Σελίδα 50 από 65 ΠρώτοΠρώτο ... 40454647484950515253545560 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 736 έως 750 από 968

Θέμα: Επιθεση στο bikenet.gr???

  1. #736
    7 years of fuckin up Το avatar του/της Stabak
    Εγγραφή
    19/09/2002
    Μηνύματα
    898
    ..... και εψές που πάταγα ένα χέσο ανοίγω το μανουάλι του ρο κατόπιν συμβουλής του κολλητού μου ζαν και στην σελίδα 4 από τις 6 που έχει και δεν είχα φτάσει ακόμα γράφει το εξής :

    PS : Specialy for the Serres track, Greece you need to proceed with the following modification procedure to comply with the incomparable yamaha products and take advantage of the enormous horsepower supply. Possibly the range between 148-166 will provide you the edge... our local representative mr Olympia 2005 will consult you accordingly

    και όλα αυτά χωρίς ακράπες


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	pic00001.jpg 
Προβολές:	201 
Μέγεθος:	45,4 KB 
ID:	20513
    Ban 'em all

  2. #737
    7 years of fuckin up Το avatar του/της Stabak
    Εγγραφή
    19/09/2002
    Μηνύματα
    898
    2 step στις 27.5 μοίρες ακριβώς


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	pic00003.jpg 
Προβολές:	194 
Μέγεθος:	45,5 KB 
ID:	20514
    Ban 'em all

  3. #738
    7 years of fuckin up Το avatar του/της Stabak
    Εγγραφή
    19/09/2002
    Μηνύματα
    898
    βλέπω και το εξής ωρολόϊ που υπόσχεται -5 δεύτερα στις Σέρρες και -1 ώρα και 5 δεύτερα στα Μέγαρα λόγω αλλαγής παράλληλου


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	breil-ducati-watch-2519774126-large.jpg 
Προβολές:	186 
Μέγεθος:	28,1 KB 
ID:	20515
    Ban 'em all

  4. #739
    7 years of fuckin up Το avatar του/της Stabak
    Εγγραφή
    19/09/2002
    Μηνύματα
    898
    Το μόνο ιταλικό πιστόλι που παραδέχομαι....
    έτσι κλέβονται οι εντυπώσεις...


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	__hr_guzzi model wend093.jpg 
Προβολές:	188 
Μέγεθος:	86,2 KB 
ID:	20516
    Ban 'em all

  5. #740
    εισαι αδικος man!!! ολα μπουρδελα τα εβγαλες.....και η μπερετα ειναι καλο πιστολι....τωρα νομιζω οτι μπορεις ελευθερα να χαρακτηρισεις ΟΛΑ τα υπολοιπα ιταλικα,παρταλια....
    frankly my dear, i dont give a damn...

  6. #741
    7 years of fuckin up Το avatar του/της Stabak
    Εγγραφή
    19/09/2002
    Μηνύματα
    898
    και αν δεν έχεις αυτήν την κάρτα...


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	maintenancetip2_36_1949828381.gif 
Προβολές:	179 
Μέγεθος:	20,0 KB 
ID:	20517
    Ban 'em all

  7. #742
    Ο πυγολαμπιδας! Το avatar του/της ΟΚΤΑΝΙΟ
    Εγγραφή
    14/07/2005
    Μηνύματα
    1.252
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Stabak
    βλέπω και το εξής ωρολόϊ που υπόσχεται -5 δεύτερα στις Σέρρες και -1 ώρα και 5 δεύτερα στα Μέγαρα λόγω αλλαγής παράλληλου
    :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:





    :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

    χαχαχαχαχα. τα αντερα μου ρεεεε
    Οσο και να την τιναξεις, η τελευταια σταγονα θα μεινει στο σωβρακο.....

  8. #743
    7 years of fuckin up Το avatar του/της Stabak
    Εγγραφή
    19/09/2002
    Μηνύματα
    898
    reinmeister μιας και είσαι δω πες μου τίποτε από μηχανικά για ιταλικά γιατί με ρωτάνε τι να κάνουν και δεν ξέρω τι να τους πω....

    το μόνο που ήξερα είναι μπλε μπογιά και κυματοθραύστη αλλά δεν μ'ακούνε... λένε ότι θέλει ξύσιμο και σουρφασερ από την αρχή γιατί δεν πιάνει στο κόκκινο
    Ban 'em all

  9. #744
    7 years of fuckin up Το avatar του/της Stabak
    Εγγραφή
    19/09/2002
    Μηνύματα
    898
    Λίγα για Cagiva μιας και θυμήθηκα εκείνο το φοβερό μηχανάκι που έγραφε στο ντεπόζιτο περίτρανα Cagiva-Harley DAvidson

    A little history on Cagiva. Cagiva is an Italian conglomerate that dabbles in many things. At one point they owned a basketball team, made locks for luggage, and I even saw sticks of chewing gum at one time. As it was told to me, the two brothers who run Cagiva were big fans of motorcycles so they bought the Arimachi(?) Harley Davidson factory in Italy and Ducati. I know for a fact there was a Harley relationship as when I visited Cagiva N.A., when they were in Torrance CA, I saw racks and racks of Harley parts.
    Ban 'em all

  10. #745
    πιανει και στο κοκκινο ρε συ...απλως θελει καλο ματσακονισμα αρχικα....
    frankly my dear, i dont give a damn...

  11. #746
    7 years of fuckin up Το avatar του/της Stabak
    Εγγραφή
    19/09/2002
    Μηνύματα
    898
    Να και για τον Μάρκο Απρίλιο :


    Colibri 50cc Aprilia Sport 1970
    Aprilia
    Italy 1968 -
    Produces good 123cc Sachs and Hiro-engined two-strokes for trials and moto-cross as well as numerous 49cc machines. Some versions have 6-speed engines of Minarelli manufacture. Aprilia machines are also known under the Scarabeo trade mark. There are also models with Franco-Morini engines. Tragatsch - 1977
    1967 Scarabeo Scarabeo Franco-Morini 49cc motor 1968 Daniela 49cc 12mm dellorto, centrifugal clutch, moped, 60km per litre, 41kg
    1969 Amico - similar to the Daniela, but with 4 speed box - designated "turbo" by the factory. 1970 Colibri- very sporty little machine, 5 speed Franco Morini engine, 19mm Dellorto
    1976 Partner - 3 speed, mag wheels, 49cc Morini. Later models had 49cc Minarelli engines. 1978 RC50
    Single cylinder, chrome-plated alloy barrel, wet clutch. Drum brakes front and rear 118mm dia.
    1980 Under 18
    4 speed, wet clutch two-stroke. 1980 Under 21
    Fourspeed Morini engine
    1981 TI320 Trials
    Pre-mix two-stroke, chrome moly frame, 32mm forks with 175mm travel. 1981 Trial 50
    air-cooled 6 speed pre-mix 2-stroke, Dell'Orto carburettor. Marzocchi 30 mm forks with 145 mm travel. Marzocchi adjustable rear shock absorbers with 5 positions.
    1981 Filo 50
    Centrifugal clutch, drum brakes front & rear 1982 ST125
    6 speed gearbox, wet clutch.
    1983 ET50
    gear lever on left

    1983 RX125
    1984 STX125
    6 speed gearbox, wet clutch, 32mm forks with 140mm travel, APS rear monoshock, disc front and drum rear brakes. 1984 ETX125
    2000 RS250
    Ban 'em all

  12. #747
    7 years of fuckin up Το avatar του/της Stabak
    Εγγραφή
    19/09/2002
    Μηνύματα
    898
    Δηλαδή με λίγα λόγια και με την έρευνα μου ακόμη στο γόνατο, τα Ιταλικά είναι κρυφοαμερικανάκια και το όλο marketing concept βασίζεται στο In god we Trust και στο Proud to be Am-Italian.

    Η ανατολή δημιουργούσε πολιτισμό και οι Λατίνοι τον επέρναν από πίσω και βάζαν φωτιές στα σπίτια τους.
    Ban 'em all

  13. #748
    7 years of fuckin up Το avatar του/της Stabak
    Εγγραφή
    19/09/2002
    Μηνύματα
    898
    και τι σχέση έχει η καβα με την ντουκάτι?

    A simple history of Ducati motorcycles...

    1946: Ducati introduces a 4-stroke 48cc clip-on engine for bicycles, the "Cucciolo" or "pup" in Italian.

    1954: Ingegnere Fabio Taglioni starts work at Ducati.

    1955: The Tagioni designed 100cc single-cylinder Gran Sport is intoduced and wins numerous long-distance events.

    1956: Ducati introduces the desmodromic engine. The 125cc factory GP racer is ridden by Gianni degli Antoni and wins the Swedish GP, it's first race.

    1966: Carl's Mach 1 comes off the Ducati assembly line! Carl is only 4 years old, but the bike is destined to be his!

    1970: Ducati builds it's first V-twin engine, the 90x 750 GT, with bevel-drive cams. "Bevels" become revered by enthusiasts everywhere.

    1972: Ducati introduces the V-twin desmo, the 750 SuperSport. Bikes ridden by Paul Smart and Bruno Spaggiari take 1st and 2nd in the 750SS debut.

    1974-82: Ducati builds vertical twins. These are never accepted by the Ducatisti.

    1978: Mike Hailwood returns from retirement to race a 900 SS and wins the Isle of Man.

    1978: The famous Pantah engine is introduced. This 500cc desmo V-twin engine, designed by Ing. Taglioni, features belt driven cams. The "rubber band" engine is the foundation of a new line of V-twins from Ducati.

    1978: Ing. Massimo Bordi is hired by Ducati.

    1981: Carl buys his first motorcycle, a 1976 Kawasaki KH 250 two stroke triple. (Why is this in Ducati history?)

    1982: Ing. Taglioni retires after a fabulous career.

    1982: Carl sells his KH250 to his dad and upgrades to a 1977 Kawasaki KH 400... bigger, but still not a Ducati...

    1983: Carl totals the KH400, is uninjured, and gets a brand new old stock 1981 Suzuki GS450E, a sporty 4-stroke twin. Still not a Ducati...

    May 1, 1985: Cagiva buys Ducati. The Castiglioni brothers take control.

    1985: The Paso is introduced. Styled by Massimo Tamburini and designed by Bordi it receives many awards for its revolutionary appearance.

    1986: Carl buys a 1984 Yamaha RZ350 two stroke, and goes racing! Its not a Ducati, but but it howls like a banshee!

    1987: The hot 851 with Ducati's first 4-valve desmo engine is introduced. Ing. Bordi's new engine also features fuel injection and water cooling.

    1988: In the 851's debut Superbike World Championship race, Marco Lucchinelli finishes second.

    1988: Carl sells the old Suzuki to help suport the racing habit.

    1989: Riding a Ducati, Raymond Roche takes second place in the Superbike World Championship.

    1989: Carl buys a 1987 Honda CBR600 Hurricane street bike. Fast, but STILL not a Ducati!

    1990: Riding a Ducati, Raymond Roche wins the Superbike World Championship.

    1990: Carl retires from roadracing, after thousands of mis-spent dollars, and one too many hard crashes. Ducati misses out on a rising star talent, and has to make do with Doug Polen for 1991.

    1991: Riding a Ducati, Doug Polen wins the Superbike World Championship.

    1991: Carl moves from Boston to sunny California, where the riding is always warm.

    1992: Riding a Ducati, Doug Polen wins the Superbike World Championship.

    1993: Carl sells his old RZ350 race bike.

    1993: Riding a Ducati, Carl Fogarty takes second place in the Superbike World Championship.

    1993: Carl is reborn into the Italian motorcycle world and buys his 1992 750SS! The old Hurricane is soon sold off.

    1993: Riding a Ducati, Doug Polen wins the AMA Superbike Championship.

    1994: Riding a Ducati, Carl Fogarty wins the Superbike World Championship.

    1995: Riding a Ducati, Carl Fogarty wins the Superbike World Championship.

    1995: Carl buys his 1966 Mach 1 project bike! Will it ever be completed?

    September 30, 1996: The Castiglioni brothers sell 51% of Ducati to the Texas Pacific Group. But they keep the option to buy back 2%. The compani is renamed DucatI Motor SpA.

    1996: Riding a Ducati, Troy Corser wins the Superbike World Championship.
    Ban 'em all

  14. #749
    7 years of fuckin up Το avatar του/της Stabak
    Εγγραφή
    19/09/2002
    Μηνύματα
    898
    Γροθιά στο στομάχι είμαι ο πούστης

    Η σελίδα 50 μου ανήκει λόγω των 50των γενεθλίων της Μαμάς...
    Ban 'em all

  15. #750
    7 years of fuckin up Το avatar του/της Stabak
    Εγγραφή
    19/09/2002
    Μηνύματα
    898
    που λέτε είχα ένα γνωστό που πήγαινε σε μπουζουκερί β διαλογής μόνος του, έπιανε ένα τραπέζι μόνος του, έπινε ένα μπουκαλάκι μόνος του και το αποκορύφωμα άγόραζε λουλούδια και τα έριχνε όλα πάνω του..... αυτο-ραινότανε δηλαδή

    τι μου θυμίζει
    Ban 'em all

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF