Σελίδα 3 από 15 ΠρώτοΠρώτο 1234567813 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 45 από 224

Θέμα: βελτιώσεις XR 650 και άλλα συναφή περί to be or not to be

  1. #31
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.060
    Αρχικά δημιουργήθηκε από 950dim
    Κοτσαρεις και ενα αυτοκολλητο αν θελεις μοναδικοτητα...
    Δεν χρειάζεται αυτοκόλλητο είναι πανάσχημο και χωρίς

  2. #32
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της 950dim
    Εγγραφή
    20/06/2006
    Μηνύματα
    536
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
    Δεν χρειάζεται αυτοκόλλητο είναι πανάσχημο και χωρίς
    Η υποκειμενική αισθητική αντίληψη της ομορφιάς είναι ένα αμφιλεγόμενο ανερμήνευτο επιστημονικό πολυσύνθετο θέμα...
    ...cause the place seems still alive...

  3. #33
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.060
    Αρχικά δημιουργήθηκε από STOYBI
    Αστο ρε ειπαμε το εντουρο στην ακρη....


    Το xr το 650 βγηκε για να χτυπησει dr 650 ---- ttr 600 και μεχρι εκει....

    Τι προσδοκιες παραπανω περιμενες που μπορουσε να ειχε το xr ..???

    Αυτη ηταν η ερωτηση μου...!

    Το 650 βγήκε για να πάρει τη θέση του 600 στην Αμερική.
    Εκεί ttr δεν υπήρχε και το dr που υπήρχε...

  4. #34
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.060
    Αρχικά δημιουργήθηκε από 950dim
    Η υποκειμενική αισθητική αντίληψη της ομορφιάς είναι ένα αμφιλεγόμενο ανερμήνευτο επιστημονικό πολυσύνθετο θέμα...
    Αυτό δεν θα το πεί ποτέ Ιταλός Έλληνας ή Ισπανός.
    Μόνο Γερμανοί Αυστριακοί Ρώσσοι και Αμερικάνοι

  5. #35
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
    Εντελώς λάθος θεώρηση.
    Άσχετο με το τι θέλαμε εμείς στο Ελλάδα, ο κόσμος αγόρασε το 600 για αποκλειστική χρήση εκτός δρόμου, πούλησε σα τρελό για 20 χρόνια δούλεψαν πάνω του άπειροι βελτιωτές και γενικά πρέπει να είναι το πιό καλοπουλημένο εκτός δρόμου μηχανάκι, με ανάλογες δάφνες.
    Το 650 ναι κοντά διπλάσια άλογα διπλάσιο πλαίσιο με αναλογικά "λιγότερες" αναρτήσεις και ελάχιστα φρένα.
    Στους αγώνες κατέβαινε περίπου στοκ από κινητήρα αλλά με βάρος γεμάτο 130 κιλά.
    Καταλαβαίνεις δίαιτα που έπεφτε.

    Από εκεί και πέρα κάνει θαυμάσια την πλάκα σου στο χώμα με μια μηχανή 38 αλόγων και 130 κιλών, ενώ με την καμία δεν κάνεις το ίδιο με μιά 160 κιλών 50 αλόγων και γεωμετρία τσόπερ.
    Και αν σου χρειάστούν 5 παραπάνω άλογα τα βγάζεις με τον ένα η τον άλλο τρόπο με το 600 αλλά στο 650 τα κιλά δεν φεύγουν με κανένα τρόπο.
    Γι αυτό απλά οι περισσότεροι προτιμήσαν το 450.
    Αυτή ήταν η μαλακία της honda.
    απολυτως σωστη ειναι η θεωρηση...

    ναι τα τουμπανιαζανε τα xr 600...πλακωνανε στις χλαπατσες και τις κολλησεις τα πλαισια μπας και καταφερουν να τα κανουν να παψουν να δουλευουν σαν τριτη αναρτηση μηπως και σταματησουν τον χορο του ζαλογγου στις αμμουδες των 180 στα baja αλλα ες ματην...οπως πολυ σωστα ειπες,το 600 ηταν μια χαρα για να κανεις την πλακα σου...μεχρι εκει ομως...εκτος κι αν ησουν ο kini...κι ο λογος που παλευαν με αυτα ηταν επειδη τα ευρωπαικα ,μολις μυριζαν αμμο και ζεστη με παρατεταμενο τερμα γκαζι, ξερναγαν τα αντερα τους οπου εβρισκαν...

    το 600 ειχε μεινει παραγωγη τα τελευταια χρονια αποκλειστικα και μονο για τους αμερικανους και τα baja κι αυτο λογω κυβικων...για εντουρο ειχε βγει το 400...αρα η χοντα ειχε πολυ πριν την ελευση του 650R δειξει τις προθεσεις της για το μελλον του "μεγαλου" της κατηγοριας...


    ηθελαν λοιπον οι αμερικανοι βελτιωση στο θεμα και τους την εδωσε η χοντα...γι αυτο φτιαχτηκε το 650R και διαχωρισε απολυτως την χρηση του απο την εννοια εντουρο...

    ποιες δαφνες? αν θυμασαι με το που βγηκε το 400 ,παραλληλα με το 600,ολοι το πηραν κι αρχισαν να το τρεχουν εντουρο με μακραν καλυτερα αποτελεσματα απ οτι ειχε ποτε το 600...παγκοσμιως αυτο...με το γνωστο παντα μπινελικι που ακολουθουσε τα xr ως εντουρο,σε πολυ μικροτερο βαθμο βεβαια απο οτι με το 600...και το 600 ειχε καποια καλα αποτελεσματα αλλα οφειλονταν καθαρα και μονο στους οδηγους και την αξιοπιστια....οχι στις ,εκτος δρομου,δυνατοτητες του...

    απο την στιγμη λοιπον που το R θα βγαινε ,ουτως η αλλως μονο για αμμουδερες ευθειες με κιλα και ροπες,θα μπορουσαν καλιστα να δωσουν και οψιον δρομου ετσι ωστε να τσιμπησουν και τους ασφαλτινους...εκει ειναι η μαλακια της χοντα που πιστεψε οτι μπορουσε να κρατησει ασφαλτινο και μικτο κοινο με τα dominator και τα 650 L,αντι να εκπολιτισει το R...
    frankly my dear, i dont give a damn...

  6. #36
    Μια κατω ! Το avatar του/της STOYBI
    Εγγραφή
    19/12/2004
    Μηνύματα
    4.100
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
    Εντελώς λάθος θεώρηση.
    Άσχετο με το τι θέλαμε εμείς στο Ελλάδα, ο κόσμος αγόρασε το 600 για αποκλειστική χρήση εκτός δρόμου, πούλησε σα τρελό για 20 χρόνια δούλεψαν πάνω του άπειροι βελτιωτές και γενικά πρέπει να είναι το πιό καλοπουλημένο εκτός δρόμου μηχανάκι, με ανάλογες δάφνες.
    Το 650 ναι κοντά διπλάσια άλογα διπλάσιο πλαίσιο με αναλογικά "λιγότερες" αναρτήσεις και ελάχιστα φρένα.
    Στους αγώνες κατέβαινε περίπου στοκ από κινητήρα αλλά με βάρος γεμάτο 130 κιλά.
    Καταλαβαίνεις δίαιτα που έπεφτε.

    Από εκεί και πέρα κάνει θαυμάσια την πλάκα σου στο χώμα με μια μηχανή 38 αλόγων και 130 κιλών, ενώ με την καμία δεν κάνεις το ίδιο με μιά 160 κιλών 50 αλόγων και γεωμετρία τσόπερ.
    Και αν σου χρειάστούν 5 παραπάνω άλογα τα βγάζεις με τον ένα η τον άλλο τρόπο με το 600 αλλά στο 650 τα κιλά δεν φεύγουν με κανένα τρόπο.
    Γι αυτό απλά οι περισσότεροι προτιμήσαν το 450.
    Αυτή ήταν η μαλακία της honda.
    Για ποιους αγωνες με 650 μιλας βρε Στεφανε....?????

    Εκτος απο ραλλυ ραιντ ( οπου θεωρουνται ιδανικα μηχανακια για αυτη την δουλεια ) σε ποιους αγωνες ειδες την τελευταια 10αετια XR 650...????

    Απο εκει και περα... Εγω προσωπικα παρολο που εφαγα το Xr 350 ( 84 MONT) για κανενα χρονο στην μαπα... Ομολογω οτι εκτος απο την πιο ελφρως βαρια αισθηση που ειχα...

    Στον τροπο οδηγησης .... μεγαλες διαφορες δεν ειδα...

    Κατα τα αλλα....

    Για τον ανταγωνισμο του στην Ελλαδα εγω μιλουσα...!!


  7. #37
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της MAG/FMX
    Εγγραφή
    01/04/2009
    Μηνύματα
    767
    Ωραιες ολες οι υπεραναλυσεις σας :smilea: για μενα ομως μετραει οτι το εργαλειο περναει μια αγριαδα στον αναβατη την οποια δεν την εχει τοσο ο ανταγωνισμος.
    Πολυ καλη βαση για μοτερ εχει , οποτε παρτω κ καντω οπως θες εσυ βρε αδερφε........οοοοοοο.
    καντω enduro , motard , dragster, εχε το gia κοντρες , οχι δεν προκειται να σου πει κ επειδη οποιος περνει XR650r ειναι κ μαγκας , παρε δικε μου κ βαρα μανιβελα να γουσταρεις , μαθαμε τωρα ολοι με την μιζα .........
    love will save the planet,hate is a good start.

  8. #38
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.990
    Αρχικά δημιουργήθηκε από 950dim
    Ενταξει ενταξει,μια κουβεντα ειπαμε...

    Δηλαδη αυτο δε το κανεις κομπο οτι ωρα θες???

    αν ηταν να παρω κατι τετοιο δεν θα επερνα το Duke III που το παιρνουν ολοι επειδη εχουν μαθει απο το Duke II.

    αυτο θα επερνα διοτι κατ'εμε ειναι πανεμορφο...


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	smcr.jpg 
Προβολές:	541 
Μέγεθος:	74,5 KB 
ID:	187787

  9. #39
    Οτι κινειται βαφεται Το avatar του/της airpanos
    Εγγραφή
    19/01/2010
    Μηνύματα
    803
    Αρχικά δημιουργήθηκε από devil's animal
    αν ηταν να παρω κατι τετοιο δεν θα επερνα το Duke III που το παιρνουν ολοι επειδη εχουν μαθει απο το Duke II.

    αυτο θα επερνα διοτι κατ'εμε ειναι πανεμορφο...
    +100000 το εχεις πιασει το νοημα.....

    και μη συγκρινετε το lc4 με τα υπολοιπα....καμια σχεση
    ready to race....
    The right to go insane
    http://www.youtube.com/watch?v=m20sJNgZ17U&ob=av3e

    http://www.sevenstring.org/forum/index.php

  10. #40
    Το μηχανάκι που έφτιαξε ο Σταύρος το καραγουστάρει με χίλια που λένε (και μαζί μ'αυτόν και πολλοί από εμάς ακόμα κι αν δεν ήταν η δική μας πρώτη επιλογή) κι αυτό αρκεί νομίζω για να πει κανείς χαλάλι τα λεφτά που ξόδεψε. Αυτό το ΧR κουβαλάει πάνω του το "ανεκτίμητο" και δεν συγκρίνεται με κανένα από τα υπόλοιπα μηχανάκια που αναφέρθηκαν στο παρόν thread..


  11. #41
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.990
    Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
    Το μηχανάκι που έφτιαξε ο Σταύρος το καραγουστάρει με χίλια που λένε (και μαζί μ'αυτόν και πολλοί από εμάς ακόμα κι αν δεν ήταν η δική μας πρώτη επιλογή) κι αυτό αρκεί νομίζω για να πει κανείς χαλάλι τα λεφτά που ξόδεψε. Αυτό το ΧR κουβαλάει πάνω του το "ανεκτίμητο" και δεν συγκρίνεται με κανένα από τα υπόλοιπα μηχανάκια που αναφέρθηκαν στο παρόν thread..

    γεια σου ρε Μακαρε λεβεντια....


  12. #42
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της MAG/FMX
    Εγγραφή
    01/04/2009
    Μηνύματα
    767
    Na κ εμεις σε μαυρακι


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	afbeelding320or2 (450 x 300).jpg 
Προβολές:	506 
Μέγεθος:	57,7 KB 
ID:	187805
    love will save the planet,hate is a good start.

  13. #43
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της MAG/FMX
    Εγγραφή
    01/04/2009
    Μηνύματα
    767
    Κ σε κοκκινατσι ......
    Ο απο πιο πανω πως εβαλε τοσο μεγαλη φοτο


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	pic1580bmp23vz1xaxt9 (511 x 345).jpg 
Προβολές:	505 
Μέγεθος:	54,8 KB 
ID:	187806
    love will save the planet,hate is a good start.

  14. #44
    τι διαφορες εχει το R ap to L?

  15. #45
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της MAG/FMX
    Εγγραφή
    01/04/2009
    Μηνύματα
    767
    Το L ειναι αεροψυχτο με 43 αλογα ενω το R υδροψυκτο με 53 αλογα .
    love will save the planet,hate is a good start.

Σελίδα 3 από 15 ΠρώτοΠρώτο 1234567813 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. To Bagster Or Not To Bagster?????
    από TROOPER στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 35
    Τελευταίο μήνυμα: 09/05/2008, 10:33
  2. Απαντήσεις: 23
    Τελευταίο μήνυμα: 25/06/2007, 07:39
  3. To be or not to be ?
    από Anarane στο forum Αναζητήσεις, σκέψεις & προβληματισμοί
    Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 24/03/2006, 14:43
  4. To σκισεις or not to σκισεις στο στρωσημο?
    από DrIoannis στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 01/09/2005, 19:58
  5. aprilia pegasos. to buy or not to buy?
    από mormegil στο forum Aprilia
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 16/03/2005, 10:47

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF