Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 37

Θέμα: τετρακυλινδρα 600 vs V2 800+

  1. #1
    τετρακυλινδρο μελος Το avatar του/της yiannis172
    Εγγραφή
    13/07/2008
    Μηνύματα
    730

    τετρακυλινδρα 600 vs V2 800+

    Γεια σας παιδια ,καθε ηλικιας....το ερωτημα μου πιστευω οτι ειναι καλο για να ανοιχτει μια ωραια και εποικοδομητικη για ολους μας αντιπαραθεση....εχω ενα R6 '04 και κανοντας βολτα εχθες το αυτοματο/σειριακο και 'φλωρικο' για πολλους Aprilia Mana 800 του πατερα μου ,και μη εχοντας οδηγησει ξανα δικυλινδρο οποιασδηποτε διαταξης,ειδα τι θα πει ΡΟΠΗ....Πραγμα που με τη δικια μου μοτοσυκλετα δεν γνωριζω ,κατω απο καποιες (παρα πολλες) στροφες....Το 'κακγκουρικο' ερωτημα μου ειναι τι γινεται,θεωρητικα αλλα και εμπειρικα οσοι γνωριζουν,σε μια κοντρα με ενα δυνατο 4Κ οπως το R6 (να παινεψουμε και το σπιτι μας) με ενα περισσοτερων κυβικων ,παραπλησιων η λιγοτερων αλογων ΑΛΛΑ πολυ πιο ροπατο δικυλινδρο ΄γουρουνι΄ (ο χαρακτηρισμος βγηκε αυ8ορμητα οταν ακουσα το Aprilia να φορτωνει).....

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.573
    Κλασσικά ανοικτή διαδρομή 4Κ, κλειστή διαδρομή V2

  3. #3
    Πικραμένο μέλος Το avatar του/της guzzistas
    Εγγραφή
    30/04/2009
    Μηνύματα
    851
    Αρχικά δημιουργήθηκε από toyar
    Κλασσικά ανοικτή διαδρομή 4Κ, κλειστή διαδρομή V2
    Απλά και σύντομα!

    Οι μόνοι πιο ΗΛΙΘΙΟΙ από τους πολιτικούς, είναι οι ΨΗΦΟΦΟΡΟΙ.



  4. #4
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    φιλε...προσωπικα, κανενα τετρακυλινδρο δεν εχει καταφερει να μου δωσει τη συγκινηση ενος δικυλιδρου(η μονοκυλινδρου)...


    καιρος να φυγεις απο την παγιδα της ιπποδυναμης, και να περασεις σε κατι που πραγματικα εινια αλλη ''φαση''

    η απαντηση ειναι V2 800+ φυσικα

  5. #5
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της boldor900f
    Εγγραφή
    15/08/2009
    Μηνύματα
    198
    Δεν ταξιδεύεις με τα άλογα αλλά με τη ροπή.
    Πάρε μοτοσυκλέτα μεγάλου κυβισμού και θα'χεις και τα δύο.
    καλές βόλτες.
    gate 7
    red or dead

  6. #6
    Αφου καβαλησες το Μana και σου αρεσε...παρε ενα tuono να ξεχασεις τ'ονομα σου,και φυσικα και τα τετρακυλινδρα.
    Start doing what's necessary, then what's possible and suddenly doing the impossible. Just start.

  7. #7
    Το tuono ειναι 1000cc........... Aδικη η συγκριση του με τα 600cc in-line-four

    oχι οτι συγκρινετε και με τα 750cc :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
    Aprilia SXV 5.5 Rulesssssssssss

  8. #8
    sex beast Μελος Το avatar του/της sabayam
    Εγγραφή
    10/05/2009
    Μηνύματα
    130
    εγω (r6 06) σε ενα αγωνα πανω στιης Σερρες με ενα VTR 1000 στις εξοδους μου εκανε ενα μικρο μπραφ αλλα στην ευθεια οταν βγαιναμε κολλητα εκει φαινοταν η δυναμη του 4κ !!!αλλα αν δουλευα ψηλα τις στροφες στον κινητηρα και αφηνα τα φρενα δεν ξεκολλαγε στις εξοδους......

    ετσι εξακοσαρακι αγαπη μου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Πιστευω ενα 2κ θα σε βοηθησει αρκετα στην οδηγηση αλλα οταν μαθεις να το στιβεις θα σου φανει λιγο λογο ιπποδυναμη και θα αναζητας τη βελτιωση!!!!!
    Ο ανθρωπος ειναι θνητος στους φοβους του & αθανατος στις επιθυμιες του..

  9. #9
    D-11 Earth Mover Το avatar του/της Tpap
    Εγγραφή
    11/10/2007
    Μηνύματα
    2.954
    139άρα orka


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	orca3.jpg 
Προβολές:	595 
Μέγεθος:	24,0 KB 
ID:	188857

  10. #10
    D-11 Earth Mover Το avatar του/της Tpap
    Εγγραφή
    11/10/2007
    Μηνύματα
    2.954
    orka...


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	orca1.jpg 
Προβολές:	597 
Μέγεθος:	20,6 KB 
ID:	188858

  11. #11
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Τα 4κυλ 600αρια ειναι καλα για να ανεβαζουν γρηγορα στροφες, αλλα ροπη αρκετα κοντα στο μηδεν (σε σχεση με την ισχυ τους) και το χειροτερο, εχουν υπο φορτιο πολυ στενη περιοχη ωφελιμης ροπης, κατι σα τα διχρονα.

    Υπαρχουν καποιοι που αυτο τους αρεσει βεβαια...
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  12. #12
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    ξεχασες να αναφερεις οτι κανουν θορυβο σαν ηλεκτρικη σκουπα


    εντιτ:μιξερακι του καφε προσεγγιζει καλυτερα τον ηχο

    :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

  13. #13
    τετρακυλινδρο μελος Το avatar του/της yiannis172
    Εγγραφή
    13/07/2008
    Μηνύματα
    730
    Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
    ξεχασες να αναφερεις οτι κανουν θορυβο σαν ηλεκτρικη σκουπα


    εντιτ:μιξερακι του καφε προσεγγιζει καλυτερα τον ηχο

    :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:


    Οπως επισης και το αεροκλειδο ,πλησιαζει αρκετα τον ηχο μας....
    Βεβαια ολα αυτα ακουγονται μεχρι να περασουμε απο πανω τα διαφορα 2Κ που μας εφυγαν στην εκκινηση λογω ροπης... μετα δεν ακουνε τιποτα...

  14. #14
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558

    Re: τετρακυλινδρα 600 vs V2 800+

    Αρχικά δημιουργήθηκε από yiannis172
    ..Το 'κακγκουρικο' ερωτημα μου ειναι τι γινεται,θεωρητικα αλλα και εμπειρικα οσοι γνωριζουν,σε μια κοντρα με ενα δυνατο 4Κ οπως το R6 (να παινεψουμε και το σπιτι μας) με ενα περισσοτερων κυβικων ,παραπλησιων η λιγοτερων αλογων ΑΛΛΑ πολυ πιο ροπατο δικυλινδρο ΄γουρουνι΄ (ο χαρακτηρισμος βγηκε αυ8ορμητα οταν ακουσα το Aprilia να φορτωνει).....
    Απο σταση τα 600ρια ειναι πολυ γληγορα σε εκινησεις, αρκει να παιξεις καταλληλα με το συμπλεκτη. Εκει που χανουν ειναι στα ρολ-ον με μεγαλες σχεσεις, εκει δε πανε μια.

    Ειχα 954 και εχω 950. Το 950 ειναι 30 αλογα κατω τουλαχιστον σε σχεση με το 954 αλλα απο θεμα διασκεδασης μεχρι τα 150 δεν τιθεται θεμα. Για να ειμαι πιο ακριβης, το 950 δεν συγκρινεται με το 954, μεχρι τα 80 αλογα απο τα 90 που βγαζει. Το 954 ελεγε απο εκει και πανω, αλλα αυτο αντιπροσωπευε ουτε το 5% του χρονου χρησης του...

    Συμπερασμα...θα το σκεφτω πολυ να ξαναπαρω 4-κυλινδρο εκτος αν ειναι 1200+ κυβικα και αποκλειστικα για τουρινγκ χρηση.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  15. #15
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    Αρχικά δημιουργήθηκε από yiannis172

    Βεβαια ολα αυτα ακουγονται μεχρι να περασουμε απο πανω τα διαφορα 2Κ που μας εφυγαν στην εκκινηση λογω ροπης... μετα δεν ακουνε τιποτα...

    2k den εννοουμε transalp ομως


    :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Fazer 600 vs Z 750
    από jimmy1986 στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 20
    Τελευταίο μήνυμα: 20/07/2006, 02:27
  2. Fazer 600 Vs Hornet 600
    από KNOTIS21 στο forum Yamaha Fazer
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 08/06/2006, 13:45
  3. MULTI 620 vs S2R 800
    από liospi στο forum Ducati
    Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο μήνυμα: 12/05/2005, 19:10
  4. fazer 600 vs Z 750
    από lhasa2015 στο forum Yamaha Fazer
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 09/11/2004, 09:23
  5. Transalp 650 Vs Fazer 600 Vs Bmw 650 Gs
    από ΤΑSΟS στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 20/10/2004, 16:04

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF