Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 21 από 21

Θέμα: Αγορά wr450f ή ktm 530

  1. #16
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Stabak
    Περι αξιοπιστίας και ευλαβικής συντήρησης...

    Το ΚΤΜ λεει καθε 15 ωρες τσεκ βαλβιδες αν δεν κανω λαθος, το γιαμαπα καθε 1000 χλμ...

    Μεγαλο παιδί εισαι....
    μια διαιρεσουλα δειχνει οτι ειναι πολυ κοντα τα δυο, τα οποια ετσι κι αλλιως αναφερονται σε αγωνιστικες συνθηκες, που εν προκειμενω δεν υφιστανται.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  2. #17
    Αδερφέ εγώ έχω άποψη (προσωπική πάντα) μόνο για το ΚΤΜ. Το μηχανάκι έχει πολύ
    δύναμη και θέλει χέρια για να το πας και όχι να σε πάει. Στα ανοιχτά κομμάτια ιδίως είναι
    τρακτέρ το μηχανάκι.

  3. #18
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της MAG/FMX
    Εγγραφή
    01/04/2009
    Μηνύματα
    767
    Απλα το YAMAHA θα μπορεις να το εχεις κ για πολιτικη χρηση .......... ασε που το μαυρο με τα γραφικα monster δε παιζεται κ σε εμφανηση........
    love will save the planet,hate is a good start.

  4. #19
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
    Και ειναι και injection.
    Ότι καλύτερο για την κορυφή του βουνού (όχι της Βαρυμπόμπης... ) ή για ποτάμι σε χαράδρα ...
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  5. #20
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Trickster
    Εγγραφή
    15/07/2006
    Μηνύματα
    658
    Αρχικά δημιουργήθηκε από KaTaNaS
    ENA einai το μηχανακι που φτιαχτηκε για σενα...

    αν θελεις να ξεχωριζεις και να εισαι μπροστάρης σε μια επανασταση κυβισμού!

    ΒΕΤΑ RR 2010 βγαινει σε 400- 450 -520


    το 400 ειναι αυτό που μοιάζει με 2.5 σε συμπεριφορά και στα καταλληλα χερια μπορει να μεταμορφωθει σε φονέα γιγάντων!

    Ο κινητηρας ειναι φρεσκοσχεδιασμένος (συγχρονη σχεδίαση) που φερνει την συμπεριφορα της μοτο να συγκλίνει στη γραμμη ολων των μεγαλων κατασκευαστων... ποια γραμμη;

    Την ΕΝΔΙΑΜΕΣΗ γραμμη, οι διχρονοι κινητηρες να μοιαζουν σε συμπεριφορα με 4χρονους και οι τετραχρονοι με διχρονους!

    κάτσε να δοκιμασεις το ΒΕΤΑ και μετα δωσε χρηματα!

    FAMOUS LAST WORDS:
    "Helmet? I don need no steenking helmet!"



  6. #21
    Βουνό και θάλασσα... Το avatar του/της Greg_950 S
    Εγγραφή
    13/02/2010
    Μηνύματα
    186
    Θα συμφωνήσω με τους προηγούμενους για το HUSABERG, αλλά το 450. Σίγουρα θα χρειασθεί και ένα βεντιλατέρ, αν το έχεις και για μέσα στην πόλη.
    Το 530 (2010) είναι βελτιωμένο σε αναρτήσεις και γεωμετρία σε σχέση με τα παλιότερα, αλλά από ότι ακούστηκε από το 2011-12 θα εγκαταλειφθεί το PDS πίσω και στα enduro και θα ξαναβάλουν μοχλικό (μετά από πειραματισμούς πολλών ετών), παρόμοιο με το νέο Μ/Χ τους, SX-F 350.

Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 54
    Τελευταίο μήνυμα: 30/06/2008, 14:05
  2. Ktm Exc-r 530
    από smavrid στο forum KTM
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 26/02/2008, 12:45

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF