Σελίδα 4 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234
Προβολή αποτελεσμάτων 46 έως 51 από 51

Θέμα: Ελαστικά enduro

  1. #46
    Αρχαία Ολυμπία Το avatar του/της marios8
    Εγγραφή
    02/04/2005
    Μηνύματα
    2.079
    Αρχικά δημιουργήθηκε από 2stroker


    βαρυ μαλλον ενοουσε οτι το 120 θα ταν οριακο για τη ζαντα μου
    Μια χαρά θα δούλευε το 120 .
    Και στην περίπτωσή σου σαν καινούριος πιστεύω οτι θα σου άρεσε περισσότερο, λόγο καλύτερης ευστάθειας στην φλαταδούρα .
    Το οτι θα σου έκοβε ιπποδύναμη είναι αλήθεια , όμως η διαφορά θα ήταν τόσο μικρή που δεν υπάρχει περίπτωση να το καταλάβαινες .
    Το 100 έχει καλύτερη ευελιξία και αυτό το κάνει να δουλεύει καλύτερα στα κλειστά κομμάτια .

    Μιας και μιλάμε για λάστιχα να κάνω και εγώ την ερώτησή μου μιας και έφτασε ο καιρός για αλλαγή.
    Έχει δοκιμάσει κανείς τα ΜΧ51 ή τα ΜΧ31 της Dunlop ?
    Τα ΜΧ 51 λένε οτι είναι κάτι ανάμεσα σε 756 και 752
    Εγώ έχω καταλήξει εδώ και αρκετό καιρό στα 752 που δυστυχώς τα σταμάτησε .
    Γενικά προτιμώ τα αραιοτάκουνα λάστιχα και το 752 (σε σχέση με το 756) μου ταίριαζε καλύτερα , χωρίς να φθείρεται γρήγορα (όσο αυτό είναι δυνατόν ) και δεν έκοβε τακούνι εύκολα (και σε σκληρό έδαφος - πέτρα) .
    Αν κάποιος τα έχει δοκιμάσει ας μας πεί τις παρατηρήσεις του
    Τον κάθε λαό τον κυβερνάει αυτός που του αξίζει.

  2. #47
    Αρχικά δημιουργήθηκε από marios8

    Έχει δοκιμάσει κανείς τα ΜΧ51 ή τα ΜΧ31 της Dunlop ?

    MX-51 o apogonos tou 756.

    κραταει το ιδιο καλα σε πετρα και παντου αλλου, εμενα μου φανηκε πως εστριβε το ιδιο με το 756 αν και η ντανλοπ υποστηριζει πως το ελαστικο εχει πιο μοντερνο εξελιγμενο σχεδιασμο και αλλα τελειωνει αισθητα πιο νωρις απο το 756...

    παρα αυτα μεχρι και το τελος του κραταει φοβερα και δινει γκριπ!


    κι εγω καταφερα επιτελους να λιανισω τα ΜΧ εξτρα (που κανουν μονο για κατακαλοκαιρο και εποχες αφραγκιασης) και σκεφτομαι σοβαρα να παω σε FIM διαστασεις!

  3. #48
    Tα Fim Σταύρο είναι για εντούρο ειδικά οτι καλύτερο. Αξίζει νομίζω η διαφορά χρημάτων.
    Είναι all-around λάστιχα για να καλύψουν σχεδόν τα πιο πολλά τεραίν.
    Σε στριφτερά με ανάποδη κλίση εκεί που άλλα κάνουν πατινάς το πλατύ λάστιχο κρατάει κατω γερά.
    Απλά μερικά όπως τα Michelin μετά τη μισή φθορά τους δεν δουλεύουν καλά.
    Run, rabbit run


  4. #49
    Καλημέρα από Λάρισα,

    Να βάλω μιά πρόταση που ίσως φανεί παράξενη.

    Αφού το μηχανάκι το θες γιά δύο αντίθετες χρήσεις (ασφαλτος - χώμα) νομίζω πρέπει
    να διαλέξεις σε ποιά από τις δύο θα δώσεις βάρος.
    Αν το βάρος είναι στην άσφαλτο τότε βάλε ον-οφ λάστιχα στην φαρδιά διάσταση (130,140)
    Αν θέλεις περισσότερο χώμα μπορείς να δοκιμάσεις μεταχειρισμένα ΜΧ λάστιχα (οχι πολύ, υπάρχουν σε 18αρα διάσταση) σε διάσταση 110,120.
    Πλεονεκτήματα : Τα ΜΧ πηγαίνουν πολύ καλύτερα στο χώμα από τα ον-οφ, κρατούν ικανοποιητικά στην άσφαλτο (ταχύτητες μέχρι 120-130), εκτός από την βροχή, παρά τα κουνήματα και η αυξημένη φθορά τους δεν σε πειράζει αφού θα τα πάρεις φτηνά η τζαμπα.
    Μειονέκτημα : οι συχνές αλλαγές, αλλά με μικρό κόστος και ο θόρυβος.

    Πιστεύω ότι οι διαφορές στις διαστάσεις δεν παίζουν μεγάλο ρόλο. Ειναι της μόδας
    να βάζουν τελευταία φαρδιές διαστάσεις οι κατασκευαστές πχ 125 τετράχρονο με 130 πίσω
    λάστιχο (SM).

    Επίσης θυμήσου να αλλάζεις τις πιέσεις από άσφαλτο σε χώμα. ( άσφαλτος 25 λιμπρες, χώμα
    16-17 γιατί υπάρχουν και οι πέτρες).

    Γειά χαρά
    Βασίλης (XR650L)

  5. #50
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από ΒΑΣΙΛΗΣ1
    Επίσης θυμήσου να αλλάζεις τις πιέσεις από άσφαλτο σε χώμα. ( άσφαλτος 25 λιμπρες, χώμα
    16-17 γιατί υπάρχουν και οι πέτρες).
    Επειδή η Λίμπρα από μόνη της δεν είναι μονάδα πίεσης, προφανώς αναφέρεσαι σε pounds per square inch (οι φίλοι του το φωνάζουν p.s.i.) ...

    (αν και είναι λίγο "τσιμπημένες" προς τα πάνω οι τιμές..)
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  6. #51
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της 2stroker
    Εγγραφή
    12/07/2008
    Μηνύματα
    823
    τελικα δοκιμασα στο χωμα πιεσεις 15-15
    αλλα τις ζεμπεκιες του τις ριχνει το πισω οπως μου ειχατε πει λογω 100 αντι για 120
    βεβαια ισως να φταιει και η αναρτηση την οποια δεν την εχω τσεκαρει μιας και ο προηγουμενος ιδιοκτητης το ειχε μοταρντ το μηχανακι οποτε παιζει να την εχει σκληρηνει.πρεπει να το τσεκαρω.
    α και στο δρομο πιεσεις 21- 21 νομιζω καλα ειναι.
    Hell on wheels is no big deal... Kawasaki KDX200SR - Kawasaki KLX300R - Yamaha TTR250 - Yahama XT600E - Ktm 640 Adventure

Σελίδα 4 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234

Παρόμοια θέματα

  1. Ελαστικα για TDM 850 μοντελο '94
    από tzic στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 03/11/2016, 10:14
  2. street VS enduro
    από anr11 στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 42
    Τελευταίο μήνυμα: 23/09/2014, 12:21
  3. Ελαστικά για Transalp???
    από petridist στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 27
    Τελευταίο μήνυμα: 19/04/2004, 13:28
  4. Pls Help 4 Enduro
    από CyBeRseXX στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 28/11/2003, 10:01

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF