Σελίδα 1 από 4 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 49

Θέμα: Αλλαγή σαμπρέλας μπροστινού ελαστικού

  1. #1
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της McGyver
    Εγγραφή
    23/06/2005
    Μηνύματα
    7.121

    Αλλαγή σαμπρέλας μπροστινού ελαστικού

    Επιτρέψατέ μου παρακαλώ την ακόλουθη απορία...

    Αν τρυπήσει η σαμπρέλα στο πίσω λάστιχο τα πράγματα είναι σχετικά εύκολα όσον αφορά στην αφαίρεση του τροχού, μιας και σηκώνοντας τη μηχανή στο κεντρικό stand αυτός είναι στον αέρα.

    Αν όμως το "φούιτ" είναι στον μπροστά τροχό, πώς τον κρατάς ελεύθερο για να τον αφαιρέσεις;

    Θεωρήστε πως είμαστε sideroad και δεν έχουμε πρόσβαση σε γρύλλο...

  2. #2
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.830
    Ανεβάζεις τη μοτοσυκλέτα στο διπλό stand, ψάχνεις για κάποιο κασόνι, πέτρα ογκώδη.. βγάζεις το τροχό & στηρίζεις τα μπροστινά καλάμια της μοτοσυκλέτας επάνω στο κασόνι. Μπορείς να το κάνεις κοντάς σε καφενείο που έχει σίγουρα κασόνια από μπύρες

    Για να φτάσεις μέχρι το καφενείο μπορείς να χρησιμοποιήσεις fast.

  3. #3
    Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
    Ανεβάζεις τη μοτοσυκλέτα στο διπλό stand, ψάχνεις για κάποιο κασόνι, πέτρα ογκώδη.. βγάζεις το τροχό & στηρίζεις τα μπροστινά καλάμια της μοτοσυκλέτας επάνω στο κασόνι. Μπορείς να το κάνεις κοντάς σε καφενείο που έχει σίγουρα κασόνια από μπύρες

    Για να φτάσεις μέχρι το καφενείο μπορείς να χρησιμοποιήσεις fast.
    Το πρόβλημα που έχει ο Θωμάς (περα απο το τρανσΛαπ ) είναι ΜΕΧΡΙ να βγάλει τον τροχό
    71°1′8″N 25°47′50″E
    48°07'01.6"N 1°27'50.9"W

    Le Servonais

  4. #4
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.207
    Εφ όσον απ οτι καταλαβαίνω εχεις κεντρικό στάντ, τα πραγματα είναι εύκολα.
    Η βάζεις βάρος πίσω στη σέλλα η καποιο κατάλληλο αντικείμενο κατω απο την ποδιά, οπως ειπε κι ο Mikeg.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  5. #5
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.830
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
    Το πρόβλημα που έχει ο Θωμάς (περα απο το τρανσΛαπ ) είναι ΜΕΧΡΙ να βγάλει τον τροχό
    Ωπ, σωστό κεκτημένη ταχύτητα. Ας δώσουμε λοιπόν και αυτό το στοιχείο ώστε να έχουμε ολοκληρωμένη απάντηση.

    Ξεβιδώνουμε λοιπόν το τροχό, βγάζουμε σιγά σιγά τον άξονα κρατώντας παράλληλα το τιμόνι (αυτό βέβαια έχει να κάνει και με το βάρος του μηχανακιού), αφού ήδη ακουμπάει το ένα καλάμι επάνω στο κασόνι που έχουμε βρει. Όπως & να έχει πρέπει να σηκωθεί ψηλότερα το μηχανάκι ώστε να βγει από το φτερό (αν έχουμε χαμηλό φτερό), αλλιώς απλά βγάζουμε εντελώς τον άξονα και τραβάμε το τροχό προς τα εμπρός, σπρώχνοντας παράλληλα το κασόνι ώστε να ακουμπήσει και το άλλο καλάμι.
    Υπάρχει πάντα και η λύση να το ξαπλώσουμε κάτω

  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της McGyver
    Εγγραφή
    23/06/2005
    Μηνύματα
    7.121
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
    Το πρόβλημα που έχει ο Θωμάς (περα απο το τρανσΛαπ ) είναι ΜΕΧΡΙ να βγάλει τον τροχό
    Σωστά, άμα βγει ο τροχός περνάς μία τον άξονα πάλι και καθάρισες όπως λέει ο MikeG.

  7. #7
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.830
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    Εφ όσον απ οτι καταλαβαίνω εχεις κεντρικό στάντ, τα πραγματα είναι εύκολα.
    Η βάζεις βάρος πίσω στη σέλλα η καποιο κατάλληλο αντικείμενο κατω απο την ποδιά, οπως ειπε κι ο Mikeg.


  8. #8
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της McGyver
    Εγγραφή
    23/06/2005
    Μηνύματα
    7.121
    Ευχαριστώ τα μάλλα, καλυφθήκαμε:

    1ον. Ταξιδεύουμε με παρέα...
    2ον. Αν μας κάτσει alone αυτοσχεδιάζουμε...
    3ον. Αν τον πιούμε και στον αυτοσχεδιασμό, fast και τσούκου τσούκου στο κοντινότερο βενζινάδικο...
    4ον. Αν το βενζινάδικο είναι μακριά, το μπούλο και οδική...

    Και για να τα αποφύγουμε όλα αυτά, πάμε σούζα...


  9. #9
    δλδ μάστορα, κάτσε να καταλάβω.. άμα το βγάλεις το τροχό, ξέρς να ξεζαντάρεις και να ζαντάρεις μετά?


  10. #10
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της McGyver
    Εγγραφή
    23/06/2005
    Μηνύματα
    7.121
    Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
    δλδ μάστορα, κάτσε να καταλάβω.. άμα το βγάλεις το τροχό, ξέρς να ξεζαντάρεις και να ζαντάρεις μετά?

    [list=1][*]Βγάζεις τροχό.[*]Ξεβιζώνεις βαλβίδα.[*]Σημαδεύεις ελαστικό για να μη χάσεις ζυγοστάθμιση.[*]Με τη βοήθεια του stand "ξεκολάς" το ελαστικό από τη ζάντα.[*]Με 3 λεβιέδες ξεζαντάρεις από τη μία πλευρά.[*]Βγάζεις τη βλαμένη σαμπρέλα.[*]Τσεκάρεις ελαστικό από μέσα για ξένα σώματα.[*]Τσεκάρεις κάλυμα ακτίνων.[*]Ψιλοφουσκώνεις την καινούρια σαμπρέλα και "πουδράρεις".[*]Βάζεις προσεκτικά την καινούρια σαμπρέλα στη ζάντα.[*]Ζαντάρεις με τους λεβιέδες χρησιμοποιώντας και λίγο λιπαντικό για βοήθεια.[*]Φουσκώνεις και τσεκάρεις για διαροές.[*]Βιδώνεις βαλβίδα.[*]Βάζεις τροχό.[/list=1]

    Στην όλη διαδικασία προσέχεις να μην τραυματίσεις χέρια, δισκόπλακα, γρανάζι, ακτίνες και ζάντα.

    Τα παραπάνω τα έγραψα από μνήμης.

    Σε ταξίδι θα έχω checklist...

    Για πες, πώς τα πήγα;

  11. #11
    Αρχικά δημιουργήθηκε από McGyver
    [list=1][*]Βγάζεις τροχό.[*]Ξεβιζώνεις βαλβίδα.[*]Σημαδεύεις ελαστικό για να μη χάσεις ζυγοστάθμιση.[*]Με τη βοήθεια του stand "ξεκολάς" το ελαστικό από τη ζάντα.[*]Με 3 λεβιέδες ξεζαντάρεις από τη μία πλευρά.[*]Βγάζεις τη βλαμένη σαμπρέλα.[*]Τσεκάρεις ελαστικό από μέσα για ξένα σώματα.[*]Τσεκάρεις κάλυμα ακτίνων.[*]Ψιλοφουσκώνεις την καινούρια σαμπρέλα και "πουδράρεις".[*]Βάζεις προσεκτικά την καινούρια σαμπρέλα στη ζάντα.[*]Ζαντάρεις με τους λεβιέδες χρησιμοποιώντας και λίγο λιπαντικό για βοήθεια.[*]Φουσκώνεις και τσεκάρεις για διαροές.[*]Βιδώνεις βαλβίδα.[*]Βάζεις τροχό.[/list=1]

    Στην όλη διαδικασία προσέχεις να μην τραυματίσεις χέρια, δισκόπλακα, γρανάζι, ακτίνες και ζάντα.

    Τα παραπάνω τα έγραψα από μνήμης.

    Σε ταξίδι θα έχω checklist...

    Για πες, πώς τα πήγα;
    βρε τη θεωρία την ξέρω και γω, στην πράξη το έχεις κάνει ? (σε μοτό, όχι σε ποδήλατο... ) ?

  12. #12
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.830
    Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
    βρε τη θεωρία την ξέρω και γω, στην πράξη το έχεις κάνει ? (σε μοτό, όχι σε ποδήλατο... ) ?

    Εξαρτάται κυρίως από το τι ελαστικό φοράς.

  13. #13
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της McGyver
    Εγγραφή
    23/06/2005
    Μηνύματα
    7.121
    Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
    βρε τη θεωρία την ξέρω και γω, στην πράξη το έχεις κάνει ? (σε μοτό, όχι σε ποδήλατο... ) ?
    Ούτε σε μοτοσικλέτα ούτε σε ποδήλατο έχει τύχει να το κάνω ποτέ.

  14. #14
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.830
    Αρχικά δημιουργήθηκε από McGyver
    Ούτε σε μοτοσικλέτα ούτε σε ποδήλατο έχει τύχει να το κάνω ποτέ.

    Κάνε μια οδική τότε ή κάντο "προπόνηση" πολλές φορές

  15. #15
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της McGyver
    Εγγραφή
    23/06/2005
    Μηνύματα
    7.121
    Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
    Εξαρτάται κυρίως από το τι ελαστικό φοράς.
    Άμα είχα (ή καταφέρω να βάλω) tubeless ρε Μιχαλιό, στο πέος μου το βάλε - βγάλε.

    Κορδονάκι και καθάρισα (αυτό το έχω κάνει)...

Σελίδα 1 από 4 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Αλλαγή λαδιών μπροστινού...Κάθε πότε ???
    από THEOD στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 156
    Τελευταίο μήνυμα: 27/03/2017, 16:07
  2. ΑΠΟΡΕΙΑ : Πόσο κοστιζει η αλλαγη του μπροστινου;
    από V-stelios στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 02/02/2009, 05:14
  3. Kαθαρισμος λαδιων μπροστινου και αλλαγη τους..
    από n1k3man στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 06/06/2007, 14:49

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF