Προσωπικά πάντως δεν έχω ψηθεί και τόσο για τα ανυπέρβλητα πλεονεκτήματα των αλουμινένιων deltabox. Τα πλαίσια των KTM-Ducati μια χαρά καταφέρνουν να διαχειριστούν άλογα κοντά στον συναγωνισμό και να μένουν χαμηλά στο βάρος.
Προσωπικά πάντως δεν έχω ψηθεί και τόσο για τα ανυπέρβλητα πλεονεκτήματα των αλουμινένιων deltabox. Τα πλαίσια των KTM-Ducati μια χαρά καταφέρνουν να διαχειριστούν άλογα κοντά στον συναγωνισμό και να μένουν χαμηλά στο βάρος.
Τα 4κ ειναι και πολυ φαρδια, που να μπει χωροδικτυωμα εκει...Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
Προσωπικά πάντως δεν έχω ψηθεί και τόσο για τα ανυπέρβλητα πλεονεκτήματα των αλουμινένιων deltabox. Τα πλαίσια των KTM-Ducati μια χαρά καταφέρνουν να διαχειριστούν άλογα κοντά στον συναγωνισμό και να μένουν χαμηλά στο βάρος.
Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.
Το SV 1ης γενιάς έχει αλουμινένιο χωροδικτύωμα στυλ Ducati.Πάρα πολύ καλό για τα κιλά του,δεν καταλαβαίνει ακόμα και upside down αν του βάλεις.Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
Απο μεταλλουργια δεν σκαμπαζω μια, αλλα αυτο που καταλαβαινω, ειναι οτι τα αλουμινενια πλαισια ειναι τυπου deltabox ενω τα 'σιδερενια' μπορουν να εχουν και την μορφη χωροδικτυωματος. Κατ'εμε και με βαση τις μηχανικες αντοχες του triangulation στο οποιο βασιζονται οι σκελετοι αυτου του τυπου, το 'σιδερο' ειναι καλλιτερο υλικο για πλαισιο.
Τώρα για τεχνικές λεπτομέρειες για την ποιότητα,κατεργασία κλπ δεν ξέρω αλλά νομίζω ότι την διαφορά κάνουν οι διεργασίες κατασκευής και τα κράματα
τα trellis της ducati ποσο ζυγιζουν?
![]()
Αν δεις τα bimota των ΄80s μια χαρά έμπαινε, και τα μοτέρ του τότε ήταν γκουμούτσεςΑρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
Τα 4κ ειναι και πολυ φαρδια, που να μπει χωροδικτυωμα εκει...![]()
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
Τα 4κ ειναι και πολυ φαρδια, που να μπει χωροδικτυωμα εκει...
Θα μπορούσε να μπει,όπως και στα ΖΧ10R που το πλαίσιο δεν αγκαλιάζει το μοτέρ αλλά περνάει από πάνω... Βέβαι είνα όλα στριμωχτά κάτω απ'το ντεπόζιτο αλλά κρίνω από την απόδοση των Kawasaki αφου το φιλτροκούτι αρκεί για τέτοιες ιπποδυνάμεις τότε όλα μια χαρά...
Για την ιστορία,το πλαίσιο ενος K7 1000 που ζύγισα είναι στα 12,5 κιλά,με αποστάτες για το μοτέρ και τις βάσεις του ψαλιδιού...
Αυτο ηταν κατι ενδιαμεσο, ναι μεν trellis αλλα μικρης επιφανειας καλυψης.Αρχικά δημιουργήθηκε από TOLISTOLAROS
Το SV 1ης γενιάς έχει αλουμινένιο χωροδικτύωμα στυλ Ducati.Πάρα πολύ καλό για τα κιλά του,δεν καταλαβαίνει ακόμα και upside down αν του βάλεις.
Τώρα για τεχνικές λεπτομέρειες για την ποιότητα,κατεργασία κλπ δεν ξέρω αλλά νομίζω ότι την διαφορά κάνουν οι διεργασίες κατασκευής και τα κράματα
Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.
Τα δύο δικών είναι στην ουσία τα πιό σωστά πλαίσια, απο την άποψη ότι γεφυρώνουν με τον πιό σύντομο τρόπο την έδραση του ψαλιδιού με την έδραση του πηρουνιού.
Επίσης κατασκευάζονται πολύ πιό εύκολα και φτηνά σε μεγάλους αριθμούς.
Αντίθετα τα χωροδικτυώματα είναι ακριβότερα στην κατασκευή λόγο πολλών συγκολλήσεων αλλά
τα υλικά κατασκευής τους είναι ευρέως διαδεδομένα όπως και τα εργαλεία που απαιτούνται.
Ο καθένας διαλέγει και παίρνει.
Μερικά δεδομένα
----------------------
- Το χωροδικτύωμα είναι ο καλύτερος τρόπος να επιτύχεις αυξημένες αντοχές και μειωμένο βάρος σε οποια χρήση κι αν το
τοποθετήσεις.
- Το χωροδικτύωμα δεν έχει προβλημα να τοποθετηθεί σε Ι4 μιας και έχει ακόμη μικρότερο όγκο από τα αλουμινένια.
- Μειονέκτημα του χωροδικτυώματος και δεν χρησιμοποιείται από τα Japan ότι είναι πιο πολύπλοκο στην κατασκευή και στον έλεγχο ποιότητάς του και ουσιαστικά κοστίζει περισσότερο όταν μιλάμε για μαζική παραγωγή με αριθμούς Japan.
- Μια κατασκευή από αλουμίνιο με συγκεκριμένες προδιαγραφές ακαμψίας θελει να είναι υπερδιαστασιολογημένη σε σχέση με μια από κράμα ατσαλιού με τις ίδιες προδιαγραφές ακαμψίας.
- Πλεονέκτημα του παραπάνω αλουμινένιου σκελετού είναι οτι λόγω και των μοντέρνων τρόπων κατασκευής των πλαισίων (χύτευση σε κενό, ενισχύσεις με ελάσματα και νεύρα κ.α.) το ελαφρά μειωμένο βάρος.
- Το καλύτερο υλικό από όλα σε σχέση βάρους και αντοχής και διάρκειας ζωής είναι το τιτάνιο (ακόμη καλύτερο κι από το carbon για μαζική παραγωγή) αλλά είναι ακριβό.
- Το carbon είναι ελαφρύ αλλά είναι εξαιρετικά ευαίσθητο στα χτυπήματα με αιχμηρά αντικείμενα και δεν ενδείκνυται για καθημερινή χρήση.
- Το carbon έχει το βασικό πλεονέκτημα να μπορείς εύκολα να αλλάξεις τα χαρακτηριστικά του χρησιμοποιώντας διαφορετική πλέξη ανάλόγως τον άξονα που θέλεις να έχεις αυξημένη ή μειωμένη αντοχή.
Αυτά τα λίγα.
.
[size=2pt]--- Πωλείται αμορτισέρ ΜΑΧΤΟΝ για GSXR K5 ---[/size]
[size=2pt]--- Πωλούνται διάφορα για TL1000R ---[/size]
Europe RULEZ !!! ...και για να μην ξεχνιόμαστε... FUCK USA
Οι κατασκευαστές δεν προσπαθούν πλέον να κάνουν τα πλαίσια όλο και πιο άκαμπτα αλλά να πετύχουν την ιδανική ισορροπία ακαμψίας - ελεγχόμενης ελαστικότητας. εξού και...Αρχικά δημιουργήθηκε από lspiros
Εγω μεσα στην αφελεια μου να πω οτι οι κατασκευαστες στην προσπαθεια τους να κανουν τα πλαισια ολο και πιο ακαμπτα καταλαβαν οτι συμαχος τους σε αυτην την προσπαθεια ηταν τα μοτερ,τα οποια ειναι τα πλεον ακαμπτα μερη της μοτοσυκλετας.ετσι περασαμε στα ανοικτου τυπου πλαισια αλουμινιου με το μοτερ(φερον τμημα του πλαισιου)
Δεν πιστεύω αυτο να πήγαινε σε μένα.Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
Για παραδειγμα, το 954 εχει λιγοτερο ακαμπτο πλαισιο απο το 929 που αντικατεστησε. Ειδικα στα SS, πολυ ακαμπτο πλαισιο συχνα μπορει να συνδεθει με αγορα οικοπεδου (με η χωρις θεα).![]()
Me, Last Year
![]()
Experience is something you don't get until just after you need it.
Παλιά ήμουν αναποφάσιστος αλλά τώρα πια δεν είμαι σίγουρος.
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
τα trellis της ducati ποσο ζυγιζουν?
![]()
λοιπον, τα λιγο παλαιοτερα trellis(monster/916/996) zygizoyn γυρω στα 9 κιλα...τα πιο καινουρια ειναι λιγοτερο...
Τσιμπάω την παραπάνω μερική ρήση του Στεφάν διότι μάλλον οι διαχωρισμοί των πλαισίων σε τύπους σύμφωνα με την κατασκευή τους για να ανακυρήξουμε το σωστότερο ή καλλίτερο απλά θα ήταν λάθος.Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
Τα δύο δικών είναι στην ουσία τα πιό σωστά πλαίσια....
Αναλόγως την χρήση επιλέγεις πλαίσιο.
Σαφέστατα παίζει βασικό ρόλο και τι μοτέρ πρέπει να δέσεις επάνω σε αυτό.![]()
Δεν ειναι σωστο ετσι οπως το θετεις, διοτι κατι τετοιο δεν εξασφαλιζει στρεπτικη ακαμψια σε κανενα απο τους 3 αξονες.Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
Τα δύο δικών είναι στην ουσία τα πιό σωστά πλαίσια, απο την άποψη ότι γεφυρώνουν με τον πιό σύντομο τρόπο την έδραση του ψαλιδιού με την έδραση του πηρουνιού.
Αντιθετα, τα χωροδικτυωματα ειναι τα καλλιτερα πλαισια διοτι εξασφαλιζουν μεγαλυτερη επιφανεια καλυψης απο οτιδηποτε αλλο.
Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.