Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 27

Θέμα: Vfr800γνωμες

  1. #1
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της DeusEx
    Εγγραφή
    26/05/2009
    Μηνύματα
    702

    Vfr800γνωμες

    Παιδια,

    Μιας κ πουλαω το fz6 μου για να αναιβω κατηγορια , γλυκοκοιταζω το VFR800

    Αλλα θα ηθελα πρωτα λιγες αποψεις απο τους γνωστες .

    Τι προβληματα βγαζουν, τι να προσεξω? Καταναλωση ? Κοστος συντηρησης κ σερβις ?

    Γενικα με ενδιαφερει να παρω με το ABS οπωσδηποτε.

    Καθε αποψη για θετικα και αρνητικα δεκτη...


  2. #2

    Re: Vfr800γνωμες

    Αρχικά δημιουργήθηκε από DeusEx
    Παιδια,

    Μιας κ πουλαω το fz6 μου για να αναιβω κατηγορια , γλυκοκοιταζω το VFR800

    Αλλα θα ηθελα πρωτα λιγες αποψεις απο τους γνωστες .

    Τι προβληματα βγαζουν, τι να προσεξω? Καταναλωση ? Κοστος συντηρησης κ σερβις ?

    Γενικα με ενδιαφερει να παρω με το ABS οπωσδηποτε.

    Καθε αποψη για θετικα και αρνητικα δεκτη...

    είναι μια καταπληκτική μοτοσυκλέτα αλλά για αυτό το οποίο φτιάχτηκε : sporttouring, με την έννοια που αποδίδανε στο "sport" πριν μια δεκαετία και όχι το "βάζω τη ταυτότητα στο στόμα και πάω Θεσσαλονίκη σε 2,5 ώρες".

    Αν έχεις σκοπό να το χρησιμοποιείς καθημερινά στη πόλη .... ΞΕΧΑΣΕ ΤΟ

    Δεν ψύχεται καθόλου λόγω των πλαϊνών ψυγείων.... θα το βασανίσεις αφάνταστα και είναι κρίμα.

    Τα σέρβις του παίζει να είναι απο τα ακριβότερα που υπάρχουν, λόγω V4

  3. #3
    Μεταφερθήκαμε στα VFR.

  4. #4
    δρόμο να 'χουμε... Το avatar του/της npat
    Moderator
    Εγγραφή
    13/09/2006
    Μηνύματα
    3.150

    Re: Re: Vfr800γνωμες

    Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
    Δεν ψύχεται καθόλου λόγω των πλαϊνών ψυγείων.... θα το βασανίσεις αφάνταστα και είναι κρίμα.

  5. #5

    Re: Re: Re: Vfr800γνωμες

    Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
    από όσα έχω διαβάσει, τα πλαϊνά τοποθετημένα ψυγεία στο vfr είναι αποτελεσματικά όταν η μοτο κινείται με κάποια ικανή ταχύτητα (πες 60? πες 70? δεν ξέρω...), και λειτουργούν εκμεταλλευόμενα κάποια υποπίεση που δημιουργείται στην επιφάνεια τους απο τα χλμ αυτά και πάνω ... πιο χαμηλά δεν...

    Εντός πόλης είναι άχρηστα, και το πίσω ζευγάρι κυλίνδρων δεν ψύχεται με την καμία (με το μπροστά πες κάτι γίνεται ...)

    αλλά ας μας πούν και κάτοχοι (θυμάμαι πάντως και ο Στάθης κάπως έτσι τα έλεγε σε ένα ΔΣ)

  6. #6

    Re: Re: Re: Re: Vfr800γνωμες

    Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
    από όσα έχω διαβάσει, τα πλαϊνά τοποθετημένα ψυγεία στο vfr είναι αποτελεσματικά όταν η μοτο κινείται με κάποια ικανή ταχύτητα (πες 60? πες 70? δεν ξέρω...), και λειτουργούν εκμεταλλευόμενα κάποια υποπίεση που δημιουργείται στην επιφάνεια τους απο τα χλμ αυτά και πάνω ... πιο χαμηλά δεν...

    Εντός πόλης είναι άχρηστα, και το πίσω ζευγάρι κυλίνδρων δεν ψύχεται με την καμία (με το μπροστά πες κάτι γίνεται ...)

    αλλά ας μας πούν και κάτοχοι (θυμάμαι πάντως και ο Στάθης κάπως έτσι τα έλεγε σε ένα ΔΣ)
    Απ' οσο ξέρω ο Στάθης δεν παίρνει ποτέ τη βεφα μεσα στην πόλη (κατι θα ξέρει)



    Ωραίο μηχανάκι πάντως
    71°1′8″N 25°47′50″E
    48°07'01.6"N 1°27'50.9"W

    Le Servonais

  7. #7
    Ογκόλιθος Το avatar του/της Sapadak
    Super Moderator
    Εγγραφή
    13/07/2005
    Μηνύματα
    4.029
    Εφοσον ειναι κατασταλαγμενη επιλογη, και ξερεις τι μπορείς και τι οχι με αυτη τη μηχανη (πχ που πολυ καλα αναφερε ο road spirit οχι πολη γιατι υπαρχει ενα θεμα με τη ψυξη στους πισω κυλινδρους) αλλα δωστους ανοιχτους δρομους και χιλιομετρα να το παρεις το κοριτσι.

    Γιατι αν δεν εισαι 100% σιγουρος για την επιλογη σου ειναι κατι που δυσκολα θα πουλήσεις μετα (δυσκολοτερα πχ απο το φαζερ που εχεις)


    Τεσπα

    Η μηχανη εχει ακριβη συντήρηση αλλα αραιη (πχ μπουζι ανα 24, βαλβιδες(τσεκ) στις 48)
    Αν πας για μοντελο μεχρι και 2005 και εισαι κατω απο τις 6800 rpm (τουτεστιν 155 χιλιομετρα) εισαι εκτος περιοχη vtec και η καταναλωση ειναι σε φυσιολογικα επιπεδα.
    Μετα το 2006 ως και σημερα η ρύθμιση αυτη εχει αλλαξει και εχει κατεβει στις 6400.

    Φορτωνετε σαν το σκυλι, εχει πολυ βολικες "μαμα βαλιτσες" αλλα ακριβες (χοντα δηλαδης )

    Εχει κωλαρα, εχει καταπληκτικο ηχο αν του φορεσεις καμια Leo, εχει ροπη αρκετη, και αν θελησεις να στρίψεις, εχω δει στις Σερρες αρκετες φορες βεφες.

  8. #8
    Συμμορίτης Το avatar του/της Ferro
    Εγγραφή
    14/12/2009
    Μηνύματα
    42
    Με αυτή τη λογική και τα βαραντέρο που έχουν την ίδια διάταξη των ψυγείων δεν θα έπρεπε να κυκλοφορούν καν μέσα στην πόλη.Απεναντίας η συντριπτική τους πλειοψηφία καθημερινά μέσα στην πόλη γυρνάνε.
    Bandit rulezzzzzz

  9. #9
    δρόμο να 'χουμε... Το avatar του/της npat
    Moderator
    Εγγραφή
    13/09/2006
    Μηνύματα
    3.150

    Re: Re: Re: Re: Vfr800γνωμες

    Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
    από όσα έχω διαβάσει, τα πλαϊνά τοποθετημένα ψυγεία στο vfr είναι αποτελεσματικά όταν η μοτο κινείται με κάποια ικανή ταχύτητα (πες 60? πες 70? δεν ξέρω...), και λειτουργούν εκμεταλλευόμενα κάποια υποπίεση που δημιουργείται στην επιφάνεια τους απο τα χλμ αυτά και πάνω ... πιο χαμηλά δεν...
    Αυτό πάντως εμένα μου ακούγεται κάπως... Βεντιλατέρ δεν έχει? Ο κατασκευαστής, δηλαδή, σχεδίασε το ψυκτικό σύστημα (ενός υγρόψυκτου κινητήρα τοποθετημένου σε τουριστικό μηχανάκι) ώστε να λειτουργεί βασιζόμενο σε περίεργες αεροδυναμικές καταστάσεις μόνο όταν η μοτοσυκλέτα κινείται με πάνω από κάποια χιλιόμετρα την ώρα? Σαν απίστευτη πατάτα θα μου ακουγόταν εμένα αυτό. Άσε δηλαδή που στο εξωτερικό το VFR γενικώς θεωρείται "all rounder" μηχανάκι με sport-touring δυνατότητες.

    Δεν ξέρω βέβαια, απλά λέω ότι κάτι τέτοιο μου ακούγεται πολύ περίεργο...

  10. #10
    δεν είναι ακριβώς πατάτα...εγώ ίσως δεν το μεταφέρω σωστά

    δες το αλλιώς... κάθε σπορ μηχανή με ολόσωμο φαίριγνκ έχει θέμα με τη θερμοκρασία εντός πόλης, έτσι?

    τα cbr για παράδειγμα, δουλεύουν μόνιμα και σταθερά στους 103-106 με το βεντιλατέρ αναμμένο... Το δικό μου μετά απο 2-3 λεπτά βράζει και δεν μπορείς να αγγίξεις το πλαίσιο ας πούμε.


    Ε, στα vfr η ψύξη σε αυτές τις συνθηκες είναι ακόμα χειρότερη, λόγω της διάταξης των ψυγείων και λόγω των πίσω κυλίνδρων...

  11. #11
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της DeusEx
    Εγγραφή
    26/05/2009
    Μηνύματα
    702
    φανταζομαι βεντιλατερ εχει , ετσι ???

    μην ξενερωσω τελειως . Δεν το προοριζω για την πολη, αλλα για ταξιδια κ ανοιχτους δρομους, αλλα μην βρασει κιολας αν παω για εναν καφε ...

    το σερβις δηλαδη ποσο πιασοκωλε μπορει να'ναι ? Για πειτε κατι ενδεικτικο , στο περιπου δηλαδη ..

  12. #12
    Ας γραψει λοιπον κι ενας κατοχος!Συζω με τη Βεφα εδω κ δυο χρονια περιπου!Πριν ειχα v-strom 1000!Για να ευχαριστηθεις τη μηχανη πρεπει να εισαι απολυτα συνειδητοποιημενος για το τι παιρνεις!Αγοραζεις μια μηχανη η οποια καταρχην ταξιδευεις ανετοτατα μονος η με παρεα!Ημεση ταχυτητα ταξιδιου μπορει να ειναι ανετα τα 200 λογω πολυ καλης εργονομιας,προστασιας απο τον αερα αλλα και αισθησης της ασφαλτου(λογω κλιπ ον)σε αντιθεση με την 'ξυλινη' αισθηση που σου δινει ενα ον-οφ!Βεβαια να ξερεις οτι οταν μπαινει το v-tec στα 160 περιπου η καταναλωση αυξανεται αρκετα ενω απο τα 160 κ κατω ειναι πολυ λογικη!Επισης παιρνεις κ ενα πακετο φρενων απο τα κορυφαια της κατηγοριας!Εχουν συνδυασμενη πεδηση που σε συνδυασμο με το abs που το θεωρω απαραιτητο(θα σε βοηθησει κ στη μεταπωληση)δεν αφηνουν κανενα παραπονεμενο!Επισης η ποιοτητα κατασκευης,βαφης,πλαστικων και κινητηρα ειναι κορυφαια κ καμια συγκριση με το suzuki!Επισης μπορει να ικανοποιησει εν μερη κ τα αγωνιστικα σου ενστικτα αφου μπορει να σταθει αξιοπρεπως κ σε ενα track day!Τα service του ειναι σε νορμαλ κοστος οχι τιποτα υπερβολικο!Μου στοιχιζει οσο και το v-strom τιποτα παραπανω!Ασε που τα μπουζι τα αλλαζεις στα 48.000κμ οσο κ τις βαλβιδες!Εγω προσωπικα το χρησιμοποιω κ στη πολη κανοντας βεβαια αρκετες υποχωρησεις οπως το μικρο κοψιμο του τιμονιου και το χαμηλο υψος!Παιρνει πληρες ταξιδιωτικο εξοπλισμο οχι βεβαια της χοντα που ειναι πανακριβος!Βεβαια αν εμενα Αθηνα δυσκολα θα τη μετακινουσα μεσα στη πολη!Επισης το μοτερ ειναι ΑΣΠΑΣΤΟ!Πραγματικα ποτε δεν εχω ακουσει καποιον να εχει προβλημα με το μοτερ!Παμε τωρα στα αρνητικα!Αρχικα η τιμη της ειναι αρκετα υψηλη!Γι αυτο σε συμφερει να παρεις καποιο μεταχειρισμενο αφου στη πλειοψηφια τους οι ιδιοκτητες ειναι κατασταλλαγμενοι οδηγοι που αγαπουν κ φροντιζουν τη μηχανη!Επισης οντως ανεβαζει υψηλες θερμοκρασιες ειδικα το καλοκαιρι που φτανει και 112 βαθμους!Ομως παρεμβαινει το βεντιλατερ που καπως ηρεμει τη κατασταση!Γι αυτο και καλο ειναι να μην ταλαιπωρειται μεσα στη πολη το καλοκαιρι οχι οτι θα παθει και κατι!Επισης τα κλιπον κουραζουν λιγο μεσα στη πολη αλλα σε ανταμοιβουν στο στροφιλικι!Επισης τα ανταλλακτικα ειναι πανακριβα αλλα ας ειναι καλα το ebay!Τελος το πισω αμορτισερ υστερει λιγακι οποτε ενα αφτερ μπορει να αναδειξει περισσοτερο τις δυνατοτητες τις!Αν θες μια μοτοσυκλετα που να μην βαζει φωτια στην ασφαλτο με την οποια να μπορεις να κανεις ταξιδια με ταχυτητες στα 200 και να κατεβαινεις ξεκουραστος ειναι η καλυτερη επιλογη!Επισης θα εχεις μια μοτοσυκλετα με πρωτοποριακο κινητηρα και συγχρονη εμφανιση παροτι σχεδιαστηκε πριν μια επταετια!Μπορει να μπει και σε πιστα με αξιοπρεπεις χρονους και θα εχεις μια μηχανη η οποια δεν τη βλεπεις και τοσο συχνα!Να σημειωθει οτι υπηρξε για αρκετα χρονια πρωτη σε πωλησεις σε Αγγλια και Γαλλια και αυτοι κατι ξερουν παραπανω!Ελπιζω να βοηθησα!Μπες εδω να σε βοηθησουμε κι αλλο http://vfrh.forumotion.net/
    Πωλουνται προστατευτικα καγκελα κινητηρα!

    http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=101820

  13. #13
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της DeusEx
    Εγγραφή
    26/05/2009
    Μηνύματα
    702
    Noe,

    σε ευχαριστω πολυ για την πληρη κ εμπεριστατωμενη αποψη σου, με καλυψες πληρως σε ολες μου τις απορειες ..

    Εκει που ειχα καποιες μικρες αμφιβολιες, εξανεμηστικαν .. Ειναι το μωρο που θελω να παντρευτω εστω και μεταχειρισμενο (..οπως κανουμε κ στην πραγματικοτητα αλλωστε)


  14. #14
    τετοια εποχη βρισκεις με 5 χαρτια .ουτε piaggio δεν παιρνεις με αυτα τα λεφτα .Για την πολη δεν ειναι ,δεν το συζηταμε........καταναλωση εχει γιατι δεν προκειται να πηγαινεις με 90 και εκτη γιατι θα κανεις παρεα με γραφικους τζιπαδες 2000+ κυβικων δεξια και αργα τα ζωα μου

  15. #15
    The Cortexiphan Junkie Το avatar του/της manhunter
    Εγγραφή
    28/03/2008
    Μηνύματα
    1.586
    Πάρε μπούσα


Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF