Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 5 από 5

Θέμα: Vyrus 987 C3V4

  1. #1
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της rockobok
    Εγγραφή
    19/06/2007
    Μηνύματα
    282

    Vyrus 987 C3V4

    Η ακριβότερη Desmo
    Με τον κινητήρα της Ducati που φοράει η 1198, φωτογραφήθηκε σε studio η τελευταία έκδοση της Vyrus. Η μοτοσυκλέτα ακολουθεί τη πλατφόρμα της Bimota Tesi, που έφερε στο προσκήνιο το μπροστινό με το σύστημα διεύθυνσης να βρίσκεται στο κέντρο του τροχού, το hub steering.
    Η Bimota την έχει εγκαταλείψει αλλά ο Ascanio Rodorigo, πρώην εργαζόμενός της, την εξελίσσει από το 2004. Η 987 C3V4 είναι η πιο εξελιγμένη και ισχυρότερη από τις Vyrus. Με 185 ίππους και βάρος 155 κιλά, έχει τελική ταχύτητα 310 χιλιομέτρων. Το αλουμινένιο πλαίσιο κατασκευάζεται με μηχανουργικές κατεργασίες και το μπροστινό σύστημα έχει τη δυνατότητα μεταβολής της γωνίας κάστερ από τις 18º έως και τις 24º. Λόγω της ομοιότητας του σχήματός του με αυτό του γράμματος Ω του δικού μας αλφαβήτου, έχει πάρει και το όνομά του. Η εξωτική μοτοσυκλέτα έχει άφθονα ανθρακονήματα και τιτάνιο πάνω της και μια αντίστοιχη τιμή. Αυτή φθάνει τις 70.000 δολάρια (περίπου 51.000 ευρώ) για την …απλή ατμοσφαιρική έκδοση. Με τριάντα χιλιάδες περισσότερα μπορεί να τοποθετηθεί και μηχανικός υπερτροφοδότης με την απόδοση του μεγάλου Desmo να φθάνει του 211 ίππους.




    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	vyrus-987-large10-650x392.jpg 
Προβολές:	348 
Μέγεθος:	59,6 KB 
ID:	189117

  2. #2
    Πατηστε πανω στο λινκ και δειτε την φιλοσοφια της...εχει αντιστοιχο βιντεο...


    Οι ανθρωποι ειναι απλα τρελλοι με την καλη εννοια...


    vyrus

  3. #3
    Ναι αλλά αν είναι καθε λίγο να την πηγαίνεις σε συνεργείο ...
    # unzip ; strip ; touch ; grep ; > finger ; mount ; fsck ; > more ; yes ; umount ; sleep ...

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της rockobok
    Εγγραφή
    19/06/2007
    Μηνύματα
    282
    Αρχικά δημιουργήθηκε από megatim
    Ναι αλλά αν είναι καθε λίγο να την πηγαίνεις σε συνεργείο ...
    Τα κλειδιά 10-12-14-32 ένα σετάκι φίλλερ άλλεν και κατσαβιδάκια χρειάζεσαι και τη μαστορεύεις μόνος σου!:rotflmao: :rotflmao:

  5. #5
    πιστευω πως αυτος που θα αγορασει κατι τετοιο δεν τον πολυενδιαφερει η αξιοπιστια του μοντελου αλλα το να αποκτησει κατι πραγματικα ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΟ και απολυτα μοναδικο. Προσωπικα δεν μ αρεσει λογω της μπροστινης αναρτησης αλλα αυτο ειναι θεμα γουστου και ασχετιλας δικιας μου οσον αφορα το θεμα των αναρτησεων. Αλλα σκεψου ποσο ευκολο ειναι σημερα να αγορασεις μια μοτοσυκλετα που ειναι φτιαγμενη , κομμενη ραμενη στα μετρα σου και ειναι πραγματικα μοναδικη. Και πανω απο ολα ειναι απιστευτο πως ακομα υπαρχουν μηχανικοι και επιχειρηματιες στην ιταλια που τολμουν τετοιες , σχεδον αυτοκτονικες, επιχειρηματικες κινησεις απλα επειδη εχουν μερακι και ταλεντο.

    Ειναι σιγουρο οτι δεν θα πουλησουν , ειναι σιγουρο οτι καποια στιγμη θα κλεισει η μικρη εταιρεια ,ολοι καταλαβαινουμε για ποιο λογο, αλλα ειναι επισης σιγουρο πως αυτοι οι ανθρωποι αγαπανε την μοτοσυκλετα και την μοναδικοτητα. Ισως γι αυτο δεν θα γινουν ποτε οι Ιαπωνες ιταλοι και οι Ιταλοι ιαπωνες...

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF