Δεν το κόντυνε.Το μάκρυνε.Με μεγαλύτερο γρανάζι μπροστά μακραίνει,οπως και όταν βάλεις μικρότερο γρανάζι πίσω. -------------------------------------------------------------------------------------------------------
Το μπροστινό δεν ξέρω πόσα έχει,αλλά αφού δεν θες να κοντύνει υπερβολικά βαλε +1 πισω ή +2 πίσω γιατί με το -1 μπροστά κονταίνει πολύ. Μπορείς επίσης να βάλεις -1 μπροστά και -1 πίσω επίσης αν είσαι ανώμαλος αρκετά.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
me to -1 brosta mia xara tha eisai etsi to exo kani kai ego den katalavenis diafora :P ego tha protina -1brosta +1piso na xeris otan kanis -1 brosta einai san na vazis peripou 2,75 + sto piso ------------------------------------------------------------------------------------------------------
ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ είναι σωστό να μην υπάρχει ακέραια σχέση τελικής μετάδοσης, για να μην έρχονται σε επαφή τα ίδια δόντια με τους αντίστοιχους κρίκους. ΠΡΑΚΤΙΚΑ δεν προλαβαίνει να χαλάσει κανένα σετ αλυσίδας - γραναζιών γι'αυτό τον λόγο (διαπιστωμένο και σε χωμάτινες συνθήκες). Αν τώρα αλλαχτεί η σχέση μετάδοσης με μικρότερο μπροστινό έχουμε : φθηνή και εύκολη αλλαγή - γρηγορότερη φθορά αλυσίδας λόγω μικρότερου τόξου αναδίπλωσης. Με μεγαλύτερο πισινό έχουμε : ακριβότερη και δυσκολότερη αλλαγή, μεγαλύτερο μη αναρτόμενο βάρος τροχού - μακροζωία αλυσίδας λόγω μεγαλύτερου τόξου αναδίπλωσης. Αυτό που μάλλον δεν λαμβάνουμε υπόψη είναι το ότι με κοντύτερο γρανάζωμα (1 δόντι μπροστά ή 2-3 δόντια πίσω) το μηχανάκι όντως θα αποκτήσει "νεύρο", θα γεμίζει πιο άνετα και γρήγορα τις ταχύτητες αλλά στην 6η ΔΕΝ θα βγάλει μεγαλύτερη τελική γιατί ενώ θα μπαίνει στην μέγιστη ισχύ του, ο πίσω τροχός θα περιστρέφεται με λιγότερες στροφές από πριν άρα και με λιγότερα χλμ/ώρα.