Σελίδα 154 από 212 ΠρώτοΠρώτο ... 54104144149150151152153154155156157158159164204 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 2.296 έως 2.310 από 3169

Θέμα: GSF 600/650 s Bandit

  1. #2296
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Vamael
    Εγγραφή
    12/01/2010
    Μηνύματα
    101
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Μικe 77
    Τωρα δε θέλω να μαλώσω μαζι σου.Εντελώς φιλικά ετσι...Ούτε μιλάω εντελώς
    προσωπικα
    Εγω πίστα δεν έχω οδηγήσει οκ?
    Έχω όμως οδηγήσει μηχανές,συγκεκριμένα οδηγούσα απο τα 17 ένα Gs 750,που είχε κάποια
    ψιλοροπή για τέτοια ηλικία!!
    Αυτα τα γράφω επειδή έχω φάει τα μούτρα μου άπειρες φορές!!
    Τώρα όντας 30+ πλέον και αφου έχω κάπως κατασταλάξει κάπως αποφάσισα να πάρω το 650,
    αν και μπορούσα να πάρω το 1250 π.χ
    Η αλήθεια είναι οτι απογοητεύτηκα λίγο(θα το ηθελα πιο δυνατό)μπορεί να έκανα και Μλκ
    Αλλα ρε παιδια!κουλάρετε
    Δηλ τι να σου κάνει το banditaki?
    Τουριστικο μηχανακι ειναι....
    Θές γκάζι??
    Ε! ΠΆΡΕ ρε μεγάλε ss Bάλε turbo_nitro_power commander κι ότι άλλο θές
    Βγές εθνική(έχουμε??)
    Πίασε 300+ και?
    Εαν το γουστάρεις και το καταφέρνεις Μαγκιά!κι όμως είναι μαγκια,είδικα αν τα καταφέρνεις καλά.
    Γιατι όλοι το έχουμε αυτο το μικρόβιο!
    Απλά εγω με όσες τούμπες έφαγα εβγαλα το συμπέρασμα οτι δεν το χω!
    Αυτα....
    Πολύ σωστή άποψη στην οποία συμφωνώ απόλυτα. Το κάθε μηχανάκι το πέρνουμε γι' αυτό που είναι και γι' αυτό που μπορεί να δώσει και φυσικά υποτίθεται ότι ξέρουμε και το γιατί το πέρνουμε.

  2. #2297
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Μικe 77
    Μήπως θα μπορούσες αυτο να το εξηγήσεις!!!!
    Γιατι αν είναι να βάλω πισω το μαμα.Οπως είπα δεν με ενδιαφέρει να πάρει αλόγατα
    ούτε το πήρα για αυτο το λόγο το συγκεκριμένο μηχανακι...
    Την εξάτμιση την άλλαξα για αισθητικούς λογους.
    να το εξηγησω απλα...

    το μοτερ ειναι μια αντλια,που απο την μια ρουφαει,απο την αλλη φυσαει...

    η δυνατοτητα εισροης αερα στην μοναδα χρονου,δεν εξαρταται τοσο απο την διαπερατοτητα του φιλτρου,οσο απο την δυνατοτητα αναρροφησης του μοτερ η οποια εξαρταται απο ενα εκατομυριο πραγματα...

    δηλαδη...το οτι περναει Α αερας απο το φιλτρο με μαμα εξατμιση,δεν σημαινει οτι δεν μπορει να περασει Α+ με aftermarket...

    τα εργοστασιακα φιλτρα εχουν την δυνατοτητα να επιτρεψουν τουλαχιστον 20% μεγαλυτερη παροχη αερα,απ οτι παρεχουν με το μοτερ νορμαλ...

    επισης τα aftermarket φιλτρα,συνηθως,παραειναι ελευθερα με αποτελεσμα ,ναι μεν,να παρεχουν μεγαλυτερο ογκο αερα,αλλα με μειωμενη ταχυτητα...αυτο εχει ως αποτελεσμα να δημιουργειται τυρβωδης ροη,για να ακριβολογουμε περισσοτερο τυρβωδης απο πριν,κατι που δεν βοηθα καθολου στην αποδοση...το γιατι ειναι μεγαλη ιστορια...

    στο θεμα χαρτογραφησης τωρα...

    οχι μονο δεν κανει κακο,ακομη και σε εντελως νορμαλ μοτοσυκλεττα,αλλα κανει και πολυ καλο μια και η εργοστασιακη χαρτογραφηση απεχει μιλια απο το ιδανικο...

    ειναι εκ των ων ουκ ανευ...?οχι...

    πρακτικα...

    1)τελικο εξατμισης= δεν ασχολειστε...

    2)ολοκληρη εξατμιση...δεν αλλαζετε φιλτρο κι επισης δεν ασχολειστε...

    οι εργοστασιακοι εγκεφαλοι εχουν την δυνατοτητα να αλλαζουν τα καυσιμα,μεσω των αισθητηρων τους,περιπου 5%...

    οπερ μεθερμηνευομενον...μπορουν να ανταπεξελθουν σε ενα μεγαλο βαθμο στην αλλαγη δεδομενων,ειτε αυτα αφορουν περιφερειακα,οπως εξατμιση,ειτε καιρικες μεταβολες...

    αν λοιπον δεν ειστε ολη την ωρα με 6η τερμα,ειστε ασφαλεις,ακομη και με αλλαγη ολοκληρης εξατμισης...

    αν απο την αλλη ειστε λατρεις της απολυτης αποδοσης-ιδανικης καταναλωσης,σε οτι εχετε,κανετε μια καυσαναλυση στον δρομο,οχι σε δυναμομετρο και με ενα γκατζετακι ρυθμιζετε τα καυσιμα σας...

    η επιλογη δικη σας...







    frankly my dear, i dont give a damn...

  3. #2298
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/11/2009
    Μηνύματα
    892
    [QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
    [B]να το εξηγησω απλα...

    το μοτερ ειναι μια αντλια,που απο την μια ρουφαει,απο την αλλη φυσαει...

    η δυνατοτητα εισροης αερα στην μοναδα χρονου,δεν εξαρταται τοσο απο την διαπερατοτητα του φιλτρου,οσο απο την δυνατοτητα αναρροφησης του μοτερ η οποια εξαρταται απο ενα εκατομυριο πραγματα...

    δηλαδη...το οτι περναει Α αερας απο το φιλτρο με μαμα εξατμιση,δεν σημαινει οτι δεν μπορει να περασει Α+ με aftermarket...

    τα εργοστασιακα φιλτρα εχουν την δυνατοτητα να επιτρεψουν τουλαχιστον 20% μεγαλυτερη παροχη αερα,απ οτι παρεχουν με το μοτερ νορμαλ...

    επισης τα aftermarket φιλτρα,συνηθως,παραειναι ελευθερα με αποτελεσμα ,ναι μεν,να παρεχουν μεγαλυτερο ογκο αερα,αλλα με μειωμενη ταχυτητα...αυτο εχει ως αποτελεσμα να δημιουργειται τυρβωδης ροη,για να ακριβολογουμε περισσοτερο τυρβωδης απο πριν,κατι που δεν βοηθα καθολου στην αποδοση...το γιατι ειναι μεγαλη ιστορια...

    στο θεμα χαρτογραφησης τωρα...

    οχι μονο δεν κανει κακο,ακομη και σε εντελως νορμαλ μοτοσυκλεττα,αλλα κανει και πολυ καλο μια και η εργοστασιακη χαρτογραφηση απεχει μιλια απο το ιδανικο...

    ειναι εκ των ων ουκ ανευ...?οχι...

    πρακτικα...

    1)τελικο εξατμισης= δεν ασχολειστε...

    2)ολοκληρη εξατμιση...δεν αλλαζετε φιλτρο κι επισης δεν ασχολειστε...

    οι εργοστασιακοι εγκεφαλοι εχουν την δυνατοτητα να αλλαζουν τα καυσιμα,μεσω των αισθητηρων τους,περιπου 5%...

    οπερ μεθερμηνευομενον...μπορουν να ανταπεξελθουν σε ενα μεγαλο βαθμο στην αλλαγη δεδομενων,ειτε αυτα αφορουν περιφερειακα,οπως εξατμιση,ειτε καιρικες μεταβολες...

    αν λοιπον δεν ειστε ολη την ωρα με 6η τερμα,ειστε ασφαλεις,ακομη και με αλλαγη ολοκληρης εξατμισης...

    αν απο την αλλη ειστε λατρεις της απολυτης αποδοσης-ιδανικης καταναλωσης,σε οτι εχετε,κανετε μια καυσαναλυση στον δρομο,οχι σε δυναμομετρο και με ενα γκατζετακι ρυθμιζετε τα καυσιμα σας...

    η επιλογη δικη σας...
    Thanks για την ενημέρωση reinmaster να σαι καλά!
    Εγω π.χ που άλλαξα φίλτρο+εξατμισούλα και δεν θέλω να κάνω τιποτα άλλο.
    Έχω βίτσιο!!
    Μαλλον ειναι καλλυτερα να βάλω πισω το Μαμα του?Ετσι?
    Αυτο καταλαβα...

  4. #2299
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/11/2009
    Μηνύματα
    892
    Λοιπον μου φαινεται μαλλον! θα Βαλω το Μαμα φιλτρο!

  5. #2300
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Μικe 77
    Μαμα φιλτρο!


    frankly my dear, i dont give a damn...

  6. #2301
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Μικe 77
    Αυτα τα γράφω επειδή έχω φάει τα μούτρα μου άπειρες φορές!!
    Τώρα όντας 30+ πλέον και αφου έχω κάπως κατασταλάξει κάπως αποφάσισα να πάρω το 650,
    αν και μπορούσα να πάρω το 1250 π.χ
    ...
    Δηλ τι να σου κάνει το banditaki?
    Τουριστικο μηχανακι ειναι....
    Θές γκάζι??
    Ε! ΠΆΡΕ ρε μεγάλε ss Bάλε turbo_nitro_power
    ...
    Απλά εγω με όσες τούμπες έφαγα εβγαλα το συμπέρασμα οτι δεν το χω!
    +656
    {Σε έχει "χαλάσει" η *αδυναμία* του 650, μα το μυαλό το έχεις μέσα στο κεφάλι. Είμαι σίγουρος πως άμα το ψυχραιμίσεις λιγουλάκι θα την βρείς την άκρη σου, χωρίς όμως ν'αναλώνεσαι σε βελτιώσεις που δεν κολλάνε σε μηχανάκι του χαρακτήρα "τα κάνω όλα", όπως το δικό μας.}
    Επίσης πιστεύω ότι 3-4 μήνες είναι λίγοι για να σε απογοητεύσει κάτι.

    Αλήθεια την εξάτμα την έβαλες αφότου το μιλήσαμε? (καλορίζικη κ καλά χλμ!)

  7. #2302
    Τρελλό θεματάκι έγινε το πείραγμα! Εγώ είμαι υπέρ των βελτιώσεων, αρκεί το κόστος τους να μην πλησιάζει τη διαφορά από το μεγαλύτερο μοτέρ. Οπότε αν πήρε κάποιος το 650άρι με 6400?, βάλει μια yoshi, acrapovic, οτιδήποτε άλλα 600?, βάλει ένα φίλτρο 60? και ένα dynojet 300? έχει δώσει παρά λίγο τα λεφτά του 1250 και ούτε καν το πλησιάζει σε επιδόσεις. Η αντίρρησή μου λοιπόν είναι αυτή... Εννοείται πως ο κάθε ένας το βλέπει αλλιώς το πράγμα και με την τσέπη του και την κ@*λα του κάνει ότι του αρέσει.


    Αρχικά δημιουργήθηκε από Μικe 77
    Απλά εγω με όσες τούμπες έφαγα εβγαλα το συμπέρασμα οτι δεν το χω!
    Γιατί να μαλώσουμε βρε, κουβέντα κάνουμε! Δεν πας κανένα σχολείο, το απλό 0-300 riding; Θα καταλάβεις πολλά μετά. Ρόσσι δεν θα γίνεις, όπως δεν έγινε κανείς "κοινός θνητός" αλλά πιστεύω πως αν έχεις στοιχειώδη ευφυία και διάθεση να ακούσεις και να μάθεις, οι τούμπες θα πάρουν τέλος και θα χαίρεσαι περισσότερο τις βόλτες σου.


    Rein ευχαριστούμε για το τεχνικό

  8. #2303
    Χρεοκοπημενο μελος Το avatar του/της taskon
    Εγγραφή
    01/11/2004
    Μηνύματα
    161
    Καλησπέρα σε όλους.

    Απο την Παρασκευή αν όλα πάνε καλά θα είμαι κατοχος ενος bandit 650 μοντέλο 2009. με 12000 χλμ
    Αφου σας ευχαριστήσω για τις πολύτιμες πληροφορίες που ήδη έχω βρει, θα ήθελα να κάνω 2 ερωτήσεις.
    1. Το σέρβις των 12000 χλμ στο υδρόψυκτο έχει ρύθμιση βαλβίδων ή όχι?
    2. Ο πωλητής της μηχανής μου δίνει και μια εξάτμηση από gsxr 750 k7, η οποία λέει μπαίνει κατευθείαν. Ειναι όντως ετσι και αν την βάλω ακυρώνεται η εγγύηση?

    Ευχαριστώ

  9. #2304
    Αρχικά δημιουργήθηκε από amyroukai



    Rein ευχαριστούμε για το τεχνικό
    de nada...

    τωρα τελευταια γλυκοκοιταζω αρκετα το 1250...

    μπορει να κανω καμια κινηση...με 150 κατω,που θα του βγαλω σχετικα ευκολα, νομιζω θα ναι μια χαρα...
    frankly my dear, i dont give a damn...

  10. #2305
    Αρχικά δημιουργήθηκε από taskon
    1. Το σέρβις των 12000 χλμ στο υδρόψυκτο έχει ρύθμιση βαλβίδων ή όχι?
    2. Ο πωλητής της μηχανής μου δίνει και μια εξάτμηση από gsxr 750 k7, η οποία λέει μπαίνει κατευθείαν. Ειναι όντως ετσι και αν την βάλω ακυρώνεται η εγγύηση?

    Ευχαριστώ
    1. Όχι, στις 24000 είναι.

    2. Εμ... Μάλλον λέει την εξάτμιση από Κ5 που την είχε στο πλάι. Μπαίνει, με χειροποίητο σωλήνα σύνδεσης όπως την έκανε και ο Pektis. Το μόνο "κακό" είναι ότι λογικά έχει πιο μεγάλο όγκο από ότι χρειάζεται το Bandit. Δεν πειράζει, δεν χάνεις και δεν κερδίζεις τπτ φοβερό. Αν στην δίνει καλή τιμή, πάρε την. Αν την δίνει "τσιμπημένα" πάρε μία Ελληνική, έχει 2 εταιρίες στον Πειραιά, την Racetech και την Raceguns και κάνεις πραγματικά την ίδια δουλειά. ΟΚ άντε για να μην τρώγονται οι Σέρβοι/Σλοβένοι και οι Ιάπωνες και οι Ιταλοί κλπ, με πιθανόν κατώτερης ποιότητας υλικά... Και να μη σου κρατήσει 20 χρόνια, στα παπάκια σου...
    Η εγγύηση δεν ακυρώνεται. Η εξάτμιση δεν έχει εγγύηση έτσι και αλλιώς. Και σαφώς και θα πάρεις τη μαμά εξάτμιση μαζί σου φεύγοντας οπότε ΑΝ λέμε γίνει τίποτα, γιατί μηχανή είναι και πάντα έχει πιθανότητες να χαλάσει, βάζεις τη μαμά και γλιτώνεις κάθε πιθανή βλακολογία.



    Με το καλό! Οπότε το παίρνεις και έρχεσαι στο κοπή τη πίτα να τα πούμε και από κοντά!

  11. #2306
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της cptm
    Εγγραφή
    23/11/2007
    Μηνύματα
    132
    Αρχικά δημιουργήθηκε από taskon
    Καλησπέρα σε όλους.

    Απο την Παρασκευή αν όλα πάνε καλά θα είμαι κατοχος ενος bandit 650 μοντέλο 2009. με 12000 χλμ
    Αφου σας ευχαριστήσω για τις πολύτιμες πληροφορίες που ήδη έχω βρει, θα ήθελα να κάνω 2 ερωτήσεις.
    1. Το σέρβις των 12000 χλμ στο υδρόψυκτο έχει ρύθμιση βαλβίδων ή όχι?
    2. Ο πωλητής της μηχανής μου δίνει και μια εξάτμηση από gsxr 750 k7, η οποία λέει μπαίνει κατευθείαν. Ειναι όντως ετσι και αν την βάλω ακυρώνεται η εγγύηση?

    Ευχαριστώ
    Καλώς ήρθες στην παρέα μας.
    Η ρύθμιση βαλβίδων είναι στις 24,000 Κμ. Για την εξάτμιση δεν γνωρίζω.

    Edit: Μας πρόλαβαν

  12. #2307
    Αρχικά δημιουργήθηκε από taskon
    Καλησπέρα σε όλους.

    Απο την Παρασκευή αν όλα πάνε καλά θα είμαι κατοχος ενος bandit 650 μοντέλο 2009. με 12000 χλμ
    Αφου σας ευχαριστήσω για τις πολύτιμες πληροφορίες που ήδη έχω βρει, θα ήθελα να κάνω 2 ερωτήσεις.
    1. Το σέρβις των 12000 χλμ στο υδρόψυκτο έχει ρύθμιση βαλβίδων ή όχι?
    2. Ο πωλητής της μηχανής μου δίνει και μια εξάτμηση από gsxr 750 k7, η οποία λέει μπαίνει κατευθείαν. Ειναι όντως ετσι και αν την βάλω ακυρώνεται η εγγύηση?

    Ευχαριστώ
    καλησπερα,καλως όρισες και με το καλό ο ληστής!

    επειδή το έχω προσφατο το service των 12.000 σε k8 που ειναι το ίδιο,νομίζω οτι δεν θέλουν ρύθμισμα οι βαλβίδες (στα αεροελαιοψυκτα ηθελε), στα 24.000 θέλει ρύθμισμα.
    Εμένα μου πηγε 170 ευρω σύνολο.

    για την εξατμιση θα σε γελάσω...

    πω πω πω η προθυμία είναι αυτη;;;!!βλέπεις που έρχεσαι ε?!

  13. #2308
    Χρεοκοπημενο μελος Το avatar του/της taskon
    Εγγραφή
    01/11/2004
    Μηνύματα
    161

    Talking

    ενταξει ρε παιδια τι έγινε τώρα? 10 λεπτά έλειψα και πλάκωσαν τόσες απαντήσεις. Ευχαριστώ πολύ πάντως
    Την εξάτμιση μου την δίνει δωρεάν οπότε θα την πάρω!!

  14. #2309
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/11/2009
    Μηνύματα
    892
    Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister


    Deegre όντως μετα την έβαλα την εξάτμιση
    Thanks!
    Να διευκρινησω κατι? :Είμαι απόλυτα ικανοποιημένος
    απο το Bandit,αλλωστε ήξερα τι αγόραζα και εξατμιση μονο
    για λόγους αισθητικής ήθελα να αλλάξω.Το φίλτρο δε
    το άλλαξα γιατι νόμιζα οτι θα αναπνέει καλλύτερα!
    Μονο αυτο ούτε αλογα ούτε τπτ αλλο.Μια χαρά ειναι η μηχανη!

    Amyrouqai thanks για το tip!θα ήταν καλή εμπειρία!!

  15. #2310
    Αρχικά δημιουργήθηκε από taskon
    Απο την Παρασκευή αν όλα πάνε καλά θα είμαι κατοχος ενος bandit 650 μοντέλο 2009. με 12000 χλμ
    μοντελο '08 με αδεια '09 (απ'οσο ξερω τα 9αρια ειναι αυτα που πουλαει τωρα ο Σφακ/κης στα 7450? με μαυρο κινητηρα/ψαλιδι, αλλο fairing, μουτροκωλι και οργανα ενω παρ/λα τα 8αρια ειναι στα 5995?)

    απλα για να ξερεις τι παιρνεις

    με'γεια και καλες βολτες!!!
    Aut disce aut discede!
    GSF650S ABS K8

Παρόμοια θέματα

  1. καταναλωση gsf 600s
    από salivaras στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 26/03/2008, 20:28
  2. fazer 600 ή v-strom 650 ή bandit?
    από al6s στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 16/06/2007, 06:22
  3. Repair Manual Transalp 600-650 & Africa 650-750
    από tifozif1 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 28
    Τελευταίο μήνυμα: 12/10/2005, 12:01

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF