις σε διαφορετικό υψόμετρο ή διορθώνουν μόνα τους όπως κάνει το μαμά πρόγραμμα?
    Το μαμά πρόγραμμα δουλεύει την μηχανή σωστά και με βενζίνη λιγότερων οκτανίων. Με power comander αυτό χάνεις?
    Εγώ θέλω να ελέγχω μόνο στα service. Μέχρι τότε να μην με απασχολεί τίποτα. Δλδ αν βάλω dna stage 2 + power comander θα αποκτήσω ένα πιο μπελαλίδικο μηχανάκι?

    Θέλω να πάω από Θεσ/κη στις Άλπεις, να διασχίσω την Ιταλία και να περάσω Αφρική από Σικελία. Τι θα κάνω θα καθαρίζω φίλτρα κάθε βράδυ και η μηχανή θα δουλεύει σωστά μόνο στη Ρώμη?
    Sent from me using a computer.

  7. #22
    Αρχικά δημιουργήθηκε από daz
    Ανάποδα μας τα λες νομίζω. Το δικό μου (08 μοντέλο, όλα μαμά) 3000-5500 ανεβάζει πιο πρόθυμα απ’ ότι 5500 και πάνω. Στις χαμηλές στροφές η κλοτσιά από την ροπή είναι χαρακτηριστική ενώ καθώς πλησιάζει τις 6000 αυτή η προθυμία στο ανέβασμα στροφών χάνεται. Λες να έχουν διαφορά στην απόδοση 08 με 09 μοντέλα?
    Καθόλου. Η κλωτσιά πριν ήταν στις 5.000 τώρα κατέβηκε στις 4.700 περίπου. Μάλιστα ήταν χαρακτηριστική η διαφορά πριν ενώ τώρα λιγότερο αισθητή.

    Φυσικά και προς τις 6.000 το πάρτυ τελείωνε πριν ενώ τώρα πηγαίνει χαλάρά μέχρι 6.500 με προθυμία...

    Όταν κατέβεις κάτω θα τα κάνουμε μια βόλτα μαζί και θα ποστάρουμε καταληκτική αναφορά.
    2€ η αμόλυβδη. Μάλιστα...

  8. #23
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    xaxa Οκ.
    Sent from me using a computer.

  9. #24
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Αρχικά δημιουργήθηκε από daz
    Είναι αλήθεια και ότι τα power comander θέλουν διαφορετικές ρυθμίσεις σε διαφορετικό υψόμετρο ή διορθώνουν μόνα τους όπως κάνει το μαμά πρόγραμμα?
    Το μαμά πρόγραμμα δουλεύει την μηχανή σωστά και με βενζίνη λιγότερων οκτανίων. Με power comander αυτό χάνεις?
    Εγώ θέλω να ελέγχω μόνο στα service. Μέχρι τότε να μην με απασχολεί τίποτα. Δλδ αν βάλω dna stage 2 + power comander θα αποκτήσω ένα πιο μπελαλίδικο μηχανάκι?

    Θέλω να πάω από Θεσ/κη στις Άλπεις, να διασχίσω την Ιταλία και να περάσω Αφρική από Σικελία. Τι θα κάνω θα καθαρίζω φίλτρα κάθε βράδυ και η μηχανή θα δουλεύει σωστά μόνο στη Ρώμη?

    Νο προμπλεμ. Το PC αλλαζει τις τιμες του μαμα εγκεφαλου, οποτε αν ρυθμιζει καλα οπως εχει με το υψομετρο, τοτε θα ρυθμιζει και με το PC.
    Για το φιλτρο τωρα, το 'μπουκωμα' εχει να κανει μονο αν οδηγεις σε υπερβολικη σκονη. Παντως, αν δωσεις κατι παραπανω βαζεις stage2&3, που αντικαθιστα το πλαινο καπακι του φιλτροκουτιου με ενα επιπεδο φιλτρο, οποτε η επιφανεια αυξανεται δραματικα και δεν θα μπουκωσει ποτε.
    Αν παρεις PC παρε το PCV που σου δινει την δυνατοτητα να προσθεσεις το autotune. Τα επιπλεον χρηματα που θα σου κοστισει θα τα παρεις πισω γιατι δεν θα χρειαστει να πας ποτε δυναμομετρο.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  10. #25
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Thanks DrBig.
    Αν είναι έτσι όπως τα λες τότε ίσως κάποια στιγμή...
    Για το stage 2 σκεφτόμουν και pcv. Από εξάτμιση δεν νομίζω να πάσχει. Τα μονά τελικά δεν μου αρέσουν κ μάλλον μόνον αν βάλω μια χωρίς καταλύτη ίσως δω διαφορά. Το autotune επιλέγει πραγματικά το καλύτερο από μόνο του σε πραγματικό χρόνο ή χρειάζεται δυναμόμετρο και custom map για να πεις ότι έχει το βέλτιστο? Το stage 3 το φοβάμαι σε υπερβολική σκόνη, υγρασία, νερά κτλ.
    Sent from me using a computer.

  11. #26
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Αρχικά δημιουργήθηκε από daz
    Thanks DrBig.
    Αν είναι έτσι όπως τα λες τότε ίσως κάποια στιγμή...
    Για το stage 2 σκεφτόμουν και pcv. Από εξάτμιση δεν νομίζω να πάσχει. Τα μονά τελικά δεν μου αρέσουν κ μάλλον μόνον αν βάλω μια χωρίς καταλύτη ίσως δω διαφορά. Το autotune επιλέγει πραγματικά το καλύτερο από μόνο του σε πραγματικό χρόνο ή χρειάζεται δυναμόμετρο και custom map για να πεις ότι έχει το βέλτιστο? Το stage 3 το φοβάμαι σε υπερβολική σκόνη, υγρασία, νερά κτλ.
    To μονο θεμα του stage3 ειναι αν περασεις ποταμι. Σε καθε αλλη περιπτωση υπερτερει του stage2. Εχε υποψιν οτι με το 3 αυξανεις την επιφανεια φιλτραρισματος, οποτε η ταχυτητα του αερα που εισερχεται μειωνεται οποτε και αυξανεται η κατακρατηση σκονης.
    Στο τενερε το τελευταιο που χρειαζεται για να δεις αυξηση ισχυος, ειναι η αλλαγη εξατμισης. Οπως φαινεται απο δυναμομετρησεις που εχω δει, εχει πολυ καλη ροη. Η χαρτογραφηση και το φιλτρο αερα ειναι που περιοριζει τη μηχανη.

    Το autotune θα χρειαστει ιδανικα ενα base map το οποιο θα σου δωσει η DNA ετσι κι αλλιως. Απο κει και περα το ξεχνας το θεμα.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  12. #27
    Racefit Growler...τελος!!
    Εγγραφή
    12/12/2008
    Μηνύματα
    595
    οσον αφορα το auto tune ηθελα να το βαλω κ γω(yamaha fz1)
    φιλος που το αγορασε μου ειπε:μην το βαλεις,συνεχη μπερδεματα στην λειτουργεια του κινητηρα...το πουλησα οσο οσο...οποτε βαλε commander V κανε μια ρυθμιση-δυναμομετρηση σε αξιοπιστο dyno κ εισαι κομπλε

  13. #28
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Αρχικά δημιουργήθηκε από kyko
    οσον αφορα το auto tune ηθελα να το βαλω κ γω(yamaha fz1)
    φιλος που το αγορασε μου ειπε:μην το βαλεις,συνεχη μπερδεματα στην λειτουργεια του κινητηρα...το πουλησα οσο οσο...οποτε βαλε commander V κανε μια ρυθμιση-δυναμομετρηση σε αξιοπιστο dyno κ εισαι κομπλε
    Υπαρχουν πολλα ποστς απο χαπι καστομερς. Ποτε δεν ξερεις αν ειχε τοποθετηθει σωστα. Απο μια περιπτωση δεν βγαινει συμπερασμα.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  14. #29
    φίλε με το τενερε πολύ το ψάχνεις για να βάλεις ένα φιλτράκι!
    Σταδιο 2 καλύτερα μη βάλεις άμα δουλεύεις το μηχανάκι σε χώμα και σε σκόνη πολύ! Καλά είσαι τωρα με το στάδιο 1. Αν θες να δεις διαφορά πάρε ένα κομμάντερ, τότε θα έχεις άλλο μηχανάκι, μη περιμένεις να πηγαίνει γρηγορότερα άλλα θα πηγαίνει όπως πρέπει θα σε ξεκουράζει και θα λειτουργεί με το σωστό μίγμα.
    hands off my woman and my bike

  15. #30
    έπεσες... βολέψου! Το avatar του/της NickolasV
    Εγγραφή
    13/12/2007
    Μηνύματα
    201
    Για να ξαναθερμάνουμε την συζήτηση!
    Έφθασα τα χλμ να αλλάξω φίλτρο αέρα, λέω να βάλω είτε το DNA είτε Κ&Ν είτε κάτι παρόμοιο.
    Η χρήση είναι αυτή που περιγράφει ο TZAROT.

    - TZAROT εξακολουθείς να είσαι ευχαριστημένος;
    - Τα DNA είναι ελληνικά;

    Το DNA stage 1 το βρήκα εδώ:
    http://www.motorcycle-exhausts.co.uk...oducts_id=7964

    σε τιμή 30.73 Λίρες +14.1 Λίρες (έξ.αποστ.)

Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Φίλτρο Αέρος
    από Acanthor στο forum Honda VFR's
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 04/01/2009, 00:26
  2. Φίλτρο αέρος
    από $py στο forum Χωμάτινο τερέν
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 08/05/2008, 15:16
  3. Φιλτρο Αερος Dna
    από PortisHead στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 21
    Τελευταίο μήνυμα: 21/10/2006, 09:40
  4. Dna φιλτρο ΑΕΡΑ
    από lc8ergr1 στο forum KTM
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 07/09/2006, 12:50

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF