Σελίδα 2 από 15 ΠρώτοΠρώτο 123456712 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 224

Θέμα: βελτιώσεις XR 650 και άλλα συναφή περί to be or not to be

  1. #16
    Εγω παλι δεν καταλαβαινω ποιος ο λογος του σκοτωμου...
    Ο Devil εκανε μια επιλογη πολυ ωριμα για να κανει κατι μοναδικο και που θα το κρατησει και για αρκετα χρονια. Διαλεξε ενα αξιοπιστο μοτερ, σκελετο για να σηκωσεις οικοδομη και πανω σ'αυτον εχτισε ενα κοσμημα. Τωρα αν δεν κατεβαινει ραχουλες οπως ενα ΚΤΜ ή ένα χασκι, δεν νομιζω να τον ενδιεφερε απο την αρχη. Αλωστε και με την δουλεια του Rein το μηχανακι θα ξυριζει...
    Γουστα αλωστε κανουμε ολοι μας και μακαρι να μπορουσα να φτιαξω ετσι και εγω ενα...


    Nothing in life is to be feard. It is only to be understood.
    Marie Curie

  2. #17
    Αν και οπτικά... αυτοκολλητα κτλ δεν με αρέσουν.... περι ορέξεως κολοκυθόπιτα που λένε..

    Πάντως το μηχανάκι πάει... ακόμα και το L πάει με τα ιδανικά χέρια

    http://www.youtube.com/watch?v=70jokjTaGT4

    Somewhere in my soul
    there’s always Rock ‘n’ Roll.
    Yeahhh..

  3. #18
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Zid
    Αν και οπτικά... αυτοκολλητα κτλ δεν με αρέσουν.... περι ορέξεως κολοκυθόπιτα που λένε..

    Πάντως το μηχανάκι πάει... ακόμα και το L πάει με τα ιδανικά χέρια

    http://www.youtube.com/watch?v=70jokjTaGT4

    το παει ειναι σχετικο...ολα ο οδηγος τα παει...σε πιστα mx κυκλοφορει ενα βιντεακι με μια χαρλευ μεσα να πηδαει τραπεζια...




    παντως το 650L αν ερχοταν ελλαδα θα το ειχα προτιμησει απο το ΧΤ

  4. #19
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της 950dim
    Εγγραφή
    20/06/2006
    Μηνύματα
    536
    Γιατι μου φαινεται πιο λογικο να δωσεις 7000 να παρεις κατι τετοιο...


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	dsc00978.s.jpg 
Προβολές:	574 
Μέγεθος:	91,0 KB 
ID:	187754
    ...cause the place seems still alive...

  5. #20
    το θεμα ειναι οτι ολοι οι χοντακηδες (κι εγω μαζι μαζι) ,θελαμε η χοντα να βγαλει ενα αξιοπρεπες εντουρο που να μπορει να κυκλοφορησει ,εστω και με καποιες παραχωρησεις στην ασφαλτο...δεν το εκανε και απ οτι φαινεται δεν θα το κανει ποτε...

    ειδε την χρηση τους στην αμερικη βασικα κι εφτιαξε οτι ζητουσαν...ενα υδροψυκτο xr με καλο σκελετο...κι εκανε καλη δουλεια αν κρινει κανεις απο τις πωλησεις και τις διακρισεις...

    το "λαθος" της ηταν οτι το περιορισε μονο σε αυτη την χρηση κοβοντας ουσιαστικα απο τις παγκοσμιες πωλησεις ,που θα ειχε ενα δρομισιο xr...βεβαια περιορισε ετσι το κοστος αλλα αν του ειχε βαλει μια μιζα,ενα βεντιλατερ κι εναν στανταρ μοδατο εξοπλισμο δρομου,η εστω οψιονς γι αυτο,το μηχανακι θα ηταν η τελειοτητα για τον δρομο...αλλα η χοντα μια ζωη,πλην ελαχιστων εξαιρεσεων, μαλακιες εκανε...τωρα θα αλλαξει?

    ο ενας και απολυτος μοναδικος λογος που εχω το fmx αντ αυτου ,ειναι η μιζα,μια και καποιες μερες τυχαινει σε διαδρομη ενος χιλιομετρου να σταματω και να σβηνω 10 φορες...

    και σιγουρα δεν θα κανω μαγκα τον ακατονομαστο,να δωσω 10000 για να το παρω με τον εξοπλισμο που εχει και ιταλικη μιζα...

    αλλα αν ημουν στην φαση καποιου που βαζει μια μπρος για να παει δουλεια και μια για να επιστρεψει,θα ταν ηδη στα χερια μου και θα ταν και καρατουμπανιασμενο...

    ποιος ξερει...ειναι παντως ενας σοβαρος λογος για να παρατησω τα λογιστικα και να κανω μονο βελτιωσεις...

    frankly my dear, i dont give a damn...

  6. #21
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της 950dim
    Εγγραφή
    20/06/2006
    Μηνύματα
    536
    και αλλα 3000 να το κανεις ετσι...


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	950adv%2520001big.jpg 
Προβολές:	568 
Μέγεθος:	99,3 KB 
ID:	187755
    ...cause the place seems still alive...

  7. #22
    Αρχικά δημιουργήθηκε από 950dim
    Γιατι μου φαινεται πιο λογικο να δωσεις 7000 να παρεις κατι τετοιο...
    ψιτ...νεαρε...μιλαμε για μηχανακι καθημερινο,που να το κανεις κομπο οτι ωρα θες, οπου θες και με οτι τροπο σε φωτισει ο θεος...

    οχι για βαραντερο με αυτοκολητα ktm...
    frankly my dear, i dont give a damn...

  8. #23
    Μια κατω ! Το avatar του/της STOYBI
    Εγγραφή
    19/12/2004
    Μηνύματα
    4.100
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
    Λοιπόν για να μην μπερδευόμαστε.

    Το 600 όταν πρωτο-βγήκε το 89 έστεκε ως κανονικό enduro και ας μην ήταν σκληροπυρηνικό.
    Το 650 το 2000-2002 όχι.

    Μην μπερδεύεσαι με το ότι το 600 δεν εξελίχτηκε όπως τα μεγάλα thumpers των άλλων εταιριών.

    Τώρα... τι τώρα?
    Αστο ρε ειπαμε το εντουρο στην ακρη....


    Το xr το 650 βγηκε για να χτυπησει dr 650 ---- ttr 600 και μεχρι εκει....

    Τι προσδοκιες παραπανω περιμενες που μπορουσε να ειχε το xr ..???

    Αυτη ηταν η ερωτηση μου...!


  9. #24
    Μια κατω ! Το avatar του/της STOYBI
    Εγγραφή
    19/12/2004
    Μηνύματα
    4.100
    Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister

    οχι για βαραντερο με αυτοκολητα ktm...
    Εισαι αδικος τωρα...


  10. #25
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της 950dim
    Εγγραφή
    20/06/2006
    Μηνύματα
    536
    Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
    ψιτ...νεαρε...μιλαμε για μηχανακι καθημερινο,που να το κανεις κομπο οτι ωρα θες, οπου θες και με οτι τροπο σε φωτισει ο θεος...

    οχι για βαραντερο με αυτοκολητα ktm...
    Ενταξει ενταξει,μια κουβεντα ειπαμε...

    Δηλαδη αυτο δε το κανεις κομπο οτι ωρα θες???


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	690superduke.jpg 
Προβολές:	562 
Μέγεθος:	61,2 KB 
ID:	187756
    ...cause the place seems still alive...

  11. #26
    Αρχικά δημιουργήθηκε από STOYBI
    Εισαι αδικος τωρα...

    καταλαβαινεις πως το λεω ρε συ...αλλο 150 κιλα πληρες υγρων και μικρο ογκο ,κι αλλο 220 και φουλ πλαστικο...
    frankly my dear, i dont give a damn...

  12. #27
    Αρχικά δημιουργήθηκε από 950dim
    Ενταξει ενταξει,μια κουβεντα ειπαμε...

    Δηλαδη αυτο δε το κανεις κομπο οτι ωρα θες???
    φυσικα...μαζι σου εδω...οι λογοι που δεν παρθηκε το συγκεκριμενο γραφτηκαν στην αρχη...
    frankly my dear, i dont give a damn...

  13. #28
    Μια κατω ! Το avatar του/της STOYBI
    Εγγραφή
    19/12/2004
    Μηνύματα
    4.100
    Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
    καταλαβαινεις πως το λεω ρε συ...αλλο 150 κιλα πληρες υγρων και μικρο ογκο ,κι αλλο 220 και φουλ πλαστικο...
    ok ... Πλακα κανω....

    ( Αλλα με το βαρκαντερο μου το συγκρινες και εσυ...)


  14. #29
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της 950dim
    Εγγραφή
    20/06/2006
    Μηνύματα
    536
    Κοτσαρεις και ενα αυτοκολλητο αν θελεις μοναδικοτητα...


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	690superduke.s.jpg 
Προβολές:	562 
Μέγεθος:	63,2 KB 
ID:	187757
    ...cause the place seems still alive...

  15. #30
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.059
    Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
    το θεμα ειναι οτι ολοι οι χοντακηδες (κι εγω μαζι μαζι) ,θελαμε η χοντα να βγαλει ενα αξιοπρεπες εντουρο που να μπορει να κυκλοφορησει ,εστω και με καποιες παραχωρησεις στην ασφαλτο...δεν το εκανε και απ οτι φαινεται δεν θα το κανει ποτε...

    ειδε την χρηση τους στην αμερικη βασικα κι εφτιαξε οτι ζητουσαν...ενα υδροψυκτο xr με καλο σκελετο...κι εκανε καλη δουλεια αν κρινει κανεις απο τις πωλησεις και τις διακρισεις...

    το "λαθος" της ηταν οτι το περιορισε μονο σε αυτη την χρηση κοβοντας ουσιαστικα απο τις παγκοσμιες πωλησεις ,που θα ειχε ενα δρομισιο xr...βεβαια περιορισε ετσι το κοστος αλλα αν του ειχε βαλει μια μιζα,ενα βεντιλατερ κι εναν στανταρ μοδατο εξοπλισμο δρομου,η εστω οψιονς γι αυτο,το μηχανακι θα ηταν η τελειοτητα για τον δρομο...αλλα η χοντα μια ζωη,πλην ελαχιστων εξαιρεσεων, μαλακιες εκανε...τωρα θα αλλαξει?

    ο ενας και απολυτος μοναδικος λογος που εχω το fmx αντ αυτου ,ειναι η μιζα,μια και καποιες μερες τυχαινει σε διαδρομη ενος χιλιομετρου να σταματω και να σβηνω 10 φορες...

    και σιγουρα δεν θα κανω μαγκα τον ακατονομαστο,να δωσω 10000 για να το παρω με τον εξοπλισμο που εχει και ιταλικη μιζα...

    αλλα αν ημουν στην φαση καποιου που βαζει μια μπρος για να παει δουλεια και μια για να επιστρεψει,θα ταν ηδη στα χερια μου και θα ταν και καρατουμπανιασμενο...

    ποιος ξερει...ειναι παντως ενας σοβαρος λογος για να παρατησω τα λογιστικα και να κανω μονο βελτιωσεις...

    Εντελώς λάθος θεώρηση.
    Άσχετο με το τι θέλαμε εμείς στο Ελλάδα, ο κόσμος αγόρασε το 600 για αποκλειστική χρήση εκτός δρόμου, πούλησε σα τρελό για 20 χρόνια δούλεψαν πάνω του άπειροι βελτιωτές και γενικά πρέπει να είναι το πιό καλοπουλημένο εκτός δρόμου μηχανάκι, με ανάλογες δάφνες.
    Το 650 ναι κοντά διπλάσια άλογα διπλάσιο πλαίσιο με αναλογικά "λιγότερες" αναρτήσεις και ελάχιστα φρένα.
    Στους αγώνες κατέβαινε περίπου στοκ από κινητήρα αλλά με βάρος γεμάτο 130 κιλά.
    Καταλαβαίνεις δίαιτα που έπεφτε.

    Από εκεί και πέρα κάνει θαυμάσια την πλάκα σου στο χώμα με μια μηχανή 38 αλόγων και 130 κιλών, ενώ με την καμία δεν κάνεις το ίδιο με μιά 160 κιλών 50 αλόγων και γεωμετρία τσόπερ.
    Και αν σου χρειάστούν 5 παραπάνω άλογα τα βγάζεις με τον ένα η τον άλλο τρόπο με το 600 αλλά στο 650 τα κιλά δεν φεύγουν με κανένα τρόπο.
    Γι αυτό απλά οι περισσότεροι προτιμήσαν το 450.
    Αυτή ήταν η μαλακία της honda.

Σελίδα 2 από 15 ΠρώτοΠρώτο 123456712 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. To Bagster Or Not To Bagster?????
    από TROOPER στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 35
    Τελευταίο μήνυμα: 09/05/2008, 10:33
  2. Απαντήσεις: 23
    Τελευταίο μήνυμα: 25/06/2007, 07:39
  3. To be or not to be ?
    από Anarane στο forum Αναζητήσεις, σκέψεις & προβληματισμοί
    Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 24/03/2006, 14:43
  4. To σκισεις or not to σκισεις στο στρωσημο?
    από DrIoannis στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 01/09/2005, 19:58
  5. aprilia pegasos. to buy or not to buy?
    από mormegil στο forum Aprilia
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 16/03/2005, 10:47

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF