Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 24

Θέμα: Βελτιωση ΚΤΜ

  1. #1

    Arrow Βελτιωση ΚΤΜ

    Καλησπερα παιδια!
    Εχω 2 ΚΤΜ, ενα sx 450 για βουνο και πιστα κι ενα 625 για βολτα και καμια sm πιστα στα κεφια.

    Λιγα λογια για το 625.. Φοραει fcr, akrapovic ολοσωμη, φιλτροχωανη με χειροποιητο λαιμο για να βρεθει το σωστο μηκος του, μπιελα carrillo με ζυγισμενο στροφαλο και ενισχυμενα ρουλεμαν και πιστονι σφυρηλατο wossner υψηλης. Η κεφαλη θα σταλει τις επομενες μερες Γερμανια για εκκεντροφορο μεγαλυτερου σταδιου απο τον rally που φοραει τωρα, βαλβιδες και ελατηρια τιτανιου, νεες εδρες και ροϊκη.

    Στο 625 θελω να κανω ανακατασκευη και θελω να ρωτησω μερικα πραγματα.
    Τωρα ο κυλινδρος ειναι 101mm. Σκεφτομαι να βαλω απ το smc 660 που ειναι 102mm.

    1) Τι διαφορα πιστευτε θα υπαρξει?

    2) Κανοντας υπερκυβισμο περισσοτερη δυναμη θα παρεις αν "κερδισεις" κυβικα απ τη διαμετρο ή τη διαδρομη? 'Η δεν εχει αυτο καμια σχεση?

    3) Υπαρχει απο τη grossewachter κιτ για 105 mm, τα οποια για διαδρομη 78 (τη μαμα) μας δινουν 675cc, και οπως τα υπολογισα για 80mm (οπως του smc 660) δινει 690cc και για τον factory στροφαλο 82 mm δινει 710cc.
    Ρισκαρω πολυ την αξιοπιστια αυξανοντας την διαμετρο τοσο? Να αναφερω οτι για διαδρομη δεν με ενδιαφερει (προς το παρον) να ασχοληθω απλως τα ανεφερα για φιλους που ισως να ενδιαφερονται.

    Το μηχανακι προς το παρον ειναι πολυ σωστα ρυθμισμενο, βγαζει αρκετη δυναμη χωρις να τρομαζει με πολυ σωστο τροπο και για να προλαβω μερικους φιλους δεν θελω να το δωσω για να παρω αλλο πιο δυνατο κι ετοιμο (βλεπε crf κλπ)! Αλλωστε οι περισσοτερες απ αυτες τις εργασιες εγιναν απο μενα και το εχω αρκετο μερακι το μηχανακι αυτο


  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της camen
    Εγγραφή
    18/09/2008
    Μηνύματα
    4.443
    Ευχομαι να πανε ολα καλα και το μοτερακι να δουλευει ρολοι....
    Ριξε κ καμια φωτο απο το τερας να το καμαρωσουμε...


  3. #3
    φωτο δεν εχω αυτη τη στιγμη και το μηχανακι τωρα ειναι λυμενο, οποτε μολις επιστρεψει η κεφαλη θα βαλω..

  4. #4
    ουτε ενας βελτιωτης?? :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

  5. #5
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της camen
    Εγγραφή
    18/09/2008
    Μηνύματα
    4.443
    Δεν ειναι ΚΤΜακηδες...

    Κ οσοι ειναι, δεν σκαλιζουν και πολλα...

  6. #6
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    05/09/2009
    Μηνύματα
    148
    απ οτι βλεπω φιλε μαλλον δεν πολυασχολουνται με lc4!!
    Ειθε να σου απαντησει ο reimeister (γνωστο τσακαλι) οταν μπει!

  7. #7
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    01/01/2010
    Μηνύματα
    5
    εύχομαι κ γω να πάνε όλα κατ' ευχήν.

    απο τα λίγα που ξερω σε κοντή διαδρομή κερδίζεις ευστροφία χαμηλά κ το αντίθετο, μακριά διαδρομή, τελικές.

    1)το μόνο σίγουρο σε διαφορά που θα υπαρχει, είναι στη τσέπη σου.

    πανο απο την αξιοπιστια του διαμαντιου lc 4 εγω δε βαζω κανενα αλογο. περα απο acrapa κ keihin που ειναι σίγουρα.

    αν τα στέλνεις γερμάνια πιστεύω οτι θα έχουν εκεί τις πιο σωστές απαντήσεις που ψάχνεις. με ενα email

    οταν λες οι περισσότερες εργασίες έγιναν απο εσένα εννοείς οτι είσαι μηχανικός;

  8. #8

    Re: Βελτιωση ΚΤΜ

    Αρχικά δημιουργήθηκε από ktman710
    Καλησπερα παιδια!
    Εχω 2 ΚΤΜ, ενα sx 450 για βουνο και πιστα κι ενα 625 για βολτα και καμια sm πιστα στα κεφια.

    Λιγα λογια για το 625.. Φοραει fcr, akrapovic ολοσωμη, φιλτροχωανη με χειροποιητο λαιμο για να βρεθει το σωστο μηκος του, μπιελα carrillo με ζυγισμενο στροφαλο και ενισχυμενα ρουλεμαν και πιστονι σφυρηλατο wossner υψηλης. Η κεφαλη θα σταλει τις επομενες μερες Γερμανια για εκκεντροφορο μεγαλυτερου σταδιου απο τον rally που φοραει τωρα, βαλβιδες και ελατηρια τιτανιου, νεες εδρες και ροϊκη.

    Στο 625 θελω να κανω ανακατασκευη και θελω να ρωτησω μερικα πραγματα.
    Τωρα ο κυλινδρος ειναι 101mm. Σκεφτομαι να βαλω απ το smc 660 που ειναι 102mm.

    1) Τι διαφορα πιστευτε θα υπαρξει?

    2) Κανοντας υπερκυβισμο περισσοτερη δυναμη θα παρεις αν "κερδισεις" κυβικα απ τη διαμετρο ή τη διαδρομη? 'Η δεν εχει αυτο καμια σχεση?

    3) Υπαρχει απο τη grossewachter κιτ για 105 mm, τα οποια για διαδρομη 78 (τη μαμα) μας δινουν 675cc, και οπως τα υπολογισα για 80mm (οπως του smc 660) δινει 690cc και για τον factory στροφαλο 82 mm δινει 710cc.
    Ρισκαρω πολυ την αξιοπιστια αυξανοντας την διαμετρο τοσο? Να αναφερω οτι για διαδρομη δεν με ενδιαφερει (προς το παρον) να ασχοληθω απλως τα ανεφερα για φιλους που ισως να ενδιαφερονται.

    Το μηχανακι προς το παρον ειναι πολυ σωστα ρυθμισμενο, βγαζει αρκετη δυναμη χωρις να τρομαζει με πολυ σωστο τροπο και για να προλαβω μερικους φιλους δεν θελω να το δωσω για να παρω αλλο πιο δυνατο κι ετοιμο (βλεπε crf κλπ)! Αλλωστε οι περισσοτερες απ αυτες τις εργασιες εγιναν απο μενα και το εχω αρκετο μερακι το μηχανακι αυτο

    1)αμελητεα...

    2) τεραστια συζητηση η οποια δεν απτεται του παροντος...

    3) ναι την ρισκαρεις μια και ο στροφαλος δεν ειναι σχεδιασμενος για να αντεχει τοση πολλη εξτρα καταπονηση...

    με αυτα που εχεις κανει εισαι μια χαρα...αν η ροϊκη σου ειναι σωστη και ο συνδυασμος συμπιεσης,εκκεντροφορου,τροφοδοσιας επισης σωστος,εχεις ενα αξιοπιστο και καθ ολα αξιοπρεπες συνολο...

    μεινε εκει λοιπον...
    frankly my dear, i dont give a damn...

  9. #9

    Re: Re: Βελτιωση ΚΤΜ

    Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
    1)αμελητεα...

    2) τεραστια συζητηση η οποια δεν απτεται του παροντος...

    3) ναι την ρισκαρεις μια και ο στροφαλος δεν ειναι σχεδιασμενος για να αντεχει τοση πολλη εξτρα καταπονηση...

    με αυτα που εχεις κανει εισαι μια χαρα...αν η ροϊκη σου ειναι σωστη και ο συνδυασμος συμπιεσης,εκκεντροφορου,τροφοδοσιας επισης σωστος,εχεις ενα αξιοπιστο και καθ ολα αξιοπρεπες συνολο...

    μεινε εκει λοιπον...
    και ποια ειναι η λυση για το 3? εννοω δηλαδη τι κανεις για να μην παραδωσει ο στροφαλος το πνευμα του? πως τον ενισχυεις?

  10. #10
    Οτι κινειται βαφεται Το avatar του/της airpanos
    Εγγραφή
    19/01/2010
    Μηνύματα
    803
    Tι μοντελο ειναι?
    Απο οτι ξερω αυτα με το μαυρο μοτερ εβγαζαν προβλημα στην κεφαλη,ραγισμα διαρροες κτλ.
    Ενω με το ασημι μοτερ αποδειχτηκαν πιο αξιοπιστα,ιδιως αυτα με τη hi-flow.
    ready to race....
    The right to go insane
    http://www.youtube.com/watch?v=m20sJNgZ17U&ob=av3e

    http://www.sevenstring.org/forum/index.php

  11. #11
    Αρχικά δημιουργήθηκε από airpanos
    Tι μοντελο ειναι?
    Απο οτι ξερω αυτα με το μαυρο μοτερ εβγαζαν προβλημα στην κεφαλη,ραγισμα διαρροες κτλ.
    Ενω με το ασημι μοτερ αποδειχτηκαν πιο αξιοπιστα,ιδιως αυτα με τη hi-flow.
    Ασημι μοτερ εχω αλλα και μαυρο να ειχα θα αλλαζα οπωσδηποτε την κεφαλη με ασημι πριν ξεκινουσα τετοιο προτζεκτ..
    Αυτο που με απασχολει εμενα ειναι ο στροφαλος πως θα αντεξει

  12. #12

    Re: Re: Re: Βελτιωση ΚΤΜ

    Αρχικά δημιουργήθηκε από ktman710
    και ποια ειναι η λυση για το 3? εννοω δηλαδη τι κανεις για να μην παραδωσει ο στροφαλος το πνευμα του? πως τον ενισχυεις?
    δεν μπορεις να κανεις κατι περισσοτερο απ οτι εχεις ηδη κανει,δηλαδη ζυγισμα και μπιελα...οποτε, η το κανεις παιρνοντας το ρισκο η δεν το κανεις...

    εξυπακουεται οτι δεν συζηταμε καν την λυση κατασκευης απο το μηδεν billet στροφαλου με τα αντιστοιχα χαρακτηριστικα...μπορει να γινει μονο εξωτερικο και το κοστος θα ειναι στην καλυτερη απαγορευτικο,μια και μιλαμε για σχεδιαση και κατασκευη from scratch...

    κανε την χαρη στον εαυτο σου να με ακουσεις και να μην το κανεις...θα κλαψεις...εκτος αν εισαι τοσο large οικονομικα οποτε στ @@ σου κιολας...
    frankly my dear, i dont give a damn...

  13. #13
    Οτι κινειται βαφεται Το avatar του/της airpanos
    Εγγραφή
    19/01/2010
    Μηνύματα
    803
    Λογικα αμα βαλεις και την ενισχυμενη μπιελα-Extremely high class Carrillo connecting rod, hardened in a special procedure. Light weight as a further advantage for speed increase in the range of racing. For 620 LC4 94-06; Duke 94-97; 620 SC 98-01; 625 SX & SM 02-07; 640 LC4 & Duke 98-07.απο το ιδιο site και τα ρεστα - Bigbore Cylinderkit 105 mm. The kit contains a new cylinder, one high quality CP - Forged - piston with the suitable piston - rings, wrist pins and wire locks and a top end gasket for 105 mm. The crankcase must be bored for oversize.The engine case must be bored for bigbore.The combustion chamber must be adapted.Θα ειναι αξιοπιστο ,αλλα θελει μοντα
    στις κασες
    ready to race....
    The right to go insane
    http://www.youtube.com/watch?v=m20sJNgZ17U&ob=av3e

    http://www.sevenstring.org/forum/index.php

  14. #14

    Re: Re: Re: Re: Βελτιωση ΚΤΜ

    Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
    δεν μπορεις να κανεις κατι περισσοτερο απ οτι εχεις ηδη κανει,δηλαδη ζυγισμα και μπιελα...οποτε, η το κανεις παιρνοντας το ρισκο η δεν το κανεις...

    εξυπακουεται οτι δεν συζηταμε καν την λυση κατασκευης απο το μηδεν billet στροφαλου με τα αντιστοιχα χαρακτηριστικα...μπορει να γινει μονο εξωτερικο και το κοστος θα ειναι στην καλυτερη απαγορευτικο,μια και μιλαμε για σχεδιαση και κατασκευη from scratch...

    κανε την χαρη στον εαυτο σου να με ακουσεις και να μην το κανεις...θα κλαψεις...εκτος αν εισαι τοσο large οικονομικα οποτε στ @@ σου κιολας...
    νταξει τα οικονομικα μου δεν ειναι και τα τελειοτερα .. δυστυχως δεν μπορω να afordαρω billet στροφαλο, οπως προειπες, αφου πρωτα ψαχτηκα..
    απο αποψη συντηρησης (λαδοξυδα) κλπ ειναι κατι που θα κανει το στροφαλο μου να αντεξει περισσοτερο πιστευεις, ή ειναι ανεξαρτητο αφου μιλαμε απλα για τις μεγαλες πιεσεις που θα δεχεται λογω πολλων κυβικων?

  15. #15
    Αρχικά δημιουργήθηκε από airpanos
    Λογικα αμα βαλεις και την ενισχυμενη μπιελα-Extremely high class Carrillo connecting rod, hardened in a special procedure. Light weight as a further advantage for speed increase in the range of racing. For 620 LC4 94-06; Duke 94-97; 620 SC 98-01; 625 SX & SM 02-07; 640 LC4 & Duke 98-07.απο το ιδιο site και τα ρεστα - Bigbore Cylinderkit 105 mm. The kit contains a new cylinder, one high quality CP - Forged - piston with the suitable piston - rings, wrist pins and wire locks and a top end gasket for 105 mm. The crankcase must be bored for oversize.The engine case must be bored for bigbore.The combustion chamber must be adapted.Θα ειναι αξιοπιστο ,αλλα θελει μοντα
    στις κασες

    με παιδεψε λιγο το engine case και το crankcase.. καποιο απο τα δυο πιστευω ειναι τα καρτερ..η αλλη λεξη ομως?
    η μηχανουργικη δουλεια για ανοιγμα καρτερ ειναι το τελευταιο.
    rein σκεφτομουν για κρυογενικη αλλα σαν διαδικασια μπορει να σου αυξανει αλλα σου μειωνει κιολας καποια χαρακτηριστικα του υλικου (μην το επεκτεινουμαι τι αυξανει κ τι μειωνει σε αντοχη), οποτε απορριπτεται?

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 18
    Τελευταίο μήνυμα: 20/04/2005, 18:52
  2. Βελτιωση 4Τ κινητηρα
    από anco στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 54
    Τελευταίο μήνυμα: 14/12/2004, 00:02
  3. εναλλακτικη για ΚΤΜ
    από Spazz στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 59
    Τελευταίο μήνυμα: 22/03/2004, 15:30
  4. Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 12/12/2003, 15:40
  5. Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 17/11/2003, 14:39

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF