Σελίδα 118 από 155 ΠρώτοΠρώτο ... 1868108113114115116117118119120121122123128 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1.756 έως 1.770 από 2320

Θέμα: Xt 660 Z

  1. #1756
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Στα 22.000 έχω αλλάξει πίσω τακάκια 2 φορές. Μήπως φταίει πως δεν έχω αφήσει ορεινό στροφιλίκι πουθενά η να σηκώσω την μπότα από το πίσω? χαχα

    Μάλλον πάω και για αλυσίδα τώρα. Μετά από 1000χλμ χαλαρώνει πολύ και οι κρίκοι μερικές φορές κάνουν γωνίες. Το πίσω γρανάζι έχει ακόμα ενώ το εμπρός δεν το βλέπω και πολύ ταλαιπωρημένο. Πάνε πακέτο αυτά? (γρανάζια - αλυσίδα)?

    Πόσο πληρώσατε για το σερβις στα 20.000? Άκουσα τιμές και τιμές. Ότι να 'ναι.
    Sent from me using a computer.

  2. #1757
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Αρχικά δημιουργήθηκε από gliout
    Στα 13.500 μου κόπηκε η ντίζα συμπλέκτη!!!!!!

    ....


    .
    Κάθε φορά που την πλένω βάζω σπρέι επαφών στους διακόπτες και ΗΗS 2000 στην ντίζα του συμπλέκτη, κλειδαριές, μοχλούς κτλ. Που και που βάζω και σπρέι σιλικόνης σε κολάρα κτλ. (και στην ζελατίνα το καλοκαίρι για να μην κολλάνε τα μυγάκια χαχα) Μετά από κάθε πλύσιμο θέλει τουλάχιστον μια επιπόλαιη λίπανση σε ορισμένα σημεία για να μην σου τυχαίνουν αυτά. Στα 13000χλμ όμως κάποιος άλλος έπρεπε να την έχει κάνει πριν 3000.
    Sent from me using a computer.

  3. #1758
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    22/07/2008
    Μηνύματα
    145
    To θέμα είναι οτι και εγώ περίπου ανω 5000 λιπαίνω διάφορα σημεία όπως και την ντίζα του συμπλέκτη. Τι να πώ!

  4. #1759
    Νέο μέλος Το avatar του/της Jarvis
    Εγγραφή
    04/01/2010
    Μηνύματα
    17

    κόπηκε η ντίζα συμπλέκτη!!!!!!

    Καλησπέρα παίδες

    Αρχικά δημιουργήθηκε από gliout
    Στα 13.500 μου κόπηκε η ντίζα συμπλέκτη!!!!!!

    ....

    Όταν είχα το ΤΤR του 99 που φτιαχνόταν και αυτό στην Ιταλία, είχα συνεχώς πρόβλημα με την ντίζα του συμπλέκτη (παρά την λίπανση) και αφού είχα αλλάξει αρκετές ένα καλό παλικάρι στην Yamaha μου πρότεινε να βάλω την ντίζα του ΧΤ του 89 με την λογική ότι οι Ιταλοί θέλουν να πουλάνε αναλώσιμα αφού ξέρουν ότι από μοτέρ είναι σκύλος, τον άκουσα και με αυτή την ντίζα πουλήθηκε το μοτόρι δεν με απασχόλησε ξανά. Το λέω γιατί και το teneraki είναι Ιταλιάνος και μπορεί να παίζει το ίδιο σενάριο όταν το πάρω (επιτέλους) θα ξέρω περισσότερα. Ελπίζω να βοήθησα.
    ex DT 200 89
    ex TTR 600 99
    ex TDM 900 02
    ex GT 200 Vespa 04
    XTZ Tenere 08

  5. #1760
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    22/07/2008
    Μηνύματα
    145
    Κάθε βοήθεια ευπρόσδεκτη. !!!!
    Πάρτο και εσύ.,.....

  6. #1761
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964

    Re: κόπηκε η ντίζα συμπλέκτη!!!!!!

    Αρχικά δημιουργήθηκε από Jarvis
    Καλησπέρα παίδες




    Όταν είχα το ΤΤR του 99 που φτιαχνόταν και αυτό στην Ιταλία, είχα συνεχώς πρόβλημα με την ντίζα του συμπλέκτη (παρά την λίπανση) και αφού είχα αλλάξει αρκετές ένα καλό παλικάρι στην Yamaha μου πρότεινε να βάλω την ντίζα του ΧΤ του 89 με την λογική ότι οι Ιταλοί θέλουν να πουλάνε αναλώσιμα αφού ξέρουν ότι από μοτέρ είναι σκύλος, τον άκουσα και με αυτή την ντίζα πουλήθηκε το μοτόρι δεν με απασχόλησε ξανά. Το λέω γιατί και το teneraki είναι Ιταλιάνος και μπορεί να παίζει το ίδιο σενάριο όταν το πάρω (επιτέλους) θα ξέρω περισσότερα. Ελπίζω να βοήθησα.
    Χα χα. Καλό και αυτό. Πάντως κ εμένα στα 22000 χρειάζεται ρουλεμάν τιμονιού. Στο σέρβις στα 20000χλμ του είπα να το γρασάρει. Μου είπε πως δεν χρειάζεται και πως θα δώσω άδικα λεφτά για την εργασία αφού δεν φαίνεται να έχει βγάλει γράσο κτλ. Οκ. Δεν πειράζει άστο να τα παίξει και να το αλλάξω μέσα στην εγγύηση να μην πληρώσω και την εργασία. 500χλμ αργότερα το τιμόνι άρχισε να κομπιάζει. Σήμερα που γύρισα Θεσ/κη το πήγα για έλεγχο και την επόμενη εβδομάδα αλλάζεται μέσα στην εγγύηση. Ο εδώ αντιπρόσωπος μου είπε πως βάζουν ελάχιστο γράσο οι λαλάκες για οικολογικούς λόγους. Δεν πειράζει. Όσοι είστε στην αρχή ακόμα καλό είναι να το γρασάρεται αλλά και να μην το κάνετε στα 20000 που λέει ο μαμά πως θέλει έλεγχο και γρασάρισμα θα τα έχει παίξει σίγουρα. Μόνο να μην έχουν περάσει τα 2 χρόνια.

    Για το σερβις στα 20000 δεν είπε κανείς τιμές. Πεσκανδρίτσος? Μην πείτε ποιος. Μόνο πόσο. Να γελάσουμε λίγο. Γιατί εγώ παραλίγο να το πουλήσω και να πάρω bmw που έχει πιο φθηνό σέρβις. χαχα
    Sent from me using a computer.

  7. #1762
    Ντομινίκ Στρος Ταμίας Το avatar του/της peskandritsos
    Εγγραφή
    05/01/2008
    Μηνύματα
    1.719

    Re: Re: κόπηκε η ντίζα συμπλέκτη!!!!!!

    Αρχικά δημιουργήθηκε από daz
    Χα χα. Καλό και αυτό. Πάντως κ εμένα στα 22000 χρειάζεται ρουλεμάν τιμονιού. Στο σέρβις στα 20000χλμ του είπα να το γρασάρει. Μου είπε πως δεν χρειάζεται και πως θα δώσω άδικα λεφτά για την εργασία αφού δεν φαίνεται να έχει βγάλει γράσο κτλ. Οκ. Δεν πειράζει άστο να τα παίξει και να το αλλάξω μέσα στην εγγύηση να μην πληρώσω και την εργασία. 500χλμ αργότερα το τιμόνι άρχισε να κομπιάζει. Σήμερα που γύρισα Θεσ/κη το πήγα για έλεγχο και την επόμενη εβδομάδα αλλάζεται μέσα στην εγγύηση. Ο εδώ αντιπρόσωπος μου είπε πως βάζουν ελάχιστο γράσο οι λαλάκες για οικολογικούς λόγους. Δεν πειράζει. Όσοι είστε στην αρχή ακόμα καλό είναι να το γρασάρεται αλλά και να μην το κάνετε στα 20000 που λέει ο μαμά πως θέλει έλεγχο και γρασάρισμα θα τα έχει παίξει σίγουρα. Μόνο να μην έχουν περάσει τα 2 χρόνια.

    Για το σερβις στα 20000 δεν είπε κανείς τιμές. Πεσκανδρίτσος? Μην πείτε ποιος. Μόνο πόσο. Να γελάσουμε λίγο. Γιατί εγώ παραλίγο να το πουλήσω και να πάρω bmw που έχει πιο φθηνό σέρβις. χαχα
    Σορρυ αλλα δεν θυμαμαι.
    Μαλλον δεν θα με γδυσανε γιατι αν ειχε συμβει αυτο θα το θυμομουνα.
    Το να γερνάς είναι καλύτερο από την εναλλακτική λύση: δηλαδή να πεθαίνεις νέος!!!

  8. #1763
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    22/07/2008
    Μηνύματα
    145

    Re: Re: κόπηκε η ντίζα συμπλέκτη!!!!!!

    Αρχικά δημιουργήθηκε από daz

    Για το σερβις στα 20000 δεν είπε κανείς τιμές. Πεσκανδρίτσος? Μην πείτε ποιος. Μόνο πόσο. Να γελάσουμε λίγο. Γιατί εγώ παραλίγο να το πουλήσω και να πάρω bmw που έχει πιο φθηνό σέρβις. χαχα [/B]
    Για πές...Εγω εχω ακόμα 6.000χιλ ..Προλαβαίνω να το αλλάξω ???

  9. #1764
    Νέο μέλος Το avatar του/της Jarvis
    Εγγραφή
    04/01/2010
    Μηνύματα
    17

    Unhappy

    ρε μη λέτε τέτοια και είμαι έτοιμος να το πάρω
    ex DT 200 89
    ex TTR 600 99
    ex TDM 900 02
    ex GT 200 Vespa 04
    XTZ Tenere 08

  10. #1765
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    22/07/2008
    Μηνύματα
    145
    Εσένα σου είπαμε να το πάρεις...Μην μας ακούς εμάς εδώ!

  11. #1766
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Μια χαρά είναι οι τιμές στο σέρβις μην τρομάζετε απλά μερικοί νομίζουν ότι μπορούν να στα παίρνουν επειδή... Εμείς τους μάθαμε έτσι?
    Εδώ θεσ/κη.. στα 19000 όταν πήγα να αλλάξω λάστιχα.
    -Πόσο έχει το σέρβις στα 20000 μάστορα?
    -150 το πολύ.
    Λογικό μου ακούστηκε.
    Φεύγω εκτάκτως για Αθήνα με πιάνει εκεί. 20200
    Πάω στον έναν..
    -Να στο αφήσω ή να κλείσω ραντεβού.
    -Άστο.
    Πόσα να φέρω για να το πάρω?
    -Λοιπόν.. 120, 150, 190...
    -Άστο μάστορα το παίρνω από τώρα γιατί δεν σε βλέπω να σταματάς.
    -Ρε φίλε εγώ θέλω 60 ευρώ τον κινητήρα και 60 τις μποστινές αναρτήσεις (???!!!) μόνο μαστορικά, + φπα 150. Από κει και πέρα έχουμε...
    -Γεια σου φίλε χάρηκα (ψέματα του είπα)
    Παίρνω τηλ στην Πάτρα.
    -Πόσο μάστορα?
    100 ευρώ + το φίλτρο γιατί δεν ξέρω πόσο έχει.
    Ωραία λέω αν όλοι εδώ είναι ότι να 'ναι το κάνω στην Πάτρα αφού έτσι κι αλλιώς θα περνούσα από εκεί σε 2 μέρες.
    Αλλά ας συνεχίσω να ρωτάω (απ το τηλ αυτή την φορά) για να δω τι άλλο θα ακούσω.
    -Μάστορα να στο φέρω για σέρβις.
    -Ναι σε 2 εβδομάδες γιατί έχω πολύ δουλειά
    -οκ. και πόσο περίπου?
    -θα σου πω ακριβώς.. 310 ευρώ.
    Μου έπεσαν μαλλιά και φρύδια και βλεφαρίδες. Αυτόν δεν πρόλαβα να τον σταματήσω. Και ήταν και κλεισμένος για 2 εβδομάδες. (Μάλλον εμείς φταίμε τελικά)
    Άλλη μια λέω και σταματάω γιατί με αυτά που είχα ακούσει ως τώρα ήξερα πως δεν θα ακούσω κάτι χειρότερο.
    -150 και ότι άλλο χρειαστεί
    Δηλαδή τι άλλο να χρειαστεί?
    -Ε δεν ξέρω.
    -Καλά στο φέρνω και αν χρειαστεί κάτι άλλο πάρε με πρώτα ένα τηλ.
    Δεν χρειάστηκε τίποτε άλλο αφού τακάκια είχα αλλάξει. Τελικά τα κατάφερα. Έκανα σέρβις σε λογική τιμή. Λογική.. Τεσπα.

    Ήθελα να ήξερα.. Οι εργασίες που γίνονται δεν είναι στάνταρ? Με εργατοώρες δεν δουλεύουν? Κοινή γραμμή δεν έχουν? Γιατί ο καθένας λέει ότι θέλει? Ο πρώτος που πήγα στην Αθήνα ήθελε να μου αλλάξει και το λάδι στην μπροστινή ανάρτηση. Γιατί? του λέω. Γιατί πρέπει, μου λέει, συντήρηση ανάρτησης. -Και η πίσω? -Δεν έχει ανάγκη. -Εγώ δεν θέλω να μου αλλάξεις λάδι γιατί θα βάλω λάδι και ελατήρια της ohlins -Ε τότε δεν σου γρασάρω ούτε το ρουλεμάν του λαιμού. -Άντε γεια, άντε γεια. Ότι να 'ναι.
    Sent from me using a computer.

  12. #1767
    Βασικά στη φράση ''και ότι άλλο χρειαστεί'' είναι εκεί που πατάνε όλοι και βάζουνε ότι τιμή τους καπνίσει. Δεν λέω κάποιες φορές όντως χρείαζεται κάποια εξτρά επισκευή πέρα απο αυτών που προτείνει το manual της yamaha, αλλά όχι να σε πάρουνε και το σκαλπ

    Λύση μία που έχω βρεί και εφαρμόζω στο αυτοκίνητό μου αλλά αν δώ ότι και με το τενερέ γίνεται το ίδιο θα την εφαρμόσω και σαυτό : ας πούμε ότι θέλω να κάνω το σέρβις των 20.000, πηγαίνω σε 1 έμπορα ΓΝΗΣΙΩΝ ανταλακτικών και αγοράζω μόνος μου τα ανταλακτικά που χρειάζονται, το ποιά είναι αυτά αν δεν ξέρει κάποιος, μπορείς πολύ απλά μενα τηλ. σε μια επίσημη αντιπροσωπεία να το μάθεις, ρωτώντας να σε πούνε ποιά είναι αυτά με βάση το manual και όχι τι <<ΜΠΟΡΕΙ>> επιπλέον να χρειαστεί.
    Στη συνέχεια πηγαίνεις σε ένα οποιοδήποτε συνεργείο και ρωτάς ΠΡΩΤΑ πόση ώρα θέλει για να σε περάσει τα συγκεκριμένα ανταλακτικά (λέγοντας ότι βιάζεσαι κιόλας) αν του πάς τη συγκεκριμένη ώρα που μπορεί εκέινος να εργαστεί στο όχημά σου (παίζει μεγάλο ρόλο αυτό γιατί πολλοί δεν χρεώνουν την ώρα εργασίας που εργάστηκαν στο όχημά σου αλλά το χρόνο που παρέμεινε αυτό στο συνεργείο τους, ειδικά αν δεν είσαι παρών εκεί όλη την ώρα να τους βλέπεις τι κάνουν), σε απαντάει π.χ. 1 ωρα, μετα ρωτάς πόσα λεφτά θέλει γιαυτή τη μία ώρα εργασίας, αν σε πεί κανένα τρελό νούμερο το παζαρεύεις ή επικαλείσαι και τον πίνακα που υποχρεούνται όλα τα συνεργεία να έχουν με τις χρεώσεις ανα ώρα, συνήθως δεν μπορούνε να σε κλέψουνε πολύ αν και πάλι συνεχίζει το χαλβά του πάς σε άλλον μέχρι να βείς κάποιον να σε πεί μια λογική τιμή (σίγουρα θα βρείτε). Τέλος του δίνεις τα ανταλλακτικά και τον πληρώνεις μόνο για την εργασία, η διαφορά πιστέψτε με πολλές φορές είναι χαώδης για το συνολικό κόστος.

    Όλα αυτά σε περίπτωση που χρείαζονται μόνο αυτά που προβλέπονται σε κάθε σέρβις, αν σας πεί για κάποια εξτρά εργασία που όντως διαπιστώσετε και σεις ότι χρειάζεται τον ξαναρωτάτε α) πόση ώρα θέλει ακόμα γιαυτή την εξτρά εργασία και πόσο ΜΟΝΟ αυτή θα σας κοστίσει , β) τον ρωτάτε να σας πεί ξεχωριστά την τιμή των εξτρά ανταλλακτιικών που αυτός θα σας χρεώσει, γ) βγαίνετε έξω παίρνετε τηλ. τον έμπορα που παίρνετε τα ανταλλακτικά και τον ρωτάτε να σας πεί τις τιμές γιαυτά, αναλόγως που σας συμφέρει να τα πληρώσετε ακολουθείτε τη διαδικασία.

    Υ.Γ. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ λεπτομέρεια να κάνετε μερικά τηλ. σε μερικούς εμπόρους ανταλακτικών ΚΑΙ εκεί θα εκπλαγείτε απο τις διαφορετικές τιμές που θα σας πεί ο καθένας, επιλέγετε το φθηνότερο φυσικά.

    Υ.Γ.2 Επιλέγετε το φθηνότερο συνεργείο ακόμα και μή επίσημο, εφόσον χρησιοποιείται ΓΝΗΣΙΑ ανταλλακτικά ΔΕΝ χάνεται την εγγύηση.

  13. #1768
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Υπάρχει και ένα βιβλιαράκι της Yamaha με όλα τα αναλώσιμα και τιμές.
    Sent from me using a computer.

  14. #1769
    Νέο μέλος Το avatar του/της Jarvis
    Εγγραφή
    04/01/2010
    Μηνύματα
    17
    Το πήρα επιτέλους :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
    Την Πέμπτη θα το έχω......
    στα πόδια μου
    ex DT 200 89
    ex TTR 600 99
    ex TDM 900 02
    ex GT 200 Vespa 04
    XTZ Tenere 08

  15. #1770

    Καλοριζικο!!!!!!!!!!!!!!!

    Και καλοταξιδο σε οτι δρομο και εαν βρεθεις πιστεψε το δε θα κολλησει........Αντε καλα χιλιομετρα και παντα ορθιος!!!
    :a44:

Παρόμοια θέματα

  1. Maska apo XT 660
    από Primal στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 25/09/2006, 15:51
  2. Βοηθεια για Xt 660 R!!
    από fasma στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 21/05/2006, 17:07
  3. XT 600 και XT 660 μετατροπή
    από gspir στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 13/08/2004, 14:01

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF