Σελίδα 1 από 4 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 51

Θέμα: Από τον **** ΔΕΝ το περίμενα

  1. #1
    Εκκολαπτόμενος βρωμιάρης Το avatar του/της johnpan
    Εγγραφή
    20/05/2002
    Μηνύματα
    1.721

    Post Από τον **** ΔΕΝ το περίμενα

    Ονομάζομαι Γιάννης Πανουτσόπουλος και είμαι κάτοικος Πατρών. Εχω ένα DT200 και κάποια στιγμή μετά από πολλά πολλά χιλιόμετρα χρειάστηκε μια αλλαγή πιστονιού όπως όλα τα δίχρονα. Το τονίζω, ούτε κόλλησε ούτε έβγαλε κάποια βλάβη. Κατάλαβα ότι χρειάζεται αλλαγή γιατί αργούσαν ελαφρώς να πέσουν οι στροφές του και γιατί με συμβούλεψαν σωστά άτομα του φόρουμ.

    Το πήγα λοιπόν στο συνεργείο του Βασίλη ****. (Ναι, ειναι ο πατέρας του γνωστού αγωνιζόμενου). Συμφώνησε ότι θέλει πιστονάκι και είπα ότι δεν το βιάζομαι, θα το ήθελα σε δύο εβδομάδες. Πέρασαν τέσσερις εβδομάδες μέχρι με πολλές πιέσεις να μου το φτιάξει. Του είχα πει να το δώσει και σε ηλεκτρολόγο να κοιτάξει τα φώτα του γιατί δούλευαν όποτε ήθελαν, με αποτέλεσμα να καεί ο προβολέας. Πάω στο συνεργείο, μου λέει όλα πάνε ρολόι, και ότι δεν ήθελε ούτε γυάλισμα ο κύλινδρος. Το τσεκάρω, είχε φώτα, το παίρνω και πάω σπίτι.

    Την άλλη μέρα κάνω μια βόλτα και γυρνώντας σούρουπο μένω από φώτα. Φτάνω σπίτι, βάζω σταντ, και έτρεχαν βενζίνες από το καρμπυρατέρ. Αναγκαζόμουν στο εξής να κλείνω το ρουμπινέτο όταν πάρκαρα τη μηχανή, κατι που φυσικά δεν έκανα ποτέ πριν. Το άλλο πρωι κάνω άλλη μια βόλτα, και μετά από λίγα χιλιόμετρα το μηχανάκι δούλευε συνέχεια στα κόκκινα. Στο ρελαντί ειδικά, λύσσαγε. Η βίδα του ρελαντί δεν είχε καμία επίδραση. Πήγα σπίτι και έβαλα γράσσο γύρω από τη ''μπότα'' εισαγωγής αέρα, και σταμάτησε να το κάνει. Την τρίτη μέρα, οδηγώντας σε ρυθμούς στρωσίματος πάντα, το μηχανάκι κόλλησε. Εσβυσε σε ένα φρενάρισμα και δεν ξαναπήρε. Δεν ξέρω αν τεχνικά λέγεται αυτό κόλλημα, πάντως έχασε εντελώς τη συμπίεση του και δεν έπαιρνε μπροστά. Είχα κάνει μόλις 55 χιλιόμετρα συνολικά με το νέο πιστόνι.

    Στο τηλεφωνο ο μάστορας μου είπε:
    1. σχετικά με τα φωτα: άλλαξε λάμπα, είδε ότι δούλευε οπότε θεώρησε ότι ήταν οκ. ΕΝΩ του είχα πει ότι το φως αναβόσβυνε πολύ πριν καεί.
    2. σχετικά με το ότι δούλευε στα κόκκινα το μοτέρ: Μάλλον δεν κατάλαβα καλά και απλά ανέβαζε στροφές λόγω του τσοκ. Οδηγώ μηχανές εδώ και οχτώ χρόνια καθημερινά, και έχω αλλάξει πέντε. Μπορώ να ξεχωρίσω τις 2500 από τις 12500 σαλ.
    3. για τη διαρροή βενζίνης: μπορούσα απλά να στρίψω λίγο το καρμπυρατερ, έτσι δουλευουν αυτά, πρέπει να κλεινω το ρουμπινετο.
    4. για το μοτερ: μαλλον κάτι πήρε από το φίλτρο αέρος, μάλλον κάτι πείραξα άθελά μου, αποκλείεται να είναι δική του υπαιτιότητα γιατί το φύσηξε καλά.

    Τελικά συμφωνήσαμε να μου βάλει νέο πιστόνι και να πληρώσω μόνο αυτό. το αφήνω στο συνεργείο και περιμένω άλλες δύο εβδομάδες γιατί δεν έβρισκε λέει πιστόνι. Το παίρνω και γυρίζω σπίτι. Τις επόμενες μέρες με μικρές βόλτες δούλευε κανονικά. Δεν το πίεσα ποτέ βεβαια. Στην πρώτη μεγάλη βόλτα, όταν ζεσταινόταν κανονικά, δε μπορούσε να κρατήσει ρελαντί και έσβυνε. Τον πήρα τηλέφωνο και μου είπε να παίξω με τη βίδα του αέρα μέχρι να βελτιωθεί. Το έκανα και κάπως διορθώθηκε. Το καρμπυρατέρ συνέχισε να στάει βενζίνη στο σταντ, και τα φώτα συνέχισαν να δουλεύουν όποτε θέλουν. και χτες μου ΞΑΝΑΚΟΛΗΣΕ, ενώ είχα κάνει 180 χιλιόμετρα. Δοκιμάζοντας να το ανοίξω λίγο, πριν καλά καλά πιάσω 100χαω, άρχισε να με φρενάρει και κόλλησε. Εριξα την καθιερωμένη μανιβελιά για να μην παγώσει κολημένο, (υπήρξε αρκετή αντίσταση), και το έφερα σπίτι σπρώχνοντας. Η μανιβέλα δεν έχει συμπίεση, το μηχανάκι είναι σίγουρα κολλημένο.

    Τον πήρα τηλέφωνο και του είπα ότι υποψιάζομαι πως βάζει λάθος πιστόνι ή πάντως είναι δικό του λάθος. Φυσικά αρνήθηκε αυτή την εκδοχή όπως και την πρώτη φορά και μου είπε πως αν ήταν λάθος πιστονι έπρεπε να κολλήσει αμέσως. Μου είπε να του το πάω εκεί, του είπα πως δε σκοπεύω, καλή μας χρονιά.






    διορθώθηκε από τον makis206
    Γιάννη τσέκαρε πμ όπως επίσης και αυτό
    Δεν είναι η δόξα /
    δεν είναι τα λεφτά /
    είναι του δρόμου η χαρά !

    Το μηχανόβιο άλμπουμ μου



  2. #2
    original Mελος Το avatar του/της nic mor
    Εγγραφή
    13/03/2008
    Μηνύματα
    1.014
    no one will judge me..


    Μ.Γ.Δ

  3. #3
    Τι ενοεις δεν το περίμενες?

    Somewhere in my soul
    there’s always Rock ‘n’ Roll.
    Yeahhh..

  4. #4
    Ταξιδιάρα ψυχή Το avatar του/της ArgyP
    Εγγραφή
    21/06/2009
    Μηνύματα
    32
    Ο ανθρωπος λογικα φτιαχνει στην πεννα αγωνιστικα μηχανακια, σε διχρονο θα κολλησει??
    Χωρις παρεξηγηση στα διχρονα, αγαπαμε διχρονιλα απλα ειναι πιο απλοι κινητηρες!
    Κριμα που οι καλοι μηχανικοι σπανιζουν πλεον
    'Till the money runs out...

  5. #5
    Ταξιδιάρα ψυχή Το avatar του/της ArgyP
    Εγγραφή
    21/06/2009
    Μηνύματα
    32
    Και τωρα?
    Βρηκες καποιο αλλο συνεργειο?

  6. #6
    Μανιβελάτο μέλος
    Εγγραφή
    28/09/2007
    Μηνύματα
    1.896

    Re: Από τον **** ΔΕΝ το περίμενα

    Αρχικά δημιουργήθηκε από johnpan
    Ονομάζομαι Γιάννης Πανουτσόπουλος και είμαι κάτοικος Πατρών. Εχω ένα DT200 και κάποια στιγμή μετά από πολλά πολλά χιλιόμετρα χρειάστηκε μια αλλαγή πιστονιού όπως όλα τα δίχρονα. Το τονίζω, ούτε κόλλησε ούτε έβγαλε κάποια βλάβη. Κατάλαβα ότι χρειάζεται αλλαγή γιατί αργούσαν ελαφρώς να πέσουν οι στροφές του και γιατί με συμβούλεψαν σωστά άτομα του φόρουμ.

    Το πήγα λοιπόν στο συνεργείο του Βασίλη ****. (Ναι, ειναι ο πατέρας του γνωστού αγωνιζόμενου). Συμφώνησε ότι θέλει πιστονάκι και είπα ότι δεν το βιάζομαι, θα το ήθελα σε δύο εβδομάδες. Πέρασαν τέσσερις εβδομάδες μέχρι με πολλές πιέσεις να μου το φτιάξει. Του είχα πει να το δώσει και σε ηλεκτρολόγο να κοιτάξει τα φώτα του γιατί δούλευαν όποτε ήθελαν, με αποτέλεσμα να καεί ο προβολέας. Πάω στο συνεργείο, μου λέει όλα πάνε ρολόι, και ότι δεν ήθελε ούτε γυάλισμα ο κύλινδρος. Το τσεκάρω, είχε φώτα, το παίρνω και πάω σπίτι.

    Την άλλη μέρα κάνω μια βόλτα και γυρνώντας σούρουπο μένω από φώτα. Φτάνω σπίτι, βάζω σταντ, και έτρεχαν βενζίνες από το καρμπυρατέρ. Αναγκαζόμουν στο εξής να κλείνω το ρουμπινέτο όταν πάρκαρα τη μηχανή, κατι που φυσικά δεν έκανα ποτέ πριν. Το άλλο πρωι κάνω άλλη μια βόλτα, και μετά από λίγα χιλιόμετρα το μηχανάκι δούλευε συνέχεια στα κόκκινα. Στο ρελαντί ειδικά, λύσσαγε. Η βίδα του ρελαντί δεν είχε καμία επίδραση. Πήγα σπίτι και έβαλα γράσσο γύρω από τη ''μπότα'' εισαγωγής αέρα, και σταμάτησε να το κάνει. Την τρίτη μέρα, οδηγώντας σε ρυθμούς στρωσίματος πάντα, το μηχανάκι κόλλησε. Εσβυσε σε ένα φρενάρισμα και δεν ξαναπήρε. Δεν ξέρω αν τεχνικά λέγεται αυτό κόλλημα, πάντως έχασε εντελώς τη συμπίεση του και δεν έπαιρνε μπροστά. Είχα κάνει μόλις 55 χιλιόμετρα συνολικά με το νέο πιστόνι.

    Στο τηλεφωνο ο μάστορας μου είπε:
    1. σχετικά με τα φωτα: άλλαξε λάμπα, είδε ότι δούλευε οπότε θεώρησε ότι ήταν οκ. ΕΝΩ του είχα πει ότι το φως αναβόσβυνε πολύ πριν καεί.
    2. σχετικά με το ότι δούλευε στα κόκκινα το μοτέρ: Μάλλον δεν κατάλαβα καλά και απλά ανέβαζε στροφές λόγω του τσοκ. Οδηγώ μηχανές εδώ και οχτώ χρόνια καθημερινά, και έχω αλλάξει πέντε. Μπορώ να ξεχωρίσω τις 2500 από τις 12500 σαλ.
    3. για τη διαρροή βενζίνης: μπορούσα απλά να στρίψω λίγο το καρμπυρατερ, έτσι δουλευουν αυτά, πρέπει να κλεινω το ρουμπινετο.
    4. για το μοτερ: μαλλον κάτι πήρε από το φίλτρο αέρος, μάλλον κάτι πείραξα άθελά μου, αποκλείεται να είναι δική του υπαιτιότητα γιατί το φύσηξε καλά.

    Τελικά συμφωνήσαμε να μου βάλει νέο πιστόνι και να πληρώσω μόνο αυτό. το αφήνω στο συνεργείο και περιμένω άλλες δύο εβδομάδες γιατί δεν έβρισκε λέει πιστόνι. Το παίρνω και γυρίζω σπίτι. Τις επόμενες μέρες με μικρές βόλτες δούλευε κανονικά. Δεν το πίεσα ποτέ βεβαια. Στην πρώτη μεγάλη βόλτα, όταν ζεσταινόταν κανονικά, δε μπορούσε να κρατήσει ρελαντί και έσβυνε. Τον πήρα τηλέφωνο και μου είπε να παίξω με τη βίδα του αέρα μέχρι να βελτιωθεί. Το έκανα και κάπως διορθώθηκε. Το καρμπυρατέρ συνέχισε να στάει βενζίνη στο σταντ, και τα φώτα συνέχισαν να δουλεύουν όποτε θέλουν. και χτες μου ΞΑΝΑΚΟΛΗΣΕ, ενώ είχα κάνει 180 χιλιόμετρα. Δοκιμάζοντας να το ανοίξω λίγο, πριν καλά καλά πιάσω 100χαω, άρχισε να με φρενάρει και κόλλησε. Εριξα την καθιερωμένη μανιβελιά για να μην παγώσει κολημένο, (υπήρξε αρκετή αντίσταση), και το έφερα σπίτι σπρώχνοντας. Η μανιβέλα δεν έχει συμπίεση, το μηχανάκι είναι σίγουρα κολλημένο.

    Τον πήρα τηλέφωνο και του είπα ότι υποψιάζομαι πως βάζει λάθος πιστόνι ή πάντως είναι δικό του λάθος. Φυσικά αρνήθηκε αυτή την εκδοχή όπως και την πρώτη φορά και μου είπε πως αν ήταν λάθος πιστονι έπρεπε να κολλήσει αμέσως. Μου είπε να του το πάω εκεί, του είπα πως δε σκοπεύω, καλή μας χρονιά.




    όχι ρε συ.. έλεος.. αν ήταν να δώσεις τόσα.. άλλαζες και μόνος σου κύλινδρο πίστονι σετ και τέλος..

    καλά ξεμπερδέματα ρε Γιάννη..
    “Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.” - Rich Cook

  7. #7
    Πάρτε τα βουνά! Το avatar του/της nassosxlvbros
    Εγγραφή
    30/03/2005
    Μηνύματα
    1.651
    Νόμος του Μέρφυ αδερφέ...στα επώνυμα γίνονται οι μεγαλύτερες πατάτες...
    Throw down the sword,The fight is done and over,
    Neither lost, neither won.To cast away the fury of the battle
    And turn my weary eyes for home....
    www.youtube.com/c/nassosxlvbros

  8. #8
    Καλά ξεμπερδέματα.

    Να ρωτήσω : Το ήξερες τον κύριο απο πριν και πήγες εκεί ή απλά βρέθηκε στο δρόμο σου ???

    Απλά να επισημάνω πως το google δεν ενημερώνεται άμεσα με τις αλλαγές των ποστ οπότε το επώνυμο ακόμα είναι ορατό.
    Run, rabbit run


  9. #9
    CUORE SPORIVO ALFISTI Το avatar του/της lspiros
    Εγγραφή
    23/08/2007
    Μηνύματα
    7.823
    καταρχην να εξηγησω οτι ειχα το DT200R το μπλε κιτρινο.το συγκεκριμενο μου κολαγε γιατι ενω ηταν ανοικτο(υπηρχαν και κλειστα απο Γαλλια με ενα κωνο στον λαομο εξαγωγης)η τρομπα λαδιου ηταν κακορυθμισμενη και εδινε λιγοτερο λαδι απο το απαιτουμενο.το γελιο ειναι οτι κολλαγε οταν το πηγαινα κυρια.οταν το λυσαγα ανοιγε ο ρυθμιστης της τρομπας τερμα και δεν παρουσιαζε τιποτα.

    γενικα παντως τα διχρονα κολανε απο τα εξης:

    λαθος μπουζι
    μη στεγανοποιηση της τσιμουχας στροφαλου
    ελειπης λιπανση(τρομπα)

    ελπιζω να βοηθησα και να μην μπερδεψα...

  10. #10
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της 2stroker
    Εγγραφή
    12/07/2008
    Μηνύματα
    823
    καλο κουραγιο man και καλα ξεμπερδεματα επισης

    τωρα οσο για την βενζινη που τρεχει
    αυτα που μου ρχονται στο μυαλο ειναι


    1.κολαει η βελονα στο καρμπ οποτε μενει ανοιχτη η πεταλουδα και κανει υπερχειληση
    2.δεν κουμπωνει καλα το καρμπ με το λαστιχο που παει στο φιλτροκουτι το οποιο οφειλετε ή επειδη εχει φθαρει πολυ το λαστιχο και δεν στεγανοποιει ή δεν ειναι σφιγμενο καλα το κολαρο ή σου αλλαξε ο μαστορας το καρμπυρατερ με μικροτερο και ετσι ειναι λασκα (μην το γελας το λεω γιατι το χω παθει και φυσικα μετα τον γ@@@@@)ή εβγαλε το καρμπ και οταν το ξαναβαλε το τοποθετησε λαθος με αποτελεσμα να γερνει και ολα τα επακολουθα.

    κατι αλλο δεν μπορω να σκεφτω
    ελπιζω να βοηθησα
    Hell on wheels is no big deal... Kawasaki KDX200SR - Kawasaki KLX300R - Yamaha TTR250 - Yahama XT600E - Ktm 640 Adventure

  11. #11
    Εκκολαπτόμενος βρωμιάρης Το avatar του/της johnpan
    Εγγραφή
    20/05/2002
    Μηνύματα
    1.721
    Αρχικά δημιουργήθηκε από ArgyP
    Και τωρα?
    Βρηκες καποιο αλλο συνεργειο?
    Τώρα φίλε όπως καταλαβαίνεις δεν έχω εμπιστοσύνη πουθενά στην Πάτρα.

    1. Πήγαινα το husaberg που είχα σε έναν πασίγνωστο που μου τον σύστησαν παιδιά από τοπικό όμιλο εντούρο. Καλός έπρεπε να ήταν, σωστά? Να σου δείξω φωτογραφίες πώς το έκανε? Αστο καλύτερα. Τόσο που παιδί που το αγόρασε από μένα με έχει πάρει για απατεώνα και με το δίκιο του.

    2. Πήγαινα το cbf250 που είχα, σε κάποιον που μου σύστησε παιδί από εδώ μέσα που είχε το ίδιο μηχανάκι. Ο άνθρωπος ήταν για το τσίρκο, μου άλλαξε ζιγκλέρ με μικρότερο δήθεν για οικονομία ενώ του είχα ζητήσει να πηγαίνει ΚΑΛΥΤΕΡΑ. Και μετά δεν ήθελε να μου δώσει πίσω το δικό μου!

    3. Τώρα την έπαθα και με το DT, ένα μηχανάκι που το πήρα κυρίως γιατί δε σπάει δε χαλάει. Και για να απαντήσω και στον ktmakis, ο μάστορας αυτός έχει όνομα σε όλη την Ελλάδα, λόγω του γιου του Ηλία που είναι αγωνιζόμενος και πολύ καλός. Πού να φανταστώ ότι δε μπορεί να βάλει ένα πιστόνι σε δίχρονο?

    Πες μου τώρα πού να πάω!! Να το γυρίσω στο ράψιμο, δε με θέλουν οι δύο ρόδες. Αναγκαστικά θα εμπιστευτώ τον ακριβότερο (και καλύτερο όμως) της Πάτρας και ίσως της Ελλάδας που για καλή μου τύχη δουλεύει Πάτρα.

    Αλλά πρώτα θα πρέπει να μαζέψω λεφτα...



    Υ.Γ. Οσο για το φίλο ΖΙD, σου απάντησε σωστά ο ArgyP, για αυτό το λόγο δεν το περίμενα από το συγκεκριμένο μαγαζί.
    Δεν είναι η δόξα /
    δεν είναι τα λεφτά /
    είναι του δρόμου η χαρά !

    Το μηχανόβιο άλμπουμ μου



  12. #12
    Αρχικά δημιουργήθηκε από johnpan
    [ Αναγκαστικά θα εμπιστευτώ τον ακριβότερο (και καλύτερο όμως) της Πάτρας και ίσως της Ελλάδας που για καλή μου τύχη δουλεύει Πάτρα.
    Δεν μου τον λες να γελασω?
    Aprilia SXV 5.5 Rulesssssssssss

  13. #13
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της DimChios
    Εγγραφή
    24/01/2006
    Μηνύματα
    11.606
    Αρχικά δημιουργήθηκε από johnpan
    1. Πήγαινα το husaberg που είχα σε έναν πασίγνωστο που μου τον σύστησαν παιδιά από τοπικό όμιλο εντούρο. Καλός έπρεπε να ήταν, σωστά? Να σου δείξω φωτογραφίες πώς το έκανε? Αστο καλύτερα. Τόσο που παιδί που το αγόρασε από μένα με έχει πάρει για απατεώνα και με το δίκιο του.

    2. Πήγαινα το cbf250 που είχα, σε κάποιον που μου σύστησε παιδί από εδώ μέσα που είχε το ίδιο μηχανάκι. Ο άνθρωπος ήταν για το τσίρκο, μου άλλαξε ζιγκλέρ με μικρότερο δήθεν για οικονομία ενώ του είχα ζητήσει να πηγαίνει ΚΑΛΥΤΕΡΑ. Και μετά δεν ήθελε να μου δώσει πίσω το δικό μου!

    3. Τώρα την έπαθα και με το DT, ένα μηχανάκι που το πήρα κυρίως γιατί δε σπάει δε χαλάει. Και για να απαντήσω και στον ktmakis, ο μάστορας αυτός έχει όνομα σε όλη την Ελλάδα, λόγω του γιου του Ηλία που είναι αγωνιζόμενος και πολύ καλός. Πού να φανταστώ ότι δε μπορεί να βάλει ένα πιστόνι σε δίχρονο?




    κατι σημαινουν ολα αυτα αλλα τί?

  14. #14
    sex beast Μελος Το avatar του/της sabayam
    Εγγραφή
    10/05/2009
    Μηνύματα
    130
    oti και να πεις εχεις δικιο.....ελπιζω να βρεις εναν καλο μαστορα να ηρεμησεις αλλα ρε παιδακι μου εσυ εισαι σα το στρουφακι που εχει μονιμα ενα συννεφο βροχης απο πανω του.....χωρις παρεξηγηση αλλα ολο ατυχιες εισαι με τους μηχανικους....




    Αρχικά δημιουργήθηκε από lspiros
    καταρχην να εξηγησω οτι ειχα το DT200R το μπλε κιτρινο.το συγκεκριμενο μου κολαγε γιατι ενω ηταν ανοικτο(υπηρχαν και κλειστα απο Γαλλια με ενα κωνο στον λαομο εξαγωγης)η τρομπα λαδιου ηταν κακορυθμισμενη και εδινε λιγοτερο λαδι απο το απαιτουμενο.το γελιο ειναι οτι κολλαγε οταν το πηγαινα κυρια.οταν το λυσαγα ανοιγε ο ρυθμιστης της τρομπας τερμα και δεν παρουσιαζε τιποτα.

    γενικα παντως τα διχρονα κολανε απο τα εξης:

    λαθος μπουζι
    μη στεγανοποιηση της τσιμουχας στροφαλου
    ελειπης λιπανση(τρομπα)

    ελπιζω να βοηθησα και να μην μπερδεψα...
    γενικα τα διχρονα κολλανε λογω λαθος λειτουργια απο τον ιδιοκτητη......
    και σαφως απο τρομπα μειξης συνεπαγεται οτι καθε ποτε κανετε σερβις-ποτε ελεγχεται--και ποτε το κοιταει ενα μηχανικος που να γνωριζει απο το μηχανακι....
    Ο ανθρωπος ειναι θνητος στους φοβους του & αθανατος στις επιθυμιες του..

  15. #15
    sex beast Μελος Το avatar του/της sabayam
    Εγγραφή
    10/05/2009
    Μηνύματα
    130
    Αρχικά δημιουργήθηκε από nassosxlvbros
    Νόμος του Μέρφυ αδερφέ...στα επώνυμα γίνονται οι μεγαλύτερες πατάτες...

    δεν ισχυει παντα αυτο που λες για τα επωνυμα γιατι μια μαλακια να γινει και ενημερωσεις την αναλογη αντιπροσωπεια εχει τρεξιμο μετα & κατι σαν συσκεψη ανωτερων & απολογια του ιδιοκτητη...


    Καλυτερα να σου βγει το ματι παρα το ονομα λενε......ή φυλαγε τα ρουχα σου να εχεις τα μισα...
    Ο ανθρωπος ειναι θνητος στους φοβους του & αθανατος στις επιθυμιες του..

Σελίδα 1 από 4 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 34
    Τελευταίο μήνυμα: 08/05/2011, 06:21
  2. Δεν το περιμενα...
    από el_hymador στο forum Ιστορίες του δρόμου
    Απαντήσεις: 46
    Τελευταίο μήνυμα: 11/03/2008, 13:38
  3. Δεν το περιμενα...
    από el_hymador στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 16
    Τελευταίο μήνυμα: 30/05/2007, 21:35
  4. το καψωνι απο τον γιο μου......
    από ΓΙΑΓΙΑ ΑΡΚΟΥΔΑ στο forum Ιστορίες του δρόμου
    Απαντήσεις: 20
    Τελευταίο μήνυμα: 20/01/2005, 19:03

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF