Σελίδα 2 από 6 ΠρώτοΠρώτο 123456 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 80

Θέμα: Βαυαρικά Vs Τζαπιόνια Vs Ιταλικά

  1. #16
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.083
    Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
    AKISBUSA...για καθε ενα απο αυτα που λες, μπορω να σου πω ενα ευρωπαικο που ειχε βγει τουλαχιστον 10 χρονια πριν
    Χλωμό.Αλλά δεν έχει και σημασία.
    Η πρώτη μοτοσυκλέτα ήταν το C50.
    Εάν δεν υπήρχε αυτό δεν θα καβάλαγες μηχανάκι σήμερα.

  2. #17
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της AKIS BUSA
    Εγγραφή
    17/03/2009
    Μηνύματα
    463
    Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
    AKISBUSA...για καθε ενα απο αυτα που λες, μπορω να σου πω ενα ευρωπαικο που ειχε βγει τουλαχιστον 10 χρονια πριν
    ειχε βγει στην αγορα 10 χρονια!!! πριν??

    φιλε p@nos.........παραδινομαι!!!
    ο καλυτερος τροπος να κρατας
    το λογο σου ειναι
    να μην το δινεις

  3. #18
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
    Χλωμό.Αλλά δεν έχει και σημασία.
    Η πρώτη μοτοσυκλέτα ήταν το C50.
    Εάν δεν υπήρχε αυτό δεν θα καβάλαγες μηχανάκι σήμερα.

    ρε στεφανε εισαι ακυρος...

    το c50 ηταν ενα φτηνο ποδηλατο με ροδες, που δεν πεθαινε με τιποτα...

    δεν ηταν μοτοσυκλετα...και μηχανες υπηρχαν πολυ πριν το c50, μη λεμε οτι θελουμε τωρα...

    και το πρωτο αεροπλανο ηταν αυτο, τι παει να πει, οτι ειναι καλυτερο απο το f22?





    το πρωτο καραβι ηταν ενας κορμος που επεπλεε στη θαλασσα...

  4. #19
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    Αρχικά δημιουργήθηκε από AKIS BUSA
    ειχε βγει στην αγορα 10 χρονια!!! πριν??

    φιλε p@nos.........παραδινομαι!!!

    gia αρχη, η benelli ειχε βγαλει απο τις αρχες του 70 6κυλινδρο...

    το πρωτο turbo ηταν moto morini...

    η BMW ειχε χρησιμοποιησει supercharger απο το '20

    Holden ηταν η πρωτη υδροψυκτη μοτοσυκλετα, εν ετει 1896...



    Οπως βλεπεις, αναγκαστικα να σου τεκμηριωσω αυτο που σου ειπα...
    Πως οτι εβγαλαν οι ιαπωνες, το ειχαν βγαλει αλλοι πολυ νωριτερα...

    Σημασια δεν εχει ποιος κανει κατι ετοιμο...σημασια εχει ποιος κανει το πρωτο βημα...ποιος θα παει απο το 0 στο 1...οχι ποιος θα παει απο το 1 στο 5...
    Αυτος που εχει την αξια, ειναι αυτος που εφευρισκει κατι...οχι αυτος που το παραγει...


  5. #20
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.083
    Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
    gia αρχη, η benelli ειχε βγαλει απο τις αρχες του 70 6κυλινδρο...

    το πρωτο turbo ηταν moto morini...

    η BMW ειχε χρησιμοποιησει supercharger απο το '20

    Holden ηταν η πρωτη υδροψυκτη μοτοσυκλετα, εν ετει 1896...



    Οπως βλεπεις, αναγκαστικα να σου τεκμηριωσω αυτο που σου ειπα...
    Πως οτι εβγαλαν οι ιαπωνες, το ειχαν βγαλει αλλοι πολυ νωριτερα...

    Σημασια δεν εχει ποιος κανει κατι ετοιμο...σημασια εχει ποιος κανει το πρωτο βημα...ποιος θα παει απο το 0 στο 1...οχι ποιος θα παει απο το 1 στο 5...
    Αυτος που εχει την αξια, ειναι αυτος που εφευρισκει κατι...οχι αυτος που το παραγει...

    http://www.youtube.com/watch?v=eaRop...eature=related

  6. #21
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.083
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
    http://www.youtube.com/watch?v=eaRop...eature=related
    Πρώτο σε μοτοσυκλέτα δεν νομίζω να υπήρχε τίποτα.

  7. #22
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της TOLISTOLAROS
    Εγγραφή
    05/04/2008
    Μηνύματα
    1.386
    Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
    Σημασια δεν εχει ποιος κανει κατι ετοιμο...σημασια εχει ποιος κανει το πρωτο βημα...ποιος θα παει απο το 0 στο 1...οχι ποιος θα παει απο το 1 στο 5...
    Αυτος που εχει την αξια, ειναι αυτος που εφευρισκει κατι...οχι αυτος που το παραγει...

    Δεν είναι έτσι πάντα...η εξέλιξη-ειδικά όταν οι αποδόσεις ανέβουν και τα όρια της εκάστοτε τεχνολογίας προσεγγίζονται-είναι απείρως δυσκολότερη απ'την αρχική ιδέα.
    Καλά τα παραδείγματα που λες αλλά δεν αντέξανε σα τις γιαπωνέζικες κατασκευές.
    Η έμπνευση είναι παντελώς άχρηστη αν δε δουλεύει ΑΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΑ.
    Είτε μας αρέσει είτε όχι οι Ιάπωνες είναι αλλού σε ότι αφορά την ποιότητα:είτε μιλάμε για σπαθί κατάνα του μεσαίωνα,είτε για μοτέρ υψηλής απόδοσης,είτε για κλιματιστικά...Έχουν την προσοχή στη λεπτομέρεια στη φιλοσοφία τους

  8. #23
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
    Πρώτο σε μοτοσυκλέτα δεν νομίζω να υπήρχε τίποτα.

    1958 MV Agusta 500/6

    :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:



    οπως ειπα, τα 6κ ειχαν ανακαλυφθει πολυ πιο νωρις...

    το συγκεκριμενο χοντα που εβαλες, για το οποιο εχω ανοιξει και θρεντ στο φορουμ με τα ιστορικα, ειναι ο λογος που θα επρεπε η χοντα σημερα να ντρεπεται για τις μηχανες που βγαζει

  9. #24
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της AKIS BUSA
    Εγγραφή
    17/03/2009
    Μηνύματα
    463
    Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
    gia αρχη, η benelli ειχε βγαλει απο τις αρχες του 70 6κυλινδρο...

    το πρωτο turbo ηταν moto morini...

    η BMW ειχε χρησιμοποιησει supercharger απο το '20

    Holden ηταν η πρωτη υδροψυκτη μοτοσυκλετα, εν ετει 1896...



    Οπως βλεπεις, αναγκαστικα να σου τεκμηριωσω αυτο που σου ειπα...
    Πως οτι εβγαλαν οι ιαπωνες, το ειχαν βγαλει αλλοι πολυ νωριτερα...

    Σημασια δεν εχει ποιος κανει κατι ετοιμο...σημασια εχει ποιος κανει το πρωτο βημα...ποιος θα παει απο το 0 στο 1...οχι ποιος θα παει απο το 1 στο 5...
    Αυτος που εχει την αξια, ειναι αυτος που εφευρισκει κατι...οχι αυτος που το παραγει...

    παμε παλι απο την αρχη!!

    τα βγαλανε και κυκλοφορησαν στην διεθνη αγορα ολοι αυτοι??
    με πωλησεις μεγαλες,αξιοποστια,και ανταγωνηστικες τιμες κλπ??
    τα πιο πολλα απο αυτα που αναφερεις δεν βγηκανε καν!!...στην αγορα!!

    το πειραματικο και εξερευνητικο σταδιο της καθε εταιριας δεν μας ενδειαφερει
    γι"αυτα που λεμε τουλαχιστον εδω!!

    το ειπαμε και πριν,οκ!! οι ευρωπαιοι ειναι οι πρωτοι!! στο θεμα μοτοσυκλετας!!
    το θεμα ειναι τι εχουν κανει στην αγορα!!
    και κατα ποσο κυκλοφορησαν τις οποιες καινοτομιες εκαναν!!
    σε μηχανες παραγωγης!!!

    και μια indian εσπασε πρωτη στην αμερικη απο εγγλεζο το φραγμα των 200 μιλιων!!
    αλλα ηταν ιδιωκατασκευη!! και δεν βγηκε ποτε στην αγορα!!!

    επι της ουσιας τι γινεται!! φιλε p@nos
    ο καλυτερος τροπος να κρατας
    το λογο σου ειναι
    να μην το δινεις

  10. #25
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της george72
    Εγγραφή
    14/07/2008
    Μηνύματα
    254
    και λιγο πριν το αγωνιαρικο mv...

    το μυθικο Moto Guzzi v8 απο το 1955!!

    499 cc (30.5 cu in) (44 x 41 mm) 4-stroke V8
    liquid cooled, 2 overhead camshafts, 8 Dell'Orto 20 mm carburettors
    275 km/h


    http://www.youtube.com/watch?v=8O_7zwGFGwI


    http://www.youtube.com/watch?v=aRO5UtYxFjM&feature=related


  11. #26
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    Αρχικά δημιουργήθηκε από TOLISTOLAROS
    Δεν είναι έτσι πάντα...η εξέλιξη-ειδικά όταν οι αποδόσεις ανέβουν και τα όρια της εκάστοτε τεχνολογίας προσεγγίζονται-είναι απείρως δυσκολότερη απ'την αρχική ιδέα.
    Καλά τα παραδείγματα που λες αλλά δεν αντέξανε σα τις γιαπωνέζικες κατασκευές.
    Η έμπνευση είναι παντελώς άχρηστη αν δε δουλεύει ΑΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΑ.
    Είτε μας αρέσει είτε όχι οι Ιάπωνες είναι αλλού σε ότι αφορά την ποιότητα:είτε μιλάμε για σπαθί κατάνα του μεσαίωνα,είτε για μοτέρ υψηλής απόδοσης,είτε για κλιματιστικά...Έχουν την προσοχή στη λεπτομέρεια στη φιλοσοφία τους


    ναι οντως...πολυ ''απροβληματιστοι'' ειναι οι ιαπωνες


    :a13: :a13: :a13:

  12. #27
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της TOLISTOLAROS
    Εγγραφή
    05/04/2008
    Μηνύματα
    1.386
    Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
    ναι οντως...πολυ ''απροβληματιστοι'' ειναι οι ιαπωνες


    :a13: :a13: :a13:
    Πάρε τις ευρωπαϊκές μοτοσυκλέτες των τελευταίων 20 χρόνων(αν πω των τελευταίων 50 θα χαθεί η μπάλα...) και βάλτες να υποστούν:
    τη χρήση
    τη συντήρηση
    τα σκαλίσματα-πειράματα
    τα χιλιόμετρα

    που έχουν φάει οι γιαπωνέζικες...φαντάζεσαι πόσες θα μείνουν...
    Χάρη στους ιάπωνες καβαλάς-όπως και όλοι μας- σήμερα μηχανάκι

  13. #28
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    Αρχικά δημιουργήθηκε από TOLISTOLAROS
    Πάρε τις ευρωπαϊκές μοτοσυκλέτες των τελευταίων 20 χρόνων(αν πω των τελευταίων 50 θα χαθεί η μπάλα...) και βάλτες να υποστούν:
    τη χρήση
    τη συντήρηση
    τα σκαλίσματα-πειράματα
    τα χιλιόμετρα

    που έχουν φάει οι γιαπωνέζικες...φαντάζεσαι πόσες θα μείνουν...
    Χάρη στους ιάπωνες καβαλάς-όπως και όλοι μας- σήμερα μηχανάκι

    koita, ama thes να συζητησουμε την αξιοπιστια των ιαπωνων τα τελευταια 20 χρονια, πολυ ευχαριστως εχω πολλα να γραψω
    :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

    επισης το θεμα ειναι και τι προσφερει το καθενα...


    σκαλισματα εχουν υποστει ολα...για χιλιομετρα δυσκολο να βρεις γιαπωνεζικο με πανω απο 50,000...μεχρι εκει φτανει η αξιοπιστια τους



    και το οτι καβαλαω σημερα μηχανακι, οφειλεται αποκλειστικα στην τσεπη μου και στα λεφτα που μαζεψα μεσα σε αυτην, οχι στους ιαπωνες


  14. #29
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Ζεύκας
    Εγγραφή
    15/10/2005
    Μηνύματα
    7.133
    Αρχικά δημιουργήθηκε από TOLISTOLAROS
    Χάρη στους ιάπωνες καβαλάς-όπως και όλοι μας- σήμερα μηχανάκι

    νταξ τώρα το μάμησες και ψόφησε!

  15. #30
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Ζεύκας
    νταξ τώρα το μάμησες και ψόφησε!

    αυτη την ατακα την διαβαζω πολυ στο φορουμ, και πρεπει να αρχισω να ζηταω δικαιωματα μου φαινεται



Σελίδα 2 από 6 ΠρώτοΠρώτο 123456 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. cb1300 vs gsxr1400 vs xjr1300
    από adam13 στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 28
    Τελευταίο μήνυμα: 26/10/2005, 21:16
  2. Rossi Vs Gibernau Vs Melandrin
    από latris mixanis στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 90
    Τελευταίο μήνυμα: 29/07/2005, 00:29
  3. Χριστιανοσ Vs Μουσουλμανοσ Vs Εβραιοσ.
    από maintenance στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 30/06/2005, 22:26
  4. Peagaso Vs Kle500 Vs Klr650????
    από lagel στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 17
    Τελευταίο μήνυμα: 22/03/2004, 08:53
  5. Kawasaki Z750 Vs Hornet Vs Fazer
    από Dean στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 20
    Τελευταίο μήνυμα: 02/02/2004, 15:38

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF