Σελίδα 3 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 40 από 40

Θέμα: Nikasil κυλινδρα

  1. #31
    "να το πω απλα για να το καταλαβεις"
    δλδ να μην το πω πιο δυσκολα γιατι δεν ξερω αν θα το καταλαβεις (γιατι δεν σε ξερω...)... ειναι τροπος του λεγην και χαιρομαι που δεν εδωσες σημασια σε κατι τετοιο..ο γραπτος λογος ειναι ιδανικος για να γινουν παρεξηγησεις...

    τωρα για τις επιξηγησεις...

    ναι ειναι πολυ κουραστικο να λες ξανα και ξανα τα ιδια και τα ιδια...
    αλλα ειναι ακομα πιο κουραστικο για τον αλλον που προσπαθει να μαθει

    και τελος παντον μονς σου μπικες στον χωρο... dance...

    μπορεις να δωσεις σε μικρα ποστ στοιχεια που θα γινουν ευκολα κατανοητα απο τον αλλο και αν θα ειναι προς την σωστη κατευθηνση θα του κεντισεις το ενδιαφερον να ψαξει μονος του...

    τα μεγαλα ποστ ειναι κουραστικα και συνηθος δεν απαντουν με σαφηνεια στα ερωτηματα

    "και τελος δεν εχω αναγκη ουτε την υποχρεωση να αποδειξω τις οποιες γνωσεις εχω σε κανεναν...."

    κανεις δεν ζητησε απο κανεναν κατι τετοιο... οποιος θελει μπενει... αλλα απο την στιγμη που μπενεις στον χωρο πρεπει να εχεις την υπομονη να χωρεψεις για να βγει καποιο συμπερασμα... αλλιος τσαμπα ο κοπος...

    καιπαντος να ξερεις οτι με αυτα δεν φωτογραφιζα κανεναν ποσο μαλλο εσενα..

    αντε παμε για και γομενες!!

  2. #32
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    08/03/2005
    Μηνύματα
    165
    για σκεψου να μην επεμεναν μερικοι; καποια πραγματα θα ηταν διαφορετικα .αν ψιλιαζεσε οτι δεν περνεις απαντηση εσκεμενα πχ πολιτικοι,δεν συνεχιζεις στις ερωτησεις;στο τεχνικο τωρα τα προτεριmατα του nicasilειναι αδιαμφισβητητα. αν κανει καλη δουλεια και ο κατασκευαστης της μοτο.ηhonda καταφερνει καλυτερα με τα κλασικα παρα η suzuki με το nicasil cbr vs srad.στα διχρονα που οι ιπποδυναμεις ειναι μεγαλιτερες και οι θερμοκρασιες αντιστοιχα τοτε ειναι η καλυτερη λυση.τα χρωμιονικελιουχα ελατηρια ανακαλυφθυκαν στην αναγκη για μικροτερα παχη ελατηριων και τριβων.δεν ξερω αν απο θεμα μεταλλου η σιμπεριφορα ειναι καλυτερη.δηλαδη τι ειναι καλυτερο το παλιου τυπου που φθειρεται η του νεου που χανει την πιεση που ασκει στα τοιχωματα με τον χρονο
    wrench

  3. #33
    Φίλε wrench πήρες στραβά 2 πραγματάκια και δημιουργήθηκε παρεξήγηση!

    Μιας και γαμήσαμε το παρόν ποστ του ανθρώπου, ας το αποτελειώσουμε λοιπόν:

    1. Τα έμβολα δεν είναι σκληρότερα. Σκληρότερα είναι τα ελατήρια τους. Τα έμβολα έχουν απλώς διαφορετική σύσταση στα κράματά τους και διαφορετική διαδικασία παραγωγής. Το γιατί πιστεύω οτι το εξήγησα. Το γιατί τα πιστόνια είναι σκληρότερα δεν το εξήγησα διότι ΔΕΝ ισχύει. Κάποια βέβαια έχουν τοπική σκλήρηνση στα λούκια των ελατηρίων για ευνόητους λόγους αντοχής αλλά αυτό δεν αποτελεί κανόνα στην παραγωγή πιστονιών για Nicasil κυλίνδρους. Όσον αφορά την δική μου πρακτική εμπειρία: Δουλεύω σε ένα πανεπιστήμιο του Λονδίνου τα τελευταία 2 χρόνια στο τμήμα RnD (έρευνας και εξέληξης) κινητήρων υψηλών επιδόσεων και προσπαθώ να πάρω διδακτορικό σε "Automotive and Motorsports Engineering". Στην μικρή μου καριέρα έχω (ανάμεσα σε πολλά άλλα) αναλύσει και κάποια πιστόνια με διάφορα εργαστηριακά tests και πραγματικά έχουν ΠΟΛΛΕΣ διαφορές. Θεωρητικά η ΚΑΘΕ ΜΙΑ εφαρμογή έχει και διαφορετικές απαιτήσεις σε πολλά μηχανολογικά εξαρτήματα (ανάμεσά τους και πιστόνια) αλλά πρακτικά αυτό είναι αδύνατον να υλοποιηθεί στα καθημερινά οχήματα για ευνόητους οικονομικούς λόγους. Εγώ στις high-end εφαρμογές χρησιμοποιώ εισικά πιστόνια για συγκεκριμένες συνθήκες λειτουργίας από κατασκευαστές όπως η JE, Arrow και φυσικά η Ricardo τα οποία στοιχίζουν στο πανεπιστήμιο περι τα 1000 ευρώ έκαστο. Εκτός εργαστηρίου όμως, στα δικά μου εργαλεία έχω πολλές φορές "παντρέψει" άλλα αντί άλλων ελατήρια, κυλίνδρους και πιστόνια με ικανοποιητικά αποτελέσματα.

    2. Μην έχεις την εντύπωση οτι εγώ ή ο reinmeister πουλάμε πνεύμα εδώ ή απαξιούμε να πούμε τι γνωρίζουμε επειδή κάνετε πολλές "ανόητες" ερωτήσεις εσείς "οι άσχετοι"... ΔΕΝ ισχύει κάτι τέτοιο!!! Εγώ παρακολουθώ με ιδιαίτερο ενδιαφέρον τις τεχνικές μας συζητήσεις και βλέπω οτι όλοι γράφουμε πολύ οραία κειμενάκια και δε τρέχει τίποτα, κανένας λόγος παρεξήγησης! Σου έχω ξαναπεί κάτι όμως: ο καθένας έχει διαφορετικό τρόπο να γράφει ή και να μιλάει. Ένα forum δεν είναι ο καταλληλότερος χώρος για να κατανοήσεις απόλυτα τον άλλον. Μην κρέμεσαι από κάθε μια λέξη που γράφει και κυρίως μην είσαι έτοιμος να παρεξηγηθείς.

    Να έιστε όλοι καλά και να ξεκολήστε μπροστά από τις οθόνες σας να πάτε να ρίξετε καμιά βουτιά και για μας που είμαστε εδώ καλοκαιράτικα και πίζουμε...
    NO BOOTS,
    NO JACKETS,
    NO HELMETS,
    JUST BALLS.

  4. #34
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    08/03/2005
    Μηνύματα
    165
    reinmeister
    Μέλος

    Εγγεγραμμένος από: 20-07-05
    Τόπος διαμονής:
    Μηνύματα: 38
    αν διαβαζες λιγο πιο προσεκτικα την απαντηση μου ρεντς θα διαπιστωνες οτι μιλησα για φθορα χιτωνιων και οχι εμβολων...

    επισης δεν θυμαμαι να ανεφερα πουθενα επαφη εμβολου με κυλινδρο...

    επιπροσθετα δεν συμπερανα οτι τα εμβολα ειναι σκληροτερα...ξερω οτι ειναι...

    τωρα,αν ειναι καθε φορα που γραφουμε ποστ να αναλυουμε τα στοιχειωδη,σιγουρα δεν θα βγει πουθενα...θα μπορουσα για παραδειγμα να αποσαφηνισω το "σκληροτερα" εξηγωντας οτι αναφερομαι οπως πολυ σωστα ειπε ο χρηστος σε συντελεστες γραμμικης διαστολης η ακομη και μοριακης δομης και συνοχης,αλλα θεωρησα οτι ειναι περιττο...επισης θα μπορουσα να πω οτι τα εμβολα για νικασιλ εχουν πιο ενισχυμενες "σκληροτερες"θεσεις για τα ελατηρια και χιλιες δυο αλλες λεπτομερειες αλλα απλως θα μεγαλωνα το ποστ και ισως να κανα εντυπωση σε καναν ασχετο...ανωφελο...δεν νομιζεις...?

    Χρηστο τα του καισαρος τω καισαρι.αν καποιος εχει λαθος δεν ημουν εγω.το διαβασες πιστευω.να σου πω τηνγνωμη μου για το θεμα το δευτερο.Εμεις επιβαλουμε τον τροπο που μας συμπεριφερονται.η εμπειρια μου με το internet ειναι μικρη αλλα ψιλιαστικα τους κινδυνους που κρυβει στην επικοινωνια μεταξυ αγνωστων.ενδιαφερουσες οι σπουδες που κανεις .παντως επιμενω να βρεθουμε και οι 4 να τα πουμε απο κοντα α και γιατι.....;αστο.
    wrench

  5. #35
    μια κι εχω διαβασει τα απαντα του χεμινγουει και δη το για ποιον χτυπαει η καμπανα λεω να απαντησω στην προκιτσα σου...παντα χαλαρα...

    το ιδιο το quote που εκανες δειχνει ακριβως ,οτι δεν εκανα λαθος...μιλησα για "αποσαφηνιση" του "σκληροτερα"εννοωντας οτι του δινω μια ευρεια εννοια ...ειναι σαφεστατο....

    να σου δωσω ενα παραδειγμα...λεει ο χρηστος σε καποιο σημειο για διαδικασια παραγωγης...εγω θα γινω πιο συγκεκριμενος λεγοντας σου οτι δυο εμβολα αποτελουμενα απο τα ΙΔΙΑ ΑΚΡΙΒΩΣ συστατικα μπορει να εχουν τελειως διαφορετικη μοριακη δομη...

    βλεπε χυτα σε σχεση με σφυρηλατα....και τα δυο χυτα ειναι ....απο το ιδιο αλουμινιο....η διαφορα ειναι οτι τα δευτερα σχηματοποιουνται σε χυτοπρεσσα....και ειναι πολυ πιο ανθεκτικα,πολυ πιο "σκληρα"...για εναν γνωστη οπως εσυ(και δεν ειρωνευομαι μια και εσυ ο ιδιος αναφερθηκες στην εμπειρια σου στο χωρο) μπορει η λεξη να ειναι αδοκιμη η λαθος....για ολους τους υπολοιπους ομως ηταν απλως κατανοητο με απλα λογια....

    για να τελειωνουμε,μια και δεν σε βλεπω να ξεκολας,θα το πω για τελευταια φορα...δεν θελησα να σε προσβαλλω οπως και κανεναν αλλο εδω μεσα και ΣΑΦΕΣΤΑΤΑ ΔΕΝ ΤΟ ΕΚΑΝΑ....χωνεψε το και ξεπερασε το...αν μπορεις εχει καλως....εαν οχι, ειλικρινα στα παλια μου τα παπουτσια....εσυ εισαι ο κολλημενος...οχι εγω...

    καλο βραδυ...
    frankly my dear, i dont give a damn...

  6. #36
    Ναί ρε wrency, ξεκόλα ρε φίλε σε παρακαλώ...

    No hard feelings at all man!
    NO BOOTS,
    NO JACKETS,
    NO HELMETS,
    JUST BALLS.

  7. #37
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    08/03/2005
    Μηνύματα
    165
    ωραια τερμα το θεμα ειστε ομως για μια επαφη τριτου τυπου οχι απο p/c ;ειναι πιο ωραιο να βλεπεις τον συνομιλητη σου αν βεβαια πεσει και αυτη την φορα στο κενο δεν θα το ξαναπροτεινω .ρε σεις δεν κανω καμακι.για να λεμε τις μαλακιες και μετα να πευτει και κανενα γελιο.αν βεβαια συμφωνειται απο Σεπτεμβριο
    wrench

  8. #38
    Αρχικά δημιουργήθηκε από wrenchfzr
    ωραια τερμα το θεμα ειστε ομως για μια επαφη τριτου τυπου οχι απο p/c ;ειναι πιο ωραιο να βλεπεις τον συνομιλητη σου αν βεβαια πεσει και αυτη την φορα στο κενο δεν θα το ξαναπροτεινω .ρε σεις δεν κανω καμακι.για να λεμε τις μαλακιες και μετα να πευτει και κανενα γελιο.αν βεβαια συμφωνειται απο Σεπτεμβριο
    Για μένα αυτή η επαφή κοντεύει να γίνει όνειρο ζωής φίλε wrench...

    Είμαι Αγγλία και δε προβλέπεται να βρεθώ Αθήνα τουλάχιστον μέχρι το επόμενο καλοκαίρι.....

    Έχω όμως MSN messenger και είμαι online σχεδόν όλο το 24ωρο, έχω και webcam (συγνώμη αλλά cyber sex δεν κάνω!).

    Κερνάω όμως καφεδάκι και φιλοξενία στο εξοχικό μου στη πανέμορφη καλοκαιρινή Μυτιλήνη από 1 έως 10/8/05 όπου θα βρίσκομαι στην Ελλάδα για ολιγοήμερες διακοπές.

    Μπύρα δε πίνω αλλά κερνάω!!!

    NO BOOTS,
    NO JACKETS,
    NO HELMETS,
    JUST BALLS.

  9. #39
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    08/03/2005
    Μηνύματα
    165
    ακου απο Μιτηληνη Αγγλια μεγαλη διαφορα αποστασης απο Αθηνα .και εκει που δουλευεις αμοιβεσαι;οταν λες κινητηρων υψηλων επιδοδεων τι ερευνατε δηλαδη απο που ξεκινατε και που φτανετε.ξερεις εδω για να μαθεις 5 πραγματα οπως την επιδραση των μοιρων του εκκεντροφορου για περαδειγμα αλοι δεν γνωριζουν και αλλοι δεν μιλανε(απο εμπειρια μου σε kawasaki gpz500κε αλλαγη εκκεντροφορων μειωσαν την ιπποδυναμη 10hp(kle500).και γιατι σε ρωτω.εχω πληρωσει απο το ebay και ακομη δεν εχω παρει εναν εκκεντροφορο απο 202 σε 227 μοιρες ανοιγμα εισαγωγης,δεν ξερω ομως τι μπορει να περιμενω.υπερχει καποιος τυπος που μονο με αλλαγη εκκεντροφορου να υπολογιζεις τι περιπου περνεις;τα vw ειναι πολυ υποτονικα απο εκκεντροφορους και πονταρουν στις χαμηλες στροφες εμφανισης της ροπης τους αλλα με 75hp απο 1600 ειναι φορτηγο οχι ιχ.παρεπιμπτοντως συγνωμη που αναφερομαι σε αυτο το ποστ για αυτο το θεμα απο οποιον τυχει και το διαβασει.και κατι αλλο πουμαλλον το γνωριζεις μπορει απο ΑΓΓΛΙΑ να κανει δεμα 4kg πανω απο 2 μηνες;
    wrench

  10. #40
    Αρχικά δημιουργήθηκε από wrenchfzr
    ακου απο Μιτηληνη Αγγλια μεγαλη διαφορα αποστασης απο Αθηνα .και εκει που δουλευεις αμοιβεσαι;οταν λες κινητηρων υψηλων επιδοδεων τι ερευνατε δηλαδη απο που ξεκινατε και που φτανετε.ξερεις εδω για να μαθεις 5 πραγματα οπως την επιδραση των μοιρων του εκκεντροφορου για περαδειγμα αλοι δεν γνωριζουν και αλλοι δεν μιλανε(απο εμπειρια μου σε kawasaki gpz500κε αλλαγη εκκεντροφορων μειωσαν την ιπποδυναμη 10hp(kle500).και γιατι σε ρωτω.εχω πληρωσει απο το ebay και ακομη δεν εχω παρει εναν εκκεντροφορο απο 202 σε 227 μοιρες ανοιγμα εισαγωγης,δεν ξερω ομως τι μπορει να περιμενω.υπερχει καποιος τυπος που μονο με αλλαγη εκκεντροφορου να υπολογιζεις τι περιπου περνεις;τα vw ειναι πολυ υποτονικα απο εκκεντροφορους και πονταρουν στις χαμηλες στροφες εμφανισης της ροπης τους αλλα με 75hp απο 1600 ειναι φορτηγο οχι ιχ.παρεπιμπτοντως συγνωμη που αναφερομαι σε αυτο το ποστ για αυτο το θεμα απο οποιον τυχει και το διαβασει.και κατι αλλο πουμαλλον το γνωριζεις μπορει απο ΑΓΓΛΙΑ να κανει δεμα 4kg πανω απο 2 μηνες;
    Αυτό το ποστ διεκδικεί επάξια τον τίτλο του πιο γαμημένου ποστ όλων των εποχών αλλά δε πειράζει...

    Λοιπόν... πολλές ερωτήσεις...

    ΝΑΙ πληρώνομαι 1000 λίρες το μήνα μισθό από το πανεπιστήμιο σαν ερευνητής και 600 επιχορήγηση για την έρευνά μου (αγορά υλικών, οδοιπορικά, κτλ) τα οποία "τσακίζω" με "ελληνικούς τρόπους" χεχεχεεχεχχε

    Επιπλέον, από Σεπτέμβριο έως Μάϊο κάνω τα εργαστήρια στους πρωτοετείς στο μάθημα των ΜΕΚ και παίρνω 35 λίρες την ώρα (επί 5 ώρες τη βδομάδα).

    Το ΙΚΥ από Ελλάδα μου πληρώνει τα δίδακτρα του πανεπηστημίου για το διδακτορικό κι εγώ πληρώνω την διαμονή και τα καθημερινά έξοδα μόνος μου.

    Το τί κάνουμε εδώ θέλει ένα ξεχωριστό forum από μόνο του αλλά κάποια στιγμή ίσως τραβήξω καμια φωτό από τα εργαστήρια και γράψω καμιά λεζάντα...

    Υπάρχει λόγος που αυτοί που ξέρουν δε μιλάνε και εδώ τον έμαθα καλά: Η τεχνολογία και η τεχνογνωσία είναι το πιο ακριβοπληρωμένο αγαθό του πλανήτη σήμερα. Οι τύποι παράγουν τεχνολογία και την πουλάνε, όπως ο μανάβης πουλάει τα αγγούρια! Τίποτα δε σου δίνουν τσάμπα!!!! Μιλάμε για πολύ αυστηρές πολιτικές επι του θέματος.

    ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΙ

    Έκανες βλακεία που παρήγγειλες εκκεντροφόρο από το ebay χωρίς να με ρωτήσεις πρώτα. Η αποστολή κάνει το πολύ μια βδομάδα με royal mail και κόστος περι τις 15 λίρες. Άν αργεί κάπου έχει κολήσει η όλη διαδικασία της αποστολής.....

    Έχω δικό μου άνθρωπο εδώ που συνεργάζομαι (μέσω του πανεπιστημίου) που κόβει εκκεντροφόρους κατα παραγγελία με laser και πολύ χαμηλό κόστος κατασκευής. Έχει χρόνια εμπειρίας σε αγώνες και μου έφτιαξε τους εκκεντροφόρους που φοράω στο KLX και η διαφορά που είδα ήταν χαόδης.

    Η διάρκεια από μόνη της δε λέει τίποτα. Παίζει το βύθισμα, που μαζί με τη διάρκεια καθορίζουν την καμπύλη (ράμπα) ανοίγματος και κλεισίματος, η οποία συνήθως δεν είναι συμματρική, η επικάλυψη (overlap) και φυσικά ο χρονισμός. Επίσης, για να δεις θετικά αποτελέσματα πρέπει ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ να αλλάξουν πολλές παράμετροι ροής, που πρακτικά σημαίνει εξάτμηση, εισαγωγή, αυλοί, έδρες βαλβίδων κτλ.

    Στείλε pm να τα πούμε ή άρχισε επιτέλους να χρησιμοποιείς MSN (xxxristos@hotmail.com)
    NO BOOTS,
    NO JACKETS,
    NO HELMETS,
    JUST BALLS.

Σελίδα 3 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF