Καλησπερα παιδια!
Εχω 2 ΚΤΜ, ενα sx 450 για βουνο και πιστα κι ενα 625 για βολτα και καμια sm πιστα στα κεφια.
Λιγα λογια για το 625.. Φοραει fcr, akrapovic ολοσωμη, φιλτροχωανη με χειροποιητο λαιμο για να βρεθει το σωστο μηκος του, μπιελα carrillo με ζυγισμενο στροφαλο και ενισχυμενα ρουλεμαν και πιστονι σφυρηλατο wossner υψηλης. Η κεφαλη θα σταλει τις επομενες μερες Γερμανια για εκκεντροφορο μεγαλυτερου σταδιου απο τον rally που φοραει τωρα, βαλβιδες και ελατηρια τιτανιου, νεες εδρες και ροϊκη.
Στο 625 θελω να κανω ανακατασκευη και θελω να ρωτησω μερικα πραγματα.
Τωρα ο κυλινδρος ειναι 101mm. Σκεφτομαι να βαλω απ το smc 660 που ειναι 102mm.
1) Τι διαφορα πιστευτε θα υπαρξει?
2) Κανοντας υπερκυβισμο περισσοτερη δυναμη θα παρεις αν "κερδισεις" κυβικα απ τη διαμετρο ή τη διαδρομη? 'Η δεν εχει αυτο καμια σχεση?
3) Υπαρχει απο τη grossewachter κιτ για 105 mm, τα οποια για διαδρομη 78 (τη μαμα) μας δινουν 675cc, και οπως τα υπολογισα για 80mm (οπως του smc 660) δινει 690cc και για τον factory στροφαλο 82 mm δινει 710cc.
Ρισκαρω πολυ την αξιοπιστια αυξανοντας την διαμετρο τοσο? Να αναφερω οτι για διαδρομη δεν με ενδιαφερει (προς το παρον) να ασχοληθω απλως τα ανεφερα για φιλους που ισως να ενδιαφερονται.
Το μηχανακι προς το παρον ειναι πολυ σωστα ρυθμισμενο, βγαζει αρκετη δυναμη χωρις να τρομαζει με πολυ σωστο τροπο και για να προλαβω μερικους φιλους δεν θελω να το δωσω για να παρω αλλο πιο δυνατο κι ετοιμο (βλεπε crf κλπ)! Αλλωστε οι περισσοτερες απ αυτες τις εργασιες εγιναν απο μενα και το εχω αρκετο μερακι το μηχανακι αυτο![]()
![]()
![]()