Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 31

Θέμα: διακενα βαλβιδων-καπελοτα

  1. #1
    Μάνος Το avatar του/της mankam
    Εγγραφή
    15/08/2009
    Μηνύματα
    1.347

    διακενα βαλβιδων-καπελοτα

    καλησπερα παιδια
    μια και ζιγλερωσα -συγχρονισα τα καρμυρατερ στο ZZR1100 αφου ειχα κατεβασμενα ρεζερβουαρ φιλτροκουτι ειπα να ριξω μια ματια στα διακενα βαλβιδων
    οι τιμες που δινει το μανουαλ
    εισαγωγης ειναι 0.13-0.19
    εξαγωγης 0.18-0.24
    εκανα ενα ελενχο και τα περισσοτερα διακενα ηταν εκτος οριων ,(βεβαια τα φιλερ που εχω εγω ειναι 0.10 0.15 0.20 0.25 πιστευω ομως κανουν τη δουλεια μου διορθωστε με αν κανω λαθος) ,ενα παραδειγμα στην μια εξαγωγης που εκανα το 0.15 δεν χωρουσε ,μονο το 0.10 χωρεσε εντω μεταξυ οι τιμες ειναι 0.18-0.23 αρα λογικα ειναι πολυ εκτος οριων και αρκετα κλειστη θα επρεπε λογικα να μπαινει ανετα το 0.20, πανω κατω αυτο συμβενει στις περισσοτερες,εβγαλα το καπελοτο αλλα δεν φαινεται νουμερο σε αλλο που κοιταξα φαινεται.
    θα ηθελα να ρωτησω οσους εχουν εμπειρεια που μπορω να βρω καπου τα συγκεκριμενα καπελλοτα (ειναι ιδια για ολες τις μοτο?)και αν μετριουνται αυτα που δεν φαινεται νουμερο με παχυμετρο η μικρομετρο? με τι νουμερα κλιμακωνονται? επισης λογικα με την φθορα τα διακενα δεν θα επρεπε να ανοιγουν? πως βρεθηκαν οι περισσοτερες βαλβιδες κλειστες?

  2. #2
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Κατ αρχήν να πας να πάρεις κι άλλα φίλλερ, ωστε να μπορείς να μετρήσεις με ακρίβεια.
    Τα καπελώτα που θα πρέπει να βάλεις θα τα υπολογίσεις εσυ με τις μετρήσεις σου, θα χρειαστείς μικρόμετρο για να μετρήσεις και αυτα που βγάζεις και αυτα που βάζεις.
    Τα καπελότα δεν ειναι ίδια για όλες τις μοτο, αλλά κανονικά δεν φθείρονται, αν εχεις καποιον γνωστό μηχανικό μπορεί να σου κάνει ανταλλαγή.
    Το λογικό είναι να κλείνουν οι βαλβίδες, μονο σε περίεργες περιπτώσεις μπορούν να ανοίξουν και καλό θα είναι να αν ρυθμίσεις να τις πας πιο κοντά στο πανω όριο.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  3. #3
    Μάνος Το avatar του/της mankam
    Εγγραφή
    15/08/2009
    Μηνύματα
    1.347
    καταρχας ευχαριστω για την απαντηση αν και δεν το εχω κατανοησει για ποιο λογο μικραινει το διακενο αφου λογω φθορας θα επρεπε να μεγαλωνει( δεν μιλαω για βαλβιδες με κοκορακια που ριθμιζονται,εμενα δεν ειναι ετσι),εφοσον το λες ομως μαλλον εχεις δικιο.
    Το θεμα ειναι οτι δεν εχω γνωστο μηχανικο να κανω αλλαγη ,σε μαγαζια με εξοπλισμο συνεργειων δεν θα εχουν? οπως επισης τα φιλερ που αναφερεις,υπαρχει δηλαδη φιλερ που ανεβαινει ανα μοναδα και οχι ανα πεντε?
    επισης τα καπελλοτα πως κλιμακωνουν τα νουμερα ?
    σορρυ για το ζαλισμα

  4. #4
    Stops Squeaks!! Το avatar του/της lamoun
    Εγγραφή
    20/08/2004
    Μηνύματα
    1.363
    Φίλερ υπάρχουν, δε ξέρω απο που μπορείς να βρείς στην περιοχή σου. Εγώ πήρα απο louis.de μαζί με κάποια άλλα πράγματα που ήθελα.

    1.

    2.

    Όπως είπε ο Άρης τα καπελώτα, normal δε φθείρονται, οπότε λογικές φθορές στον κινητήρα, μόνο να μειώσουν το διάκενο μπορούνε.

    Στα καπελώτα τα μεγέθη αλλάζουν ανα 0,05mm.
    O lamoun στη βροχή με λάδια είναι μέγας βρόντακας!


    Λάμπρος

  5. #5
    ..πάλι αναβάτης.. Το avatar του/της sotpag
    Εγγραφή
    02/11/2002
    Μηνύματα
    1.395
    Αρχικά δημιουργήθηκε από mankam
    καταρχας ευχαριστω για την απαντηση αν και δεν το εχω κατανοησει για ποιο λογο μικραινει το διακενο αφου λογω φθορας θα επρεπε να μεγαλωνει( δεν μιλαω για βαλβιδες με κοκορακια που ριθμιζονται,εμενα δεν ειναι ετσι),εφοσον το λες ομως μαλλον εχεις δικιο.
    Το θεμα ειναι οτι δεν εχω γνωστο μηχανικο να κανω αλλαγη ,σε μαγαζια με εξοπλισμο συνεργειων δεν θα εχουν? οπως επισης τα φιλερ που αναφερεις,υπαρχει δηλαδη φιλερ που ανεβαινει ανα μοναδα και οχι ανα πεντε?
    επισης τα καπελλοτα πως κλιμακωνουν τα νουμερα ?
    σορρυ για το ζαλισμα

    σωστη η απορια αλλα σε αντθεση με τα κοκορακια τα καπελοτα δεν χαλανε... οποτε την φθορα εχουν οι βαλβιδες και οι εδρες οποτε το διακενο μικραινει.....

    για τα φιλερ μπορει να βαλεις τα "μισα" πχ 08 +05 =13 κλπ
    13 Φ. ΑΝΤΙΑΝΑΚΥΚΛΩΤΙΚΕΣ ΤΑΞΙΑΡΧΙΕΣ

  6. #6
    sex beast Μελος Το avatar του/της sabayam
    Εγγραφή
    10/05/2009
    Μηνύματα
    130
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sotpag
    σωστη η απορια αλλα σε αντθεση με τα κοκορακια τα καπελοτα δεν χαλανε... οποτε την φθορα εχουν οι βαλβιδες και οι εδρες οποτε το διακενο μικραινει.....

    για τα φιλερ μπορει να βαλεις τα "μισα" πχ 08 +05 =13 κλπ




    σωστος....η φθορα ερχεταια απο τις εδρες και τις βαλβιδες.......

    αν εχεις διακενα κατασκευαστει 0.18-0.23 πχ και βρηκες 0-10 οπως λες πρεπει να αλλαξεις το καπελωτο αν ειναι 195 νουμερο με μικροτερο πχ 185-188..
    αφαιρεις την διαφορα παλιου με καινουριου και προσθετεις ή αφαιρεις με το διακενο που μετρησες αναλογως τι θες να κανεις να αυξησεις ή να μειωσεις το διακενο.
    στο παραδειγμα που σου εδωσα μετα την αλλαγη θα εχεις 0.17-0.20.

    πρεπει να τις φερεις κοντα στο διακενο το μικροτερο μικροτερο που εχει ο κατασκευαστης, αν λεει 0.18-0,23 κοντα στο 0.18 !!!

    το μετρας με μικρομετρο,τωρα εσενα που ειναι kawa,αν δε κανω λαθος κανει και απο tdm 900 τα καπελωτα
    σχετικα εσυ θα χρειαστεις μικροτερα νουμερα απο αυτα που εχεις για να ανοιξεις το διακενο!!
    Ο ανθρωπος ειναι θνητος στους φοβους του & αθανατος στις επιθυμιες του..

  7. #7
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sabayam

    πρεπει να τις φερεις κοντα στο διακενο το μικροτερο μικροτερο που εχει ο κατασκευαστης, αν λεει 0.18-0,23 κοντα στο 0.18 !!!

    Παρατήρησις.
    Aν τις φέρεις κοντά στο 0.18 θα πρέπει να ξαναρυθμίσεις σύντομα, γι αυτό παραπάνω είπα οτι καλό είναι να τις ρυθμίζεςι κοντά στο πάνω όριο.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  8. #8
    Μάνος Το avatar του/της mankam
    Εγγραφή
    15/08/2009
    Μηνύματα
    1.347
    Και εγω πιστευω οτι ειναι καλυτερα να πλησιαζει το πανω οριο που δινει ο κατασκευαστης για να μην χρειαστει συντομα να παω για ρυθμιση παλι.
    Αυριο θα παω να βρω φιλερ σε μαγαζι που εχει ανταλλακτικα συνεργειων,θα ρωτησω και για καπελοτα αλλα το βλεπω χλωμο εδω στην κατερινη
    Αυτα πωλουνται με κασετινα πολλα μαζι η με τεμαχιο και διασταση ξερει κανενας?
    Βασικα μια και την εχω λυμενη εκανα ενα σχειδιαγραμμα οπου θα σημειωσω τις αποκλεισεις απο τις ανοχες κατασκευαστη το καθε νουμερο που βρηκα σε καθε βαλβιδα εστι για να τα βγαλω ολα και να μην χασω την μπαλλα,πιστευω οτι μερικα με αλλαγη θεσης θα ταιριαξουν και ετσι θα σημιωσω σε ενα χαρτι τι χρειαζομαι τι λετε?

  9. #9
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kawazoyras
    Εγγραφή
    20/12/2008
    Μηνύματα
    162
    φίλε μου κ γώ μόνος τίς ρύθμισα καπελότα βρήκα παραγελεία από αθήνα μέσω συνεργείου εδώ στή Λάρισα αν κ βρήκα σέ ανταλακτικά απλά δέν είχαν τά νούμερα πού ήθελα, τά δικά μου ήταν από 2mm+25μm ώς 2mm+55μm κ τά κενά τά έβαλα στό μικρότερο. ένα ή 2 καπελότα εχω ακριβώς πόσο είναι δέ θυμάμαι αλλά κάπου ανάμεσα στά νούμερα πού γράφω παραπάνω.
    george

  10. #10
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Αφού ειναι πρωτη φορά, θα σε βολέψει αυτό το διάγραμμα, τύπωσέ το να το έχεις οταν κάνεις τη δουλειά, είναι οτι πρέπει.
    Καλό θα ηταν να παει και στα sticky, θα βολέψει κι άλλους.

    Καπελότα θα πάρεις απο την Kawasaki, και σίγουρα θα μπορέσεις νε ξαναχρησιμοποιήσεις αρκετά απο τα υπάρχοντα, ειτε μην αλλάζοντάς τα, είτε βαζοντάς τα σε αλλη βαλβίδα.


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	shims_chart.jpg 
Προβολές:	1349 
Μέγεθος:	78,3 KB 
ID:	188088
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  11. #11
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    05/05/2007
    Μηνύματα
    352
    τα καπελωτα απο κατω γραφουν ποσο παχος ειναι.

  12. #12
    Μάνος Το avatar του/της mankam
    Εγγραφή
    15/08/2009
    Μηνύματα
    1.347
    το σχεδιαγραμμα ειναι πολυ καλο και βοηθαει να μην κανεις λαθη το χρησιμοποιησα ηδη

    τα μετρησα με μικρομετρο

    9.50 χιλιοστα ειναι η διαμετρος απο τα δικα μου καπελοτα.
    Τα νουμερα που χρειαζομαι ειναι (οταν γραφω 2,25 εννοω οτι το κεπελοτο εχει πανω το νουμερο 2 5)
    2,25
    2,30
    4 των 2.35
    και 3 των 2.40
    συνολο 7 τα αλλα τα αλλαξα θεση
    μου εχουν μεινει
    3 των 2,45
    4 των 2,50
    2 των 2,55
    οποιος θελει κανουμε τραμπα η αγοραζω αυτα που μου λειπουν ας μου στειλει π.μ.

  13. #13
    Μάνος Το avatar του/της mankam
    Εγγραφή
    15/08/2009
    Μηνύματα
    1.347
    Μια βοηθεια ρε παιδια
    ξερει κανενας αν παιζει ρολο στην μετρηση του διακενου αν βγαλουμε τα μπουζι το λεω γιατι εγω τα εβγαλα και τα 4 για να γυρναει ποιο ευκολα το μοτερ, μηπως δηλαδη απουσια συμπιεσης δεν πατανε καλα ?
    επισης γυρνουσα με την μιζα ενα ενα κυλινδρο μεχρι τα εκκεντρα να ειναι τελειως επανω και να μην πατανε την βαλβιδα (το μανουαλ λεει να βρω το ΑΝΣ που ειναι κλειστες στον πρωτο κυλινδρο ολες οι βαλβιδες στον δευτερο η η εξαγωγης μονο και στον τριτο οι εισαγωγης)με αυτο τον τροπο πηρα ολες τις τιμες απο τα διακενα και μετα αφαιρουσα ενα ενα τα καπελοτα σημειωνοντας την θεση τους και το νουμερο τους.
    υπαρχει περιπτωση να δινει λαθος τιμη ετσι που τις μετρησα?
    Το προβλημα ειναι οτι σε μερικες βαλβιδες οταν τοποθετησα τα καπελοτα μου βγαζανε διαφορετικη τιμη οσο γυρνουσα το μοτερ,εχεδον σε ολες κατεβασα τα νουμερα στα καπελοτα



  14. #14
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    Καλό θα ηταν να παει και στα sticky, θα βολέψει κι άλλους.
    Έτσι ψήνεις και τις πιτσιρίκες στην παραλία και τους βουτάς τα i-phones, πονηρέ άντρα ..??
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  15. #15
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Έτσι ψήνεις και τις πιτσιρίκες στην παραλία και τους βουτάς τα i-phones, πονηρέ άντρα ..??
    Οχι ακριβώς έτσι.......την παντρεύτηκα και κάναμε και δύο παιδιά!

    @ mankam
    Τα μπουζί καλό είναι να τα βγάζεις ωστε να γυρίζει ευκολα το μοτέρ και να το φέρνεις εκει που πρέπει.
    Ομως δεν το γυρίζεις με την μίζα αλλά με κλειδί απο την βίδα που εχει στην αριστερή πλευρά του κινητήρα. Μπορεί να χρειαστεί να βγάλεις το καπάκι, δεν ξερω πως ειναι στο μηχανάκι σου.
    Εκει θα δείς λοιπόν μια βίδα που την γυρίζεις κατα την φορά του κινητήρα με ενα σωληνωτό και το φέρνεις στο σημάδι Τ όπως περιγράφεται στο μάνιουαλ.
    Μανιουαλ έχεις? Αν δεν εχεις πες το μοντέλο να το βρούμε!

    Aν τον γυρίζεις με την μίζα ειναι λογικό να μην επαληθεύονται οι μετρήσεις, αφού δεν σταματαει στο σωστό σημείο!
    Καλό θα ηταν να ξανακάνεις τις μετρήσεις με τον σωστό τρόπο. Το οτι κατεβασες νούμερα σε όλα πάντως ειναι φυσιολογικό.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ! ΔΙΑΚΕΝΑ ΒΑΛΒΙΔΩΝ Dr 250/350 '90 - '99
    από tifoso4ever στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 08/06/2007, 14:38
  2. Διάκενα βαλβίδων για CBF-250
    από johnpan στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 18/05/2006, 00:45
  3. ΔΙΑΚΕΝΑ ΒΑΛΒΙΔΩΝ
    από EftPap στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 07/03/2006, 15:47
  4. Διάκενα βαλβίδων
    από furious στο forum Honda Africa
    Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 22/09/2005, 15:40
  5. Διακενα βαλβιδων Help ! (CBR 400 AERO μοντ. 1986)
    από Stayros2 στο forum Honda CBR series
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 22/04/2004, 14:09

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF