Σελίδα 2 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 63

Θέμα: Το Bmw S1000rr στο Δυναμομετρο

  1. #16
    Και στο ιδιο δυναμομετρο (και οι δυο απο το σαιτ της ακραποβιτς) η BMW.


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	bmw_s1000rr_2010_complete_rac_evo_.jpg 
Προβολές:	391 
Μέγεθος:	75,8 KB 
ID:	190254

  2. #17
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.998
    κατα γενικη ομολογια λενε οτι ειναι δυνατοτερο απο τους παντες.
    τωρα κατα ποσο μπορει να σπασει χρονομετρα στην πιστα, ειναι αλλο καπελο που παιζουν 1002 παραγοντες...

    μην συγκρινετε την απολυτη ιπποδυναμη (και δη οταν βγαινει πολυ ψηλα), με την πιστα.

  3. #18
    Λαβωμένο μέλος Το avatar του/της Tigas
    Εγγραφή
    15/12/2004
    Μηνύματα
    4.814
    σήμερα πήγα εγώ(gsxr1000 K9) με τον fzr1000exup(S1000RR) Σούνιο και σας λέω με σιγουριά ότι το BMW είναι ότι γρηγορότερο κυκλοφορεί από το εργοστάσιο, όμως το συγκεκριμένο μηχανάκι που πήραμε για τέστ δεν είχε ηλεκτρονικά βοηθήματα και δεν έβαζε την δύναμη του σωστά κάτω, σπηνιάρει και με αρκετά χλμ στο κοντέρ.

    Τα φρένα του είναι σωστές άγκυρες ενώ το ηχοσύστημα του άν και normal '' βαράει '' καλά


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	1.jpg 
Προβολές:	360 
Μέγεθος:	66,8 KB 
ID:	190283

  4. #19
    Λαβωμένο μέλος Το avatar του/της Tigas
    Εγγραφή
    15/12/2004
    Μηνύματα
    4.814
    Αρχικά δημιουργήθηκε από devil's animal
    κατα γενικη ομολογια λενε οτι ειναι δυνατοτερο απο τους παντες.
    τωρα κατα ποσο μπορει να σπασει χρονομετρα στην πιστα, ειναι αλλο καπελο που παιζουν 1002 παραγοντες...

    μην συγκρινετε την απολυτη ιπποδυναμη (και δη οταν βγαινει πολυ ψηλα), με την πιστα.
    τό είχε συγκριτικό το moto με GSXR 1000 K9 και Hayabusa.

    σε drag race του πίνει το αίμα και των 2 αλλά στην πίστα το GSXR παίρνει το αίμα του με το παραπάνω και χωρίς δυσκολία σύμφωνα με τα λεγόμενα τους

  5. #20
    Μέλος σώματος ... Το avatar του/της andgeo
    Εγγραφή
    21/10/2005
    Μηνύματα
    905
    Αρχικά δημιουργήθηκε από SCBR1000RR
    τό είχε συγκριτικό το moto με GSXR 1000 K9 και Hayabusa.

    σε drag race του πίνει το αίμα και των 2 αλλά στην πίστα το GSXR παίρνει το αίμα του με το παραπάνω και χωρίς δυσκολία σύμφωνα με τα λεγόμενα τους
    Η πίστα δεν είναι και λίγο στήσιμο της μοτοσυκλέτας για το πόσο καλά μπορεί να πάει ? Δλδ με μικροαλλαγές δεν μπορεί να πάει καλύτερα ? Μαμά όπως είναι.
    Απ ότι φαίνεται πάντως είναι ένα πολύ δυνατό γιαπωνέζικο , σε πολύ καλή τιμή . Winner για τα δικά μου μάτια , όπως και το RSV4 Factory για το 2Κ10

  6. #21
    Λαβωμένο μέλος Το avatar του/της Tigas
    Εγγραφή
    15/12/2004
    Μηνύματα
    4.814
    Αρχικά δημιουργήθηκε από andgeo
    Η πίστα δεν είναι και λίγο στήσιμο της μοτοσυκλέτας για το πόσο καλά μπορεί να πάει ? Δλδ με μικροαλλαγές δεν μπορεί να πάει καλύτερα ? Μαμά όπως είναι.
    Απ ότι φαίνεται πάντως είναι ένα πολύ δυνατό γιαπωνέζικο , σε πολύ καλή τιμή . Winner για τα δικά μου μάτια , όπως και το RSV4 Factory για το 2Κ10
    στο περιοδικό έγραφε ότι το μηχανάκι '' καθάριζε '' πάνω από τις 7000rpm και το συγκριτικό ήταν στις Σέρρες, στο εξωτερικό που το έχουν δοκιμάσει με όλα τα ηλεκτρονικά βοηθήματα σε ποιο ''ανοικτή '' πίστα ήταν '' διαφορετικό '' σε σχέση με εδώ, δέν έχει σχέση δηλαδή με το setup του αλλά με την απόδοση του κινητήρα που μάλλον λατρεύει τα ανοιχτά κομμάτια.

    Ο Κυριάκος(fzr1000exup) που δεν το λυπήθηκε κιόλας δεν μου είπε ότι το μηχανάκι δεν πάει χαμηλά απλά ψηλά ''δαιμονίζεται'', το setup του είναι σκληρό για δρόμο όπως και του GSXR

  7. #22
    Μέλος σώματος ... Το avatar του/της andgeo
    Εγγραφή
    21/10/2005
    Μηνύματα
    905
    Αρχικά δημιουργήθηκε από SCBR1000RR
    στο περιοδικό έγραφε ότι το μηχανάκι '' καθάριζε '' πάνω από τις 7000rpm και το συγκριτικό ήταν στις Σέρρες, στο εξωτερικό που το έχουν δοκιμάσει με όλα τα ηλεκτρονικά βοηθήματα σε ποιο ''ανοικτή '' πίστα ήταν '' διαφορετικό '' σε σχέση με εδώ, δέν έχει σχέση δηλαδή με το setup του αλλά με την απόδοση του κινητήρα που μάλλον λατρεύει τα ανοιχτά κομμάτια.

    Ο Κυριάκος(fzr1000exup) που δεν το λυπήθηκε κιόλας δεν μου είπε ότι το μηχανάκι δεν πάει χαμηλά απλά ψηλά ''δαιμονίζεται'', το setup του είναι σκληρό για δρόμο όπως και του GSXR
    Αυτό ξέρω κι εγώ αγαπάει πίστες που δουλεύει λίγο ψηλότερα . Οι Σέρρες είναι γενικά μια μικρή πίστα . Ίσως και υπερβολή για 10άρια .

  8. #23
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της AKIS BUSA
    Εγγραφή
    17/03/2009
    Μηνύματα
    463
    Αρχικά δημιουργήθηκε από andgeo
    Αυτό ξέρω κι εγώ αγαπάει πίστες που δουλεύει λίγο ψηλότερα . Οι Σέρρες είναι γενικά μια μικρή πίστα . Ίσως και υπερβολή για 10άρια .
    μαλλον θα εχεις μπερδευτει!! με τα μεγαρα ισως!!
    για δες λιγο αυτο!!!

    Το Αυτοκινητοδρόμιο Σερρών βρίσκεται Νότιο-Δυτικά της πόλης των Σερρών ανάμεσα στο Αθλητικό Πάρκο Ομονοίας καλύπτοντας 1.000 στρέματα. Η πίστα κατασκευάστηκε το 1998. Έχει κατασκευαστεί σύμφωνα με τις τεχνικές προδιαγραφές ασφαλείας μέχρι και Formula 3 επίπεδο. Είναι η μεγαλύτερη στα Βαλκάνια, με μήκος 3.186 μέτρα και πλάτος 12-15 μέτρα.

    Το αυτοκινητοδρόμιο των Σερρών αποτελεί τη μοναδική πίστα στη χώρα αλλά και στη Βαλκανική η οποία πληρεί απολύτως τις κατασκευαστικές προδιαγραφές της Διεθνούς Ομοσπονδίας Μοτοσικλέτας (FIΜ), για διεξαγωγή αγώνων κατηγορίας μέχρι Formula 3.

    και αν σκεφτεις οτι η laguna seca ειναι 3.610m με 15m πλατος
    και γινεται το παγκοσμιο πρωταθλημα (moto gp) νομιζω η πιστα σερρων
    ειναι μια χαρα για 1000ρια!!
    ο καλυτερος τροπος να κρατας
    το λογο σου ειναι
    να μην το δινεις

  9. #24
    Μέλος σώματος ... Το avatar του/της andgeo
    Εγγραφή
    21/10/2005
    Μηνύματα
    905
    Wikipedia ? Ο Μπούστας πόσο κάνει στις Σέρρες , κάτω από 1'30" , ε η πίστα είναι μάλλον μικρή . Ας είναι και η μεγαλύτερη των Βαλκανίων ... Για 600άρια είναι ιδανική .

  10. #25
    Μέλος σώματος ... Το avatar του/της andgeo
    Εγγραφή
    21/10/2005
    Μηνύματα
    905
    Η Λαγκούνα Σέκα παραμένει στο πρόγραμμα για ιστορικούς λόγους και για τα Μέγαρα ούτε λόγος . Δεν είναι πίστα ούτε για καρτ . Απλά βολευόμαστε με ότι έχουμε ...

  11. #26
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    21/10/2008
    Μηνύματα
    1.397
    Σχετικα με παγκοσμιακες πιστες ειναι μικρη αλλα οχι και τοσο μικρη, υπαρχουν και αλλες που γινονται αγωνες sbk η sypersport μικροτερες σε πλατος τουλαχιστον.

  12. #27
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της AKIS BUSA
    Εγγραφή
    17/03/2009
    Μηνύματα
    463
    Αρχικά δημιουργήθηκε από andgeo
    Wikipedia ? Ο Μπούστας πόσο κάνει στις Σέρρες , κάτω από 1'30" , ε η πίστα είναι μάλλον μικρή . Ας είναι και η μεγαλύτερη των Βαλκανίων ... Για 600άρια είναι ιδανική .
    wikipedia??..... οχι καμια σχεση!!!

    ο Μπουστας ναι, κανει και κατω απο 1.20.00!!!
    τι σημαινει αυτο οτι ειναι μικρη για 1000ρια??
    θελεις να πεις πως μια πιστα κανει η οχι για 1000 απο τον χρονο??


    Αγαπητε δεν θα συμφωνησω μαζι σου!!
    ο καλυτερος τροπος να κρατας
    το λογο σου ειναι
    να μην το δινεις

  13. #28
    Μέλος σώματος ... Το avatar του/της andgeo
    Εγγραφή
    21/10/2005
    Μηνύματα
    905
    Ναι ρε παιδιά δεν είπα κακή πίστα , μικρή είπα . Ιδανική για 600 άρια είναι . Στο βιντεάκι που είδα πριν λίγο από trackbike με τον Μπούστα κάνει 2 γύρους να περάσει ένα zx-6r σε οποιαδήποτε άλλη πίστα θα το πέρναγε από πάνω σε 2 στροφές μέσα .

  14. #29
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της AKIS BUSA
    Εγγραφή
    17/03/2009
    Μηνύματα
    463
    Αρχικά δημιουργήθηκε από andgeo
    Η Λαγκούνα Σέκα παραμένει στο πρόγραμμα για ιστορικούς λόγους και για τα Μέγαρα ούτε λόγος . Δεν είναι πίστα ούτε για καρτ . Απλά βολευόμαστε με ότι έχουμε ...
    Τους λογους τους ξερουμε ολοι μας καλα!! δεν ειναι αυτο το θεμα!!
    το θεμα ειναι αν κανουν οι σερρες η οχι για 1000ρια!!

    βαση λοιπον δυαστασεων αγαπητε κανουν!!
    αν σκεφτεις οτι οι περισσοτερες, για να μην πω ολες, οι πιστες παγκοσμιου (moto gp)
    στο πλατος ειναι ολες 12-15m
    στο μηκος οκ!! χανουμε λιγο,ως πολυ!! αλλα αυτο δεν την ακυρωνει για 1000ρια!!


    τωρα ασφαλως και δεν κανει για επιπεδα moto gp
    για τα επιπεδα ομως τα δικα μας ειναι super!!
    ο καλυτερος τροπος να κρατας
    το λογο σου ειναι
    να μην το δινεις

  15. #30
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.998
    Αρχικά δημιουργήθηκε από SCBR1000RR
    σήμερα πήγα εγώ(gsxr1000 K9) με τον fzr1000exup(S1000RR) Σούνιο και σας λέω με σιγουριά ότι το BMW είναι ότι γρηγορότερο κυκλοφορεί από το εργοστάσιο, όμως το συγκεκριμένο μηχανάκι που πήραμε για τέστ δεν είχε ηλεκτρονικά βοηθήματα και δεν έβαζε την δύναμη του σωστά κάτω, σπηνιάρει και με αρκετά χλμ στο κοντέρ.

    Τα φρένα του είναι σωστές άγκυρες ενώ το ηχοσύστημα του άν και normal '' βαράει '' καλά
    τα ιδια λεμε Σταυρο..

Σελίδα 2 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο μήνυμα: 24/05/2006, 05:30
  2. αντε να το δουμε και στο δρομο...ή στο χωμα..!!!!
    από jinks στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 23/12/2005, 20:14
  3. ΤΟ ΠΑΤΡΙΝΟ ''Ζ'' ΣΤΟ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΟ!!!!
    από zoropatra στο forum Kawasaki Z series
    Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 12/10/2005, 15:05
  4. Το CBR1000RR στο δυναμόμετρο
    από Wizard13 στο forum Honda CBR series
    Απαντήσεις: 51
    Τελευταίο μήνυμα: 23/12/2004, 10:35

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF