γιατι να παρει μπουσα?Αρχικά δημιουργήθηκε από manhunter
Πάρε μπούσα
![]()
![]()
γιατι να παρει μπουσα?Αρχικά δημιουργήθηκε από manhunter
Πάρε μπούσα
![]()
![]()
Αν δεν ψάχνεις γκάζι ss δεν βρίσκω κάποιο λόγω γιατί οχι (τόσο που και εγώ αγόρασα ενα!)
Και πίστα πάει, και τη μοναχική σου βολτίτσα θα κάνες να ξεδώσεις, και με τη γυναίκα θα πας και θα είστε άνετα, και θα το φορτώσεις, και και και...
Κι εγώ είμαι κάτοχος εδώ και ενάμιση χρόνο!
Επιγραμματικά θα σου πω:
Στα + βάζουμε
-θέση οδήγησης
-φρένα
-προσωπικότητα
-αξιοπιστία
Στα - δε μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο από
-βάρος (215 στεγνή, ΔΕΝ θα σε δυσκολέψουν όμως γιατί είναι καλά κατανεμημένα)
-απόδοση (της λείπουν λίγα αλογάκια, προσωπικά έχω γραναζώσει και ψιλοβελτιώσει με commander τη συμπεριφορά του vtec της)
Στο δια ταύτα. Κάνεις το πιο άνετο ταξίδι, μιά χαρά πάει και μες στη πόλη, πάνω από 105 βαθμούς δεν θα δεις, ρώτα και κατόχους SS να δεις που έχουν τα ψυγεία μπροστά (βλέπουν και 110 χαλαρά). Το βεντιλατέρ είναι ένα και υπάρχει μόνο στο δεξί ψυγείο. Ο σχεδιασμός των πλαστικών αποτρέπει το ψήσιμο των ποδιών. Αν δεν σε ενδιαφέρουν ταχύτητες της τάξης των 200+ πάρτην άφοβα. Αν μάλιστα ταξιδεύεις ήρεμα το 22άρι τεπόζιτο θα σε πάει μακριά. Είδα μέχρι και 320 μέχρι να μου ανάψει ρεζέρβα!
Σέρρες πήγα 3-4 φορές. Απλά φανταστική! Δυσκολία είχα μόνο στο τριπλό S (Κ-6,7,8), κατά τ'άλλα είναι βράχος και η ομαλή της δύναμη μ'έκανε να ανοίγω το γκάζι άφοβα.
Προβλήματα έχουν ακουστεί κάτι ψιλά. Συγκεκριμένα με την γνωστή μπλε φίσα στα αριστερά της μοτο όπου δεν κάνει καλή επαφή η γείωση. Αντικαταστάθηκαν μετά από ανάκληση, κάποιοι κάναν τη δουλειά μόνοι τους γεφυρώνοντας το πράσινο καλώδιο (κόστος 1-2 ευρώ).
Προσωπικά στη βέφα μου τα φτυσε ο θερμοστάτης και αλλάχτηκε με καινούριο. Γενικά, την θεωρώ πολύ καλή μηχανή και σου εύχομαι να την κάνεις δικιά σου!![]()
έχω 68000χλμΑρχικά δημιουργήθηκε από DeusEx
Αλλα θα ηθελα πρωτα λιγες αποψεις απο τους γνωστες .
Τι προβληματα βγαζουν, τι να προσεξω? Καταναλωση ? Κοστος συντηρησης κ σερβις ?
Γενικα με ενδιαφερει να παρω με το ABS οπωσδηποτε.
![]()
1. ABS οπωσδήποτε, είναι σε άλλη κλάση.
2. Ποιότητα κύλισης εξαιρετική μέχρι τα 200χλμ
3. Είναι αξιόπιστη. Δεν παρουσιάζει προβλήματα ούτε έχει ακριβή συντήρηση. Τα μοντέλα '02-'05 έχουν ένα συγκεκριμένο (ηλεκτρικό) πρόβλημα με μια φύσα το οποίο λύνεται σύμφωνα με οδηγίες της HONDA.
4. Κατανάλωση 6λτ/100χλμ το ελάχιστο και αυτονομία 300+χλμ
5. Τα '06-'09 είναι πιο αργά από τα '02-'05 λόγω χαρτογράφησης
6. Σε σχέση με το Faser θα είναι λίγο δυσκολότερη στους επιτόπιους ελιγμούς καθώς και στις φουρκέτες λόγω κλίσης του σώματος προς τα εμπρός
![]()
Wo Es war, soll Ich werden
6λ / 100χλμ ! Πολυ οικονομικο .. τοσα καιει περιπου κ το fazer 600!
καπου διαβασα οτι το μανουαλ λεει αλλαγη λαδιων καθε 12,000 χλμ
Μου φαινονται παρα πολλα , απο την στιγμη που στο fazer μου αλλαζω καθε 5000 χλμ
τι ισχυει? καθε ποτε τα αλλαζετε κ τι βαζετε ?
Ευχαριστω κ παλι για τις απαντησεις..
Ισχύει κάθε 12000, αλλά προσωπικά (και νομίζω είναι και η τακτική των περισσότερων) αλλάζω κάθε 6000χλμ! Στην αρχή έβαζα ημισυνθετικά silkolene, συνέχισα με full συνθετικά silolene, igol, castrol. Όλα ήταν μια χαρά, ακόμα και με χρήση πίστας δεν μου έκαιγε σχεδόν καθόλου λάδι.Αρχικά δημιουργήθηκε από DeusEx
6λ / 100χλμ ! Πολυ οικονομικο .. τοσα καιει περιπου κ το fazer 600!
καπου διαβασα οτι το μανουαλ λεει αλλαγη λαδιων καθε 12,000 χλμ
Μου φαινονται παρα πολλα , απο την στιγμη που στο fazer μου αλλαζω καθε 5000 χλμ
τι ισχυει? καθε ποτε τα αλλαζετε κ τι βαζετε ?
Ευχαριστω κ παλι για τις απαντησεις..
Αν ψηθείς για ανταλλαγή πες μου να το συζητήσουμε πάντως..![]()
Το εχω δει το VFR σου, οντως ειναι πολυ ομορφο, αλλα δυστηχως δεν εχει ABS που το εχω βαλει σαν βασικη προυποθεση ... ευχαριστω για την προταση!
Να σου απαντησω και εγω με την σειρά μου..
Καταρχήν ειναι μια μοτο για συνειδητοποιημένο αναβατη.Και αυτο το λεμε (τονιστηκε και απο τα αλλα παιδια) διοτι δεν βαζει φωτια στην ασφαλτο αλλα κινειται αξιοπρεπως.
Οπως και παρα πολλοι λενε ειναι το μετρο αναφορας για την κατηγορια sport touring (μεσαια κατηγορια παντα..αν και τεινει να κλεισει πλεον αυτη η κατηγορια)
ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΕΣ-ΠΟΛΗ
Τωρα να διασαφηνήσω κατι για την πολη και τις θερμοκρασιες.
Το VFR σχεδιαστηκε και ζει για / με υψηλες θερμοκρασιες πιο ψηλες γενικοτερα απο αλλα μηχανακια .Αν πας σε κλειστο στροφιλικι οπου δεν μπορεις να αναπτυξεις ταχυτητες θα ζεις με το ventilater αν μπλεξεις σε κινηση θα ζεις με ventilater.Αν βγεις μεσημερι και πας εθνικη μολις σταματησεις στα διοδια θα μπει το ventilater.ΜΗΝ ανυσηχεις ετσι δουλευει εκει ψηλα.Το βεντιλατερ ακριβως επειδη ο κατασκευαστης προβλεψε τις υπερωριες το βαλε αναποδα!!!
Δηλαδη στα περισσοτερα μηχανακια το βεντιλατερ ρουφαει απο μπροστα και βγαζει απο τα πλαγια ακριβως στα ποδια του αναβατη.Στο VFR τραβαει και αυτο αλλα απο τα πλαγια και βγαζει τον αερα μπροστα απο τους πρωτους κιλυνδρους με αποτελεσμα να μην καιγονται τα ποδια.
ΑΥΤΟ ομως εχει ενα ελλατωμα στην σχεδιαση ΟΤΑΝ ας πουμε στην εθνικη μπει βεντιλατερ για τον Α η Β λογο και αναπτυξουμε ταχύτητα ας πουμε 150 χλμ ΤΟΤΕ το βεντιλατερ δεν θα σβυσει ποτε (μιλαμε για καλοκαιρι 35-40 βαθμους ετσι!) .Το προβλημα δημιουργειται στο γεγονος οτι η ποσοτητα αερα που βγαινει απο το βεντιλατερ ερχεται σε αντιθεση με τον αερα που ερχεται απο μπροστα λογω της ταχυτητας και μπορουμε να παμε και 100 χλμ αποσταση συνεχεια με βεντιλατερ.Εγω συνηθως κοβω εκεινη την στιγμη γυρω στα 120 επιτρεπω να κατεβει η θερμοκρασια κατω απο 97 που κοβει το βεντιλατερ και μετα ματσουκωνω.
Κινηση στην πολη ο συνδυασμος βάρος ,μικρο κοψιμο τιμονιου,ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ καταστεί απαγορευτικη την κινηση μεσα στην πολη (μιλαμε για καθημερινη χρηση σε μποτιλιαρισμενους δρομους) για την θερμοκρασια δεν μιλαω ειναι κατι που θα το συνηθισεις.
ΦΡΕΝΑ
Το πισω φρενο ζεσταινεται στην σκληρη χρηση λογω της θεσης αλλα και την μονιμης χρησης λογω cbs αλλα με αλλαγη σε τακακια EBC HH εισαι μια χαρα.
Τα φρενα απο την αλλη κρινονται κορυφαια,οταν ειχε βγει αυτο το abs πολλοι δημοσιογραφοι ειχαν πει οτι ετσι επρεπε να δουλευει το abs σε ολα τα μηχανακια δεν καθυστερει δεν τρομαζει και δεν εχει ακουστει ουτε ενα προβλημα παγκοσμιως για προβλημα στην λειτουργια του κατι που για αλλα μηχανακια εχω ακουσει.
ΒΛΑΒΕΣ
Βλαβες συνηθεις υποπτοι (φισα πρασινη εαν ειναι προ 2006,θερμοστατης ,τεντωτηρες) αυτα βγαζει εαν θα βγαλει και εκει τελειωνει το θεμα ολα τα αλλα δεν σε απασχολουν λαδια ξυδια βαζεις και πας ε και κατα τα 50000- 60000 χλμ ριχνεις και καμια ματια στις βαλβιδες αν θες.
ΟΔΗΓΗΣΗ
Ισως ενα απο τα απολαυστικοτερα μηχανακια που εχω οδηγησει σε ταξιδι αυτο λεω γιατι δεν ειναι το αναπαυτικοτερο μηχανακι στο κοσμο ,υπαρχουν αλλα που ειναι καναπεδες δεν ειναι το γρηγοροτερο φυσικα οπως προειπα. Ειναι ο συνδυασμος που κανει την διαφορα,εξηγουμαι πας εθνικη και πας χαλαρα μεχρι 160 ας πουμε δεν τρως αερα πας 200 δεν τρως αερα ταξιδευεις χαλαρα και ομορφα αλλα και σε εγρηγορση το μηχανακι λογω θεσης δεν σου επιτρεπει να κοιμηθεις οπως σε ενα τουριστα οπου οι αναρτησεις και η θεση οδηγησεις σε αποχαυνωνουν.Και ξαφνικα οταν αρχιζουν τα στροφιλικια η γεωμετρια σου υπενθυμιζει οτι εε μεγαλε μπορουμε να στριψουμε κιολας και με αξιοπρεπεια και ας ειμαστε φορτωμενοι οι μπιλιες στους μασπιεδες ειναι μεγαλες ναι αλλα οχι γιατι το οριο κλισης ειναι απαγορευτικο για την γεωμετρια αλλα γιατι βρισκει κατω το διπλο σταντ και ειναι επικινδυνο να σε κλωτσησει , αλλα για να βρουν οι μπιλιες θελει προσπαθεια σιγουρα περισσοτερα απο αλλα sport touring.Στην πιστα θα μπεις και αν εισαι ρυθμισμενος σωστα δεν θα πεις ως ρε π@$στη μου τι ηρθα με την βαρκα εδω μεσα το αντιθετο θα εκπλαγεις και θα λες πως γινεται να ταξιδευω με αυτο το μηχανακι τοσο ωραια και απο την αλλη να κανει και κολπα στην πιστα.Προηγουμενα αναφερθηκε οτι στα γρηγορα εσακια υστερει ναι και λογικο ,εχει μεγαλο μεταξονιο μην γελιομαστε οσο και αν προσπαθει να το κρυψει φιλοτιμα εχει και ορια ο συνδυασμος.Ενα πραγμα στην οδηγηση που θα ξενισει ισως και κατω απο συνθηκες ,το VFR ειναι eco bike της εποχης του και αυτο σηυμαινει οτι ο κατασκευαστης εχει βαλει καποια περιοριστικα συστηματα ρυπων,αυτα προσεξουν καποιες συνμπεριφορες οπως υστερηση στην αποκριση του γκαζιου σε μικροσκοπικα ανοιγματα του γκαζιου..βυθισμα ισχυος ακριβως πριν την εισοδο του VTEC ορατο ιδιως στην 6η και φυσικα θερμοκρασιες ολα τα παραπανω ειναι η κληρονομια του να εισαι φιλικος στο περιβαλλον.Η καταναλωση στην εθνικη ειναι αστειο εαν πηγαινεις με 160 σταθερα ας πουμε πολυ λιγα μηχανακια θα καινε λιγοτερο απο σενα και σε συνδυασμο με το ντεποζιτο 22 λιτρων δεν θα σε απασχολει το βενζιναδικο, σε μια παρεα δηλαδη με SS θα σου σπαζουν τα νευρα το ποσο συχνα θα ψαχνουν για βανζιναδικο εκτος αν πας με 240+ οπου εκει καις και εσυ τον αμπακο ουτως η αλλως.
ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ
Η πισω κρινεται ανεπαρκης και ενα απο τα σημεια οπου τα χρηματα θα πιασουν τοπο ειναι εκει πισω. Εαν εχεις σκοπο να ζησεις μαζι της για χρονια και υπαρχει το χρημα καντο αβιαστα θα σε αποζημιωσει η επενδυση.Το μπροστινα μεχρι τα 40Κ κανουν την δουλεια τους οριακα μετα θελουνη και αυτα το κατιτις τους αλλα εκει η δουλεια γινεται φτηνα (ελατηρια λαδια)
ΣΧΕΔΙΑΣΗ
Απο την μια εχουμε μια απο τις κορυφαιες εργονομικες σχεδιασεις θεσεις οδηγησης ΑΛΛΑ πρεπει να μαθεις να οδηγας με κλιπονς εαν κατεβεις απο το fazer και πας με τις συνηθειες του τιμονιου θα κλαψεις λιγο στην αρχη (το λεω γιατι και εγω μετοικησα απο hornet -S.Εαν δεν μαθεις να στηριζεσαι και με τα ποδια στο ντεποζιτο θα ποναν τα χερια σου (παλαμες) στην αρχη,ειδικοτερα στις κατηφορες αμα στηριζεσαι στα χερια σου μονο, θα σε ενοχλει λιγακι αλλα αυτο ειναι κοινο χαρακτηριστικο και μυστικο σε ολα τα κλιπονατα.
Οσον αφορα την ομορφια ειναι 7 χρονων η σχεδιαση ετσι;Δεν θα υπαρξει ουτε μια φορα που θα σταματησεις στο φαναρι και δεν θα γυρισουν να σε κοιταξουν μηχανακια και αυτοκινητα ακομα και τωρα μετα απο 7 χρονια αυτο το μηχανακι μαγνητιζει το βλεμμα.Θες το μονομπρατσο θες ο κώλος θες η διαταξη οργανων (εχω πετυχει παμπολλες φορες κοσμο να χαζευει ιδιως το βραδυ τα οργανα ,space ivaders) η γωνιες του μουτρου των φαιρινκ.
Το VFR απο μηχανικους αναβατες ειδικους ειναι ενα σεβαστο μηχανακι,δεν θα ακουσεις ποτε τι πατατα πηρες.
AFTERMARKET
Υπαρχουν πληθωρα εξτρα απο τις βαλιτσες που μονο μαμα να παρεις διοτι ολα τα αλλα ειναι σα σκατα καρφωμενα σε στυλο μεχρι εξατμισεις power commander φιλτρα O2 eliminators που βελτιωνουν την υστερηση αποκρισης και αυξανουν την υποδυναμη εως και 5-6 αλογα (2004 μοντελο 93 αλογα τροχο)
Ειδικοτερα εαν ακουσεις ποτε leovinci VFR να μπαινει VTEC ειναι τρομακτικο ,μου θυμισε αντιαεροπορικη βολη (οδηγαγα διπλα και τρομαξα!).
Ιδιατερο ρολο παιζουν οι ζελατινες απο double bubble για σπορ οδηγηση μεχρι παρμπριζ πουλμαν για ταξιδι εως ...οπου θες.
Οτι του βαλεις το δεχεται και προσαρμοζεται σε αυτο.
Με μια λεξη ΧΑΜΕΛΕΟΝΤΑΣ
Αυτα ειχα να σου πω νομιζω οτι τα πα ολα και τα καλα και τα κακα (ιδιαιτεροτητες,προβληματα,παραδοχες)
Εαν το παρεις ενα ειναι σιγουρο δεν θα το μετανιωσεις αρκει να ψαχνεις κατι τετοιο
hornet,
ησουν περιεκτικοτατος κ σε ευχαρηστω για την απαντηση σου ...
Οσα περισσοτερα διαβαζω κ ακουω για το συγκεκριμενο, τοσο περισσοτερο το λαχταρω γιατι περιγραφει αυτα που ζηταω.
Το εκανα τεστ ντραιβ και ομολογω οτι ενθουσιαστηκα, ειδικα απο τα φρενα κ το abs
Τα κλιπον δεν με προβληματισαν αφου δεν αισθανθηκα πονο ή κουραση στις παλαμες.
Το μοναδικο που με προβληματιζει ειναι λιγο η πολυπλοκοτητα του κινητηρα κ η λειτουργια του vtec και οτι αυτο συνεπαγεται ... εχω ακουσει για παραδειγμα οτι θελει συχνα ρυθμιση βαλβιδων κ οτι κοστιζει αρκετα λογω πολυπλοκοτητας, και γενικοτερα τα εξοδα συντηρησης που υποψιαζομαι οτι θα ειναι περισσοτερα απο το fz6
Οσον αφορα την ομορφια , δεν το συζηταω ... ειναι διαχρονικο κ πολυ μπροστα απο την εποχη του
![]()
Συχνα δε χρειαζετε ρυθμισμα
Αλλα ακριβοτερο σιγουρα (αφου ειναι περισσοτερες)
![]()
για βαλβιδες να αρχισεις να σκεφτεσαι μετα τα 50000χλμΑρχικά δημιουργήθηκε από DeusEx
hornet,
Το μοναδικο που με προβληματιζει ειναι λιγο η πολυπλοκοτητα του κινητηρα κ η λειτουργια του vtec και οτι αυτο συνεπαγεται ... εχω ακουσει για παραδειγμα οτι θελει συχνα ρυθμιση βαλβιδων κ οτι κοστιζει αρκετα λογω πολυπλοκοτητας, και γενικοτερα τα εξοδα συντηρησης που υποψιαζομαι οτι θα ειναι περισσοτερα απο το fz6
Οσον αφορα την ομορφια , δεν το συζηταω ... ειναι διαχρονικο κ πολυ μπροστα απο την εποχη του
![]()
Dt 50, super cub 90, crypton 115, yz 125, shiver 750, hornet 600, wrf 426, sv 650, nx 650
Αγαπητε deus νομιζω οτι το τονισα οτι ρυθμιση θα σκεφτεις να κοιταξεις στα 50000 κστι που λιγο πολυ ολοι οι κστοχοι συτο κανουμε.
Τωρα η πολυπλοκοτητα οντως ενα θεμα αλλα δεν αγγιζει εσενα τοσο πολυ οσο το μηχανικο εξου και το ακριβο σερβις..βασικα η ρυθμιση των βαλβιδων vtec ειναι το προβλημα.Και για εγκυκλοπαιδικους λογους σου αναφερω την λειτουργια του VTEC αλλα και τι πρεπει να γινει στο σερβις.
Βασικα ο microcontroller (εγκεφαλος ελληνιστι) δινει ενα σημα στις 6800 (εως 2005)η 6400( απο 2006) σε ενα σωληνοειδες (φαντασου το σαν ηλεκτρικη σφηνα που μετακινειται) να βγει απο το ελατηριο της βαλβιδας και να αρχισει η βαλβιδα να κινειται συμφωνα με τις βουλες του εκκεντροφορου και ετσι η βεφα γινεται απο αρνακι σκυλα
Τωρα στο σερβις οπως καταλαβαινεις δεν υπαρχει παλμος για να ξεκουμπωσει η βαλβιδα ,αρα πως θα ρυθμιστει; Ο καλος γιαπωνεζος εκανε μια κατα τροπον "ελληνικη πατεντα" ,σου λεει ,θα προμηθευσω στα συνεργεια μια ειδικη σφηνα που κραταει την αλλη σφηνα ανοιχτη ετσι ωστε να μπορουν ρυθμιστουν οι βαλβιδες .Αυτο τι σημανει ...σε ενα αλλο μηχανακι με καπελοτα βγαζεις εκεντροφορους οταν πρεπει να αλλαξεις σιμακια εδω βγαζεις μια φορα τους εκκεντροφορους (4) για να βαλεις την σφηνα ξαναβαζεις τους εκκεντροφορους για να δεις αν θελουν και θελουν δεν θελουν τους ξαναβγαζεις για να βγαλεις την σφηνα που βαλες στην αρχη για να ερθει το συστημα στα κανονικα του και ξαναβαζεις τους εκκεντροφορους στην θεση τους.Κοινως WAX ON WAX OFF !
Τελος οι βαλβιδες VTEC δεν αλλαζουν σιμακια αλλα αλλαζουν ολο το καπελοτο
Αυτα και απο τα μηχανολογικα νομιζω οτι πλεον εισαι πληρως ενημερωμενος για την βεφα
και ενα τελευταιο ετσι για κερασακι ο χρονισμος της βεφας ειναι εξωτικος και πλησιαζει τα αγωνιστικα τουλαχιστον θα εχεις και σε αυτο να λες οτι στα ποδια σου χτυπαει η καρδια ενος αγωνιστικου κινητηρα του θρυλικου RC45(ο εργοστασιακος κωδικος της βεφας ειναι RC46)!Κερασακι επισης η χρηση κεραμικων σε διαφορα σημεια ,ελαχιστα μεν ,του κινητηρα ,για αυτο σου λεγα μην ανησυχεις για τις θερμοκρασιες το χει καλυμενο το τζαπονι!
Ελπιζω να σε δουμε στην ενδοξη οικογενεια των V4!Ασε που θα βλεπεις αγωνες και θα λες εχω και εγω V4 ρε π$%%τη μου και ας μην εχει 200 αλογα.
Το μονομπρατσο ερχεται απευθειας και αυτο απο αγωνες απο την ELF τηγς οποιας τα δικαιωματα χρησης αγορασε η Honda και ας χτυπιεται η ducati και η triumph πρωτη η honda το βαλε σε παραγωγη μηχανων.Το μονομπρατσο εχει ταμπελακι Honda ELF proarm
Φιλικα Σταθης