Πόσοι απ' αυτούς που αγοράζουν RRRR και περιφρονούν τα τύπου ZZR πράγματι μπαίνουν σε πίστα, και πόσο συχνά;;
Πόσοι απ' αυτούς που αγοράζουν RRRR και περιφρονούν τα τύπου ZZR πράγματι μπαίνουν σε πίστα, και πόσο συχνά;;
τουλάχιστον απο εδω μέσα πολύς κόσμος
μπαίνει αρκετα συχνά...
![]()
![]()
και η ζωή συνεχίζεται...
Ε Οχι και Τσιγαρο !!!Αρχικά δημιουργήθηκε από free rider
ζήλεψα ομως γνωστό που ανάβει τσιγάρο σε {ταξίδι} με zz...εμμ βασικα δεν βολευει το κρανος
![]()
Παντως ανετα διαβαζω εφημεριδα η παιζω ταβλι με την συνεπιβατη ...![]()
![]()
![]()
![]()
A free people ought not only to be armed and disciplined, but they should have sufficient arms and ammunition to maintain a status of independence from any who might attempt to abuse them, which would include their own government." -- George Washington
Φίλε μου αν αυτή η απάντηση σου φτάνει, εμένα μου περισσεύει, εξάλλου η λατρεία των Ελλήνων για τα ακραία μηχανάκια τύπου RR ρίχνει τις τιμές για τα τύπου ZZR, που τυχαίνει να με ενδιαφέρουν στην επόμενη αγορά μου.Αρχικά δημιουργήθηκε από free rider
τουλάχιστον απο εδω μέσα πολύς κόσμος
μπαίνει αρκετα συχνά...
![]()
![]()
Επειδή δεν μου πολυαρέσει να μιλώ με όρους "πολύς κόσμος" και "αρκετά συχνά", θα σου πω πως, όπως διαβάζω την κατάσταση, χοντρικά ένας στους πέντε που έχουν κάτι σαν RR μπαίνει πίστα περισσότερες από μια φορά το χρόνο, επειδή τα Μέγαρα είναι χάλια, οι Σέρρες μακριά και τα φράγκα λίγα. Με άλλα λόγια, τέσσερις στους πέντε θα βολεύονταν μια χαρά με κάτι σαν το ZZR, και ίσως θα πονούσαν και οι καρποί τους λιγώτερο.
![]()
βασικα εκτος του οτι δεν ειναι και τοσο εμπορικο ειναι και λιγο ασχημο.. προσωπικη αποψη μην παρεξηγηθει κανεις κατοχος!
![]()
"Whatever you do, don't forget to RECYCLE! Ride your bike again & again!"
ρε... χρηστο εισαι σοβαρος?
υπαρχει καλυτερο μηχανακι απο το ζουζουρι? και δεν πανε να λενε οτι θελουν αλλοι.
αν θελεις παμε να το δουμε μαζι που εχω εμπιρια μετα απο τοσα χρωνια με ζουζουρι και θα σου πω αν αξειζη η οχι.
το τηλεφονο μου το εχεις.....
πλεωνεκτιματα...
φτηνο στην αγορα του..
αξιοπιστο.
φτηνα σερβης.
φτηνα ανταλακτικα.
τεραστια επαρκια ανταλακτικων.
γρηγορο.
στρηβη φανταστικα για την κατιγορια του.
ξεκουραστο στα ταξιδια.
καλη θεση οδηγησης για τους αναβατες.
αριστη καλιψη απο τον αερα. (μονο το μπεμβε εχει καλυτερη).
αρκετα οικονομικο σε καυσιμα.
μιωνεκτιματα..
το παντρεβεσαι
δεν ειν και τόσο κακό να παντρευτείς ενα χιλιάρι....
![]()
![]()
![]()
![]()
και η ζωή συνεχίζεται...
Free αγνόησες το μήνυμα της noelaΑρχικά δημιουργήθηκε από Noela
Στάνταρ πρόβλημα σε αυτά τα μηχανάκια παλαιών μοντέλων είναι ότι χτυπάνε 3η μπιέλα και καίνε λαδάκια.
Σούπερ μηχανάκι για εξορμήσεις, αλλά ελπίζω να μη σκέφτεσαι να κυκλοφορήσεις καλοκαίρι μέσα στην Αθήνα με αυτό... ΚΑΙΕΙ!![]()
Μπορεί η μηχανή όντως να είναι τζάμι και να βγάλεις πολλά και απροβλημάτιστα χιλιόμετρα, αλλά για ξαναρώτα την γιαγιά, για πιο λογο το επαθε
http://www.moto.gr/forums/showthread...F0%E9%E5%EB%E1
http://www.moto.gr/forums/showthread...F0%E9%E5%EB%E1
:smilea:
Παραμύθι δίχως δράκο, παραμύθι δίχως πέραση
Αρχικά δημιουργήθηκε από ΓΙΑΓΙΑ ΑΡΚΟΥΔΑ
...
το παντρεβεσαιΜαλλον ο Γιωργος εστιαζει στο "ρημα" (παντρευομαι),Αρχικά δημιουργήθηκε από free rider
δεν ειν και τόσο κακό να παντρευτείς ενα χιλιάρι....
...![]()
και οχι στο "ετερον ημισυ" !!! :rotflmao:
Αστα, "κοντε"...μιλαει η (μ)πειρα, ("δεν ηξερες-δεν ρωταγες", και τετοια) !!! :rotflmao:
:rotflmao:
:rotflmao:
![]()
"Είμαστε πολλοί...Αλλά είμαστε σκόρπιοι"
μάλλον γιατί έκανε πάρα πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα...
άσε που ο Γιώργος θα το πλάκωνε κι ολας...
έχει και βαρύ χέρι....
πόσες ήταν 200000 χλμ???
επίσης είναι πιο παλιό μοντέλο..
ρε παλικάρια δεν ξέρω αυτό το εργαλείο αρχίζω και πιστεύω ότι είναι μια συμφέρουσα αγορά.
δεν ξέρω αν το αποφασίσω , μάλλον από το έτερον ήμισυ εξαρτάται..
το σχέδιο είναι να κάνουμε κάνα ταξιδάκι με το 400 αράκι και άμα αντέξει τότε πάμε και πιο πάνω...
λογικό ακούγεται...
Γιωργαρα αν πάω να το δω θα σε κάνω ενα τελεφούνκεν...
![]()
![]()
![]()
και η ζωή συνεχίζεται...
το δικο μου ειναι το μονοτρυπο του 92. οταν το πηρα με 34000 χιλιομετρα μετα απο 3 μηνες μου βαρεσε μπιελα στον τριτο κυληνδρο. αυτο εγινε γιατι ο προηγουμενος το ειχε σκηση στης σουζες και οταν του βαρεσε μπιελα εβαλε ενα μεταλο στην μπιελα χωρις να ανηξει το μοτερ απο κατω κανωντας μπαλομα και το εσμπροξε.
εγω το εφτιαξα και εφτασε να κανει 285000 χιλιομετρα μεχρι που εκοψι μπιελα στο επισκευασμενο κομβιο πηγενωντας για την εκδηλοση στον μαλιακο και εχωντας 200++στο κοντερ( δεν γραφουμε το ακριβες νουμερο για να μην πεση το ποστ σε αδιακριτα ματια:smilea: )
τα επομενα μοντελα απο το 93 και μετα τα δυμπουκα ειχαν λυση το προβλημα αυτο που οφιλοταν στο οτι ο αντικραδασμηκος αξωνας με το αντιβαρο που περιστρεφετε σε αντιθετη φωρα απο τον στροφαλο οταν εκανες σουζα διαρκιας εδιοχνε το λαδι απο της ανλιες (ναι εχει δυο αντλιες λαδιων μια για στροφαλο και μια για κεφαλη στους εκεντροφορους να ριχνουν λαδι) και εμενε η αντλια του στροφαλου στεγνη καθως και το αντιβαρο του αντικραδασμικου αξωνα εδιοχνε ακομα και τις λιγες σταγωνες που προσπαθουσαν να λιπανουν το 3 κομβιο και ετσι βαραγε.
τωρα του εβαλα μοτερ απο 96 μοντελο και πιστευω οτι θα βγαλω αρκετες χιλιαδες χιλιομετρα.![]()
Η οποιαδηποτε συγκριση του zzr1100 με οποιοδηποτε SS θεωρειται αδικη ως προς το zzr και ισως και αντιθετα σε καποιες ειδικες καταστασεις.
Επειδη γνωριζω τα υπερ και τα κατα των δυο κατηγοριων σας λεω τα εξης:
Ναι οντως ειναι πιο ανετη μηχανη για ταξιδι αλλα μεχρι εκει φτανει η ανεση της
Ο ιδιοκτητης ενος SS ψαχνει κατι πιο ειδικο απο το να παει ενα ταξιδι με ανεση ...θελει τα γκαζια του και θελει την κοφτερη γεωμετρια...αλλο 140 αλογα σε 170 κιλα και αλλο 140 αλογα σε 230+ οπως και να το κανεις οι διαφορες δεν ειναι αμελητεες επισης η γεωμετρια ενος zzr (καθως και αλλων σε αυτη τη κατηγορια) ειναι πολυ μακρια απο οτι ενος SS με αποτελεσμα ο οδηγος να προσπαθει περισσοτερο σε στροφιλικια...με τη βοηθεια του γυροσκοπικου φυσικα παντα..αλλα φαινεται η διαφορα αδιαπραγματευτα
Γιωργο (gdevelek) ειναι πολυ βαριες αυτες οι μηχανες για μερικους και επισης δεν μπορουμε να τους κατηγορησουμε οτι εχουν κανει επιλογη καθαρα για λογους εντυπωσιασμου γιατι στην ναυπακτο ακομα που ειναι αρκετα ανοιχτος δρομος δεν υπαρχει σωτηρια για ενα ST εαν το συγκρινεις με ενα SS...ακομα και 600 εκει μπορει να σε κερασει πολλες κολωνες![]()
Ναι ξερω δεν τρεχουμε στους δρομους κλπ κλπ μονο σε πιστα και ολα αυτα τα ωραια αλλα επι του πρακταιου αυτο συμβαινει
Προσοχη μη με κατηγορησει κανεις οτι ειμαι εναντι του zzr διοτι εχω και εγω μηχανη της ιδιας κατηγοριας με μικροτερα κυβικα μεν αλλα ειναι στην ιδια φαση ...και ξερω πολυ καλα τι λεω
Τωρα ερχομενος στο zzr τι να πεις για ενα θρυλο...παντα με εντυπωσιαζε ...χιλομετροφαγος τρελος
Στάθη δεν μίλησα ποτέ για λόγους εντυπωσιασμού, τα παιδιά παίρνουν RR γιατί έτσι γουστάρουν και πολύ καλά κάνουν, αυτό που επισήμανα είναι πως λίγοι αξιοποιούν τις δυνατότητες πίστας και ακόμη λιγώτεροι το κάνουν συχνά, συνεπώς πολλοί θα βολεύονταν με λιγώτερο "ακραίο" μηχανάκι, όπως π.χ. το δικό σου.
Ξέρω άτομο τόσο κολλημένο που θα πουλήσει ένα απίστευτα καλά διατηρημένο CBR600F/2003 για να πάρει ένα RR, λες και αξίζει τα φράγκα που θα χάσει στην αναβάθμιση, λες και το F είναι ακατάλληλο για πίστα. Κι αυτό ένα περίπου χρόνο αφού το ξεχρέωσε.
Ναι σε αυτο δεν εχεις αδικο απλα εκει παει λιγο η μοδα των πραγματων και η καταναλωτικοτητα των ελληνων οσον αφορα τα νεα μοντελα...
Τωρα για τις δυνατοτητες δεν χρειαζεται το 100% καποιος και το 50 του φτανει αρκει να γουσταρει...για να πας σε μηχανη σαν τη δικη μου η σαν το zzr πρεπει να εισαι κατασταλαγμενος για το τι θες και τι εισαι διατεθιμενος να χασεις (σε μερικες των περιπτωσεων δεν χανεις ,διοτι απλα ουτε παλαιοτερα δεν το χες) αλλα λεμε τωρα βασει των ανωθι που ανελυσα