Σελίδα 1 από 4 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 48

Θέμα: Προβλημα σε R6 '00 - Βαλβιδες

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    19/02/2007
    Μηνύματα
    6

    Προβλημα σε R6 '00 - Βαλβιδες

    Καλησπερα παιδια εχω ενα R6 μοντελο 00 με 54000χλμ...

    Το τελευταιους μηνες ειχε προβληματακη συμπεριφορα στα χαμηλα μεχρι 4κ στροφες -καποιες φορες κολλαγε για 1-2 δευτ. σαν μην ειχε βενζινη να ανεβασει στροφες- , επισης αργουσε πολυ να παρει μπροστα...

    Αυτα εγω τα πηρα σαν προβλημα στο καρμπιρατερ και πριν καναδυο βδομαδες το πηγα για καθαρισμο... Η συμπεριφορα βελτιωμενη γενικα αλλα και παλι καποιες φορες εκανε τα ιδια ωσπου καποια στιγμη δεν επαιρνε μπροστα με τπτ.. Μετα απο 20-30 λεπτα μιζιες πηρε επιτελους και αφου ξεμπουκωσε το πηγα στον μαστορα μηπως εχει κανει καμια ρυθμιση λαθος..

    Μου ζηταει να το κρατησει να το δει και 2 μερες μετα μου λεει για προβλημα στις βαλβιδες.. Εχουν παλιωσει μαλλον και ειναι πολυ φθαρμενες με αποτελεσμα να χανουν συμπιεση οι κιλινδροι.. Κανονικα η συμπιεση πρεπει να ειναι 15,5:1 σε ολους τους κυλινδρους και οι δικες μου παιζουν απο 10 μεχρι 12. Οποτε αυτη ειναι η πηγη του προβληματος...

    Το κοστος για καινουργια ανταλακτικα?? 803ε... με την εργασια καπου 1200... Ή ενναλακτικα μεταχειρισμενο μοτερ.... που παλι στα ιδια θα παιξει...

    Τι να πω ρε παιδια μου ακουγονται παρα παρα πολλα?? Εχει κανεις παρομοια εμπειρια?? Η αληθεια ειναι οτι δεν μου ξαναεχει τυχει τετοια μεγαλη βλαβη και δεν μου περισσευουν με τπτ 1000+ε... Εχει κανεις καμια ενναλακτικη πιο οικονομικη ιδεα? Αξιζει να το φτιαξω ή θα βγαλει μετα κανα προβλημα στους κιλινδρους και θα θελω αλλα τοσα..?? Η λύση ενος μτχ μοτερ πως σας φενεται??

    Πραγματικα θα ηθελα λιγη βοηθεια....

  2. #2
    Λύσε μου μόνο αυτή την απορία φίλε μου ...

    ο μάστορας σου είπε πως ο λόγος συμπίεσης στο μηχανάκι σου αυτή τη στιγμή είναι 10-12/1 ;;


  3. #3
    αφου παλιο ρ6 σε εβγαλε τοσα χλμ χωρις να παρεις στα χερια τις μπιελες μην μιλας καθολου...

    λυστο,φρεζαρε εδρες κι αν οι βαλβιδες σου εχουν ακομα ψωμι τριψτες και τελος...

    οταν λεμε ψωμι δεν εννουμε το ματι του μαστορα,αλλα μετρημα και των τριων πλευρικων κοψιματων της βαλβιδας με βαση τα χαρακτηριστικα που λεει το μανιουαλ...

    επισης να πει σε οποιον μηχανουργο το παει,να φρεζαρει και τις τρεις πλευρες των εδρων ,οχι μονο αυτη που παταει η βαλβιδα...

    λογικο κοστος μηχανουργειου,ΑΝ κανει οτι σου ειπα ειναι 100-150 ευρα...

    φυσικα αν τα κανεις ολα αυτα σωστα και το ξαναδεσεις χωρις να εχει λυθει κατω, εχεις εγγυημενο σπασιμο μοτερ μια και θα αποκτησει original συμπιεση...
    frankly my dear, i dont give a damn...

  4. #4
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Αρχικά δημιουργήθηκε από catmaster
    Λύσε μου μόνο αυτή την απορία φίλε μου ...

    ο μάστορας σου είπε πως ο λόγος συμπίεσης στο μηχανάκι σου αυτή τη στιγμή είναι 10-12/1 ;;

    Kαι πως μετριέται ο λόγος συμπίεσης με συμπιεσόμετρο? εε??
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  5. #5
    νταξει μωρε...psi δυναμικης συμπιεσης θα ειπε του παιδιου ο μαστορας και δεν καταλαβε καλα...εκτος αν ο μαστορας ειναι εντελως γκατζολος...
    frankly my dear, i dont give a damn...

  6. #6
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    Kαι πως μετριέται ο λόγος συμπίεσης με συμπιεσόμετρο? εε??

    γι' αυτό ρωτάω και εγώ .... :smilea:

  7. #7
    βεβαια ολα τα παραπανω ισχυουν λαμβανομενων υπ οψιν,ως ορθων,αυτων που ειπε ο μαστορας...

    διοτι η περιγραφη του προβληματος δειχνει κλειστες βαλβιδες απο πλευρας ρυθμισης...
    frankly my dear, i dont give a damn...

  8. #8
    Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
    βεβαια ολα τα παραπανω ισχυουν λαμβανομενων υπ οψιν,ως ορθων,αυτων που ειπε ο μαστορας...

    διοτι η περιγραφη του προβληματος δειχνει κλειστες βαλβιδες απο πλευρας ρυθμισης...

    ...και μπορεί και να βρήκε κάνα χιλιάρικο μέσα στα κάρτερ και θέλει να το τσιμπήσει ...


  9. #9
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
    βεβαια ολα τα παραπανω ισχυουν λαμβανομενων υπ οψιν,ως ορθων,αυτων που ειπε ο μαστορας...

    διοτι η περιγραφη του προβληματος δειχνει κλειστες βαλβιδες απο πλευρας ρυθμισης...
    Εγω διαβάζοντάς το σκεφτόμουν αν εχουν ρυθμιστεί ποτέ.
    Δεν ξέρω στα πόσα λέει το R6 αλλά και 45000 να λέει, όπως άλλα Yamaha, δεν λεει και τίποτα...
    δεν ειναι Honda στο κάτω κάτω.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  10. #10
    εγω προσωπικα,αν εξαιρεσουμε την σειρα των παλιων cbr, δεν εχω ανοιξει ουτε ενα μηχανακι,ανεξαρτητως χλμ,που να μην θελει ρυθμισμα...
    frankly my dear, i dont give a damn...

  11. #11
    εμένα πάλι μου κάνει εντύπωση με κάτι μάστορες που πιάνουν κατευθείαν τα κάρμπς λύσε -δέσε (φύσα με σπρέι και ξεμάτιασμα από πάνω τις περισσότερες φορές ) ... και δεν τσεκάρουν ποτέ βαλβίδες ...


  12. #12
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
    εγω προσωπικα,αν εξαιρεσουμε την σειρα των παλιων cbr, δεν εχω ανοιξει ουτε ενα μηχανακι,ανεξαρτητως χλμ,που να μην θελει ρυθμισμα...
    Ε για τέτοια μιλάω. Το Hornet 900 (919) το άνοιξα τσάμπα στις 32.000 το ξανάκλεισα και λεω να το ανοίξω ξανα κατα τις 60000.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  13. #13
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από the_dog
    Κανονικα η συμπιεση πρεπει να ειναι 15,5:1 σε ολους τους κυλινδρους και οι δικες μου παιζουν απο 10 μεχρι 12.
    Άϊντε να δεχτούμε ότι το μηχανάκι σου έχει λόγο συμπίεσης 15,5 : 1 ...

    Επειδή (και ας με διορθώσει καποιος plz) ο λόγος συμπίεσης εκφράζει τον όγκο του κυλίνδρου + τον όγκο του θαλάμου καύσης (από το ΚΝΣ) προς τον όγκο του θαλάμου καύσης (στο ΑΝΣ) (λαϊκιστί: πόσο ζούληγμα τρώει το μίγμα..) για να μεταβληθεί πρέπει ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ να έχει αλλάξει κάποιο γεωμετρικό χαρακτηριστικό του μοτέρ !!
    (στην περίπτωσή σου: ή ψήλωσε εξωφρενικά και ανομοιόμορφα - κοινώς, πετσικάρησε ασύστολα - η κεφαλή ή κόντυναν οι μπιέλες σου ή ο στρόφαλος μετακόμισε προς το κάρτερ...).


    Υ.Γ.
    Αν ο μάστορης μέτρησε δυναμική συμπίεση, τότε τα νούμερα θα έπρεπε να συνοδεύονται από κάτι σαν p.s.i. , kPa , mmHg , bar κ.λ.π.
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  14. #14
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    19/02/2007
    Μηνύματα
    6
    Ευχαριστω για τις απαντησεις παιδια!!

    Ο μαστορας απ οτι μου ειπε μετρησε ξεχωριστα σε καθε κιλινδρο συμπιεσεις και βρηκε 10 10 11 12 ενω οπως μου ειπε πρεπει ολοι να εχουν 15,5...


    Δεν ξερω ισως να εννουσε psi ή κατι τετοιο.. Δεν καταλαβα ακριβως αυτος μιλησε απλα για πιεσεις σε κιλινδρους.....

    Μαλιστα οποτε αν κανω οτι μου λεει και επανελθουν οι κανονικες συμπιεσεις θα εχω σπασιμο μοτερ συντομα?? Ο μαστορας με διαβαιωσε οτι οι κιλινδροι ειναι σε αψογη κατασταση και οτι θα ειναι καινουργιο μηχανακι αν κανω οτι λεει... Μαλλον επεσα σε περιπτωση...

    Και απο ανταλακτικα μου μιλισε για καινουργιες βαβιδες (16), φλατζες κλπ 10 πραγματα διαφορετικα πρεπει να μου ειπε με συνολικο κοστος 800ε κατευθειαν απο την yamaha.. Για μηχανουργειο ή για ρυθμιση δεν μου ειπε τπτ...


  15. #15
    Αρχικά δημιουργήθηκε από the_dog
    Ευχαριστω για τις απαντησεις παιδια!!

    Ο μαστορας απ οτι μου ειπε μετρησε ξεχωριστα σε καθε κιλινδρο συμπιεσεις και βρηκε 10 10 11 12 ενω οπως μου ειπε πρεπει ολοι να εχουν 15,5...


    Δεν ξερω ισως να εννουσε psi ή κατι τετοιο.. Δεν καταλαβα ακριβως αυτος μιλησε απλα για πιεσεις σε κιλινδρους.....

    Μαλιστα οποτε αν κανω οτι μου λεει και επανελθουν οι κανονικες συμπιεσεις θα εχω σπασιμο μοτερ συντομα?? Ο μαστορας με διαβαιωσε οτι οι κιλινδροι ειναι σε αψογη κατασταση και οτι θα ειναι καινουργιο μηχανακι αν κανω οτι λεει... Μαλλον επεσα σε περιπτωση...

    Και απο ανταλακτικα μου μιλισε για καινουργιες βαβιδες (16), φλατζες κλπ 10 πραγματα διαφορετικα πρεπει να μου ειπε με συνολικο κοστος 800ε κατευθειαν απο την yamaha.. Για μηχανουργειο ή για ρυθμιση δεν μου ειπε τπτ...
    οπως λενε και με τους γιατρους...παρε και μια δευτερη γνωμη...

    ακαιπουσαι...αν την γλιτωσεις μονο με ρυθμισμα πουλα το...trust me on this one...

    μην το βαλεις αγγελια στο μοτο...
    frankly my dear, i dont give a damn...

Σελίδα 1 από 4 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΕ Bmw F650
    από tasos21 στο forum BMW
    Απαντήσεις: 23
    Τελευταίο μήνυμα: 20/10/2014, 13:56
  2. ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΕ Triumph
    από lord_dimos76 στο forum Triumph
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 22/02/2006, 15:32
  3. Προβλημα σε 3 κινητηρες Cbf250.
    από oulas στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 28/09/2005, 15:56
  4. Προβλημα σε φωτα σε Duke II '02
    από Alki_Viades στο forum KTM
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 01/08/2005, 11:48

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF