Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 28

Θέμα: ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΕΙΣ+ ΙΔΕΕΣ=ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ??

ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΕΙΣ+ ΙΔΕΕΣ=ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ??

Για σε ολουσ τουσ αφρο.......

οπιοσ εχει αλαξη και βελτιωσει την africa του ωστε να αξηζη να το συζητησουμε,,,,

οπωσ πχ

AFROTWIN ... Εχεισ αλαξει τιμονι στο africa , εχει καπιο καλο αποτελεσμα και πιο?

Εγω εβαλα εξατμησει wrp και αλαξε βαροσ και ισοροπια ολη η μηχανη!

παρακααλω οπιοσ εχει να προτηνει λυσεισ και ιδεεσ!!!!!

Υ,Γ μηπωσ περισευει σε κανεναν καπιο αμορτισερ πισω???
    :a36: :a36: http://www.lariseos.webs.com :a36:
    www.husaberg450fe.blogspot.com
    www.fightcolesterol.blogspot.com

ΦΙΛΕ εχω πισω αμορτισερ
    το ειδα το μην σου
    και ναι εχω αλαξει δισκους και πραγματικα μετα απο 1.5 χρονια ακομα κρατανε και πργματικα αξηζαν τα λεφτα τους
    εβαλα καπιουσ αμερικανικους
    barnet berneli καποσ ετσι αυριο θα μαθω και θα σου πω παντος εχω ακομα την πισω και ολη την μπροστα αναρτηση μου

an thes steile pm giana to pareis

Α για δισκους εννοω του μοτερ

Παλαιό μέλος
    Xaireto tous Africanous.
    Timoni exo allaksi se Renthal Quad (ligo poio psilo apo to Renthal Dakar). Elafri, antikradasmiko, omorfo, asimi (to diko mou) kai me teloies goneies. Moiazi me to mamiseio. Agorasmeno apo AQueens.
    Oso geia alles anabatxmiseis... mono an yparksei endiaferon...

Filika
    Aikidimi
    If you are not part of the solution You are part of a problem...

αλκι...

ποσο παει το τιμονακι??? rentaul quad?

Παλαιό μέλος
    File Larisee.
    Prota ap ola to onoma einai AIKIDIMI (oxi ALKI- opos na poume, alkooliki!!!)
    Loipon to timoni yparxei sto: http://www.africanqueens.de/ (pare naxeis idees, mono pou kostizoun)
    To timoni edo: https://ssl.kundenserver.de/s7427041...3D28RL012%3D29

Timi 68 Euros. To kalytero apo ta kalytera. Oi goneies sostes, mias kai ta perissotera, opos KAI to dakar, einai arketa poio xamila.
    Nase kala.
    isos ta poume ton Juni, mias kai txa peraso apo larisa.

Peace
    Aikidimi

acerbis?

με της χουφτεσ? μπαινουν οι acerbis που εχω???

Παλαιό μέλος
    Loipon ta aloumineneia timoneia exoun poio mikro anoigma stis akres, mias kai einai poio xontra se diametro ylikou opote ta antibara tou africa den taireiazoun. Pairneis loipon kapoia ftina antibara geia aloumineneia timoneia, (5 eyro) kai ta bidoneis stis akres ton acerbis kai meta topotxeteis olo to kolpo (to neo antibaro) mesa stis akres tou timoneiou, kai tin alli akri apo ta acerbis, tin deneis opos tora sto neo timoni.
    Apli ypotxesi geia sena, 10 lepta peripou.
    Elpizo na katalabes tin perigrafi.

Isos poulane ayta ta timoneia kai stin ellada. Prosexe omos, min pareis to Dakar, einai xamilo... kai min akous tis sou len aytoi pou txeloun na sou poulisoun oti txeloun.

Aikidimi

Αρχικά δημιουργήθηκε από Aikidimi
    Loipon ta aloumineneia timoneia exoun poio mikro anoigma stis akres, mias kai einai poio xontra se diametro ylikou opote ta antibara tou africa den taireiazoun. Pairneis loipon kapoia ftina antibara geia aloumineneia timoneia, (5 eyro) kai ta bidoneis stis akres ton acerbis kai meta topotxeteis olo to kolpo (to neo antibaro) mesa stis akres tou timoneiou, kai tin alli akri apo ta acerbis, tin deneis opos tora sto neo timoni.

Isos poulane ayta ta timoneia kai stin ellada. Prosexe omos, min pareis to Dakar, einai xamilo... kai min akous tis sou len aytoi pou txeloun na sou poulisoun oti txeloun.

Aikidimi
    ok man katalaba......

Αρχικά δημιουργήθηκε από Aikidimi

Aikidimi
    Γεια χαρά στη Νορβηγία! Δε μου λες Aikidimi, έχεις βάλει το τιμονι renthal quad, αλλά έβαλες κ ανυψωτήρες στα καβαλέτα συγχρόνως? Και αν έβαλες, πόσο, 25mm??

anava8misis mmmmmm
    as poume oti sto africa kalo ine na to elafrinis oso mporis
    oti dipote ine siderenio opos to timoni as poume pou ine apo sidero ke zigizi 1,5 kilo an to alaksis me ena alouminiou pou ine 400 gramaria glitonis kamposo varos

timonia iparxoun sto emporio me 30 euro aplo alouminio ke fat bar 28mm an 8eli kanis
    ala se aftin tin periptosi xriazete antaptora gia ta kavaleta pou kostizoun 30-40 euro
    ta alouminenia timonia den xriazonte antivara opote glitonis ke apo afta an 8es

an forate xouftes after market profanos tis exete dialeksi gia na omorfinete tin mixani sas
    i xouftes tis mamas ine poli kales ton ximona giati prostatevoun ap to krio
    prosopika to kalokeri tis ksilono den xriazome prostasia aera xriazome na min idronoun ta xeria mou

an pigenete xomatines diadromes i klistes xouftes after market ipoti8ete oti glitonoun tis manetes sas apo ptosi an omos exoun siderenio plesio perisotero kako kanoun
    to pio sosto ine to plesio na ine apo polis kalis piotitas plastiko gia na aporofai tin krousi ke oxi na tin entini. litourgi diladi san elasma para san akiniti metaliki ravdos

ke fisika i perisoteres den prostatevoun apo aera ektos ke an ine tipou ftiari pou asximenoun tin mixani.kalo ine na kanete sosti epilogi an pigenete sto xoma

gia dromo i mama ine telies

to diko mou timoni to zitas gia africa ine tis rendhal ke to vgazi idika gia africa mono pou ine pio spor ke kani gia pio epi8etiki odigisi exi sxesi me tin klisi tou timoniou

genika ena timoni pio isio apo to kanoniko sou dini kalitero kratima megaliteri es8isi elenxou ala epidi den ligizoun ta xeria me tin klisi opos to mama kourazese perisotero ke fisika ine 8ema sini8ias

gia na katalavete tin diafora fantastite oti to timoni sas ine se sxima Πi an eprepe na tradiksete tin mixani mpros ta piso 8a glistragan ta xeria sas ke to apotelesma miden, oso anigi afto to pi exete perisotero moxlo antistasis ke fisika an i ravdos pou kratate ine ef8ia tote to travigma ine 100% apotelesmatiko
    to travigma xriazete se eduro odigisi poles fores

i pio sovari anava8misi ine i anartisis idika to piso amortiser ine entelos soumies ke meta apo merika xiliometra kani mono gia trampolino
    ena sosto amortiser voi8ai ton troxo (na diavazi opos leme) sinexia to odostroma na kratai se epafi panta ton troxo me tin asfalto na eksomalini sosta tis diafores se anamales epifanies ke genika prosdidi megali ke es8iti asfalia stin mixani

an mporite na valete kati san WP piso ine mia poli spoudea anava8misi gia to africa

mia ali anava8misi sto 8ema tis asfalias ine ta lastixa pou apodedigmena mono ta anakee tou teriazoun ke to kratane gera stin asfalto

exo na protino ke kati pou isos 8a sas fani periergo ala ego ida diafora
    an den kanete spor me to africa den pate se orines diadrome me silogous ke den pernate pote potamia ke ala tetia drastiria ke iste ena aplos xristis motosikletas pou tixeni i 8elete na exete africa kante to eksis

ksevidoste ke vgalte telios ta plaina komatia tis podias ke afou ta vgalete ksana vidoste tis vides na min fenonte tripes ke na min tis xasete

me aftin tin kinisi aferite enan ogko apo tin mixani pou tin ka8ista diskiniti
    diladi oli afti i epifania pou exi tin es8isi tis tavlas me kourmpes stin akri pou mpori ton ximona na prostaevoun ke ta podia sas apo to krio omos tou dinoun mia megali epifania antistasis ke fenete idika stis apotomes alages katef8insis
    afrotwin
    egkegramenos apo 9/12/2003

an tin vgalete 8a exete mia es8isi oti kavalate kati elafritero ke pio evelinkto. ego to krio ton ximona to antimetopizo me mpotes psiles pou tis forao etsi ke alios
    to epomeno pou simveni me aftin tin kinisi ine oti fisai perisoteros aeras to moter sas idika to kalokeri me tis zestes ke to sozete apo psiles 8ermokrasies ke mionete tin litourgia tou ventilater
    oli afti i podia pou o kataskevastis exi topo8etisi gia na prostatevi to moter sas idika mesa se limnes opou den exete epafi me to vi8o tous ke tiprokite na proskrousi epano tou. se mia xrisi polis ine entelos axristes ke exoun ke kapio varos perito.me tin kentriki podia pou apomeni an vgalete ta plaina exete tin apetoumeni prostasia apo antikimena pou mpori na petai o troxos akoma ke se orini volta prostatevi arista.

ena alo pou den prepi na kanete sto africa ine ta fota xenon ine entelos axrista
    to africa exi poli dinata fota den xriazete na ine aspra
    ke episis ftina fota tetiou idious exoun dimiourgisi provlimata se pinia tou africa pragma anikousto gia afto to mixanaki. i kakis piotitas metasximatistes exoun diaroi revmatos ke travane perisotero revma apo oti prepi
    giati na to riskarete

gia anava8misi se epidosis
    an alaksete eksatmisi iparxoun poles. poli kali exi apodixti i mivv ala ke i ales den exoun provlima
    kamia omos den mpori na tou prosferi pola ana den mpi ke ena filtro K&N
    afta ta dio omos mona tous kanoun zimia stin mixani
    diladi an aniksete ton aera sto karmpirater ke tin eksodo sta kafsaeria
    afto pou 8a gini ine na stegnoni apo venzines to mixanaki stis psiles strofes
    kseri kafsi diladi

san apotelesma 8a kapsete ta diafragmata tis eksatmisis ta pouzi sas 8a vgenoun aspra
    ke 8a exete skasimata stin anafleksi ke an iste ke ligo kseri8misti provlima stis valvides

kalo ine me filtro ke eksatmisi na vazete kit dinojet kalori8mismeno se dinamometro
    to apotelesma 8a ine ena poli dinato africa mia ali mixani ke vevea ola afto 8a sas stixisi akriva
    an den kanete epi8etiki odigisi i den kanete spor me to africa min to kanete

an exete omos vali eksatmisi ke filtro K&N idika anixti eksatmisi exete provlima prepi na valete opos dipote ena sigastira na min ine telios elef8eri i na vgalete to K&N ke na afisete to mama

to granazoma me dio dontia pisomegalitero ine poli kali anava8misi 8a exete ena africa me pio dinates ekinisis ke den 8a kourazete stis telikes (na spai diladi) ala to sasman tou den ine oti kalitero gia poles ke grigores alages na to kanete mono an kanete spor me to africa
    afrotwin

i8ela na po kati gia tis psiles zelatines sto fairing
    poli anevazoun ena parmpriz mexri ton 8eo les ke prepi na prostateftoun olosoma apo ton aera
    ine ali8ia oti o aeras me tin mama zelatina sta pola xiliometra sou kounai to kefali ala omos i mixani meni stin 8esi tis
    i psili zelatina proton exi tin es8isi tis vespas ke meta epidi den iparxi kati na tin kratai sta8eri eki psila talantevete apo ton aera me provlimata mikris men ala asta8ias
    to pio sosto ine na vrite sto emporio zelatina stis diastasis tis mamas pou omos sto telioma tous na kanou mia mikri kirtosi mpros ta ekso
    aftes den exoun provlima talantosis ke prostatevoun apotelesmatika xoris na epemvenoun ke stin orasi sini8os aftes iparxoun se aksesouar gia eduro spor ke lipa

an kanete eduro kalo ine na vrite stis efkeries metaxirismena ena mprostino anapodo komple apo kapio sinxrono on-off tipou ktm 950 me rodes ke lipa to opio gia na mpi 8a prepi na antikatasta8i o piros tis kato timonoplakas me tou africa. afto ginete me mixanourgo se sinergasia me mixaniko, i metatropi den stixizi sxedon tipota isos na xriasti sklirotera elatiria logo varous i kapion apostati mesa sto mprostino sistima gia na dimiourgi8i megaliteri antistasi
    se magazia tipou ebay mporite na vrite poli ftina ena ohlins gia ktm
    an ipo8esoume oti 8a stixisi i oli istoria kana xiliariko osoi onoreveste anapoda mprostina idika gia africa stixizoun mono agora 2500 opote me afton ton tropo afti i anava8misi stixizi es8ita ftinotera

mia ligo periergi anava8misi ke mikri ine na alaksete ta grip tou africa
    ta mamisia ine lepta me apotelesma na metaferoun perisoterous kradasmous apo afta tis harris pou ine xontritera ke apo silikoni

ke fisika mia anava8misi pou 8a sas prosferi anesi ke ksekourasta taksidia ine i alagi selas tou africa me mia corbin i mia toni batsio me tin mamisia sela den mporite na odigisete pano apo 1,5 ora me tin tipou diamerisma gia ka8e epivati pou exi tou batsio exo odigisi 6 ores me mikres stasis vevea aprovlimatista me tin mamisia mexri ke o afxenas mou ipefere ponousa apo tin arxi tis lekanis mexri ton afxena me odigisi 1,5 oras ke meta itan adinato na odigiso gia poles ores ine aparetiti anava8misi idika se taksidiotes...
    afrotwin

Φίλε ego_o_idios(Afrotwin),

Είσαι πολυλογάς, τα γράφεις και με λατινικούς χαρακτήρες και δεν υπολογίζεις ότι μια μεγάλη μερίδα Αφρικάνων είναι κάποιας ηλικίας.
    Που να διαβαστούν αυτά τα πράγματα, γιατί δεν γράφεις Ελληνικά?

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

1. ΙΔΕΕΣ ΓΙΑ ΟΧΗΜΑΤΑ
    από argpap στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 25/04/2006, 15:36
  2. Αποτέλεσμα motogp Qatar
    από Tigas στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 31
    Τελευταίο μήνυμα: 11/04/2006, 16:21
  3. Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο μήνυμα: 21/12/2005, 09:06