Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 24

Θέμα: Πιασιμο Καρπων

  1. #1
    Παλαιουρας :) Το avatar του/της Lazio
    Εγγραφή
    22/04/2005
    Μηνύματα
    548

    Πιασιμο Καρπων

    Μετα απο μερικη ωρα οδηγωντας τη μαυρη ζουζουνα μου νιωθω τα χερια μου και ειδικα στην περιοχη των καρπων ενα ψιλοπονο μαζι με πιασιμο.

    Αυτα παντα σε συνθηκες πολης και οδηγωντας χαλαρα. Το εργαλειο ειναι φυσικα Ζ750

    Υπαρχει κανα τρικακι στο τροπο κρατηματος του τιμονιου η οτι αλλο μπορει να βοηθησει ωστε να να απολαμβανω τις βολτες χωρις αυτο το κολοπιασιμο

  2. #2
    πρωην μελος Το avatar του/της idi
    Εγγραφή
    13/08/2003
    Μηνύματα
    6.082
    υπαρχουν τα γαντια

  3. #3
    SV 1000S K3 Το avatar του/της div400
    Εγγραφή
    29/04/2003
    Μηνύματα
    1.712
    μπορεις ακομα να προσπαθησεις να μην στηριζεσαι τοσο πολυ στα χερια αλλα να σφιγγεις τα ποδια σου στο ρεζερβουαρ ωστα να κρατανε αυτα το βαρος του σωματος. βεβαια ειναι λιγο δυσκολο αυτο σε συνθηκες πολης αλλα βοηθαει.
    ακομα μπορεις να βαλεις καλυματα στα γκριπ ωστε να ειναι πιο μαλακα.

  4. #4
    SV 1000S K3 Το avatar του/της div400
    Εγγραφή
    29/04/2003
    Μηνύματα
    1.712
    παντως μην το αφησεις ετσι διοτι πολυ ευκολα μπορει να σε πιασει
    τεντονιτιδα (ετσι νομιζω οτι λεγετε carpal tunnel sydrome στα αγγλικα)

  5. #5
    Ρύθμισε σωστά τις μανέτες του φρένου συμπλέκτη....
    Η διαφορά του άντρα απο το παιδί είναι στην τιμή των παιχνιδιών τους....

  6. #6
    Παλαιουρας :) Το avatar του/της Lazio
    Εγγραφή
    22/04/2005
    Μηνύματα
    548
    Οι μανετες ειναι οκ ρυθμισμενες.

    Η αληθεια ειναι οτι πολλες φορες πεφτω λιγακι μπροστα και οδηγω σκυφτα για πιο επιθετικο στυλακι......με τετοιο εργαλειο που εχω :rotflmao: Ομως νομιζω οτι με πιανει κ οταν οδηγω πιο ορθια.

    Θα κοιταξω και γαντακια και καλυματα grip

  7. #7
    Madness? THIS IS SPARTA!! Το avatar του/της Wizard13
    Εγγραφή
    23/11/2003
    Μηνύματα
    374
    Όπως διδάσκουν σε όλα τα σχολεία οδήγησης, πρέπει οι βραχίωνες να είναι παράλληλοι με το έδαφος και μεταξύ τους. Επίσης, το τιμόνι πρέπει να το κρατάς σα να κρατάς ένα πουλάκι. Πολύ χαλαρά, θα σου φύγει, σφικτά, θα το πνίξεις...

    Το ότι σε πονάνε οι καρποί, σημαίνει ότι δεν κάθεσαι σωστά και ότι ρίχνεις το βάρος στα χέρια και κατ' επέκταση στο τιμόνι. Αυτό είναι λάθος και μπορεί να το κάνεις ασυναίσθητα, αλλά το κάνεις.

    Προσπάθησε συνειδητά να πάρεις το βάρος από το τιμόνι σε τέτοιο βαθμό ώστε να χέρια σου να είναι εντελώς χαλαρά την ώρα που οδηγείς. Στηρίζεσαι με τους γοφούς σφικτά στο ντεπόζιτο και το βάρος του σώματος το κρατάνε οι κοιλιακοί και οι ραχιαίοι. Καλό είναι να φοράς και μιά ζώνη μέσης ή ακόμα καλύτερα, κροκόδειλο (ράχη) ώστε να σε κουράζει λιγότερο.
    Wizard! "Έν οίδα, ότι ουδέν οίδα" - Σωκράτης (469πΧ - 399πΧ)
    [font=Geneva]Το να είσαι το παράδειγμα δεν είναι ο κατάλληλος τρόπος να φτάσεις ψηλά, είναι ο μόνος τρόπος - Albert Einstein (1879-1955)[/font]

  8. #8
    .
    Εγγραφή
    10/09/2003
    Μηνύματα
    916
    Οπως ειπωθηκε, σφιγγεις το ρεζερβουαρ με τα ποδια ακομη και στο δυνατο φρεναρισμα αποφευγοντας να βαζεις κοντρα στο τιμονι.
    Τους καρπους προσπαθησε να τους εχεις "σπασμενους" και οχι τεντωμενους ενω προσαρμοσε την οδηγηση σου σε ποιο "ηπιους" ρυθμους οπως για παραδειγμα κοκκινο φαναρι στα 100m σημαινει κλεισιμο γκαζιου και ρολλαρισμα - οχι φρενο στα τελευταια 10 μέτρα.....

    Επιπλεον, μπορεις να ρυθμισεις τον συμπλεκτη "ψηλά" για να μην χρειαζεται να τον πατας σε ολη την του διαδρομη αλλα ενα μικρο πατημα να αρκει. Τα "καρφωτα" ανεβασματα σε γλυτωνουν απο την χρηση του χωρις να προκαλεις προβλημα στο μηχανακι.

    Τα γαντακια βοηθουν κυριως στο "μυρμιγκιασμα" λογω κραδασμων......

  9. #9
    Παλαιουρας :) Το avatar του/της Lazio
    Εγγραφή
    22/04/2005
    Μηνύματα
    548
    Ok ok i understand.

    Πολυ καλες συμβουλες

  10. #10
    Παλαιουρας :) Το avatar του/της Lazio
    Εγγραφή
    22/04/2005
    Μηνύματα
    548
    ΘΑΥΜΑ!! :rotflmao: :rotflmao:

    Στην πραξη λοιπον και μετα απο καμια ωρα οδηγησης ακολουθωντας τα παραπανω το μονο που ενιωσα ηταν οι απολαυστικοι κραδασμοι της ζουζουνας μου.

  11. #11
    Ωχώχ...τα πλευρά μου Το avatar του/της bonepeeler
    Εγγραφή
    20/04/2005
    Μηνύματα
    888
    Πάντως αν έχεις διαθέσιμα 60 περίπου ευρώ πάρε τα aftermarket αντίβαρα της Kawa.
    Κάνουν πολύ καλή δουλειά.
    Δεν πιάνονται τα χέρια σου και πίστεψε με θα δεις μιά πολύ καλύτερη συμπεριφορά τιμονιού στις μικρές ταχύτητες πόλης και στις άνω τών 220 στην εθνική.


    Όλες οι μνήμες είναι ίχνη δακρύων.

    Jurobei Chikanatsu


  12. #12
    Κανε αυτο που κανω και εγω με το δικο μου Ζ!

    Πηγαινε συνεχεια ΤΕΖΑ ωστε να μην πεφτει ποτε το βαρος στα χερια


  13. #13
    Παλαιουρας :) Το avatar του/της Lazio
    Εγγραφή
    22/04/2005
    Μηνύματα
    548
    :rotflmao: :rotflmao:

  14. #14
    Αρχικά δημιουργήθηκε από bonepeeler
    Πάντως αν έχεις διαθέσιμα 60 περίπου ευρώ πάρε τα aftermarket αντίβαρα της Kawa.
    Κάνουν πολύ καλή δουλειά.
    Δεν πιάνονται τα χέρια σου και πίστεψε με θα δεις μιά πολύ καλύτερη συμπεριφορά τιμονιού στις μικρές ταχύτητες πόλης και στις άνω τών 220 στην εθνική.


    Καλημέρα...

    Ερώτηση...τι σχέση έχουν τα αντίβαρα με το "πιάσιμο" των χεριών???

    Και όταν εννοείς καλύτερη συμπεριφορά στις μικρές και άνω των 220χλμ ταχύτητες τι ακριβώς εννοείς???
    http://img214.imageshack.us/img214/2570/cyborgfenderyv2.jpg
    "That's what happens when Earth fucks with Space... never forget that..."

  15. #15
    Προφανως για κραδασμους!

    Σκεφτομαι και εγω να τα βαλω,μπας και μειωθει ο συντονισμος των μανετων που μου εχουν σπασει τα ρχ... νευρα

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF