Δεν χρειάζεται αυτοκόλλητο είναι πανάσχημο και χωρίςΑρχικά δημιουργήθηκε από 950dim
Κοτσαρεις και ενα αυτοκολλητο αν θελεις μοναδικοτητα...![]()
Δεν χρειάζεται αυτοκόλλητο είναι πανάσχημο και χωρίςΑρχικά δημιουργήθηκε από 950dim
Κοτσαρεις και ενα αυτοκολλητο αν θελεις μοναδικοτητα...![]()
Η υποκειμενική αισθητική αντίληψη της ομορφιάς είναι ένα αμφιλεγόμενο ανερμήνευτο επιστημονικό πολυσύνθετο θέμα...Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
Δεν χρειάζεται αυτοκόλλητο είναι πανάσχημο και χωρίς![]()
![]()
...cause the place seems still alive...
Το 650 βγήκε για να πάρει τη θέση του 600 στην Αμερική.Αρχικά δημιουργήθηκε από STOYBI
Αστο ρε ειπαμε το εντουρο στην ακρη....
Το xr το 650 βγηκε για να χτυπησει dr 650 ---- ttr 600 και μεχρι εκει....
Τι προσδοκιες παραπανω περιμενες που μπορουσε να ειχε το xr ..???
Αυτη ηταν η ερωτηση μου...!
![]()
Εκεί ttr δεν υπήρχε και το dr που υπήρχε...
Αυτό δεν θα το πεί ποτέ Ιταλός Έλληνας ή Ισπανός.Αρχικά δημιουργήθηκε από 950dim
Η υποκειμενική αισθητική αντίληψη της ομορφιάς είναι ένα αμφιλεγόμενο ανερμήνευτο επιστημονικό πολυσύνθετο θέμα...
![]()
Μόνο Γερμανοί Αυστριακοί Ρώσσοι και Αμερικάνοι![]()
απολυτως σωστη ειναι η θεωρηση...Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
Εντελώς λάθος θεώρηση.
Άσχετο με το τι θέλαμε εμείς στο Ελλάδα, ο κόσμος αγόρασε το 600 για αποκλειστική χρήση εκτός δρόμου, πούλησε σα τρελό για 20 χρόνια δούλεψαν πάνω του άπειροι βελτιωτές και γενικά πρέπει να είναι το πιό καλοπουλημένο εκτός δρόμου μηχανάκι, με ανάλογες δάφνες.
Το 650 ναι κοντά διπλάσια άλογα διπλάσιο πλαίσιο με αναλογικά "λιγότερες" αναρτήσεις και ελάχιστα φρένα.
Στους αγώνες κατέβαινε περίπου στοκ από κινητήρα αλλά με βάρος γεμάτο 130 κιλά.
Καταλαβαίνεις δίαιτα που έπεφτε.
Από εκεί και πέρα κάνει θαυμάσια την πλάκα σου στο χώμα με μια μηχανή 38 αλόγων και 130 κιλών, ενώ με την καμία δεν κάνεις το ίδιο με μιά 160 κιλών 50 αλόγων και γεωμετρία τσόπερ.
Και αν σου χρειάστούν 5 παραπάνω άλογα τα βγάζεις με τον ένα η τον άλλο τρόπο με το 600 αλλά στο 650 τα κιλά δεν φεύγουν με κανένα τρόπο.
Γι αυτό απλά οι περισσότεροι προτιμήσαν το 450.
Αυτή ήταν η μαλακία της honda.
ναι τα τουμπανιαζανε τα xr 600...πλακωνανε στις χλαπατσες και τις κολλησεις τα πλαισια μπας και καταφερουν να τα κανουν να παψουν να δουλευουν σαν τριτη αναρτηση μηπως και σταματησουν τον χορο του ζαλογγου στις αμμουδες των 180 στα baja αλλα ες ματην...οπως πολυ σωστα ειπες,το 600 ηταν μια χαρα για να κανεις την πλακα σου...μεχρι εκει ομως...εκτος κι αν ησουν ο kini...κι ο λογος που παλευαν με αυτα ηταν επειδη τα ευρωπαικα ,μολις μυριζαν αμμο και ζεστη με παρατεταμενο τερμα γκαζι, ξερναγαν τα αντερα τους οπου εβρισκαν...
το 600 ειχε μεινει παραγωγη τα τελευταια χρονια αποκλειστικα και μονο για τους αμερικανους και τα baja κι αυτο λογω κυβικων...για εντουρο ειχε βγει το 400...αρα η χοντα ειχε πολυ πριν την ελευση του 650R δειξει τις προθεσεις της για το μελλον του "μεγαλου" της κατηγοριας...
ηθελαν λοιπον οι αμερικανοι βελτιωση στο θεμα και τους την εδωσε η χοντα...γι αυτο φτιαχτηκε το 650R και διαχωρισε απολυτως την χρηση του απο την εννοια εντουρο...
ποιες δαφνες? αν θυμασαι με το που βγηκε το 400 ,παραλληλα με το 600,ολοι το πηραν κι αρχισαν να το τρεχουν εντουρο με μακραν καλυτερα αποτελεσματα απ οτι ειχε ποτε το 600...παγκοσμιως αυτο...με το γνωστο παντα μπινελικι που ακολουθουσε τα xr ως εντουρο,σε πολυ μικροτερο βαθμο βεβαια απο οτι με το 600...και το 600 ειχε καποια καλα αποτελεσματα αλλα οφειλονταν καθαρα και μονο στους οδηγους και την αξιοπιστια....οχι στις ,εκτος δρομου,δυνατοτητες του...
απο την στιγμη λοιπον που το R θα βγαινε ,ουτως η αλλως μονο για αμμουδερες ευθειες με κιλα και ροπες,θα μπορουσαν καλιστα να δωσουν και οψιον δρομου ετσι ωστε να τσιμπησουν και τους ασφαλτινους...εκει ειναι η μαλακια της χοντα που πιστεψε οτι μπορουσε να κρατησει ασφαλτινο και μικτο κοινο με τα dominator και τα 650 L,αντι να εκπολιτισει το R...
frankly my dear, i dont give a damn...
Για ποιους αγωνες με 650 μιλας βρε Στεφανε....?????Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
Εντελώς λάθος θεώρηση.
Άσχετο με το τι θέλαμε εμείς στο Ελλάδα, ο κόσμος αγόρασε το 600 για αποκλειστική χρήση εκτός δρόμου, πούλησε σα τρελό για 20 χρόνια δούλεψαν πάνω του άπειροι βελτιωτές και γενικά πρέπει να είναι το πιό καλοπουλημένο εκτός δρόμου μηχανάκι, με ανάλογες δάφνες.
Το 650 ναι κοντά διπλάσια άλογα διπλάσιο πλαίσιο με αναλογικά "λιγότερες" αναρτήσεις και ελάχιστα φρένα.
Στους αγώνες κατέβαινε περίπου στοκ από κινητήρα αλλά με βάρος γεμάτο 130 κιλά.
Καταλαβαίνεις δίαιτα που έπεφτε.
Από εκεί και πέρα κάνει θαυμάσια την πλάκα σου στο χώμα με μια μηχανή 38 αλόγων και 130 κιλών, ενώ με την καμία δεν κάνεις το ίδιο με μιά 160 κιλών 50 αλόγων και γεωμετρία τσόπερ.
Και αν σου χρειάστούν 5 παραπάνω άλογα τα βγάζεις με τον ένα η τον άλλο τρόπο με το 600 αλλά στο 650 τα κιλά δεν φεύγουν με κανένα τρόπο.
Γι αυτό απλά οι περισσότεροι προτιμήσαν το 450.
Αυτή ήταν η μαλακία της honda.
Εκτος απο ραλλυ ραιντ ( οπου θεωρουνται ιδανικα μηχανακια για αυτη την δουλεια ) σε ποιους αγωνες ειδες την τελευταια 10αετια XR 650...????
Απο εκει και περα... Εγω προσωπικα παρολο που εφαγα το Xr 350 ( 84 MONT) για κανενα χρονο στην μαπα... Ομολογω οτι εκτος απο την πιο ελφρως βαρια αισθηση που ειχα...
Στον τροπο οδηγησης .... μεγαλες διαφορες δεν ειδα...
Κατα τα αλλα....
Για τον ανταγωνισμο του στην Ελλαδα εγω μιλουσα...!!
![]()
Ωραιες ολες οι υπεραναλυσεις σας :smilea: για μενα ομως μετραει οτι το εργαλειο περναει μια αγριαδα στον αναβατητην οποια δεν την εχει τοσο ο ανταγωνισμος.
Πολυ καλη βαση για μοτερ εχει , οποτε παρτω κ καντω οπως θες εσυ βρε αδερφε........οοοοοοο.
καντω enduro , motard , dragster, εχε το gia κοντρες , οχι δεν προκειται να σου πει κ επειδη οποιος περνει XR650r ειναι κ μαγκας , παρε δικε μου κ βαρα μανιβελα να γουσταρεις , μαθαμε τωρα ολοι με την μιζα .........![]()
love will save the planet,hate is a good start.
+100000 το εχεις πιασει το νοημα.....Αρχικά δημιουργήθηκε από devil's animal
αν ηταν να παρω κατι τετοιο δεν θα επερνα το Duke III που το παιρνουν ολοι επειδη εχουν μαθει απο το Duke II.
αυτο θα επερνα διοτι κατ'εμε ειναι πανεμορφο...![]()
και μη συγκρινετε το lc4 με τα υπολοιπα....καμια σχεση
![]()
ready to race....
The right to go insane
http://www.youtube.com/watch?v=m20sJNgZ17U&ob=av3e
http://www.sevenstring.org/forum/index.php
Το μηχανάκι που έφτιαξε ο Σταύρος το καραγουστάρει με χίλια που λένε (και μαζί μ'αυτόν και πολλοί από εμάς ακόμα κι αν δεν ήταν η δική μας πρώτη επιλογή) κι αυτό αρκεί νομίζω για να πει κανείς χαλάλι τα λεφτά που ξόδεψε. Αυτό το ΧR κουβαλάει πάνω του το "ανεκτίμητο" και δεν συγκρίνεται με κανένα από τα υπόλοιπα μηχανάκια που αναφέρθηκαν στο παρόν thread..![]()
![]()
γεια σου ρε Μακαρε λεβεντια....Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
Το μηχανάκι που έφτιαξε ο Σταύρος το καραγουστάρει με χίλια που λένε (και μαζί μ'αυτόν και πολλοί από εμάς ακόμα κι αν δεν ήταν η δική μας πρώτη επιλογή) κι αυτό αρκεί νομίζω για να πει κανείς χαλάλι τα λεφτά που ξόδεψε. Αυτό το ΧR κουβαλάει πάνω του το "ανεκτίμητο" και δεν συγκρίνεται με κανένα από τα υπόλοιπα μηχανάκια που αναφέρθηκαν στο παρόν thread..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
τι διαφορες εχει το R ap to L?
Το L ειναι αεροψυχτο με 43 αλογα ενω το R υδροψυκτο με 53 αλογα .
love will save the planet,hate is a good start.