Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 21

Θέμα: Αγορά wr450f ή ktm 530

  1. #1

    αγορα wr450f - ktm 530

    Γεια και χαρα σε ολους.Το ονομα μου ειναι θοδωρος και θα ηθελα απ οσους γνωριζουν μια μικρη βοηθεια.Τον τελευταιο καιρο ειμαι στο εξης διλημμα΄ την αγορα yamaha wr450f ή ktm 530exc ? Θα ηθελα ενα πολυ γρηγορο-νευρικο offroad απ την μια αλλα και ενα γερο και αξιοπιστο offroad απ την αλλη.Εσεις τι θα μου προτεινατε και γιατι.Πειτε μου κατι.

  2. #2
    HUSKY TE450 Το avatar του/της SeNNinhA
    Εγγραφή
    29/10/2002
    Μηνύματα
    2.019
    Τι ακριβώς θέλεις να κάνεις και τι εμπειρία έχεις? Δεν καταλαβαίνω το νευρικό. Συνήθως αυτό δεν είναι καλό για το εντούρο. Νευρικά είναι τα ΜΧ. Μάλλον κάτι άλλο θέλεις να πεις.

    Νευρικό, γερό και αξιόπιστο πάντως κάνει σε 250 ή 300 δίχρονο.

    Μιλώντας για καινούργια 4Τ:

    Το Yamaha είναι το πιο αξιόπιστο από όλα όχι όμως και το πιο δυνατό ή καλό. Γενικά είναι παλιό σαν σχεδίαση και λογικά του χρόνου θα ανανεωθεί. Παραμένει καλό αλλά πισω από τα υπόλοιπα.

    Το ΚΤΜ είναι πάντα πιο νέο και κάθε χρονιά καλύτερο. Έχουν βελτιώσει και τις αναρτήσεις που ήταν το αδύνατο σημείο του αλλά θέλει πιο πολύ προσοχή και συντήρηση.


    Πάντως εαν μιλάς για καινούργια ή περσινά μοντέλα τότε το HUSABERG λέγεται ότι είναι μακράν το καλύτερο μηχανάκι. Και δεν είχαν και προβλήματα αξιοπιστίας τα Husaberg και πολύ καλή αντιπροσωπία έχουν.

  3. #3
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.830
    Έχεις ξαναασχοληθεί ποτέ με χώμα?
    & τα 2 μηχανάκια θα σε δυσκολέψουν πολύ αν έχεις σκοπό να κάνεις enduro & όχι κυρίος φλαταδούρες.

    Το ΚΤΜ υπερτερεί σαφώς σε όλα τα επίπεδα, δε ξέρω όμως αν εν τέλει σου ταιριάζει κάποιο από τα 2.






    Welcome!

  4. #4
    Ευχαριστω πρωτα απ ολλα τους SeNNinhA και MikeG που ειπαν την αποψη τους.Εχω το crm 250 2t και τα σαββατοκυριακα οταν εχω χρονο'' ξεφευγω'' λιγο στα γυρο βουνα.Δεν ασχολουμε επαγγελματικα και ουτε θελω.Μ αρεσει ομως το βουνο και το γκαζι.Θελω να ανεβαινω τους λοφους με μια ανεση αλλα και με μια αγριαδα που προσφερει μια αγρια νευρικη μηχανη offroad και δεν θελω 2τ γιατι θελω κατι αλλο. Μιλαω για τα 2 συγκεκριμενα μοντελα.Πιο κατα την γνωμη σας αξιζει.Πιο ειναι πιο αξιοπιστο ,πιο δυνατο .

  5. #5
    sotris like motoris Το avatar του/της taxydromos
    Εγγραφή
    29/11/2005
    Μηνύματα
    3.903
    εχω οδηγησει το ktm530 και εμεινα απολυτα ικανοποιημενος,ενθουσιασμενος θαλεγα!!
    γκαζι απο το ρελαντι,σουζα για πλακα και ευκινησια μεσα στα μονοπατια ωστε να ξεχνας τα κυβικα του....αξιοπιστια εχουν ολα τα ktm πλεον!
    τωρα απο ομορφια....οσοι εχουν ματια βλεπουν..
    [font=courier]"Its going to be a hell of a ride.!"[/font]


    My Dirty Blog!!
    ^-^-^-^-^-^-^ جسارة أن يركب


    Athenians Enduro Lovers

    Γιούπι!!...ο δικός μας 6ήρεμος..

    Η 5ήμερη στη Πίνδο!!!!!

    Η ΠΑΓΩΜΕΝΗ ΒΟΛΤΑ ΣΤΟΝ ΠΑΡΝΩΝΑ!μπρρρρ
    [color=light blue][font=courier]Jolly Rider[/color][/font]

  6. #6
    HUSKY TE450 Το avatar του/της SeNNinhA
    Εγγραφή
    29/10/2002
    Μηνύματα
    2.019
    ΟΛΑ τα μοντέλα είναι πια αξιόπιστα εφόσον ακολουθείς με ευλάβεια τις οδηγίες για την συντήρησή τους.

    Το Yamaha σαφώς και θέλει κάπως λιγότερη προσοχή και λίγο πιο αραιή συντήρηση από το ΚΤΜ.

    Το ΚΤΜ είναι σαφώς πιο δυνατό και λόγω κυβικών αλλά και λόγω νεότερης σχεδίασης κινητήρα και πλαισίου.

    Από τα δύο θα έπαιρνα το ΚΤΜ

    Επιμένω όμως να δοκιμάσεις και το Husaberg.

  7. #7
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    και εγω husaberg ψηφιζω, ειναι μια κλαση πανω απ'οτιδηποτε αλλο και σε κινητηρα και σε αναρτησεις και σε ζυγισμα. Και ειναι και injection.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  8. #8
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της MAG/FMX
    Εγγραφή
    01/04/2009
    Μηνύματα
    767
    Για μενα εξαρταται ποσο καιρο θα το κρατησεις ..........Αν το κρατησεις πολλα χρονια παρε ΚΤΜ γιατι θα χεις το καλητερο, αν λιγα χρονια για την πλακα σου , παρε wrf για να μην χασεις τα λεφτα σου.
    Παντως πολλοι λενε οτι το Husaberg ειναι λιγο καλητερο απτα αλλα......
    love will save the planet,hate is a good start.

  9. #9
    sex beast Μελος Το avatar του/της sabayam
    Εγγραφή
    10/05/2009
    Μηνύματα
    130
    Αρχικά δημιουργήθηκε από SeNNinhA
    ΟΛΑ τα μοντέλα είναι πια αξιόπιστα εφόσον ακολουθείς με ευλάβεια τις οδηγίες για την συντήρησή τους.

    Το Yamaha σαφώς και θέλει κάπως λιγότερη προσοχή και λίγο πιο αραιή συντήρηση από το ΚΤΜ.

    Το ΚΤΜ είναι σαφώς πιο δυνατό και λόγω κυβικών αλλά και λόγω νεότερης σχεδίασης κινητήρα και πλαισίου.

    Από τα δύο θα έπαιρνα το ΚΤΜ

    Επιμένω όμως να δοκιμάσεις και το Husaberg.

    πιο αξιοπιστο μακραν ειναι το ΥΑΜΑΗΑ και απο αποδοση δεν ειχα προβλημα αρκατα ελαστικος ο κινητηρας και δεν ειναι καν παναρχαιος για οσους δε ξερουν.....

    τωρα το 2010 4α ε5να5 ανανεω0ενο σε ολους τους τομεις καινουριος κινητηρας
    οσο για το πλαισιο ειναι ηδη αλουμινιου απο το 2007...αρα δεν εχει μεινει πισω σε εξελιξη

    αν το θελεις για χωμα το ΥΑΜΑΗΑ ειναι πιο γραμμικος χωρις ξεσπασματα.....

    ψηφισω ΥΑΜΑΗΑ για λογους αξιοπιστιας και εγγυησης...

    Ο ανθρωπος ειναι θνητος στους φοβους του & αθανατος στις επιθυμιες του..

  10. #10
    Eυχαριστω πολυ παιδια. να ειστε καλα.

  11. #11
    Αρχικά δημιουργήθηκε από teodrosos
    Eυχαριστω πολυ παιδια. να ειστε καλα.

    πάρε ένα husaberg 570,

    εμπεριέχει όλα τα παραπάνω "θέλω" σου αλλά και "πιστεύω" τους.

  12. #12
    δες και αυτο.... ειναι φιλου και πολυ προσεγμενο....


    http://forum.enduro-republic.gr/foru...hp?f=16&t=2828

  13. #13
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της ARISPEED1
    Εγγραφή
    10/02/2008
    Μηνύματα
    530
    Νομίζω .....................WRF 250 ..............θα ηταν καλύτερα για σένα Το μόνο μειονέκτημα .........σε ανηφορικά κ δύσκολα κομμάτια ..................το υψος σέλας .................1 μέτρο !

  14. #14
    ENA einai το μηχανακι που φτιαχτηκε για σενα...

    αν θελεις να ξεχωριζεις και να εισαι μπροστάρης σε μια επανασταση κυβισμού!

    ΒΕΤΑ RR 2010 βγαινει σε 400- 450 -520


    το 400 ειναι αυτό που μοιάζει με 2.5 σε συμπεριφορά και στα καταλληλα χερια μπορει να μεταμορφωθει σε φονέα γιγάντων!

    Ο κινητηρας ειναι φρεσκοσχεδιασμένος (συγχρονη σχεδίαση) που φερνει την συμπεριφορα της μοτο να συγκλίνει στη γραμμη ολων των μεγαλων κατασκευαστων... ποια γραμμη;

    Την ΕΝΔΙΑΜΕΣΗ γραμμη, οι διχρονοι κινητηρες να μοιαζουν σε συμπεριφορα με 4χρονους και οι τετραχρονοι με διχρονους!

    κάτσε να δοκιμασεις το ΒΕΤΑ και μετα δωσε χρηματα!




    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	2010_beta_rr_enduro 4 (medium).jpg 
Προβολές:	823 
Μέγεθος:	69,9 KB 
ID:	187051

  15. #15
    7 years of fuckin up Το avatar του/της Stabak
    Εγγραφή
    19/09/2002
    Μηνύματα
    898
    Περι αξιοπιστίας και ευλαβικής συντήρησης...

    Το ΚΤΜ λεει καθε 15 ωρες τσεκ βαλβιδες αν δεν κανω λαθος, το γιαμαπα καθε 1000 χλμ...

    Μεγαλο παιδί εισαι....
    Ban 'em all

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 54
    Τελευταίο μήνυμα: 30/06/2008, 14:05
  2. Ktm Exc-r 530
    από smavrid στο forum KTM
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 26/02/2008, 12:45

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF