δες εδώ για δαγκάνες (πρέπει να κάνεις λογαριασμό αν δεν έχεις)![]()
κ εδώ για αναρτήσεις μπορεί απλά να είναι αρύθμιστη, να θέλει αλλαγή λαδιών κλπ.
Υ.Γ. γράφε ελληνικά αν μπορείς... είναι κουραστικά τα greeklish
δες εδώ για δαγκάνες (πρέπει να κάνεις λογαριασμό αν δεν έχεις)![]()
κ εδώ για αναρτήσεις μπορεί απλά να είναι αρύθμιστη, να θέλει αλλαγή λαδιών κλπ.
Υ.Γ. γράφε ελληνικά αν μπορείς... είναι κουραστικά τα greeklish
ντιελεξιμισι καπα οχτώ .. Scientia est potentia
"καβάλα παν στην εκκλησά, καβάλα προσκυνάνε..."
ευχαριστω
Λοιπόν Galaher, οι σωστές πιέσεις ελαστικών μόνο με τον οδηγό είναι 33/36 μπρός/πίσω.
Με συνεπιβάτη 33/41 αντίστοιχα.
Η μοτό σου είναι του 2004 από ότι διάβασα, μήπως στα 6 χρόνια λειτουργίας δεν έχουν αλλαχτεί ποτέ τα υγρά φρένων ;;
Αν βάλεις φρέσκα υγρά θα δείς βελτίωση (η SUZUKI προτείνει DOT4, εγώ βάζω DOT5.1).
Προφανώς έχουν παλιώσει και τα λάδια στο πηρούνι σου (παρά τα 24.500 χλμ.) τουλάχιστον μία αλλαγή λαδιών κρίνεται απαραίτητη.
Στο δικό μου, στις 40.000 χλμ. έβαλα ελατήρια WP, λάδι SAE10, άλλαξα τις σκούπες (είχαν ξεραθεί) και επί τη ευκαιρία άλλαξα και τις τσιμούχες (αν και οι παλιές ήταν ΟΚ).
Αποτέλεσμα: το μπροστινό σύστημα δουλεύει ικανοποιητικά, πολύ καλύτερα από πρίν.
Τα νέα ελατήρια "διαβάζουν" όλες τις μικροανωμαλίες του δρόμου και δεν βουλιάζουν απότομα στο φρενάρισμα, ενώ το μηχανάκι στρίβει με πολλά χωρίς τις ταλαντώσεις που παρουσίαζε με τα παλιά ελατήρια/λάδια..
Έχε υπ' όψη σου ότι και το πίσω αμορτισέρ πρέπει να είναι αρκετά σφιγμένο (στην προφόρτιση ελατηρίου τουλάχιστον να φαίνονται 4 γραμμές).
Γενικά με σφιχτές αποσβέσεις θα έχει καλύτερο κράτημα το μηχανάκι σου και πιό "παιχνιδιάρικο" χαρακτήρα![]()
the motorcycleboy reigns
Αταιριαστε καλησπερα τα λαδια στα φρενα τα αλλαχε στο σερβισ που ειχα κανει ο μαστορασ .ΛΑΔΙΑ στισ μπουκαλεσ αλλαξα εβαλα τα wp ελατηρια και ομωσ τα νιωθω μαλακα .στο αποτομο φρεναρισμα βουλιαζουν σχεδον το ιδιο ωποσ πριν δεν χερω ισωσ πρεπει νατα σφιξω απο πανω πιο πολη θα κανω μερικεσ δοκιμεσ και θα δω