Περισσότερα εδώ.
http://www.tpr-italianfactory.com/
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
εγω γιατρος δεν ειμαι αλλα δεν νομιζω οτι εχεις και κατι σοβαρο...για να πω του στραβου το δικιο πιστευω οτι οποιος πραγματικα αγαπαει τις μοτοσυκλετες και δεν του αρεσουν τα συγκεκριμενα μαλλον εχει προβλημα και να το ξανασκεφτει για πιο λογο καβαλαει...ωραια τα κοινοτυπα του τυπου "μαρεσει η ελευθερια που σου προσφερουν η μηχανες και ο αερας στα μαλλια μου " αλλα εδω μιλαμε για εργα τεχνης σε 2 τροχους.κανω λαθος?
τι κινητηρα φορανε αυτα μαστορα?και τι περιφερειακα παιζουν πανω στο μοτορι(αναρτησεις,φρενα κτλ)?
Αρχικά δημιουργήθηκε από Allst@rf
τι κινητηρα φορανε αυτα μαστορα?και τι περιφερειακα παιζουν πανω στο μοτορι(αναρτησεις,φρενα κτλ)?
Το scrambler φοράει τα παρακάτω :
Tipo di motore – Engine type: Bicilindrico parallelo, 4 tempi
Cilindrata -Displacement: 865 cc
Alesaggio per corsa – Bore Stroke: 86 x 68mm
Compressione – Compression ratio: 9.2:1
Valvole per cilindro – Valve: 4
Alimentazione – Fuel System: Doppio carburatore Keihin CVK da 36 mm
Raffreddamento – Cooling system: Aria
Potenza – Power: 75 Cv a 8,000 giri
Copia massima – Torque: 72 Nm a 5,500 giri
Cambio – Gearbox: 5 marce
Freno anteriore – Front brakes: Disco da 310mm con pinza a 2 pistoncini
Freno posteriore – Rear brakes: Disco da 255mm con pinza a 2 pistoncini
Pneumatico anteriore – Tires Front: 110/80-19″
Pneumatico posteriore – Tires Rea: 140/80-17″
Lunghezza – Overall Length: 2230 mm
Larghezza – Overall Width: 840 mm
Altezza – Overall Height: 1100 mm
Altezza sella – Seat Height: 775 mm
Interasse – Ground Clearance: 1500 mm
Peso a vuoto – Dry Weight: 185 kg
Πάνω κάτω όλα τα ίδια φοράνε από ότι μπορώ να καταλάβω. Τιμές δε βρίσκω.
Γενικά ψάξε λίγο το site της εταιρίας που τα κατασκευάζει
http://www.tpr-italianfactory.com/
![]()
μιλαμε για πολυ steve mcqueen φαση...
Οστεο...πόρωση...
Yesterday is history.
Tommorow is mystery.
But today is a gift.
That is why it is called the "present"...
Μπούλη πες μου ότι δε σ'αρέσουνΑρχικά δημιουργήθηκε από Gares'
Οστεο...πόρωση...![]()
Ειδικά το scrambler!! :o
Δεν είπα αυτό απλά μου ρθε στο μυαλό με την ατάκα που πέταξε ο Allst@rfΑρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
Μπούλη πες μου ότι δε σ'αρέσουν![]()
Ειδικά το scrambler!! :o![]()
Τα μηχανάκια είναι απλά γκ@υλες![]()
![]()
![]()
![]()
Yesterday is history.
Tommorow is mystery.
But today is a gift.
That is why it is called the "present"...
Είναι κουκλάρες.Πόσο πάει το μαλλί Mike ?
Fortis Fortuna Adiuvat
μιχαλαααααακηηηη οπως θα ρχεσαι κρατα και το βιβλιαριο υγειας μαζι σου να σου γραψει κατι φαρμακακια ενας φιλος ψυχιατρος![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΚΟ ΧΕΡΟΒΟΛΟ, ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΚΟ ΔΕΜΑΤΙ...
ρε Μιχαλακη..θα στο πω οσο πιο απαλα γινεται για να μην σε πληγωσω...
πηγαινε σε οφθαλμιατρο ρε μαν....![]()
σαν πρησμενοι μπομποι με τρακτερωτα λαστιχα ειναι...![]()
Κάποιες έξτρα πληροφορίες που βρήκα :
This delightful Triumph-based custom is the first model from TPR, a new Italian shop based in Milan. The aim of TPR’s founder Pietro Figini is to produce motorcycles with “character and charm”, using Triumph’s 865 cc engine and the Bonneville’s tubular steel cradle frame as a starting point. The specs look good: the parallel twin motor has been reworked to boost power from 67 to (a claimed) 75 bhp, and around 20 kg has been shaved from the stock Bonneville’s weight. The styling and detailing are absolutely top drawer, as the images on TPR’s website show. Best of all, it looks like the Urban Scrambler will not be a one-off: the company’s full name is “TPR Italian Factory”, no doubt to reinforce its production abilities. Several Urban Scramblers have already been built, with an ‘R’ variant in the pipeline and three other models on the drawing board. Looks like our favorite European Triumph specialists Mecatwin and LSL now have some competition. [Spotted on Pipeburn.]
Από εδώ.