Σελίδα 3 από 8 ΠρώτοΠρώτο 12345678 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 45 από 109

Θέμα: ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΕΛΩΝ ΑΠΟ '11-ΑΥΞΗΣΗ ΦΟΡΟΥ ΒΕΝΖΙΝΗΣ

  1. #31
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.077
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dimitrisag
    Κατά κάποιο τρόπο η προσέγγυσή σου βρίσκει κι εμένα σύμφωνο. Το θέμα είναι κι εκεί που πρέπει να προσέξουμε πάααρα πολύ είναι στα συμπεράσματα που πρέπει να βγουν μέσα από την ίδια την καθημερινότητα. Το θέμα δεν είναι να ρίχνουμε κάθε μέρα 10 χαστούκια στην μάπα μας και 50 πατερημά για το ότι πήγαμε μια βόλτα με την μηχανή ή με το αμάξι και πώπω παναγια φανεωμένη μου πόσο μόλυνα το περιβάλλον, σχόρα με. Άμα θέλουμε ΚΑΙ ζωντανό περιβάλλον (στην τελική ρε παιδιά ε δεν είναι και το μήζον πρόβλημα αυτό. ή μήπως ο άνεργος στην ζώνη που προφανώς ΔΕΝ έχει αμάξι ξυπνάει κάθε μέρα με την σκοτούρα πόσο μόλυνε το περιβάλλον) πρέπει να στρέψουμε ΕΜΕΙΣ τα πυρά στους κύριους υπαίτιους με σωστά προσανατολισμένη γραμμή πάλλης. Γιατί και η γενικόλογη "αγαπώ τις μελισσούλες και τα ζουζούνια στους αγρόκηπους" λογική δεν είναι σε καμία περίπτωση φιλοπεριβαλλοντική. Φαντασμένη ενασχόλιση μικροαστών, θα την έλεγα.

    Ε και στην τελική ΔΕΝ ΜΟΛΙΝΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ! ΔΕΝ ΑΝΕΧΟΜΕ ΧΑΡΑΤΣΙΑ! ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΜΟΥ!
    Το θέμα είναι οτι το χαράτσι το πληρώνουμε.
    Και σίγουρα χρειάζεται προσανατολισμένη γραμμή και οχι μέτρα εντυπωσιασμού, αλλά αν βάλεις στην εξίσωση και τον άνεργο στη ζώνη, τότε τα πράγματα ζορίζουν.
    Γιατί εκεί το περιβάλλον έρχεται αντιμέτωπο με το ήδη δύσκολο μεροκάματο.
    Ενώ ο περιορισμός των άσκοπων μετακινήσεων ή η χρήση μοτοσυκλέτας η ΜΜΜ είναι κάτι που περνάει από το χέρι μας.
    Και σωστά οι μελισούλες και τα λουλουδάκια είναι ρομαντισμοί όπως και τα οικολογικά αυτοκίνητα απάτη.

  2. #32
    κοιμώμενος άγρυπνα Το avatar του/της Gandalf dr685sm
    Εγγραφή
    25/04/2004
    Μηνύματα
    1.755
    Δεν μου λέτε... ΕΙΣΤΕ ΗΛΙΘΙΟΙ Η ΚΑΝΕΤΕ ΤΟΥΣ ΗΛΙΘΙΟΥΣ...

    Έχετε την ιδέα οτι ο φόρος καυσίμου θα επιβαρρύνει μόνο τα τέλη και την κίνηση οχημάτων;

    Νο1... Που θα μετακυλήσει ο μεταφορέας το αυξημένο τέλος χρήσης;
    Νο2... Που θα μετακυλήσει ο διανομέας το αυξημένο κόστος χρήσης΄
    Νο3... που θα μετακυλήσει ο επιχειρηματίας το αυξημένο κόστος μεταφοράς πρώτων υλών;
    Νο4.. Πόσο νομίζετε οτι θα αυξηθεί το κόστος ανταλλακτικών, κόστος πρώτων υλών προς επεξεργασία, οικοδομικές δραστηριότητες κτλ...

    Μόλις ο φόρος καυσίμου πάει στα 0,11cents (δηλαδή περίπου 10% πάνω στο λίτρο) ΟΛΟΙ... ΚΑΙ ΤΟ ΕΝΝΟΩ... ΟΛΟΙ.. αυτό το κόστος θα το μετακυλήσουν στον τελικό καταναλωτή.

    Έτσι αν πληρώνατε ενα σετάκι ελαστικών 300 ευρώ .. θα το πληρώνετε τώρα 330...
    Αν δίνατε στο supermarket 300 ευρώ τον μήνα (οι εργένηδες) θα δίνετε 330 συν τα δικά σας έξοδα σε τέλη-φόρο.

    Μπορείτε να σκεφτείτε λίγο περισσότερο απο το τι όχημα καβαλάτε;... αν τα γενικά σας έξοδα ήταν 10.000 ευρώ τον χρόνο τώρα θα είναι 11.000.

    Και ναι... στην τελική... αίντε και υποχρεωθήκαμε και τα δώσαμε στο όνομα της "περιβαντολογικής συνείδησης"... Είναι δυνατόν να πιστεύουμε οτι η ανταπόδωση του τιμήματος θα γυρίσει σε εμάς;.. έχει γίνει πολλές φορές αυτό για να γίνει και τώρα;

    Ή θα αποσυρθούν μήπως τα ρυπόγονα οχήματα με αυτό το μέτρο;

    Είστε σοβαροί τώρα;... μπορείτε να δείτε πέρα απο την δική σας μεριά που λέει πως έχω ενα Ι.Χ. 1000cc και μια μηχανή 600cc άρα δεν με νοιάζει;... Γιατί δεν θα πληρώσετε μόνο αυτά...θα πληρώσετε ενα συνολικό πακέτο 10% πάνω.

    Όταν ξυπνήσετε λοιπόν και δείτε την φάκα με τα δόντια πίσω απο τυράκι... τα ξαναλέμε.

    Εδώ δεν είναι Ολλανδία για να περάσουν ειδικά "φίλτρα" στο ποιός πρέπει και ποιός δεν πρέπει να πληρώσει. Εδώ θα πέσει ενα χαράτσι - κεφαλικός 10% και θα πεί πληρώστε κορόϊδα ... και τα δικά μας Ι.Χ. κάποιων κυβικών που κάνουν χιλιάδες χλμ κάθε μήνα (για τα βουλευτικά και δημόσια οχήματα μιλώ)...

    ΡΕ ΠΡΟΒΑΤΑ ΛΕΜΕ.... καλά σας(μας) κάνουν...

    Gandalf
    Στην Ελλάδα θέλουμε να λειτουργούν τα πάντα υπέρ του ατόμου , έστω και εις βάρος του συνόλου.

  3. #33
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.077
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Gandalf dr685sm
    Δεν μου λέτε... ΕΙΣΤΕ ΗΛΙΘΙΟΙ Η ΚΑΝΕΤΕ ΤΟΥΣ ΗΛΙΘΙΟΥΣ...

    Έχετε την ιδέα οτι ο φόρος καυσίμου θα επιβαρρύνει μόνο τα τέλη και την κίνηση οχημάτων;

    Νο1... Που θα μετακυλήσει ο μεταφορέας το αυξημένο τέλος χρήσης;
    Νο2... Που θα μετακυλήσει ο διανομέας το αυξημένο κόστος χρήσης΄
    Νο3... που θα μετακυλήσει ο επιχειρηματίας το αυξημένο κόστος μεταφοράς πρώτων υλών;
    Νο4.. Πόσο νομίζετε οτι θα αυξηθεί το κόστος ανταλλακτικών, κόστος πρώτων υλών προς επεξεργασία, οικοδομικές δραστηριότητες κτλ...

    Μόλις ο φόρος καυσίμου πάει στα 0,11cents (δηλαδή περίπου 10% πάνω στο λίτρο) ΟΛΟΙ... ΚΑΙ ΤΟ ΕΝΝΟΩ... ΟΛΟΙ.. αυτό το κόστος θα το μετακυλήσουν στον τελικό καταναλωτή.

    Έτσι αν πληρώνατε ενα σετάκι ελαστικών 300 ευρώ .. θα το πληρώνετε τώρα 330...
    Αν δίνατε στο supermarket 300 ευρώ τον μήνα (οι εργένηδες) θα δίνετε 330 συν τα δικά σας έξοδα σε τέλη-φόρο.

    Μπορείτε να σκεφτείτε λίγο περισσότερο απο το τι όχημα καβαλάτε;... αν τα γενικά σας έξοδα ήταν 10.000 ευρώ τον χρόνο τώρα θα είναι 11.000.

    Και ναι... στην τελική... αίντε και υποχρεωθήκαμε και τα δώσαμε στο όνομα της "περιβαντολογικής συνείδησης"... Είναι δυνατόν να πιστεύουμε οτι η ανταπόδωση του τιμήματος θα γυρίσει σε εμάς;.. έχει γίνει πολλές φορές αυτό για να γίνει και τώρα;

    Ή θα αποσυρθούν μήπως τα ρυπόγονα οχήματα με αυτό το μέτρο;

    Είστε σοβαροί τώρα;... μπορείτε να δείτε πέρα απο την δική σας μεριά που λέει πως έχω ενα Ι.Χ. 1000cc και μια μηχανή 600cc άρα δεν με νοιάζει;... Γιατί δεν θα πληρώσετε μόνο αυτά...θα πληρώσετε ενα συνολικό πακέτο 10% πάνω.

    Όταν ξυπνήσετε λοιπόν και δείτε την φάκα με τα δόντια πίσω απο τυράκι... τα ξαναλέμε.

    Εδώ δεν είναι Ολλανδία για να περάσουν ειδικά "φίλτρα" στο ποιός πρέπει και ποιός δεν πρέπει να πληρώσει. Εδώ θα πέσει ενα χαράτσι - κεφαλικός 10% και θα πεί πληρώστε κορόϊδα ... και τα δικά μας Ι.Χ. κάποιων κυβικών που κάνουν χιλιάδες χλμ κάθε μήνα (για τα βουλευτικά και δημόσια οχήματα μιλώ)...

    ΡΕ ΠΡΟΒΑΤΑ ΛΕΜΕ.... καλά σας(μας) κάνουν...

    Gandalf
    Τώρα είναι σοβαρό επιχείρημα αυτό?
    Αύξηση 10% στο καύσιμο στην ΕΛΛΑΔΑ θα φέρει 10% αύξηση στην τελική τιμή του προϊόντος?
    Κάπου έχεις κάνει λάθος.
    Η μεταφορά κοστίζει το φορτηγό τον οδηγό τα τέλη τα διόδια τα ανταλακτικά τα σέρβις τα καύσιμα και τους φόρους.
    Ναι από Θεσσαλονίκη η νταλίκα θα έρχεται με 1100 αντί με 1000 που έρχεται σήμερα και οι 20 τόνοι εμπόρευμα θα επιβαρυνθούν εκατό ευρώ.
    Όχι τόσο σημαντικό.
    Αντίθετα σημαντικό είναι να μην πληρώνει ο συνταξιούχος τέλη για το αυτοκίνητο που έχει για να πάει σούπερ μάρκετ μια φορά την βδομάδα.
    Και αν γουστάρει ο κύριος η η κυρία με το hemi που καίει 1 λίτρο το χιλιόμετρο να βολτάρει ας πληρώσει την μαγκιά του αναλόγως.

  4. #34
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
    Τώρα είναι σοβαρό επιχείρημα αυτό?
    Αύξηση 10% στο καύσιμο στην ΕΛΛΑΔΑ θα φέρει 10% αύξηση στην τελική τιμή του προϊόντος?
    Κάπου έχεις κάνει λάθος.
    Η μεταφορά κοστίζει το φορτηγό τον οδηγό τα τέλη τα διόδια τα ανταλακτικά τα σέρβις τα καύσιμα και τους φόρους.
    Ναι από Θεσσαλονίκη η νταλίκα θα έρχεται με 1100 αντί με 1000 που έρχεται σήμερα και οι 20 τόνοι εμπόρευμα θα επιβαρυνθούν εκατό ευρώ.
    Όχι τόσο σημαντικό.
    Αντίθετα σημαντικό είναι να μην πληρώνει ο συνταξιούχος τέλη για το αυτοκίνητο που έχει για να πάει σούπερ μάρκετ μια φορά την βδομάδα.
    Και αν γουστάρει ο κύριος η η κυρία με το hemi που καίει 1 λίτρο το χιλιόμετρο να βολτάρει ας πληρώσει την μαγκιά του αναλόγως.

    Η σωστότερη άποψη κατ' εμέ.

  5. #35
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
    Αύξηση 10% στο καύσιμο στην ΕΛΛΑΔΑ θα φέρει 10% αύξηση στην τελική τιμή του προϊόντος?
    Τουλάχιστον! Το ολιγότερο! Ουδέποτε έγινε το αντίθετο!
    Συνέβη δε ως λέγουσιν, άνδρα εν τη μάχη παρείναι το είδος και την σκευήν άγροικον. Ούτος των βαρβάρων πολλούς καταφονεύσας αρότρω, μετά το έργον ην αφανής. Ερόμενοις δε Αθηναίοις άλλο μεν ο θεός ες αυτόν έχρησεν ουδέν, τιμάν δε Εχετλαίον εκέλευσεν ήρωα." (Παυσανίας βιβλ. 1, κεφ. 32)

  6. #36
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Gandalf dr685sm
    Δεν μου λέτε... ΕΙΣΤΕ ΗΛΙΘΙΟΙ Η ΚΑΝΕΤΕ ΤΟΥΣ ΗΛΙΘΙΟΥΣ...
    Gandalf
    τρεις το λάδι, τρεις το ξίδι, έξι το λαδόξιδο ...
    "Στον πατέρα μου οφείλω το ζην, στον δάσκαλό μου το ευ ζην"
    Member of "ΚΑΓΚΟΥΡΟΓΑΜΟΣΑΥΡΟΣ" official club

  7. #37
    -------------------- Το avatar του/της jfx
    Εγγραφή
    28/02/2008
    Μηνύματα
    230
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Gandalf dr685sm
    Δεν μου λέτε... ΕΙΣΤΕ ΗΛΙΘΙΟΙ Η ΚΑΝΕΤΕ ΤΟΥΣ ΗΛΙΘΙΟΥΣ...

    .....

    Gandalf
    θεωρητικά πάντα:

    τα σημερινα τέλη μετακυλίονται στην τελικη τιμη του προιοντος.
    Αντι των τελών, θα μετακυλίεται ο φορος βενζίνης.
    Στα ιδια ερχόμαστε, παντα θεωρητικά.

    Ακομα κι αν λόγω χιλιομετρων, τα επαγγελματικά οχηματα τελικα θα πληρωνουν ως φορο επι της βενζίνης περισσοτερα απο οσα δινουν σημερα για τέλη, θα τα γλυτωνεις εσύ από την καταναλωση του δικου σου αυτοκινήτου οπου ο συνολικος φορος σου απο την βενζίνη θα βγαίνει λιγότερος από
    όσα πληρώνεις τωρα για τέλη.

    Θεωρητικά πάντα αυτά, καθώς αν τωρα το κρατος βγαζει ας πουμε χ ευρω απο τα τέλη, ο φορος θα γινει τοσος ωστε αυτο το ποσο να αυξηθεί. κατά τα άλλα μια χαρά ειναι το μετρο.


    επίσης μιλάμε για φόρο επι της βενζίνης και μαλλον επί των καυσίμων κίνησης, οχι επι του αργού πετρελαίου οποτε δεν παιρνουν όλα αυτο το 10% που λετε ή οσο θα ειναι πανω.

    και ξαναλεω πως όλα αυτά θεωρητικά. στη πραξη μας εχουν συνηθίσει στις εκπλήξεις!
    κάποιος μαλάκας μου σβήνει τα ποστ.

  8. #38
    Αμετανόητος Κριός... Το avatar του/της Manalishi
    Champion 2ης Βουνίσιας
    Εγγραφή
    22/09/2008
    Μηνύματα
    1.185
    Το πετρέλαιο ακόμα ειναι κάτω απο τα 80 δολλάρια, όταν πάει στα 100, πόσο θα φτάσει τότε η βενζίνη με όλους αυτούς τους φόρους?

    Και κάτι άλλο, άμα πληρώνω 20 λεπτά παραπάνω στο λίτρο, θα αποκτήσει οικολογική συνείδηση το αυτοκίνητό μου? θα φτιάξει το περιβάλλον? θά κλείσει η μ...τρυπα του όζοντος? Εγώ θα κόψω το κάπνισμα και τις άλλες σπατάλες μου και θα το ρίξω στην βενζίνη, πόσα περισσότερα θα χάσει το κράτος έτσι?

    Ας μην γελιόμαστε, το μετρο είναι απλά εισπρακτικό, όπως όλα τα άλλα στην Ελλάδα...Δεν υπάρχει τίποτα το οικολογικό σε αυτό..
    I’ve got the bike every middle-aged dude dreams of!!

  9. #39
    κοιμώμενος άγρυπνα Το avatar του/της Gandalf dr685sm
    Εγγραφή
    25/04/2004
    Μηνύματα
    1.755
    πείτε τα ρε παιδιά... γιατί θα ξεχάσουμε και αυτά που ξέρουμε τώρα. Οτι προσθέτει στην βενζίνη σαν κόστος πειράζει όλων τις τσέπες... και περισσότερο αυτών που δεν έχουν να δώσουν κάτι παραπάνω.

    Gandalf
    Στην Ελλάδα θέλουμε να λειτουργούν τα πάντα υπέρ του ατόμου , έστω και εις βάρος του συνόλου.

  10. #40
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της nickald
    Εγγραφή
    22/04/2005
    Μηνύματα
    995
    Το μετρο λειτουργει μια χαρα σε αλλες χωρες...


    Αλλα οπως ειπε και ενας συμφορουμιτης ΕΔΩ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΛΑΝΔΙΑ

    Δεν μπορω να δω τιποτα περισσοτερο απο εναν τροπο να βγαλουν περισσοτερα λεφτα απο τις πλατες μας.

    Ειναι σιγουρα υπολογισμενο και στοχευμενο ετσι ωστε να αποδιδει περισσοτερα απο οτι τα τελη κυκλοφοριας..

    Περιβαλλοντικη συνειδηση και λοιπες παπαριες ειναι για καταναλωση των μαζων και τιποτα αλλο.

  11. #41
    Βρε ,πάρτε το χαμπάρι….
    Σουηδία γινόμαστε σιγά – σιγά….
    Σε λίγο , θα έχουμε όλοι και έξτρα χιονολαστιχα για τον χειμώνα…

  12. #42
    Μάλιστα...

    Δηλαδή θέλετε να πιστούμε πως "ντάξη μωρε, στην Ευρώπη γίνεται και όλοι χορεύουν από την χαρά τους που συμβάλουν για το περιβάλλον. Μάλλον η ψωροκώστενα θα φταίει...". Ε λοιπόν δεν είναι έτσι. Οπουδήποτε ανά τον κόσμο επιβάλλοντε τέτοιου είδους χαράτσια στον λαό και φέρουν εμάς ως κύριους υπαίτιους για την μόλυνση, ούτε την αποδοχή του κόσμου έχουν, ούτε εφαρμόζοντε σωστά όσο αφορά την ζωή της λαϊκής οικογένιας. Εφαρμόζεται σωστά όσο αφορά τα συμφέροντα του εκάστωτε εγχώριου κεφαλαίου το οποίο τρίβει τα χέρια του που απέκτησε άλλη μια πηγή εσόδων...

    Και ναι, ο φόρος στα καύσημα θα έρθει και στις τιμές. Όπως και η κάθε αύξηση σηματοδωτεί αλυσήδα αυξήσεων. Έτσι λειτουργεί η αγορά. Σαν συγκοινωνούντα δοχεία. Τώρα το αν έρθει πολύ ή λίγο δεν με ενδιαφέρει και πολύ. Ούτως ή αλλος δεν έχουν μίνει και τρελά περιθόρια...

  13. #43
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dimitrisag
    Τώρα το αν έρθει πολύ ή λίγο δεν με ενδιαφέρει και πολύ.
    Εμένα πάλι με ενδιαφέρει γιατί σαν οικογένεια δεν βγαίνουμε ήδη!
    Συνέβη δε ως λέγουσιν, άνδρα εν τη μάχη παρείναι το είδος και την σκευήν άγροικον. Ούτος των βαρβάρων πολλούς καταφονεύσας αρότρω, μετά το έργον ην αφανής. Ερόμενοις δε Αθηναίοις άλλο μεν ο θεός ες αυτόν έχρησεν ουδέν, τιμάν δε Εχετλαίον εκέλευσεν ήρωα." (Παυσανίας βιβλ. 1, κεφ. 32)

  14. #44
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.077
    Βρε παιδιά αφήστε την οικολογία
    Είναι δίκαιο να χρεώνουμε κυβικά για την χρήση του δρόμου?
    Το ίδιο πρέπει να πληρώνει για την φθορά και την συντήρηση αυτός που κάνει 50000 το χρόνο και αυτός που κάνει 10000 εφόσον έχουν το ίδιο αυτοκίνητο?
    Είναι σωστό το wankel των 200 αλόγων να πληρώνει το ίδιο με το 1300 των 75?
    Πήρε ο άλλος ένα δίλιτρο αλλά ο άνθρωπος το έχει για να το πλένει και να το γυαλίζει, θα του το απαγορεύσουμε φορτώνοντας τέλη το αυτοκίνητο και όχι την χρήση του?
    Ναι το μέτρο μπορεί να είναι τελικά φορομπηχτικό και να εφαρμοστεί "ελληνικά" με σκοπό την είσπραξη, το ίδιο γίνεται και τώρα άλλωστε, αλλά σαν αρχή είναι σωστό όπως και να το δεί κανείς.

  15. #45
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της hidefnick
    Εγγραφή
    07/08/2005
    Μηνύματα
    1.583
    Τώρα βέβαια αν συνυπολογίσουμε και την οικονομία του κράτους απο την κατάργηση όλου αυτού του τεράστιου μηχανισμού είσπραξης τελών... Να μην μιλήσουμε και για τα οχήματα που έχουν να πληρώσουν τέλη απο τότε που αγοράστηκαν... Και φυσικά να μιλήσουμε και για τους ταρίφες που επιτέλους θα συνεισφέρουν αναλογικά με αυτό που "καταναλώνουν" απο πόρους του κράτους.

    Μια χαρά το μέτρο νομίζω. Και ειδικά αν έχεις ένα κουτί που το χρησιμοποιείς κάθε 10-15 μέρες.

    Οσο για την μετακύλιση κόστους στο τελικό προιόν: Οποιος θέλει να κλείσει το μαγαζί του μιά ώρα αρχίτερα, ας το κάνει... Νομίζω ότι η αγορά έχει αρχίσει και δουλεύει πιά με σωστά κριτήρια.
    "Growing old is inevitable. Growing up is optional"...

Σελίδα 3 από 8 ΠρώτοΠρώτο 12345678 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 133
    Τελευταίο μήνυμα: 25/06/2011, 01:32
  2. Γύθειο μετά από 200χιλ χώμα..10,11 Μαϊου Xtx.gr
    από taxydromos στο forum Συναντήσεις & βόλτες
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 09/05/2008, 14:54
  3. Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 18/02/2007, 22:49
  4. Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 21/09/2005, 10:12

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF