Σχετικα με τις ερωτησεις σου. Το κινεζικο κιτ χρησιμοποιει μια φλαντζα και σταθεροποιει το γραναζι πανω στις ακτινες. Αυτο δουλευει καλα για κινητηρα μικρης ισχυος χωρις κιβωτιο, αλλα για μεγαλυτερες ροπες θα πρεπει να χρησιμοποιησεις το ηδη υπαρχον γραναζι πανω στο hub και να ενισχυσεις το σκελετο.Αρχικά δημιουργήθηκε από nick8
hi mages.Edw kai ligo kairo exw apofasisei na ftiaksw ena mhxanaki,dld 8a parw ena podhlato mountain bike kai 8a balw ena kinhthra panw.Ena problhma omws einai to ti frena na xrhsimopoihsw kai pws 8a topo8ethsw panw sto podhlato ena megalo granazi(ti lete ean to ebaza panw stis aktines?).O kinhthras pou exw einai 196cc 6.5 hp kai skeftomai na tou balw ydraylika diskofrena podhlatou,gt den 8elw na plhrwsw panw apo 150 eyrw gia frena.Ti lete 8a kanoun douleia ?Mhpws proteinete kati allo?
Οσο για τα φρενα, οι συμβατικες δαγκανες πανω στο στεφανι πιανουν πιο δυνατα απο δισκοφρενα, απλα τα τελευταια ειναι πιο προοδευτικα, για αυτο και προτιμουνται σε downhill. Οποτε το θεμα φρενων αστο προς το παρον και το βλεπεις αργοτερα στην πραξη.