Σελίδα 2 από 6 ΠρώτοΠρώτο 123456 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 77

Θέμα: Γιατί τα ελαστικά μοτο είναι πιο ακριβά απο εκείνα των Ι.Χ.;;;

  1. #16
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της hidefnick
    Εγγραφή
    07/08/2005
    Μηνύματα
    1.583
    Στα κόστη που λέτε έχετε βάλει και την τοποθέτηση? Σε ένα αυτοκίνητο τοποθέτηση-ζυγοστάθμιση είναι 30-40 λεπτά. Σε μηχανή?

    Πέραν αυτού, τα ελαστικά αυτοκινήτου δεν έχουν στάνταρ τιμές. Οσες διαστάσεις "φοριούνται¨πολύ είναι φτηνές. Οσες δεν, είναι ακριβές, και δεν μιλάω μόνο για εξωτικές διαστάσεις. Το αυτό και για τις δισκόπλακες. (Φτηνές μπορεί να είναι σε κάποια αυτοκίνητα by the way- οχι σε όλα) Δισκόπλακα του guzzi όπως και τα τακάκια ήταν ίδια με τα μισά ιταλικά μηχανάκια (XT included) και φτηνή. Στο kawa η φτηνότερη τιμή που παίζει για πίσω είναι 90 εβρα+μεταφορικά. Και εχει cross reference με τίποτα...
    "Growing old is inevitable. Growing up is optional"...

  2. #17
    βολτάδικο μέλος
    Εγγραφή
    27/03/2005
    Μηνύματα
    370
    Κυρίως η ποσότητα παραγωγής... Έτσι κ στα αμάξια άλλη τιμή θα δεις στο 195/50/15 (από τις πιο κοινές διαστάσεις) και άλλη στην πολύ κοντινή του 195/55/15, όπου στο δεύτερο η τιμή είναι τουλάχιστον 50% πάνω.

    Και φυσικά άλλη τεχνολογία έχει το λάστιχο που πιάνει το πολύ μέχρι 210-240 (δείκτες H, V) και άλλη ο γνωστός σε εμάς δείκτης ZR (plus κλπ...)
    ...

  3. #18
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.236
    Gandalf wrote:
    'sapila racing... τα ελαστικά αυτοκινήτου στις διαστάσεις που λές έχουν 400 ευρώ και είναι πολύ εξεζητημένα (λόγω του 16'' που έβαλες.. σε 17'' είναι πιο φτηνά ακόμα). Και πάλι όμως μιλάμε για 400 σε 4 ελαστικά ενώ έχεις 400 σε 2 .


    Βρήκα αυτό για τα ελαστικά... που έχει κάποιες πληροφορίες...'

    sorry αλλά δεν παίζει το quote απο αυτόν τον proxy.


    Tα 16 ιντσών εξεζητημένα? Μπα δεν νομίζω, αν δείς πόσα σημερινά αυτοκίνητα φορούν 16ρες θα εκπλαγείς.
    Ενα Golf IV 1,6 στην καλή έκδοση πχ τέτοια φοράει.
    Τα 17ιντσών πιο φτηνά απο τα 16?? Κάνεις μεγάλο λάθος.
    Η μέση τιμή ενός ελαστικού 205/50-17 είναι 150 Ευρω το ένα. Χ4 = 600 Ευρω.
    Αν θέλεις κοίτα στο www.tires4all.gr που ειναι πολύ καλή πηγή ελαστικών στην Πάτρα με χαμηλες τιμές και το εχω χρησιμοποιήσει και αρκετά.


    Αν είναι να το αναλύσουμε παραπέρα θα πρέπει να λάβουμε υπ όψιν την πολυπλοκότητα του σχεδιασμού ενός ελαστικού μοτοσυκλέτας το οποίο λειτουργεί και στην ευθεία και υπό κλίση κι ενω διαθέτει ενα πολύ μικρότερο contact patch απο του αυτοκινήτου, διαχειρίζεται ιπποδυνάμεις και επιβραδύνσεις πολλές φορές μεγαλύτερες απ οτι το αυτοκίνητο.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  4. #19
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.236
    Φυσικά παίζει ρόλο και η κλίμακα παραγωγής όπως αναφέρθηκε, και αλλοι παράγοντες, όπως πχ το μικρό βάρος των δισκόφρενων σε σχεση με ενός αυτοκινήτου όπου δεν παίζει και τόσο ρόλο, το τρύπημα που εχει κι αυτό ενα κόστος κλπ κλπ.

    Αν συγκρίνετε πχ τιμές τοπ δισκόφρενων μοτό με τιμές τοπ δισκοφρενων αυτοκινήτων οι διαφορές δεν θα είναι μεγάλες.
    Ακόμα και μια μεσαία μοτοσυκλέτα, όπως πχ ενα Kawasaki ER6 είναι μηχάνημα υψηλών επιδόσεων σε σχέση με ένα μεσαίο αυτοκίνητο, και κάπου παίζει κι αυτό ρόλο.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  5. #20
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing

    Αν είναι να το αναλύσουμε παραπέρα θα πρέπει να λάβουμε υπ όψιν την πολυπλοκότητα του σχεδιασμού ενός ελαστικού μοτοσυκλέτας το οποίο λειτουργεί και στην ευθεία και υπό κλίση κι ενω διαθέτει ενα πολύ μικρότερο contact patch απο του αυτοκινήτου, διαχειρίζεται ιπποδυνάμεις και επιβραδύνσεις πολλές φορές μεγαλύτερες απ οτι το αυτοκίνητο.
    Στις μηχανες ομως οι πλευρικες δυναμεις στο ελαστικο ειναι κατα κανονα πολυ μικροτερες (ως και μηδενικες).
    Δεν διαφωνω στο οτι τα δυο εχουν διαφορετικη σχεδιαστικη φιλοσοφια, αλλα κατασκευαστικα δεν νομιζω να εχουν τοσο διαφορετικο κοστος.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  6. #21
    κοιμώμενος άγρυπνα Το avatar του/της Gandalf dr685sm
    Εγγραφή
    25/04/2004
    Μηνύματα
    1.755
    όσες διαφορές και αν έχουν.. και ας δεχθώ οτι σε διαστάσεις ελαστικών 17'' κοστίζουν 600 ευρώ (που είναι πάρα πολλά και πίστεψε με σε αυτό)...αντίστοιχα για SS κοστίζουν 400 ευρώ..

    Και έχεις την εξής αντιστοιχεία... 4 ελαστικά / 600 = 150 ευρώ το ένα.
    400 /2 = 200 ευρώ το ένα για μηχανή.

    Μιλάμε δηλαδή για 25%-50% παραπάνω στην καλύτερη περίπτωση διαφορά κόστους ενός ελαστικού.

    Όσον αφορά τις δισκόπλακες... δισκόπλακα εξωτικού υλικού που φοράει το RS FORD FOCUS κοστίζει περίπου 300 ευρώ λιανική. Μιλάμε για εξωτικό υλικό έτσι;

    Αντίστοιχα σε μηχανή η μονή (και οχι διπλή που φοράει το RS) δισκόπλακα για ενα SS έχει περίπου 150-250 ..(η κανονική).

    Και μιλάμε πάντα για την αντιστοιχία 3-1 και 4-1 που είναι μοτό SS και αυτοκίνητο αντίστοιχα, έτσι;

    Ο λόγος βέβαια που γίνεται η κουβέντα είναι κατά πόσο πληρώνουμε τελικά περισσότερα απο όσο ίσως θα έπρεπε (γενικά) για την μηχανή σε κάποια πράγματα που έτσι και αλλιώς υπάρχουν και κατασκευάζονται για άλλα οχήματα.
    Σίγουρα άλλη τεχνολογία και σχεδιασμός,... αλλά τα υλικά πάνω κάτω είναι τα ίδια .. πόσο αυτό μπορεί λοιπόν να αλλάξει την τιμή ενός αντικειμένου που "φοράνε" και τα δύο οχήματα;

    Gandalf
    Στην Ελλάδα θέλουμε να λειτουργούν τα πάντα υπέρ του ατόμου , έστω και εις βάρος του συνόλου.

  7. #22
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της George20vt
    Εγγραφή
    08/09/2009
    Μηνύματα
    504
    Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
    Όταν βρείς την απάντηση, ρώτησε και γιατί οι δισκόπλακες των μοτό στοιχίζουν 1000% ακριβότερα απ΄των αυτοκινήτων γιατί είχα και εγώ την ίδια απορία.
    Για τον ίδιο λόγο που δε θα δείς ποτέ σε δισκόπλακα μοτοσυκλέτας αυτό:

  8. #23

  9. #24
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.726
    Αρχικά δημιουργήθηκε από George20vt
    Για τον ίδιο λόγο που δε θα δείς ποτέ σε δισκόπλακα μοτοσυκλέτας αυτό:
    Καλά μην παίρνεις κι όρκο. Κάπου εδώ είχε μπει μια ραγισμένη δισκόπλακα από κάποιο μέλος.
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  10. #25
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kiloMeater
    Εγγραφή
    02/08/2006
    Μηνύματα
    200
    Και τα ίδια υλικά να ήταν, στη μηχανή θα τα πληρώναμε παραπάνω.
    Δεν έχει να κάνει με το κόστος κατασκευής.

  11. #26
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.236
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Gandalf dr685sm
    όσες διαφορές και αν έχουν.. και ας δεχθώ οτι σε διαστάσεις ελαστικών 17'' κοστίζουν 600 ευρώ (που είναι πάρα πολλά και πίστεψε με σε αυτό)...αντίστοιχα για SS κοστίζουν 400 ευρώ..

    Και έχεις την εξής αντιστοιχεία... 4 ελαστικά / 600 = 150 ευρώ το ένα.
    400 /2 = 200 ευρώ το ένα για μηχανή.

    Μιλάμε δηλαδή για 25%-50% παραπάνω στην καλύτερη περίπτωση διαφορά κόστους ενός ελαστικού.

    Όσον αφορά τις δισκόπλακες... δισκόπλακα εξωτικού υλικού που φοράει το RS FORD FOCUS κοστίζει περίπου 300 ευρώ λιανική. Μιλάμε για εξωτικό υλικό έτσι;

    Αντίστοιχα σε μηχανή η μονή (και οχι διπλή που φοράει το RS) δισκόπλακα για ενα SS έχει περίπου 150-250 ..(η κανονική).

    Και μιλάμε πάντα για την αντιστοιχία 3-1 και 4-1 που είναι μοτό SS και αυτοκίνητο αντίστοιχα, έτσι;

    Ο λόγος βέβαια που γίνεται η κουβέντα είναι κατά πόσο πληρώνουμε τελικά περισσότερα απο όσο ίσως θα έπρεπε (γενικά) για την μηχανή σε κάποια πράγματα που έτσι και αλλιώς υπάρχουν και κατασκευάζονται για άλλα οχήματα.
    Σίγουρα άλλη τεχνολογία και σχεδιασμός,... αλλά τα υλικά πάνω κάτω είναι τα ίδια .. πόσο αυτό μπορεί λοιπόν να αλλάξει την τιμή ενός αντικειμένου που "φοράνε" και τα δύο οχήματα;

    Gandalf
    Ρε συ Gandalf, μάθε λίγο καλύτερα τις τιμές γιατί μας λές περίεργα πράγματα...

    Τι να δεχθείς και να σε πιστέψω και γω δεν ξέρω τι... αφού δεν το κατέχεις το θέμα.

    Σου παρέθεσα ενα site, www.tires4all.gr Εχει απ όλα μέσα, αυτοκίνητα, μοτό, σε χαμηλότερες τιμες απ οτι τα καταστήματα.
    Εκεί θα δείς στην πρωτη σελίδα στις προσφορές

    Metzeler Sportec M1 120/70/17-180/55/17 205.00
    Pirelli Diablo Corsa 3 120/70/17 - 180/55/17 325.00
    Metzeler M3 120/70/17 - 180/55/17 290.00
    Pirell Supercorsa Pro Standard 120/70/17 - 180/55/17 295.00


    και
    Yokohama Parada 225/40/18 92W 625.00
    Yokohama Parada 205/45/16 87V 480.00
    Yokohama Parada 215/40/17 87W 550.00
    Yokohama Parada 195/50/15 82V 260.00
    Continental SportContact 3 225/40/18 625.00
    Continental SportContact 2 205/55/16 91V 330.00
    Dunlop Fast Response 205/55/16 91V 320.00

    Κάτσε μελέτα τα νούμερα και τα ξαναλέμε, δεν το κατέχεις το θέμα οπότε θέλεις διάβασμα.

    Επίσης να ξέρεις οτι οι τρύπες στα δισκόφρενα των μοτοσυκλετών δεν είναι για να αερίζονται καλύτερα, αλλά για τα νερά.
    Διπλά αεριζόμενα στις μοτό δεν χρειάζονται με τα υλικά που χρησιμοποιούνται σήμερα, παλιότερα είχανε και οι μοτοσυκλέτες, και ηταν πρόβλημα το βάρος.
    Αν βάλεις 2 υποθετικές παρόμοιες με τα 'εξωτικά' του focus σε κατάλληλη κλίμακα δεν θα μπορείς να στρίψεις με τιποτα....

    Αν θες επικοινώνησε και με το site ειναι σοβαροί άνθρωποι και θα σε κατατοπίσουν, ωστε τουλάχιστον να μην πληρώνεις νταβαντζιλίκια ούτε στην μοτό ούτε στο αυτοκίνητο.
    Αν πληρώνεις όπως έγραψες για το ΧΤΧ (280-300 ευρώ), πιάνεσαι κορόιδο, κοίτα στο λινκ πόσο έχουν.
    Με τόσα παίρνω Pirelli Diablo CorsaIII 120 εμπρός 180 πίσω για το Bimota....

    Πήγαινε βρες λάστιχο σοβαρού αυτοκινητου 225 17ρι με υψηλό δείκτη απο σοβαρή εταιρεία με κάτω απο 600 και τα ξαναλέμε....
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  12. #27
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Είναι ακριβά τα λάστιχα, οι δισκόπλακες, τα τακάκια, τα πλαστικά κλπ κλπ.... γιατί είμαστε μαλάκες και πληρώνουμε το παιχνίδι μας. Τόσο απλό είναι.

    Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί το ΕΝΑ (1) φλας της μηχανής μου κάνει 70Ε όταν το αντίστοιχο σώμα (μια πλαστικουρα που χωράει σε χαρτοκιβώτιο) του κουτιού μου έχει 60Ε. Μην πει κανένας για μικρή παραγωγή κλπ γιατί τα φλας μπαίνουν σε πολλά διαφορετικά μηχανάκια πλέον (της ίδιας εταιρείας - τα δικά μου πχ είναι ίδια με του innova, του Hornet κλπ).

    Η γραμμή παραγωγής είναι έτοιμη και στημένη για να παράγει αυτό το πράγμα - δεν το κάνουν ένα-ένα με το χέρι.

    Τα πλαστικά μας δεν καταλαβαίνω από τι σκατά υλικό φτιάχνονται και θέλουν για ένα μούτρο (χωρίς φώτα, όργανα κλπ κλπ) 800Ε....

    Δεν καταλαβαίνω γιατί ένα απλό σέρβις για το μηχανάκι μας (λάδια, ξύδια και σφίξιμο οι βίδες) θες 250Ε κάθε 6.000χλμ όταν για τα 20000χλμ στο κουτί θες 150Ε.

    Για τα λάστιχα κρατάω μια επιφύλαξη αλλά και πάλι όσο και τεχνολογία να έχεις βάλει δεν μπορεί ένα λάστιχο που το κρατάς 5,6,7 άντε 10.000 χλμ να έχει διπλάσια τιμή ή ακόμα και την ίδια (για να μιλήσουμε για performance tyres για sports cars) από ένα λάστιχο δρόμου που κρατάει 30,40 ή 50.000 χλμ

    Απλά.... μας βρήκανε μαλάκες και τζιπήδες και μας βγάζουν τα έξοδα του WSBK και GP από εμάς.
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  13. #28
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kokos08
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    267
    Μια ΠΛΑΣΤΙΚΗ ΒΙΔΑ μαζι με το παξιμαδι της που βιδωνει στην ζελατινα της μηχανης 5.50 ευρω στην Suzuki!!! Τι να λεμε...

  14. #29
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.236
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
    Είναι ακριβά τα λάστιχα, οι δισκόπλακες, τα τακάκια, τα πλαστικά κλπ κλπ.... γιατί είμαστε μαλάκες και πληρώνουμε το παιχνίδι μας. Τόσο απλό είναι.

    Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί το ΕΝΑ (1) φλας της μηχανής μου κάνει 70Ε όταν το αντίστοιχο σώμα (μια πλαστικουρα που χωράει σε χαρτοκιβώτιο) του κουτιού μου έχει 60Ε. Μην πει κανένας για μικρή παραγωγή κλπ γιατί τα φλας μπαίνουν σε πολλά διαφορετικά μηχανάκια πλέον (της ίδιας εταιρείας - τα δικά μου πχ είναι ίδια με του innova, του Hornet κλπ).

    Η γραμμή παραγωγής είναι έτοιμη και στημένη για να παράγει αυτό το πράγμα - δεν το κάνουν ένα-ένα με το χέρι.

    Τα πλαστικά μας δεν καταλαβαίνω από τι σκατά υλικό φτιάχνονται και θέλουν για ένα μούτρο (χωρίς φώτα, όργανα κλπ κλπ) 800Ε....

    Δεν καταλαβαίνω γιατί ένα απλό σέρβις για το μηχανάκι μας (λάδια, ξύδια και σφίξιμο οι βίδες) θες 250Ε κάθε 6.000χλμ όταν για τα 20000χλμ στο κουτί θες 150Ε.

    Για τα λάστιχα κρατάω μια επιφύλαξη αλλά και πάλι όσο και τεχνολογία να έχεις βάλει δεν μπορεί ένα λάστιχο που το κρατάς 5,6,7 άντε 10.000 χλμ να έχει διπλάσια τιμή ή ακόμα και την ίδια (για να μιλήσουμε για performance tyres για sports cars) από ένα λάστιχο δρόμου που κρατάει 30,40 ή 50.000 χλμ

    Απλά.... μας βρήκανε μαλάκες και τζιπήδες και μας βγάζουν τα έξοδα του WSBK και GP από εμάς.
    Σωστά τα λές, κι αν το πάρουμε σε αυτη την βάση τότε τα λάστιχα είναι και φτηνά...
    Ειδικά αυτά τα φλασάκια της Honda που είναι και μάπα σαν σχεδιασμός είναι τρανταχτό παράδειγμα.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  15. #30
    να σας δω να καταλήγετε σε πόρισμα χωρίς να έχετε ιδέα απο τα οικονομο-τεχνικά στοιχεία των γραμμών παραγωγής και του συστήματος εφοδιαστικής αλυσίδας, γαρνιρισμένα με μπόλικη συνομωσιολογία περί αρπακόλας, αυτό μόνο να δώ και καλή βδομάδα να έχετε

Σελίδα 2 από 6 ΠρώτοΠρώτο 123456 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Γιατί τα ποδήλατα είναι καλύτερα από τις γυναίκες!
    από alximistis στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 30/01/2008, 16:23
  2. Απαντήσεις: 60
    Τελευταίο μήνυμα: 20/05/2007, 21:35
  3. γιατι τα χωματερά είναι για τα μπάζα....
    από free rider στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 06/05/2005, 18:25

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF