Σελίδα 40 από 42 ΠρώτοΠρώτο ... 303536373839404142 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 586 έως 600 από 623

Θέμα: Xt 1200 Tenere

  1. #586
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    12.021
    Ρε παιδιά.. Ρε παιδιά.. Ας δούμε τα πράγματα λίγο πιο σφαιρικά πριν συνεχίσουμε να τσακωνόμαστε. Πολλές εταιρίες λιγουρεύονται κομματάκι από την πίτα της bmw στην μεγάλη κατηγορία . Για να δούμε όμως από τι συστατικά είναι φτιαγμένη αυτή η πίτα. Τι προσφέρει η bmw με το gs1200 και τι περισσότερο μπορούν να προσφέρουν οι άλλοι. Έχουμε λοιπόν εμφάνιση (υποκειμενικό), αξιοπιστία (αμφισβητούμενη από πολλούς) και αξιόλογες επιδόσεις στο ταξίδι εντός και εκτός (υπάρχουν κ καλύτερα λένε). Τι περισσότερο μπορεί να προσφέρει το teneke 1200, το Varkadero 1200 και το ktm 1200?
    Οι μεν θα πούνε αξιοπιστία, οι δε επιδόσεις. Εγώ θέλω κάτι που να χτυπάει και στα τρία σημεία. Κάποιοι παίρνουν gs1200 για να το οδηγούν μέσα στην Αθήνα επειδή τους αρέσει και κάποιοι άλλοι αυτή την στιγμή κάνουν τον γύρο του κόσμου με ybr 125 μην το ξεχνάτε. Όσοι θέλουν να οδηγούν ένα μαστόδοντο που να κάνει φασαρία με την εμφάνισή του κ μόνο ξέρουν από τώρα τι θα πάρουν. Τα Varkadero είναι πιο βαριά από τα gs και είναι χειρότερα στο ταξίδι αλλά και στον τομέα off road (κατά την γνώμη μου). Και το Varkadero 1200 πάλι έτσι θα είναι μάλλον αλλά ο κόσμος το αγοράζει γιατί βλέπει ακόμα Africanes να κυκλοφορούν που με ένα πλύσιμο και γυάλισμα έρχονται σε κατάσταση βιτρίνας. Σε αυτό τον τομέα λοιπόν το παιχνίδι είναι με τα made in japan εγώ όμως λέω πως ένα μηχανάκι που είναι 300 κιλά δεν πρέπει να λέγεται off αλλά ούτε και on. Υπάρχει περίπτωση να είναι τα teneke και varkadero πιο αθλητικά από τα ktm? Με τίποτα. Έχουμε λοιπόν έναν αθλητή του sumo που είναι πιο ευέλικτος απ΄ ότι δείχνει. Δύο αρσιβαρίστες, ο ένας μάλλον είναι καλύτερος στο ζετέ και ο άλλος στο αρασέ. Και έναν αθλητή του mai tai. Γιατί τους βάζετε να παλεύουν μεταξύ τους?
    Κάποιοι λοιπόν αγοράζουν σύμφωνα με την εμφάνιση. Παίρνουν αυτό που τους κάθεται καλύτερα στο μάτι. Κάποιοι σύμφωνα με την αξιοπιστία. Αυτό που πιστεύουν πως θα τους βγάλει τα λιγότερα προβλήματα, που χρειάζεται την λιγότερη συντήρηση και θα αντέξει περισσότερο σε βάθος χρόνου. Και κάποιοι σύμφωνα με τις επιδόσεις, εντός και εκτός. Οι υπόλοιποι που τους αρέσει να το ψάχνουν περισσότερο θέλουν κάτι που να συνδυάζει και τα τρία. Και όταν υπάρξει κάτι τέτοιο αυτός που δίνει βάσει στην εμφάνιση αν του αρέσει θα το αγοράσει αφού έχει κ καλύτερες επιδόσεις και αξιοπιστία. Αυτός που δίνει βάση στις επιδόσεις θα το αγοράσει αφού είναι κ αξιόπιστο αρκεί να μην φαίνεται πως έχει κάνει μετωπική με τοίχο (βλέπε xtz660). Το θέμα όμως είναι, μπορεί να υπάρξει τέτοιο μηχανάκι?
    Πόσο επηρεάστηκαν οι πωλήσεις των bmw μετά την έλευση του Stelvio? Μάλλον όχι όσο θα ήθελαν ίσως γιατί δεν πρόσφερε κάτι παραπάνω και (μόνο?) οι οπαδοί της εν λόγο εταιρίας το αγόρασαν. Το zouper tenere για να πάει καλά θα πρέπει να δώσει βάρος και στους τρεις τομείς. Θα το κάνει? Γνώμη μου είναι πως εκεί πάνω η πίτα είναι της bmw και δύσκολα θα την μοιραστεί. Ότι βγει από δω και πέρα θα το αγοράσουν οι φανατικοί της κάθε εταιρίας (το ξέρεται πως υπάρχουν) και όσοι δεν θα έπαιρναν έτσι κ αλλιώς bmw. Ποιους θα κερδίσει το Tenere? Αυτούς που θα ήθελαν κάτι σαν bmw αλλά όχι bmw. Ποιούς μπορεί (μπορεί?) να κερδίσει? Αυτούς που θα ήθελαν κάτι σαν ktm 990 αλλά όχι ktm.
    Εμένα πάντως τα πολλά τσιπάκια δεν μου αρέσουν. Ο υπολογιστής μου έχει αρκετά για να με ταλαιπωρεί. Ούτε τόσο βάρος ανάμεσα απ' τα πόδια μου θέλω, αυτό που έχω μου φτάνει (το 660 εννοώ). Οπότε κ τα λεφτά να είχα τίποτε απ' όλα αυτά δεν θα αγόραζα.. Ακόμα.
    Ρε σεις πολλά δεν έγραψα?
    Sent from me using a computer.

  2. #587
    Ποσαδιστής Το avatar του/της el_hymador
    Εγγραφή
    09/09/2005
    Μηνύματα
    3.918
    Αρχικά δημιουργήθηκε από daz
    Ρε παιδιά.. Ρε παιδιά.. Ας δούμε τα πράγματα λίγο πιο σφαιρικά πριν συνεχίσουμε να τσακωνόμαστε.

    ..........................
    ..........................
    ..........................

    Οπότε κ τα λεφτά να είχα τίποτε απ' όλα αυτά δεν θα αγόραζα.. Ακόμα.
    Ρε σεις πολλά δεν έγραψα?
    +1200 και βάλε...

    Ξεκίνησα να γράφω εχθές ένα σχετικό post αλλά βαρέθηκα γιατί έβγαινε πολύ μεγάλο και είχε και πολύ ανάλυση...

    ε αυτά που έγραψες ακριβώς θα έγραφα, συμφωνώ 100%


  3. #588
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της VALES
    Εγγραφή
    16/02/2009
    Μηνύματα
    1.059
    [QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από daz
    [B]Ρε παιδιά.. Ρε παιδιά.. Ας δούμε τα πράγματα λίγο πιο σφαιρικά πριν συνεχίσουμε να τσακωνόμαστε.
    Οπότε κ τα λεφτά να είχα τίποτε απ' όλα αυτά δεν θα αγόραζα.. Ακόμα.








    Ευτυχώς που το είδες σφαιρικά...

    Πες μας τώρα τι θα αγόραζες αν το έβλεπες μονοκόματα !!!!

    Έλα να σας φτιάξω...http://www.youtube.com/watch?v=j-3co...layer_embedded

    Το traveler να πάρετε, το ζεβρέ.

  4. #589
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της mixalakis
    Εγγραφή
    29/08/2007
    Μηνύματα
    391
    Αρχικά δημιουργήθηκε από daz
    Ρε παιδιά.. Ρε παιδιά.. Ας δούμε τα πράγματα λίγο πιο σφαιρικά πριν συνεχίσουμε να τσακωνόμαστε. Πολλές εταιρίες λιγουρεύονται κομματάκι από την πίτα της bmw στην μεγάλη κατηγορία . Για να δούμε όμως από τι συστατικά είναι φτιαγμένη αυτή η πίτα. Τι προσφέρει η bmw με το gs1200 και τι περισσότερο μπορούν να προσφέρουν οι άλλοι. Έχουμε λοιπόν εμφάνιση (υποκειμενικό), αξιοπιστία (αμφισβητούμενη από πολλούς) και αξιόλογες επιδόσεις στο ταξίδι εντός και εκτός (υπάρχουν κ καλύτερα λένε). Τι περισσότερο μπορεί να προσφέρει το teneke 1200, το Varkadero 1200 και το ktm 1200?
    Οι μεν θα πούνε αξιοπιστία, οι δε επιδόσεις. Εγώ θέλω κάτι που να χτυπάει και στα τρία σημεία. Κάποιοι παίρνουν gs1200 για να το οδηγούν μέσα στην Αθήνα επειδή τους αρέσει και κάποιοι άλλοι αυτή την στιγμή κάνουν τον γύρο του κόσμου με ybr 125 μην το ξεχνάτε. Όσοι θέλουν να οδηγούν ένα μαστόδοντο που να κάνει φασαρία με την εμφάνισή του κ μόνο ξέρουν από τώρα τι θα πάρουν. Τα Varkadero είναι πιο βαριά από τα gs και είναι χειρότερα στο ταξίδι αλλά και στον τομέα off road (κατά την γνώμη μου). Και το Varkadero 1200 πάλι έτσι θα είναι μάλλον αλλά ο κόσμος το αγοράζει γιατί βλέπει ακόμα Africanes να κυκλοφορούν που με ένα πλύσιμο και γυάλισμα έρχονται σε κατάσταση βιτρίνας. Σε αυτό τον τομέα λοιπόν το παιχνίδι είναι με τα made in japan εγώ όμως λέω πως ένα μηχανάκι που είναι 300 κιλά δεν πρέπει να λέγεται off αλλά ούτε και on. Υπάρχει περίπτωση να είναι τα teneke και varkadero πιο αθλητικά από τα ktm? Με τίποτα. Έχουμε λοιπόν έναν αθλητή του sumo που είναι πιο ευέλικτος απ΄ ότι δείχνει. Δύο αρσιβαρίστες, ο ένας μάλλον είναι καλύτερος στο ζετέ και ο άλλος στο αρασέ. Και έναν αθλητή του mai tai. Γιατί τους βάζετε να παλεύουν μεταξύ τους?
    Κάποιοι λοιπόν αγοράζουν σύμφωνα με την εμφάνιση. Παίρνουν αυτό που τους κάθεται καλύτερα στο μάτι. Κάποιοι σύμφωνα με την αξιοπιστία. Αυτό που πιστεύουν πως θα τους βγάλει τα λιγότερα προβλήματα, που χρειάζεται την λιγότερη συντήρηση και θα αντέξει περισσότερο σε βάθος χρόνου. Και κάποιοι σύμφωνα με τις επιδόσεις, εντός και εκτός. Οι υπόλοιποι που τους αρέσει να το ψάχνουν περισσότερο θέλουν κάτι που να συνδυάζει και τα τρία. Και όταν υπάρξει κάτι τέτοιο αυτός που δίνει βάσει στην εμφάνιση αν του αρέσει θα το αγοράσει αφού έχει κ καλύτερες επιδόσεις και αξιοπιστία. Αυτός που δίνει βάση στις επιδόσεις θα το αγοράσει αφού είναι κ αξιόπιστο αρκεί να μην φαίνεται πως έχει κάνει μετωπική με τοίχο (βλέπε xtz660). Το θέμα όμως είναι, μπορεί να υπάρξει τέτοιο μηχανάκι?
    Πόσο επηρεάστηκαν οι πωλήσεις των bmw μετά την έλευση του Stelvio? Μάλλον όχι όσο θα ήθελαν ίσως γιατί δεν πρόσφερε κάτι παραπάνω και (μόνο?) οι οπαδοί της εν λόγο εταιρίας το αγόρασαν. Το zouper tenere για να πάει καλά θα πρέπει να δώσει βάρος και στους τρεις τομείς. Θα το κάνει? Γνώμη μου είναι πως εκεί πάνω η πίτα είναι της bmw και δύσκολα θα την μοιραστεί. Ότι βγει από δω και πέρα θα το αγοράσουν οι φανατικοί της κάθε εταιρίας (το ξέρεται πως υπάρχουν) και όσοι δεν θα έπαιρναν έτσι κ αλλιώς bmw. Ποιους θα κερδίσει το Tenere? Αυτούς που θα ήθελαν κάτι σαν bmw αλλά όχι bmw. Ποιούς μπορεί (μπορεί?) να κερδίσει? Αυτούς που θα ήθελαν κάτι σαν ktm 990 αλλά όχι ktm.
    Εμένα πάντως τα πολλά τσιπάκια δεν μου αρέσουν. Ο υπολογιστής μου έχει αρκετά για να με ταλαιπωρεί. Ούτε τόσο βάρος ανάμεσα απ' τα πόδια μου θέλω, αυτό που έχω μου φτάνει (το 660 εννοώ). Οπότε κ τα λεφτά να είχα τίποτε απ' όλα αυτά δεν θα αγόραζα.. Ακόμα.
    Ρε σεις πολλά δεν έγραψα?
    Φίλε μου ποιο ακριβώς είναι το point σου;
    Ότι δεν έχει λόγο ύπαρξης το tenere 1200 γιατί όλοι πάλι BMW θα πάρουν;

    Αν το tenere είναι στο στυλ του ΚΤΜ, χωρίς να είναι τόσο ακριβό και αναξιόπιστο, τότε θα σπάσει ταμεία.
    Η yamaha έχει καλό όνομα στην Ελλάδα με καλό after sales και γενικά έχει αξιόπιστα μηχανάκια. Ο λόγος που κάποιος δεν αγοράζει ΚΤΜ, ακόμα και αν του αρέσει, είναι ο φόβος της αξιοπιστίας (δικαιολογημένος σε μεγάλο βαθμό) και η υψηλή τιμή, ειδικά αν δεν χρειάζεται κανείς τις παραπάνω δυνατότητες που προσφέρει. Ο πελάτης της κατηγορίας συνήθως δεν θελει να πηγαίνει με τα γόνατα κάτω στην άσφαλτο, ούτε τάπα στους χωματόδρομους και για αυτό δεν θέλει να τα πληρώσει.
    Από την άλλη, όσοι δεν αγοράζουν BMW, το κάνουν φυσικά και αυτοί λόγω κόστους, αλλά και λόγω του μεγέθους, που δυσκολεύει στην κίνηση στην πόλη ή απλά γιατί δεν προσφέρει και τις φοβερές επιδόσεις.

    Αν η yamaha καλύψει τα κενά αυτά, χωρίς να κάνει καμία πατάτα, τότε θα πετύχει.
    Όσο για το κύρος, που ειδικά στην BMW αποτελεί καθοριστικό παράγοντα για την αγορά, πιστεύω ότι το όνομα tenere είναι θρύλος και αν το τελικό προϊόν έχει τα σωστά χαρακτηριστικά θα τοποθετήσει ξανά το όνομα αυτό στην θέση που αξίζει (γιατί με το tenere 660 δεν τα πήγε τόσο καλά).

  5. #590
    Ντομινίκ Στρος Ταμίας Το avatar του/της peskandritsos
    Εγγραφή
    05/01/2008
    Μηνύματα
    1.719
    [QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από VALES
    [B]
    Αρχικά δημιουργήθηκε από daz
    Ρε παιδιά.. Ρε παιδιά.. Ας δούμε τα πράγματα λίγο πιο σφαιρικά πριν συνεχίσουμε να τσακωνόμαστε.
    Οπότε κ τα λεφτά να είχα τίποτε απ' όλα αυτά δεν θα αγόραζα.. Ακόμα.








    Ευτυχώς που το είδες σφαιρικά...

    Πες μας τώρα τι θα αγόραζες αν το έβλεπες μονοκόματα !!!!

    Έλα να σας φτιάξω...http://www.youtube.com/watch?v=j-3co...layer_embedded

    Το traveler να πάρετε, το ζεβρέ.
    Το CAMEL εμενα μΕ αρεσει.
    Απο εμφανιση το εργαλειο λεει πολλα (προσωπικη εκτιμηση).
    Το σιγουρο ειναι οποιος θελει απολαυση την βρισκει και με πιο λιγα λεφτα.(το εχω ξαναγραψει)
    Αν ομως εχεις τα λεφτα και το γουσταρεις το μηχανημα, τοτε τα χωνεις και το παιρνεις.

    Αντε να φτιαξουν λιγο τα οικονομικα και να παμε να το παρουμε (αρκει να μην βγαλει παιδικες ασθενειες)

    Και ας μην στριβει οπως τα ΚΤΜ (γιατι οι πιο πολλοι που τα εχουν μπορουν να τα στριψουν)???:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
    Το να γερνάς είναι καλύτερο από την εναλλακτική λύση: δηλαδή να πεθαίνεις νέος!!!

  6. #591
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    12.021
    Πες μας τώρα τι θα αγόραζες αν το έβλεπες μονοκόματα !!!!





    Αυτό που αγόρασα φυσικά.
    Sent from me using a computer.

  7. #592
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    12.021
    Αρχικά δημιουργήθηκε από mixalakis
    Φίλε μου ποιο ακριβώς είναι το point σου;
    Ότι δεν έχει λόγο ύπαρξης το tenere 1200 γιατί όλοι πάλι BMW θα πάρουν;

    Αν το tenere είναι στο στυλ του ΚΤΜ, χωρίς να είναι τόσο ακριβό και αναξιόπιστο, τότε θα σπάσει ταμεία.
    Η yamaha έχει καλό όνομα στην Ελλάδα με καλό after sales και γενικά έχει αξιόπιστα μηχανάκια. Ο λόγος που κάποιος δεν αγοράζει ΚΤΜ, ακόμα και αν του αρέσει, είναι ο φόβος της αξιοπιστίας (δικαιολογημένος σε μεγάλο βαθμό) και η υψηλή τιμή, ειδικά αν δεν χρειάζεται κανείς τις παραπάνω δυνατότητες που προσφέρει. Ο πελάτης της κατηγορίας συνήθως δεν θελει να πηγαίνει με τα γόνατα κάτω στην άσφαλτο, ούτε τάπα στους χωματόδρομους και για αυτό δεν θέλει να τα πληρώσει.
    Από την άλλη, όσοι δεν αγοράζουν BMW, το κάνουν φυσικά και αυτοί λόγω κόστους, αλλά και λόγω του μεγέθους, που δυσκολεύει στην κίνηση στην πόλη ή απλά γιατί δεν προσφέρει και τις φοβερές επιδόσεις.

    Αν η yamaha καλύψει τα κενά αυτά, χωρίς να κάνει καμία πατάτα, τότε θα πετύχει.
    Όσο για το κύρος, που ειδικά στην BMW αποτελεί καθοριστικό παράγοντα για την αγορά, πιστεύω ότι το όνομα tenere είναι θρύλος και αν το τελικό προϊόν έχει τα σωστά χαρακτηριστικά θα τοποθετήσει ξανά το όνομα αυτό στην θέση που αξίζει (γιατί με το tenere 660 δεν τα πήγε τόσο καλά).

    Δεν διαφωνούμε σε κάτι. Ποιο είναι το point μου?
    Πως όσοι θέλουν να πάρουν ένα μαστόδοντο που να κάνει φασαρία με την εμφάνισή του πάλι bmw θα πάρουν. Και πως αν η Yamaha θέλει να ξαναμπεί στο παιχνίδι πρέπει να δώσει ΚΑΙ εμφάνιση ΚΑΙ επιδόσεις ΚΑΙ αξιοπιστία. Το όνομα από μόνο του δεν φτάνει και είναι αρκετό μόνο για τους φανατικούς του tenere και τις yamama. Θέμα με την τιμή δεν έθεσα διότι λίγο πολύ εκεί πάνω όλα την ίδια τιμή θα έχουν ανάλογα με τον εξοπλισμό τους και τα τσιπάκια τους. Αν το tenere έχει το στιλ του ktm αλλά και τις επιδόσεις του ktm τότε θα σπάσει ταμεία ακόμα και την ίδια τιμή να έχει.
    Sent from me using a computer.

  8. #593
    xt 500 motarkagouri Το avatar του/της cillis
    Εγγραφή
    13/01/2010
    Μηνύματα
    9
    2010 Super Ténéré Concept 2 (New Rally Concepts)



    http://www.youtube.com/watch?v=wwT65MSvJ24


  9. #594
    Ο ΠΡΟΕΔΡΑΣ Το avatar του/της Anty12
    Εγγραφή
    04/09/2006
    Μηνύματα
    2.210
    Beyond the Mountains

    ....................................................

    We also understand that when you’re carefully picking out a line across boulders in remotest Arctic Norway, the last thing you need is a mechanical problem. With this in mind, we’ve tested our new engine rigorously, covering every terrain - from off-road and mountainous to urban. You can ride on, knowing that your Super Ténéré is as solid as the rocks you’re riding over.

    Still, thanks to the way it’s been designed – tough, versatile, powerful, light and agile – it really doesn’t matter where you take the new Super Téneré.

    .......................................................










    Άιντε να σε δω μωρή Yamaha.....πολύ μεγάλες κουβέντες μΕ φαίνεται πως λες........
    Στων χιλιομέτρων την ερημιά....
    ..... και στη σιωπή των χρονομέτρων

  10. #595
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dimitris_a
    Εγγραφή
    23/10/2009
    Μηνύματα
    120
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Anty12
    Beyond the Mountains

    ....................................................

    We also understand that when you’re carefully picking out a line across boulders in remotest Arctic Norway, the last thing you need is a mechanical problem. With this in mind, we’ve tested our new engine rigorously, covering every terrain - from off-road and mountainous to urban. You can ride on, knowing that your Super Ténéré is as solid as the rocks you’re riding over.

    Still, thanks to the way it’s been designed – tough, versatile, powerful, light and agile – it really doesn’t matter where you take the new Super Téneré.

    .......................................................







    Άιντε να σε δω μωρή Yamaha.....πολύ μεγάλες κουβέντες μΕ φαίνεται πως λες........
    και τι να έλεγαν ρε συ πρόεδρε?
    ότι χαλάει και να έχετε πρόχειρο το τηλέφωνο του μηχανικού?
    ή καθώς βγαίνετε βάλτε στο gps όλα τα συνεργεία της διαδρομής?

    εγώ αυτό που ξέρω είναι πως όσο περισσότερα καλούδια έχει μια μηχανή (ισχύει για οποιαδήποτε συσκευή) τόσο αυξάνουν οι πιθανότητες κάποιας βλάβης........

  11. #596
    Πάντως ,
    ΑΝ
    Έχει χαμηλό κέντρο βάρους/ζυγισμα σαν το BMW
    Έχει ροπή από χαμηλά σαν το BMW
    Έχει θέση οδήγησης σαν το ΚΤΜ
    Έχει αναρτήσεις σαν το ΚΤΜ
    Έχει βάρος ΜΑΧ 200-220 κιλά
    Έχει πάνω από 100 ΗΡ
    Έχει tubeless λάστιχα
    Έχει ABS
    Έχει άξονα
    Έχει προστασία κινητήρα /πλαστικών (κάγκελα-ποδιά) μέσα στην τιμή
    Έχει ζελατίνα που να μπορείς να την αυξομειώσεις .
    Έχει σοβαρή σχάρα πισω για να δένεις πράγματα μέσα στην τιμή
    Έχει φώτα που θα φωτίζουν πραγματικά.
    Εχει χουφτες
    Εχει θερμαινόμενα γκριπς
    Εχει καταναλωση περιπου 5λτ/100 χλμ
    Έχει αυτονομία >450 χλμ
    Έχει σέρβις κάθε 12000/24000 με τιμή 60 / 150
    Έχει 5 χρόνια Εγγύηση (αφού δεν σπάει δεν χαλαει μωρη ΥΑΜΑΗΑ ,δωστην…)
    Και κανει κατω από 13000….



















    Εεεεε…… τότε….. θα το σκεφτώ….

  12. #597
    Ο ΠΡΟΕΔΡΑΣ Το avatar του/της Anty12
    Εγγραφή
    04/09/2006
    Μηνύματα
    2.210
    Αρχικά δημιουργήθηκε από ggs
    Πάντως ,
    ΑΝ
    Έχει χαμηλό κέντρο βάρους/ζυγισμα σαν το BMW
    Έχει ροπή από χαμηλά σαν το BMW
    Έχει θέση οδήγησης σαν το ΚΤΜ
    Έχει αναρτήσεις σαν το ΚΤΜ
    Έχει βάρος ΜΑΧ 200-220 κιλά
    Έχει πάνω από 100 ΗΡ
    Έχει tubeless λάστιχα
    Έχει ABS
    Έχει άξονα
    Έχει προστασία κινητήρα /πλαστικών (κάγκελα-ποδιά) μέσα στην τιμή
    Έχει ζελατίνα που να μπορείς να την αυξομειώσεις .
    Έχει σοβαρή σχάρα πισω για να δένεις πράγματα μέσα στην τιμή
    Έχει φώτα που θα φωτίζουν πραγματικά.
    Εχει χουφτες
    Εχει θερμαινόμενα γκριπς
    Εχει καταναλωση περιπου 5λτ/100 χλμ
    Έχει αυτονομία >450 χλμ
    Έχει σέρβις κάθε 12000/24000 με τιμή 60 / 150
    Έχει 5 χρόνια Εγγύηση (αφού δεν σπάει δεν χαλαει μωρη ΥΑΜΑΗΑ ,δωστην…)
    Και κανει κατω από 13000….


    Εεεεε…… τότε….. θα το σκεφτώ….

    Ωραίοοοοοοοοο..........:rotflmao: το άλλο με τον Τοτό το ξέρεις...?????
    Στων χιλιομέτρων την ερημιά....
    ..... και στη σιωπή των χρονομέτρων

  13. #598
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Anty12
    Ωραίοοοοοοοοο..........:rotflmao: το άλλο με τον Τοτό το ξέρεις...?????
    εεεε..... καλα.....

    ας μην εχει ... θερμαινόμενα γκριπς....

  14. #599
    Ντομινίκ Στρος Ταμίας Το avatar του/της peskandritsos
    Εγγραφή
    05/01/2008
    Μηνύματα
    1.719
    Αρχικά δημιουργήθηκε από ggs
    εεεε..... καλα.....

    ας μην εχει ... θερμαινόμενα γκριπς....
    Μπαινουν και αφτερ μαρκετ με το δωρο Πασχα..
    Το να γερνάς είναι καλύτερο από την εναλλακτική λύση: δηλαδή να πεθαίνεις νέος!!!

  15. #600
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    16/11/2009
    Μηνύματα
    128
    Χεχεχε ωραία θα ήταν αλλά ας προσγειωθούμε στην πραγματικότητα. Εγώ πάλι θα ευχόμουν τα εξής:


    Έχει χαμηλό κέντρο βάρους/ζυγισμα σαν το BMW / +1
    Έχει ροπή από χαμηλά σαν το BMW / +1
    Έχει θέση οδήγησης σαν το ΚΤΜ / Ας μην είναι σαν ΚΤΜ και σαν του μικρού αδερφού μια χαρά!
    Έχει αναρτήσεις σαν το ΚΤΜ / Ας μην είναι σαν ΚΤΜ αρκεί να είναι πραγματικά καλές
    Έχει βάρος ΜΑΧ 200-220 κιλά / Ας είναι και 220 αρκεί να έχει κέντρο βάρους χαμηλά
    Έχει πάνω από 100 ΗΡ / Ας έχει 85-90 (καλύτερα 800-900cc)
    Έχει tubeless λάστιχα / +1
    Έχει ABS / +1
    Έχει άξονα / Aς έχει αλυσίδα (προσωπικά προτιμώ)
    Έχει προστασία κινητήρα /πλαστικών (κάγκελα-ποδιά) μέσα στην τιμή / +1
    Έχει ζελατίνα που να μπορείς να την αυξομειώσεις . / +1
    Έχει σοβαρή σχάρα πισω για να δένεις πράγματα μέσα στην τιμή / +1
    Έχει φώτα που θα φωτίζουν πραγματικά. / Ας μην είναι κορυφαία το πολύ πολύ να αλλάξω λάμπες
    Εχει χουφτες / Ας μην έχει στο βασικό, τις βάζω μετά
    Εχει θερμαινόμενα γκριπς / +1
    Εχει καταναλωση περιπου 5λτ/100 χλμ / Ας έχει και 6λτ/ 100χλμ
    Έχει αυτονομία >450 χλμ / Ας έχει 350 - 380 χλμ.
    Έχει σέρβις κάθε 12000/24000 με τιμή 60 / 150 / Ας τσιμπάνε και λίγο τα σέρβις

    Αρκεί να είναι αξιόπιστη όπως οφείλει για μένα κάθε adventure , και προς Θεού να κοστίζει κάτω από 13.000 euro! Έλεος αν φτάσει και η yamaha να πουλάει τα μηχανάκια της τόσο ακριβά πάει χάλασε η πιάτσα... (Άσε που από χέρι θα τη φάει το σκοτάδι)

    Εεεεε…… τότε….. θα το σκεφτώ…. / Τότε δεν θα το σκεφτώ ,θα την παραγγείλω.

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF