Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 45

Θέμα: πως πρεπει να ειναι μια μηχανη τουρισμου

  1. #16
    SV 1000S K3 Το avatar του/της div400
    Εγγραφή
    29/04/2003
    Μηνύματα
    1.712
    κοιτα το θεμα που θηγεις ειναι σε μεγαλο βαθμο υποκειμενικο ( οκ υπαρχουν και καποια στανταρ) διοτι ο καθε ενας εχει τις προτιμησεις του αλλα και περιορισμενες δυνατοτητες.
    το τι θα ηταν το ''αντικειμενικα'' τελειο ειναι κατα την αποψη μου φιλοσοφικη σηζητηση.
    ή για να στο πω αλλιως:

    η καλλιτερη μηχανη του κοσμου ειναι αυτη που εχω την δεδομενη στιγμη.

    ο μπαρμπας σου πηγε με βεσπα ευρωπη, αυτην ειχε με αυτην πηγε και ηταν η καλλιτερη μοτο τουρισμου για αυτον.

  2. #17
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    17/04/2004
    Μηνύματα
    173
    η καλλιτερη μηχανη του κοσμου ειναι αυτη που εχω την δεδομενη στιγμη.

    ο μπαρμπας σου πηγε με βεσπα ευρωπη, αυτην ειχε με αυτην πηγε και ηταν η καλλιτερη μοτο τουρισμου για αυτον.



    σωστα τα λες

    ας τ αφησουμε καλυτερα

    καλες βολτες

  3. #18
    λιγο πολυ συμφωνω με το Σταθη, ισως γι αυτο καταληξαμε στο μηχανακι που εχουμε (VFR 800)

    εγω τη δεδομενη χρονικη στιγμη, μιας και οι αναγκες και ορεξεις αλλαζουν ηθελα μια μηχανη για να μπορω να κινουμε εθνικη ανετα.

    Την ηθελα να ειναι βαρια και οχι οπως τα ss 160 κιλα.
    Να φορτωνεται και να ταξιδευει ανετα με υψηλη μεση ταχυτητα.
    Να μην εχει clip-on οπως τα ss αλλα πιο ανετη θεση οδηγησης.
    Να μπορει να παει γρηγορα οταν το θελησω
    Να την βλεπω και να τη γουσταρω, να την καμαρωνω βρε παιδι μου.
    Να μην ειναι πολυ μεγαλο οπως ενα Hayabusa ή ενα XX.
    Να εχει και λιγο τεχνολογια επανω (ABS ψηφιακα οργανα, τα gadjets που ειπε και ο Σταθης)

    Και κατι που αναφερθηκε,
    δεν πιστευω πως ειναι υποκειμενικο για το πως πρεπει να ειναι μια μηχανη τουρισμου.
    Μια μηχανη τουρισμου εχει συγκεκριμενα χαρακτηριστικα,
    αυτο που κατα τη γνωμη μου αλλαζει ειναι αν η χρηση της θα ειναι καθαρα ασφαλτινη ή χωματινη, οποτε τοτε για μενα μπαινουν στο παιχνιδι και μηχανες τυπου CG.


    Όταν η πόλη κοιμάται.......

  4. #19
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    17/04/2004
    Μηνύματα
    173
    κοιταξε, τελικα ειναι υποκειμενικο το θεμα για τον απλουστατο λογο οτι το ταξιδι με μοτοσυκλετα το εχει ο καθενας μας με διαφορετικο τροπο στο μυαλο του

    το vfr ενω δεν παιζεται σε εθνικη και σε κρατημα, ειναι αβολο για μενα.

    γιατι εγω θελω να ειμαι ανετα και σε εθνικη, και οταν πηγαινω με 50.

    αυτο σημαινει πιο ορθια θεση οδηγησης

    Στην εθνικη θα ταξιδεψω αναγκαστικα πιο αργα απ οτι ενα vfr, αλλα η ανεση στις χαμηλες ταχυτητες για οδηγο και συνεπιβατη ειναι για μενα must.

    αυτο που σηκωνει συζητηση ειναι η σταση του σωματος.Ποια ειναι η σωστοτερη ανατομικα θεση οδηγησης.

    Το σιγουρο ειναι οτι η μεση πρεπει να διατηρειται σε μια θεση ελαφρας λορδωσης.Αυτο δε χωραει συζητηση και δουλευει σε ολους τους σωματοτυπους.

    βλεπω ενα καρρο παιδια, με on off κυριως , που καμπουριαζουν στην περιοχη της μεσης.Ετσι δεν μπορεις να πας μακρια.


    βεβαια πρεπει να κατσεις αρκετες ωρες στη σελα για να το καταλαβεις.

    τωρα το ζητημα ειναι ποσο μακρια πρεπει να ειναι το τιμονι, δηλ. ποση κλιση εμπρος πρεπει να εχει το πανω μερος του σωματος, αν πρεπει να εχει καθολου.

    Για να διατηρησεις την κατω πλατη σε θεση ελαφριας λορδωσης, χρειαζεται μονο μια πολυ μικρη κλιση του σωματος προς τα εμπρος, μικροτερη απ τη θεση του vfr ας πουμε.

    Κατι σαν τη θεση του tdm, tiger, k1100lt, r1150rt, paneuropian κλπ.

    oχι σαν του africa

    τελικα τι ειναι πιο ανετο ?Σπορ τουρινγκ η κατι σαν τα παραπανω?

    μην μπερδεψουμε ομως την κουραση απ τον αερα που τρως οταν καθεσαι πιο ορθιος.Το tdm πχ εχει αριστη θεση οδηγησης αλλα προστασια απο αερα τιποτα.Ετσι ο αερας που τρωσ στην εθνικη σε σπρωχνει κατα πισω και σου κουραζει τη μεση.και μονο κρανος και λαιμο να χτυπαει οταν πας γρηγορα τη ζημια του την κανει.

    Αν θες βεβαια να ταξιδευεις με διακοσαρες χρειαζεσαι μικρη μετωπικη επιφανεια και ιδανικα ειναι μονο τα sportouring

  5. #20
    to xifias ...

    δε διαφωνω με αυτα που λες

    για αυτο υπαρχουν αλλωστε τα spor touring (VFR, ST4, Triumph ST, Futura), τα touring(Paneuropean, FJR 1300, K1200RT) και τα on-off(CG1200, Varadero, Tiger, KTM Adventure).

    Ολα ειναι για τουρισμο, αλλα με μικρες διαφορες αναλογα με τη χρηση και τις διαθεσεις του καθενος.
    Για το TDM αν και δεν εχω οδηγησει οπως το βλεπω δε μου φαινεται καλο για μακρινα ταξιδια για το λογο οτι τα χερια ειναι τεντωμενα, ισως εχω λαθος.

    Στη φαση που ειμαι το VFR με καλυπτει απολυτα μιας και θελω και λιγο spor χαρακτηρα
    Παντως αν με ρωτουσες για ταξιδια θα κοιτουσα το FJR 1300 σιγουρα με βλεμα πονηρο

    Αν παλι οπως ειπα θες και λιγο χωμα στη ζωη σου ή δε θελεις να περιοριστεις στην ασφαλτο τοτε θα κοιταζα CG1200 ή KTM Adventure.

    Όταν η πόλη κοιμάται.......

  6. #21
    συμπληρωνω
    εχεις δικιο για τη σταση του σωματος, παιζει καθοριστικο παραγοντα στην επιλογη μηχανης
    ενας λογος που πειρα το vfr ειναι και αυτος
    clip-on μεν, αλλα πιο ορθια απο τα ss.

    Τα μηχανακια στυλ FJR 1300 εχουν μαλλον ιδανικη θεση για μεγαλα ταξιδια.

    .........
    Όταν η πόλη κοιμάται.......

  7. #22
    No bike.....No party Το avatar του/της zeli
    Εγγραφή
    24/02/2005
    Μηνύματα
    244
    Caponord,(αν δεν παινέψεις το σπίτι σου θα πέσει να σε πλακώσει ) Varadero,V-strom και λιγότερο λόγο αέρα και μόνο GS και Tiger.(To ΚΤΜ είναι από άλλο ανέκδοτο)

    1) Είναι βαριά μηχανήματα
    2) Διακοσαρίζουν για πλάκα και μπορούν τα ταξιδευουν ώρες με αυτα τα χλμ.
    3) Δεν έχουν σελες αλλά καναπέδες
    4) Απο gadgets αλλο τίποτα (τύφλα να χουν τα κουτιά)
    5) Εχουν οφέλιμο φορτίο πάνω απο 200 κιλά.
    6) Αέρας Τι ειναι τούτο
    7) Πάνε-πατάνε «άνετα» χώμα (τουλάχιστον από ότι έχω διαπιστώσει μεχρι τώρα με το δικό μου)
    8) Είναι commuters.Κάθε μέρα τα βλέπουμε.
    9) Τα μισά απο αυτα στρίβουν και είναι και «διασκεδαστικά»
    10)Εχουν φώτα που ψήνουν λαγό στα 10 μέτρα
    11)Οι λέξεις θερμαινόμενα grips,παροχή 12V,GPS κλπ κλπ είναι συνηφασμένες με την συγκεκριμένη κατηγορία.

    χμμμμ αυτά σε καλύπτουν
    THE MORE WE SEE THE MORE WE KNOW...

  8. #23
    Θα ελεγα πως υπαρχει και μια ακομη επιλογη που κατα την προσωπικη μου γνωμη καλυπτει ολοκληρωτικα την εννοια Sport Touring ...

    Αριστη προστασια απο αερηδες ακομη και σε ακραιες ταχυτητες ,δεν υπαρχει "αντιθετος ανεμος" οι "πλευρικοι" επισης απλα δεν υφιστανται ...

    Ανετα μπορει να μεταμορφωθει απο βολτατζιδικο μηχανακι με 50 χιλ και 6η μεχρι το "εξπρες" της Εθνικης ,και φυσικα μπορει αναλογων προσοντων να ικανοποιησει και Ινδιανικες αναζητησεις με μαζικες εκκρισεις Αδρεναλινης σε καθε μοναχικη βολτα , με 2 λογια θα το χαρακτηριζα "και του Σαλονιου και του Λιμανιου"....

    Θεση οδηγησης και συνεπιβατη απλα αψογες και εθιστικες ,δεν κουραζει το γερικο σωμα μου μεχρι και 1300 χιλ.ημερησιως που εχω κανει κατ' επαναληψη .,οπως και η συνεπιβατης φτανει στον προορισμο της εντελως ατσαλακωτη ...

    Με μια σχαρα και 2 βαλιτσες της Kawa μπορεις να φορτωσεις ολοκληρη οικοσκευη και να σαλπαρεις σε τοπους μακρινους χωρις να επηρεαστει καθολου η οδικη συμπεριφορα σε Εθνικες η ελαχιστα σε επαρχιακους δρομους ...

    Η Αισθηση του "μαγικου χαλιου" σε καθε επαρχιακο δρομο με λακουβες ,σαμαρακια ,κ.λ.π. ειναι απιστευτη , με τις καταλληλες τουριστικες ρυθμισεις της Αναρτησης ...

    Θερμαινομενη σελα , θερμαινομενα γκριπ ,υποδοχες ρευματος για καθε χρηση περιλαμβανονται στα αξεσουαρ ..

    και τελος το σερβις του ειναι περιπου ασημαντο , βαλβιδες ,καρμπυρατερ , και αναλωσιμα φιλτρα κ.λ.π., με πολυ μεγαλο συν την δυνατοτητα αγορας απο το εξωτερικο σε εξευτελιστικες τιμες π.χ 4 Μπουζι αντι 40 ευρω μονο 13 δολλαρια , τακακια EBC αντι εδω 95 ευρω εκει 60 δολλαρια , ...


    Για μενα ειναι το απολυτο sport touring ,που δεν λεει οχι σε καθε συνθηκη .....


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	zzr120_1.jpg 
Προβολές:	302 
Μέγεθος:	58,0 KB 
ID:	20532
    A free people ought not only to be armed and disciplined, but they should have sufficient arms and ammunition to maintain a status of independence from any who might attempt to abuse them, which would include their own government." -- George Washington

  9. #24
    χαχαχα βλεπω πως θα γινει συζητηση....υστερα απο ερευνες μου και ερωτησεις σε γνωστους κλπ....εχει αποκαλυφθει οτι η σωστη θεση οδηγησης ειναι 90-90-90 δηλαδη το σωμα και τα ποδια πρεπει να σχηματιζουν γωνιες 90 μοιρων...τωρα τα μαστοδοντα (μεγαλ ον-οφφ) εχουν αυτη τη θεση αλλα η μεση σου ειναι απολυτως καθετη σε σχεση με το δρομο ενω στα σπορτ-τουρινκ το ολο υποσυστημα ειναι στριμενο καποιες μοιρες προς τα εμπρος βαζω και μια φωτο για να καταλαβεις.Τωρα ενω η σταση στα ον-οφφ δεν επιβαρυνει τη μεση σαν σταση και μονον, υπαρχει μια μικρη διαφορα...η μεση ειναι απολυτως καθετη ως προς τοιν δρομο με αποτελεσμα η μεση να δεχεται δυναμεις καθετες απο τον ιδιο τον δρομο (λακουβες,ανωμαλιες οδοστρωματος)!
    Στα sport touring αυτες οι λιγες μοιρες δειχνουν τη διαφορα...δηλαδη οι δυναμεις δεν ειναι καθετες στη μεσα αλλα σε ολο το σωμα..λιγο στα ποδια λιγο στι μεση και λιγο στα χερια-ωμους..αυτα για τη θεση


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	146-0204-int-ergo-zoom.jpg 
Προβολές:	292 
Μέγεθος:	31,7 KB 
ID:	20542

  10. #25
    Και επειδη ζηλευω που ο λουκας εβαλε το δικο του θα βαλω και εγω το δικο μου σε τουρισταδικο configuration!!!!

    ζελι διαφωνω οτι ενα capo θα πηγαινει με 200 σταθερα..αφενως εκει πανω θα καει αρκουδες αφεταιρου πας με 80-90% του συνολου πλαισιο αναρτησεις...τα ST πανε με 200 και ειναι στο 60% των δυνατοτητων τους



    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	146-0502-st-06-3.jpg 
Προβολές:	290 
Μέγεθος:	84,4 KB 
ID:	20544

  11. #26
    ρε Σταθη πάλι εκανες τη διαφορα, που τα ξετρυπωνεις ολα αυτα


    με αρεσουν πολυ αυτες οι μαμα-βαλιτσες του VFR
    Όταν η πόλη κοιμάται.......

  12. #27
    Αρχικά δημιουργήθηκε από hornet
    Και επειδη ζηλευω που ο λουκας εβαλε το δικο του θα βαλω και εγω το δικο μου σε τουρισταδικο configuration!!!!

    Σωστα επραξες Σταθη ,για να παρουμε και μια γευση απο εκεινα που εχουν μεριδιο στο Τouring μαζι με λιγοτερο η περισσοτερο Sport ..

    Υπηρχε ηδη φωτογραφια απο FJR-1300 , λειπει μονο το ΧΧ μαζι με το καινουργιο BMW 1200 οπως και εκεινο της DUCATI .,για να κλεισει η κατηγορια Sport touring ..
    A free people ought not only to be armed and disciplined, but they should have sufficient arms and ammunition to maintain a status of independence from any who might attempt to abuse them, which would include their own government." -- George Washington

  13. #28
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    17/04/2004
    Μηνύματα
    173
    εγω παιδες δεν διαθετω sporttouring, οποτε φωτογραφια απο εμενα δεν εχει

    Πανω στο θεμα της θεσης οδηγησης, προσωπικα εχω καταληξει στο εξης συμπερασμα.

    Καταρχην αυτο που λεει ο hornet, οτι το βαρος πρεπει να μοιραζεται σε κωλο χερια ποδια, για να μην πηγαινουν οι λακουβες του δρομου κατευθειαν στη μεση ,ειναι αυτο που οι περισσοτεροι ξερουμε μεσα απο τα περιοδικα κλπ.


    η μοτοσυκλετα ομως δεν πηγαινει με την ιδια ταχυτητα συνεχως, υπαρχουν αυξιομοιωσεις.

    Οταν λοιπον φρεναρεις, η κατεβαζεις, η απλως κλεινεις το γκαζι, και στα χερια σου εχεις το βαρος του κορμου σου, η μεση καταπονειται.Δεν ξερω για τη δικια σας, αλλα η δικια μου φαινεται ειναι ευαισθητη.Ειμαι και κομματακι πουρο.

    οσες φορες ειχα μοτοσυκλετα με σωληνωτο τιμονι , απλα χαλαρωνα τις βιδες στα καβαλετα και πειραματιζομουν.Παντα κατεληγα σε αυτο το συμπερασμα.

    Ειχα και το gs500 που εχει κλιπ ον(πανω απ την πλακα εννοειται) και η μεση μου εβγαινε μπιελαρ.

    τελικα νομιζω οτι η μεση πρεπει να ειναι σε θεση λορδωσης με μια πολυ μικρη κλιση εμπρος, και τα μαρσπιε αρκετα μπροστα και χαμηλα ωστε να μπορεις να κρατησεις με τα ποδια το βαρος του κορμου σου.

    αν τα μαρσπιε ειναι σχετικα πισω οπως στα sporttouring, το βαρος του κορμου πεφτει μοιραια στα χερια

    Ολα αυτα ειναι προσωπικες εκτιμησεις.Δεν παω να βγαλω τα βρω μοιονεκτηματα στα sporttouring.

    Γιατι οπως αναφερθηκε, Αεροδυναμικη, πλευρικοι ανεμοι, κρατημα και ταξιδι μονο τα sporrtouring συνδιαζουν.

    Ισως και το επομενο μου μηχανακι ναναι τετοιο.

    προς το παρον, να βαλω και γω μια φωτογραφια ετσι να σαs χαλασω τα post με τα μοντελακια

  14. #29
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    17/04/2004
    Μηνύματα
    173


    το καραβακι μου


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	b3_12_sb.jpg 
Προβολές:	268 
Μέγεθος:	38,0 KB 
ID:	20635

  15. #30
    Αρχικά δημιουργήθηκε από xifias

    Οταν λοιπον φρεναρεις, η κατεβαζεις, η απλως κλεινεις το γκαζι, και στα χερια σου εχεις το βαρος του κορμου σου, η μεση καταπονειται.Δεν ξερω για τη δικια σας, αλλα η δικια μου φαινεται ειναι ευαισθητη.Ειμαι και κομματακι πουρο.


    Ειχα και το gs500 που εχει κλιπ ον(πανω απ την πλακα εννοειται) και η μεση μου εβγαινε μπιελαρ.

    τελικα νομιζω οτι η μεση πρεπει να ειναι σε θεση λορδωσης με μια πολυ μικρη κλιση εμπρος, και τα μαρσπιε αρκετα μπροστα και χαμηλα ωστε να μπορεις να κρατησεις με τα ποδια το βαρος του κορμου σου.

    αν τα μαρσπιε ειναι σχετικα πισω οπως στα sporttouring, το βαρος του κορμου πεφτει μοιραια στα χερια


    Δυστυχως αυτο ειναι το λαθος.....δεν κραταμε τη μηχανη με τα χερια αλλα με τα ποδια

    Τωρα ο τροπος θεση που λες ειναι τελειως λαθος μιας και δεν σχηματιζεις ορθες γωνιες ...αυτη η θεση ειναι αδιαπραγματευτα ορθοπεδικη (οι ορθες γωνιες)

    Εαν εχεις περιπου ορθια θεση αλλα τα ποδια ειναι μπροστα τοτε φορτιζεις τη μεση οχι μονο λογω των ανωμαλιων κλπ αλλα και λογω της στασης μιας και τεντωνεσαι για να πιασεις το τιμονι ....δες εαν τσοπερ ας πουμε η το tdm που θεωρειται απο τις χειροτερες ορθοπεδικα θεσεις οδηγησης τα τιμονια μπροστα αλλα και οι μασπιεδες...τραγικο

    οδηγηση μοτοσυκλεττας δεν ειναι να κρεμομαστε απο τα τιμονια σαν τσαμπια...στο gs500 τα ποδια σου ηταν μπροστα με αποτελεσμα να σκιζεις τη μεση σου σε συνδυασμο με τα χαμηλα τιμονια φορτιζες περισσοτερο τη μεση σου.....το πως καθονται τα ποδια πανω στη μοτοσυκλεττα παιζει παρα πολυ μεγαλο ρολο!!!!

Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Πως να σηκώσετε μια μηχανή που έχει πέσει.
    από Infini στο forum Οδήγηση: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 01/07/2009, 08:54
  2. Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 27/02/2006, 16:14
  3. Πρέπει να είναι παράνομο το να μη φοράς κράνος ?
    από micmic στο forum Αναζητήσεις, σκέψεις & προβληματισμοί
    Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 30/08/2005, 16:59
  4. πώς μπορεί να στραβώσει μια δισκόπλακα;
    από cityfly στο forum Στραβά κι ανάποδα
    Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 30/08/2005, 13:54
  5. Μια βολτα μετα απο καιρο πρεπει να ειναι καλη
    από hornet στο forum Συναντήσεις & βόλτες
    Απαντήσεις: 18
    Τελευταίο μήνυμα: 25/11/2003, 13:21

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF