Kαλως το μας.
Απο μπροστα θυμιζει βαραντερο και απο πισω bmw.
Aυτοι ειναι και οι αμεσοι ανταγωνιστες του και αυτους μαλλον παει να χτυπησει.(γνωστο και θεμιτο)
Με το βαρος του και τον ογκο του δεν πας για εντουρο σε απατητα μονοπατια.(οπως και με τους ανταγωνιστες του)
Φαινεται ομως αρκετα ψηλο για να περναει ανετα καποιους χωματοδρομους, αρκετα δυνατο με μαλλον ανετη σελα και μεγαλες δυνατοτητες φορτωσης.
Ειναι λοιπον μια μεγαλη ταξιδιαρικη μηχανη με καποιες δυνατοτητες κινησης στο χωμα.
Δεν ειναι ομως αυτο που περιμεναμε ακουγοντας το ονομα super tenere.
Ας περιμενουμε ομως λιγο ακομα να δουμε τιμη εξοπλισμο και κανενα τεστ.
Μου αρεσε η πισω ζαντα που μαλλον φοραει τιουμπλες και ειναι με ακτινες που καταληγουν στο κεντρο (αρα καθαριζει ευκολα απο τα λαδια)
Το να γερνάς είναι καλύτερο από την εναλλακτική λύση: δηλαδή να πεθαίνεις νέος!!!
To βάρος, η ιπποδύναμη, το κράτημα, παίζουν σημαντικό ρόλο στην εξέλιξη της μοτοσυκλέτας. Πιστεύω η Honda άρχισε να χάνει πωλήσεις στο varadero όπου στατικό δεν μπορεί να κρύψει τα κιλά του, απ'όταν παρουσιάστηκε το R1200 και το KTM που παίζει επιθετικά. Έτσι και οι 4 Γιαπωνέζοι στην κατηγορία ss1000 θα χάσουν πωλήσεις γιατί εμφανίστηκε το S1000RR.
Στον τομέα του βάρους μου φαίνεται ότι δεν έχουν πάρει το μάθημά τους :Oι Ευρωπαίοι ξαναμπαίνουν με αξιώσεις και δεν γίνεται να τους αντιμετωπίσουν εύκολα με προδιαγραφές του παρελθόντος.
Tubeless φοράειΑρχικά δημιουργήθηκε από peskandritsos
Μου αρεσε η πισω ζαντα που μαλλον φοραει τιουμπλες και ειναι με ακτινες που καταληγουν στο κεντρο (αρα καθαριζει ευκολα απο τα λαδια)![]()
Βοηθός Ταμία (το 23% που λεγαμε)
Αυτονομία SV (εγγύηση λεμε)
Καλώς μας ήρθε λοιπόν ήρθε η νεαρά...![]()
Όμορφη είναι, μαζεμένη φαίνεται, καλά χαρακτηριστικά, αλλά βαριά...
261 κιλά δεν είναι λίγα για μηχανή Βεδουίνων, όπως διαφημίστηκε, που αν πέσεις και σε πλακώσει άντε να σηκωθείς από κάτω της και να τη σηκώσεις... Αλλά μιλάμε για μηχανή 1200 κυβικών...
Κάνει την ΧΤ660R με τα 181 γεμάτα κιλά της να φαντάζει σαν καθαρόαιμο...![]()
Μου αρέσει σαν ταξιδιάρα μηχανή που δεν θα φοβηθεί να πατήσει κάμποσα χιλιόμετρα χώμα που θα βρεθεί στο δρόμο της, πολύ καλά εξοπλισμένη για το δρόμο, + τα tubeless, + η σελάρα που φαίνεται πολύ άνετη, + η δυνατότητα πρόσθετου μαμίσιου εξοπλισμού, + τα φρένα.
Είναι φανερό πλέον σε ποιο target group στοχεύει η Yamaha...
Θα συμφωνήσω απολύτως με τον φίλο Daz ότι ο ανταγωνισμός μόνο εμάς οφελεί.
Μπορεί κάποιοι από μας να περίμεναν κάτι πιο επαναστατικό, αλλά μην ξεχνάμε ότι και η Yamaha είναι μιά εμπορική εταιρεία, όπως όλες, η οποία θέλει ένα μέρος των κερδών μιας κατηγορίας μοτοσυκλετών που πουλάει.
Αντί να βγάλει λοιπόν κάτι που θα συνδυάζει το άνετο ταξίδι με τη δυνατότητα πιο δύσβατων διαδρομών από απλή φλαταδούρα, προτίμησε να βγάλει μιά μοτοσυκλέτα σαν αυτές που ήδη υπάρχουν, προωθώντας το "adventure των 20000 ευρώ", με GPS, laptop και δορυφορικά πιάτα...
Αλλά πολλά συμπεράσματα βγήκαν από δυό φωτογραφίες...![]()
Ας έρθει με το καλό η μεγάλη αδερφή, να τεσταριστεί και ίδωμεν...
Μετά την ετήσια 2008, γνωστός στην πιάτσα και ως "Το σαλιγκάρι που έτυχε σε άλλους..."
XR
XTR
XJR
There are old pilots and there are bold pilots, but there are no old bold pilots.
me ti leitoyrgiko erxete ayto xeroyme??:rotflmao:
1000% μέσα είσαι σ' αυτό που λές. ΑΚΡΙΒΩΣ έτσι είναι τα πράγματα. Μόνο για Ευρώπη κι Αμερική είναι καλύτερα τα μεγάλα. Για τα υπόλοιπα περιπετειο-ταξιδιωτικά μέρη του κόσμου, ένα 650 είναι το maximum που χρειάζεται. Κι αυτό αν δεν έχεις πολύ χρόνο στη διάθεσή σου. Κι όσο πιο απλό είναι τεχνολογικά τόσο το καλύτερο.Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
ο κοσμος (εμου συμπεριλαμβανομενου) βαριεται να ασχοληθει και νομιζει οτι η καθε εταιρεια δουλευει για αυτον και μονο...περιμενει δε απο το εκαστοτε νεο μοντελο να τον εμπνευσει για να ξεκουβαλησει απο τον καναπε και να παει κανα ταξιδι, να μπει στη πιστα κτλ-κτλ
αν πραγματικα καποιος γουσταρει περιπετεια και πολυμηνα ταξιδια στην αλλη ακρη του κοσμου, δεν θα ασχοληθει καθολου μα καθολου με το νεο Super Tenere...το πιο πιθανο ειναι να βρισκεται στου διαολου τη μανα αυτη τη στιγμη αγνοώντας παντελως την υπαρξη του νεου Yamaha...και βρισκεται εκει που βρισκεται πανω σε μηχανακια που εμεις δεν θα καταδεχομασταν να καβαλησουμε ουτε για βολτα γυρω απο το τετραγωνο, επειδη μας πεφτουν βαρια, αδυναμα, χωρις στησιμο κτλ-κτλ...
off-topic παλι ειμαι ρ.π.μ.
τεσπα, βρειτε ενα ΧΤ600E ριχτε του κανα 3.000 ευρω πανω του και εχετε μηχανακι να σας παει στα δαχτυλιδια του Κρονου αμα λαχει...
Windows XT !!Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
me ti leitoyrgiko erxete ayto xeroyme??:rotflmao:
![]()
![]()
Μετά την ετήσια 2008, γνωστός στην πιάτσα και ως "Το σαλιγκάρι που έτυχε σε άλλους..."
XR
XTR
XJR
There are old pilots and there are bold pilots, but there are no old bold pilots.
Αρχικά δημιουργήθηκε από XT_Billy
Windows XT !!![]()
![]()
![]()
![]()
FIRST EDITION !!!
:rotflmao:
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:Αρχικά δημιουργήθηκε από XT_Billy
Windows XT !!![]()
![]()
Όσο την κοιτάω, όσο την ψάχνω, όσο την διαβάζω την 1200 ....ένα πράμα μου' ερχεται στο νου........
ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΑΛΑΚΕΣ ΡΠΣΤΜ.......ΜΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟΙ ΜΑΛΑΚΕΣ........![]()
Καριόλα BMW ...το κακό που μας έκανες.......![]()
Στων χιλιομέτρων την ερημιά....
..... και στη σιωπή των χρονομέτρων
προεδρα , ΤΙ διαβασες-ειδες και σε εκανε TURBO ????Αρχικά δημιουργήθηκε από Anty12
Όσο την κοιτάω, όσο την ψάχνω, όσο την διαβάζω την 1200 ....ένα πράμα μου' ερχεται στο νου........
ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΑΛΑΚΕΣ ΡΠΣΤΜ.......ΜΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟΙ ΜΑΛΑΚΕΣ........![]()
Καριόλα BMW ...το κακό που μας έκανες.......![]()
10 πόντους πιο κοντή , 13 πόντους πιο φαρδιά απ’ το μικρό και ίχνος 1.54 μέτρα σε μήκος 2.25 μηχανή η οποία μπροστά έχει και 19άρι με 282 δίσκο πίσω. Άντε μάζευτο σ’ αυτά τα κιλά άμα σου φύγει.Αρχικά δημιουργήθηκε από ggs
προεδρα , ΤΙ διαβασες-ειδες και σε εκανε TURBO ????
Ψυγείο, εξάτμιση και άξονας απ’ την ίδια μεριά.
Ηλεκτρικά και ηλεκτρονικά, στοιβαγμένα για να φτάνουν 670 βαθμούς κελσίου, και απροσπέλαστα. Για να να δεις τι έγινε θα θες είτε laptop είτε τρεις ώρες ξεμοντάρισμα σαν τα ΚΤΜ.
Παθητική προστασία ελάχιστη, μόνο η ποδιά και οι χούφτες, που σημαίνει άλλα 20-30 κιλά πάνω της, για σιδεριές και προστασία.Τον είδες το καπάκι της γεννήτριας πως χάσκει.....???...... σαν να σου λέει........ έγω πρώτα από όλα θα την ακούσω άμα γίνει το κακό.
Δεν βγαίνει αξιοπρεπώς απ’ την βιτρίνα με κάτω από 15-16k , και είσαι και υποχρεωμένος να σκάσεις 600 Ε για 30lt βαλίτσες της μαμάς.......και είναι και μηχανή που δεν κάνει για όλες τις δουλειές. Τελευταία ελπίδα να την δούμε από κοντά........
Κοίτα να δεις που θα κάνει κάνα νταιλίκι η Honda και θα’ χουμε άλλα μετά….
Στων χιλιομέτρων την ερημιά....
..... και στη σιωπή των χρονομέτρων
Αυτό ακριβώς...Αρχικά δημιουργήθηκε από Anty12
10 πόντους πιο κοντή , 13 πόντους πιο φαρδιά απ’ το μικρό και ίχνος 1.54 μέτρα σε μήκος 2.25 μηχανή η οποία μπροστά έχει και 19άρι με 282 δίσκο πίσω. Άντε μάζευτο σ’ αυτά τα κιλά άμα σου φύγει.
Αντί να βγάλει ένα αντι-990, έβγαλε ένα αντι-1150GS, την στιγμή που ήδη η BMW έχει ένα αρκετά καλύτερο αντιαταστάτη το 1200GS...
![]()
Όταν η πόλη κοιμάται.......