Σελίδα 4 από 8 ΠρώτοΠρώτο 12345678 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 46 έως 60 από 109

Θέμα: ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΕΛΩΝ ΑΠΟ '11-ΑΥΞΗΣΗ ΦΟΡΟΥ ΒΕΝΖΙΝΗΣ

  1. #46
    Προς Μοντς...

    Έχουν ανοιχτεί πολλά θρεντ για τα τέλη κυκλοφορίας

    1. http://www.moto.gr/forums/showthread...F4%E5%EB%E7%2A

    2. http://www.moto.gr/forums/showthread...F4%E5%EB%E7%2A

    3. http://www.moto.gr/forums/showthread...F4%E5%EB%E7%2A

    4. http://www.moto.gr/forums/showthread...F4%E5%EB%E7%2A

    5. http://www.moto.gr/forums/showthread...F4%E5%EB%E7%2A


    Με τελευταίο (και πιο σχετικό με το παρόν θρεντ), αυτό

    Μηπως να κάναμε καμια συγχώνευση;
    71°1′8″N 25°47′50″E
    48°07'01.6"N 1°27'50.9"W

    Le Servonais

  2. #47
    Παλαιο τόμαρο
    Εγγραφή
    28/06/2007
    Μηνύματα
    846
    τη χρήση δρόμου την έχουμε προπληρώσει (διαλιεχτε δρόμο να δουμε πότε φτιάχτηκε και από πότε τον πληρώνουμε)
    τη χρήση κράνους κι αν την έχουμε προπληρώσει (ΦΠΑ)
    το φόρο βενζίνης τον έχουμε προπληρώσει (όποτε ακριβαίνει το βαρέλι ανεβαίνει την ίδια μέρα η τιμή κι όταν πέφτει χαλαρά και βλέπουμε)
    δεν ψάχνουν πως θα πληρώσει η κυρία με το χαμι
    ψάχνουν πως θα πληρώσουν όλοι με τον πιο "δίκαιο" τρόπο
    και πλέον θεωρείται δίκαιο ότι φαίνεται πιο λογικό σε σχέση με το πιο σκληρό μέτρο που οι ίδιοι προτείνουν... δηλαδή γιατί το δίλημμα είναι "τέλη ή φόρο βενζίνης"¨; Σαν τις εκλογές είναι... Το μαλάκα, τον καραγκιόζη ή την κυρία με το ταγέρ και το μουστάς για "λαικό αγώνα"...
    αν ήθελαν "δίκαια έσοδα" δεν θα είχαν ρημάξει όλα τα έσοδα του ΙΚΑ για να μας λένε ότι τα φάγαν οι συνταξιούχοι...
    δε ζουμε σε καμια ισότιμη κοινωνία για να περιμένουμε δικαιοσύνη... Τι αναρωτιόμαστε δηλαδής αγαπητοί-ες? Αν έχει αίσθημα ο πήδος που τρώμε?
    συγνώμη για τα βρω-μόλογα... αλλα πάλι δε λέω και τίποτα πρωτότυπο ή καινούργιο...
    γης μαδιαμ...

  3. #48
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της nickald
    Εγγραφή
    22/04/2005
    Μηνύματα
    995
    Αρχικά δημιουργήθηκε από hidefnick
    Τώρα βέβαια αν συνυπολογίσουμε και την οικονομία του κράτους απο την κατάργηση όλου αυτού του τεράστιου μηχανισμού είσπραξης τελών... Να μην μιλήσουμε και για τα οχήματα που έχουν να πληρώσουν τέλη απο τότε που αγοράστηκαν... Και φυσικά να μιλήσουμε και για τους ταρίφες που επιτέλους θα συνεισφέρουν αναλογικά με αυτό που "καταναλώνουν" απο πόρους του κράτους.

    Μια χαρά το μέτρο νομίζω. Και ειδικά αν έχεις ένα κουτί που το χρησιμοποιείς κάθε 10-15 μέρες.


    Με αυτη τη λογικη κι εγω μπορω να σου πω οτι τουλαχιστον με το σηματακι και τις ουρες στις εφοριες το κρατος επαιρνε τα λεφτουδακια του κοσμου

    Αν μπει στην τιμη της βενζινης ποιος σου λεει οτι θα αποδιδεται τελικα στο κρατος?

    Ο ιδιος που σου λεει οτι και ο ΦΠΑ που πληρωνεις αποδιδεται?

    Και με την τεραστια λαθρεμπορια καυσιμου τι θα γινει?

    Θα πουλανε τα λαθραια (και ως εκ τουτου χωρις υποχρεωση αποδoσης φορου) στην τιμη ΜΕ τον φορο και παλι δεν θα τον αποδιδουν?


    ΞΑΝΑλεω οτι το μετρο θα ηταν δικαιο για ευνομουμενη χωρα..

    Για την Ελλαδα shit inside multiyears that we dont became eyzonoi

  4. #49
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
    Τώρα είναι σοβαρό επιχείρημα αυτό?
    Αύξηση 10% στο καύσιμο στην ΕΛΛΑΔΑ θα φέρει 10% αύξηση στην τελική τιμή του προϊόντος?
    Κάπου έχεις κάνει λάθος.
    Η μεταφορά κοστίζει το φορτηγό τον οδηγό τα τέλη τα διόδια τα ανταλακτικά τα σέρβις τα καύσιμα και τους φόρους.
    Ναι από Θεσσαλονίκη η νταλίκα θα έρχεται με 1100 αντί με 1000 που έρχεται σήμερα και οι 20 τόνοι εμπόρευμα θα επιβαρυνθούν εκατό ευρώ.
    Όχι τόσο σημαντικό.
    Αντίθετα σημαντικό είναι να μην πληρώνει ο συνταξιούχος τέλη για το αυτοκίνητο που έχει για να πάει σούπερ μάρκετ μια φορά την βδομάδα.
    Και αν γουστάρει ο κύριος η η κυρία με το hemi που καίει 1 λίτρο το χιλιόμετρο να βολτάρει ας πληρώσει την μαγκιά του αναλόγως.
    Καλημέρα σας κύριοι,
    συμφωνώ και εγώ με τη σειρά μου με τα προαναφερόμενα και θα ήθελα να αναφέρω και κάτι που ίσως κάποιοι από εδώ μέσα το ζουν.
    Το αυτοκίνητό μου είναι 1.3 και είναι "παλαιάς" τεχνολογίας και είμαι πολύ ικανοποιημένος που παρόλο που είναι και κάποιας ηλικίας περνάει το ΚΤΕΟ με το σπαθί του και βγάζω κάθε χρόνο την κάρτα του (με τα στανταρ του κράτους) χωρίς καμμία δυσκολία.
    Όταν βλέπω στο δρόμο αυτοκίνητα χρέπια νεότερα από το δικό μου και με βάση τα νέα τέλη (χαράτσια) κυκλοφορίας να πληρώνουν λιγότερα με ενοχλεί αφάνταστα, όταν ή κάθε εταιρεία έχει (και λογικά) ένα στόλο αυτοκινήτων τα οποία κάνουν 25 με 30 χιλιάδες χλμ το χρόνο καταναλώνουν μεσα στο λεκανοπέδιο ένα τάνκερ καύσιμο και πάλι πληρώνουν λιγότερα (οι εταιρείες ενοικιάσεως) τσαντίζομαι, γιατί πολύ απλά όταν από τον Ιούλιο του 2007 έως τον Ιούλιο του 2009 που πέρασε ΚΤΕΟ το αυτοκίνητό μου είχα κάνει μόνο 4000 χλμ.
    και σας ερωτώ ποιός μολύνει το περιβάλλον περισσότερο αυτός που έχει νέας τεχνολογίας αυτοκίνητο και κάνει 30.000 χλμ. αυτός που έχει υβριδικό και πρέπει στα 4 με 5 χρόνια να αλλάξει μπαταρίες με κόστος κάποιες χιλιάδες € (που βέβαια δεν γνωρίζουμε το που θα καταλήξουν με τα Ελληνικά δεδομένα) ή κάποιος που κάνει ελάχιστα χιλιόμετρα έστω και με παλαιότερο όχημα;
    Μη μου τη μέρα τάρατε!

  5. #50
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.830
    & η Γη ανήκει στο κάθε κράτος και αποφασίζει για τη μόλυνση ή όχι του περιβάλλοντος?
    Να αλλάξουμε τρόπο παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας και τέρμα η μόλυνση του περιβάλλοντος από την Ελλάδα.


    Ζώα. (αναφέρομαι στη μεγάλη πλειοψηφία των Ελλήνων)

  6. #51
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Metageitnion
    αυτός που έχει υβριδικό και πρέπει στα 4 με 5 χρόνια να αλλάξει μπαταρίες με κόστος κάποιες χιλιάδες €
    Σαν ιδιοκτήτης υβριδικού (40άρι τεπόζιτο και >800χλμ αυτονομία) επέτρεψέ μου να παρατηρήσω ότι οι μπαταρίες των υβριδικών είναι πλήρως ανακυκλώσιμες, καλύπτονται με εγγύηση τουλάχιστον 8αετίας και η ζωή τους είναι μεγαλύτερη των 10 ετών. Τα πρώτα Prius & Insight του 1999-2000 δεν έχουν ακόμα αλλάξει μπαταρίες υπο φυσιολογικές συνθήκες
    Συνέβη δε ως λέγουσιν, άνδρα εν τη μάχη παρείναι το είδος και την σκευήν άγροικον. Ούτος των βαρβάρων πολλούς καταφονεύσας αρότρω, μετά το έργον ην αφανής. Ερόμενοις δε Αθηναίοις άλλο μεν ο θεός ες αυτόν έχρησεν ουδέν, τιμάν δε Εχετλαίον εκέλευσεν ήρωα." (Παυσανίας βιβλ. 1, κεφ. 32)

  7. #52
    βολτάδικο μέλος
    Εγγραφή
    27/03/2005
    Μηνύματα
    370
    φέτος χρησιμοποιώντας πιο συχνά από ποτέ το μετρό κ κάνοντας κοντά στα 5.000χλμ το χρόνο... πλήρωσα 252 ευρώ για το αυτοκίνητο φέτος. πλέον με τον "φόρο χρήσης" θα μου έρχεται το πολύ 40 ευρώ το χρόνο... αν το ρίξω έξω κ κάνω 10.000χλμ... θα πληρώσω 80 ευρώ... μια χαρά είναι το μέτρο
    (απλό 1.4άρι με μέση κατανάλωση 7 λιτρα/100 χλμ)

    για το αν θα αυξηθούν "τα πάντα" λόγω του μέτρου, όπως είπαν κ κάποιοι άλλοι, το κόστος θα αντισταθμιστεί από την απουσία των τελών κυκλοφορίας. δηλαδή μια νταλικά ως τώρα πλήρωνε 700κάτι ευρώ τέλη κυκλοφορίας (αν θυμάμαι καλά). αυτό το ποσό θα "μοιραστεί" στην βενζίνη που θα δίνει.

    αυτοί που θα πονέσουν περισσότερο είναι τύποι πχ με 1.600 - 1.800 κυβικά αμάξι κ που γράφουν αρκετά χλμ (πάνω απ΄τον μέσο ορο ~ 15.000χλμ)...
    ...

  8. #53
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
    Βρε παιδιά αφήστε την οικολογία
    Είναι δίκαιο να χρεώνουμε κυβικά για την χρήση του δρόμου?
    Το ίδιο πρέπει να πληρώνει για την φθορά και την συντήρηση αυτός που κάνει 50000 το χρόνο και αυτός που κάνει 10000 εφόσον έχουν το ίδιο αυτοκίνητο?
    Είναι σωστό το wankel των 200 αλόγων να πληρώνει το ίδιο με το 1300 των 75?
    Πήρε ο άλλος ένα δίλιτρο αλλά ο άνθρωπος το έχει για να το πλένει και να το γυαλίζει, θα του το απαγορεύσουμε φορτώνοντας τέλη το αυτοκίνητο και όχι την χρήση του?
    Ναι το μέτρο μπορεί να είναι τελικά φορομπηχτικό και να εφαρμοστεί "ελληνικά" με σκοπό την είσπραξη, το ίδιο γίνεται και τώρα άλλωστε, αλλά σαν αρχή είναι σωστό όπως και να το δεί κανείς.
    Ετσι ειναι..., δεν ειναι θεμα οικολογιας και περιβαλοντος. Αυτος που κανει τη χρηση πρεπει να φορολογειται. Ησουν σαφης κατανοητος και ακριβοδικαιος.
    "Στον πατέρα μου οφείλω το ζην, στον δάσκαλό μου το ευ ζην"
    Member of "ΚΑΓΚΟΥΡΟΓΑΜΟΣΑΥΡΟΣ" official club

  9. #54
    Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
    Να αλλάξουμε τρόπο παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας και τέρμα η μόλυνση του περιβάλλοντος από την Ελλάδα.
    Στα Χανιά που είχαμε πολύωρη διακοπή ρεύματος χθές το βράδυ, έβγαλε ανακοίνωση η ΔΕΗ ότι έφταιξαν οι σταθμοί των αιολικών πάρκων για το πρόβλημα.
    Πρόσεξε, όχι ότι έφταιξε που οι της ΔΕΗ τον έπαιξαν και τα κάναν κώλο σε συνδεσμολογίες και υποδομές, ότι έφταιξε η ρημαδιαμένη η αιολική ενέργεια!
    Τι περιμένεις...
    Συνέβη δε ως λέγουσιν, άνδρα εν τη μάχη παρείναι το είδος και την σκευήν άγροικον. Ούτος των βαρβάρων πολλούς καταφονεύσας αρότρω, μετά το έργον ην αφανής. Ερόμενοις δε Αθηναίοις άλλο μεν ο θεός ες αυτόν έχρησεν ουδέν, τιμάν δε Εχετλαίον εκέλευσεν ήρωα." (Παυσανίας βιβλ. 1, κεφ. 32)

  10. #55
    -------------------- Το avatar του/της jfx
    Εγγραφή
    28/02/2008
    Μηνύματα
    230
    Αρχικά δημιουργήθηκε από thou-vou
    τη χρήση δρόμου την έχουμε προπληρώσει (διαλιεχτε δρόμο να δουμε πότε φτιάχτηκε και από πότε τον πληρώνουμε)
    τη χρήση κράνους κι αν την έχουμε προπληρώσει (ΦΠΑ)
    το φόρο βενζίνης τον έχουμε προπληρώσει (όποτε ακριβαίνει το βαρέλι ανεβαίνει την ίδια μέρα η τιμή κι όταν πέφτει χαλαρά και βλέπουμε)
    δεν ψάχνουν πως θα πληρώσει η κυρία με το χαμι
    ψάχνουν πως θα πληρώσουν όλοι με τον πιο "δίκαιο" τρόπο
    και πλέον θεωρείται δίκαιο ότι φαίνεται πιο λογικό σε σχέση με το πιο σκληρό μέτρο που οι ίδιοι προτείνουν... δηλαδή γιατί το δίλημμα είναι "τέλη ή φόρο βενζίνης"¨; Σαν τις εκλογές είναι... Το μαλάκα, τον καραγκιόζη ή την κυρία με το ταγέρ και το μουστάς για "λαικό αγώνα"...
    αν ήθελαν "δίκαια έσοδα" δεν θα είχαν ρημάξει όλα τα έσοδα του ΙΚΑ για να μας λένε ότι τα φάγαν οι συνταξιούχοι...
    δε ζουμε σε καμια ισότιμη κοινωνία για να περιμένουμε δικαιοσύνη... Τι αναρωτιόμαστε δηλαδής αγαπητοί-ες? Αν έχει αίσθημα ο πήδος που τρώμε?
    συγνώμη για τα βρω-μόλογα... αλλα πάλι δε λέω και τίποτα πρωτότυπο ή καινούργιο...

    Δικιο έχεις, μαζί σου, ομως η εδω κουβεντα ξεκιναει απο το σημειο που θεωρουμε δεδομενο οτι καπως πρεπει να πληρωνουμε κι απο κει και περα ψαχνουμε τον τρόπο.
    Αν ξεκινήσουμε την κουβεντα απο πιο πίσω, δεν πρεπει να πληρώνουμε κανενα φόρο και θα με ευχαριστουσε αν ειχαμε φτασει στο σημειο να αμφισωητουμε αυτο. Ομως ακομα υπαρχουν μπολικοι ανθρωποι οι οποιοι πιστευουν πως ο ρόλος του κρατους (ως μηχανισμος και οχι κομμα) είναι να εξυπηρετει το λαό...
    κάποιος μαλάκας μου σβήνει τα ποστ.

  11. #56
    Οτι να 'ναι...
    "Στον πατέρα μου οφείλω το ζην, στον δάσκαλό μου το ευ ζην"
    Member of "ΚΑΓΚΟΥΡΟΓΑΜΟΣΑΥΡΟΣ" official club

  12. #57
    Ο λόγος που αντιδρούμε και εκνευριζόμαστε σε οποιοδήποτε «νέο» μέτρο φορολόγησης (δίκαιο ή άδικο) ΔΕΝ είναι το μέτρο καθ αυτό…
    Είναι ότι ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ με ΤΟΣΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ που έχουμε πληρώσει ,ΔΕΝ έχουμε δει ΚΑΜΙΑ βελτίωση ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΤΟΜΕΑ…. Αντίθετα , τα πάντα έχουν πάει από το κακό στο χειρότερο…
    Έχουμε τους χειρότερους δρόμους ….
    Έχουμε τις χειρότερες εθνικές ….
    Έχουμε ελλιπή μετρά σήμανσης και ασφάλειας..
    Έχουμε τις χειρότερες συγκοινωνίες ….
    Έχουμε 0 ποδηλατοδρόμους…
    Έχουμε το λιγότερο πράσινο ανά κάτοικο …
    Και η λίστα είναι τεράστια…

    Κάθε νέο μέτρο κάποιους θα ευνοεί και κάποιους θα αδικεί …. Δεν είναι εκεί το θέμα …
    Το θέμα είναι ότι ΟΣΑ λεφτά και να τους δώσουμε ΠΑΛΙ στην μαύρη τρύπα των τοκοχρεολυσίων του δανεισμού μας θα πάνε γιατί πολύ απλά τα λεφτά φαγώθηκαν και φαγώνονται κύριοι…ΠΑΠΑΛΑ….ΝΙΕΝΤΕ….ΚΑΠΟΥΤ….
    Και δεν τα φάγαμε ΟΛΟΙ μας , αλλά λίγοι…. πολύ λίγοι..

  13. #58
    Το ρεμάλι της Φ.Νέγρη Το avatar του/της LsKostas
    Εγγραφή
    17/02/2007
    Μηνύματα
    446
    Αρχικά δημιουργήθηκε από alexis_tgr
    Οτι να 'ναι...
    Οχι ακριβώς...

    Oταν επιλέγετε να πληρώσετε να είστε ετοιμοι να αναλάβετε και την ευθύνη οτι συνεισφέρετε
    οικοιοθελώς (πάντα) σε ένα ληστρικό κράτος.Με ότι αυτο κι αν συνεπάγεται.

    Καλα κάνετε αφού "τα έχετε" λοιπόν...


    Πληρώσατε πράσινα τέλη ?

    ΜΠΡΑΒΟ σας …

    Λοιπόν…οι συγκρίσεις είναι μοιραίο να γίνουν.

    Τα τέλη υποτίθεται ότι είχαν σκοπό να πληρώσουν όσοι επιβαρύνουν περισσότερο το περιβάλλον…

    Ναι!!!

    Ένα πετρελαιοφόρο πλοίο-τάνκερ- το οποίο κάνει μεταφορές απο το εξωτερικό(τα μεγάλα) παράγει περισσότερους ρύπους απο όσους παράγουν εκατομμύρια αυτοκίνητα.



    Το θέλετε με αριθμούς?

    ΟΚ

    16 τέτοια παράγουν τους ρύπους που παράγουν τα αυτοκίνητα όοοοολου του κόσμου!!!!!!!!!!!!

    Σας έστειλα?Αλήθεια είναι!

    Η Ελλάδα έχει 19 τέτοια!

    Αλλά φόρους δεν πληρώνουν…γιατί είναι υπο σημαίας Παναμά και Ανγκόλας.

    Φυσικά στο εξωτερικό πληρώνουν τέλος όταν μπαίνουν στα χωρικά ύδατα κάποιου σοβαρού κράτους,αλλά στην μπανανία του γιουνανιστάν κανείς δεν ακουμπά τους εφοπλιστές!

    Τι να σας πώ…?

    Βάλτε πινακίδες Παναμά.Ποιό φτηνά θα σας πάει…
    Τα λογια πρεπει να ακολουθουνται απο πραξεις.Αλλιως...τουφες :-)

    "ΘΕΛΩ ΝΑ ΝΙΚΗΣΩ,ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΝΙΚΗΘΩ"

  14. #59
    Αρχικά δημιουργήθηκε από SnakeMJK

    για το αν θα αυξηθούν "τα πάντα" λόγω του μέτρου, όπως είπαν κ κάποιοι άλλοι, το κόστος θα αντισταθμιστεί από την απουσία των τελών κυκλοφορίας. δηλαδή μια νταλικά ως τώρα πλήρωνε 700κάτι ευρώ τέλη κυκλοφορίας (αν θυμάμαι καλά). αυτό το ποσό θα "μοιραστεί" στην βενζίνη που θα δίνει.
    [/B]


    Έχετε υπόψιν σας και το ότι τα 252€ ετησίως = 21€ το μήνα. Πιστεύει κανένας οτι θα πάει στο S/M και δεν θα του τα πάρουν χοντρά λόγω της αύξησης της βενζίνης ;;; Συμφωνώ με τον φίλο Gandalf .
    CAGIVA ELEFANT 750

  15. #60
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Εχετλαίος
    Σαν ιδιοκτήτης υβριδικού (40άρι τεπόζιτο και >800χλμ αυτονομία) επέτρεψέ μου να παρατηρήσω ότι οι μπαταρίες των υβριδικών είναι πλήρως ανακυκλώσιμες, καλύπτονται με εγγύηση τουλάχιστον 8αετίας και η ζωή τους είναι μεγαλύτερη των 10 ετών. Τα πρώτα Prius & Insight του 1999-2000 δεν έχουν ακόμα αλλάξει μπαταρίες υπο φυσιολογικές συνθήκες
    Δεν έχω άποψη για το θέμα σαν ειδικός, το ανέφερα βάσει αυτών που κυκλοφορούν από ειδικούς και μη, δεν ήθελα να διαβάλω τα υβριδικά απλά ο τρόπος που λειτουργούν οι αντιπροσωπείες δεν μπορώ να πω ότι θα εμπιστευόμουν την διαχείρισή τους στο θέμα της ανακύκλωσης και συντήρησης
    φιλικά
    Μη μου τη μέρα τάρατε!

Σελίδα 4 από 8 ΠρώτοΠρώτο 12345678 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 133
    Τελευταίο μήνυμα: 25/06/2011, 01:32
  2. Γύθειο μετά από 200χιλ χώμα..10,11 Μαϊου Xtx.gr
    από taxydromos στο forum Συναντήσεις & βόλτες
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 09/05/2008, 14:54
  3. Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 18/02/2007, 22:49
  4. Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 21/09/2005, 10:12

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF